abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93220163
In ieder Ron Paul topic komen die kneuzen weer met hun abortus en racisme aanzetten. Tsja, het is eigenlijk niets meer dan een soort irritante achtergrondruis. Vermoedelijk valt dat toch te herleiden tot chagrijn over de over het algemeen bijzonder interessante ideeën van Ron Paul. Ook omdat Ron Paul de afgelopen paar jaar toch een redelijk succes heeft geboekt van zijn inspanningen om een onafhankelijke audit van de Fed te realiseren. Een bepaalde user die de stelling innam dat Ron Paul alleen op internet succesvol blijkt daarmee toch behoorlijk mis gezeten te hebben.
pi_93220304
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef Monidique het volgende:
"Ron Paul is voor vrijheid."
- Hij wil anders abortus wel verbieden.
"Hij wil het aan de staten laten!"
- Nee, hoor, zie hier en hier.
"Pffrt! Als je zo voor vrijheid bent, waarom maak je je eigenlijk niet druk om andere zaken dan zoiets onbelangrijks als abortus. Hypocriet!"
En wat is je antwoord? Pro-choice (hard)drugs? Pro-choice wapenbezit? Pro-choice contractovereenkomst? Pro-choice gezondheidsverzekering?
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:55:44 #128
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93220325
@Moniqiue: Het valt mij op dat je de hele man 'Ron Paul' en zijn geloofwaardigheid laat afhangen op 1 omstreden punt. Welke politicus is in jouw ogen dan beter dan RP?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_93220350
Oeps, kritiek op Ron Paul en de verkeerde ideeen die er over hem zijn. Een zonde! Of zoals ze het in Iran noemen, 'oorlogvoeren tegen God'. Misschien dat een paar scheldwoorden wel helpen!
pi_93220521
quote:
11s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Monidique het volgende:
Oeps, kritiek op Ron Paul en de verkeerde ideeen die er over hem zijn. Een zonde! Of zoals ze het in Iran noemen, 'oorlogvoeren tegen God'. Misschien dat een paar scheldwoorden wel helpen!
Kritiek is prima, maar jarenlang dezelfde kritiek uiten zonder er ook maar iets wezenlijks aan toe te voegen is toch vooral zinloos te noemen. Ga je tijd toch nuttiger besteden.
pi_93220530
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Schenkstroop het volgende:
@Moniqiue: Het valt mij op dat je de hele man 'Ron Paul' en zijn geloofwaardigheid laat afhangen op 1 omstreden punt. Ik vraag me af wie jij dan een betere politicus zou vinden dan RP?
Ik stel alleen dat hij wat abortus betreft ten eerste de federale overheid wil inzetten en ten tweede als doel heeft het in z' n geheel te verbieden, wat ten derde uiteindelijk een verlies van rechten voor vrouwen is. Misschien is dat godslastering om te zeggen, ik weet het niet, misschien ben ik per ongeluk in het Ron Paul-adoratietopic terecht gekomen, wie weet, maar dat is het enige wat ik stel en ik stel dat omdat er nogal wat misleide mensen rondlopen die denken dat dat niet het geval is.
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:58:31 #132
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93220546
O jezus nu worden godsdienst en geloof en Iran er ook al bijgehaald om een strawman argument tegen Ron Paul te formuleren.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:58:41 #133
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93220562
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik neem dit als een erkenning dat ik het inderdaad heb uitgezocht en jij niet (tenzij ik fout zit, he, maar dat moet dan uitgelegd worden). Geen probleem, maar nog steeds houdt dat in dat Ron Paul het dus federaal wil opleggen.

En nee, anti-choice gaat echt over wel of geen vrijheid: mag een vrouw beslissen over haar lichaam, ja of nee. Mensen als Ron Paul zeggen: nee, ik bepaal wat vrouwen met hun lichaam mogen doen, ik bepaal dat de overheid het dient te verbieden.

Over die rechten van het ongeboren kind: een ongeboren kind mag wat mij betreft als slaaf in de kolenmijnen van Kongo werken; een ongeboren kind is geen mens, heeft geen rechten, bestaat niet. Jij hebt het waarschijnlijk over een foetus. We hebben het in Ron Pauls geval niet alleen over vrijwel volledig ontwikkelde foetussen, he, we hebben het bij hem ook over vier cellen.
Dat federaal word besloten dat het leven begint bij conceptie betekend niet dat staten zelf niet mogen bepalen hoe met abortus omgegaan word. Een staat kan er alsnog voor kiezen om abortus niet strafbaar te maken ook als word bepaald dat leven bij conceptie begint. Dat het dan formeel wel het beëindigen van een leven is betekend niet dat het niet mogelijk is in een staat die abortus niet strafbaar maakt.

Het gaat er niet om wat vrouwen met hun lichaam mogen doen, daar mogen ze van alles mee doen. Het gaat er bij de pro-life mensen om dat vrouwen niet mogen bepalen wat ze met het lichaam van hun ongeboren kind doen. Een foetus is geen deel van een vrouw. Het bevind zich enkel in een vrouw.

En hoe veel cellen zo'n foetus heeft maakt mij niet veel uit. Wat voor mij bepalend is is dat zonder ingrijpen die cellen zich ontwikkelen tot een persoon met eigen keuzes. Voordat je hetzelfde gaat zeggen over onbevruchte eitjes, wil ik er alvast op wijzen dat daar juist een menselijke actie voor nodig is om de ontwikkeling te starten.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:00:12 #134
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93220684
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik stel alleen dat hij wat abortus betreft ten eerste de federale overheid wil inzetten en ten tweede als doel heeft het in z' n geheel te verbieden, wat ten derde uiteindelijk een verlies van rechten voor vrouwen is. Misschien is dat godslastering om te zeggen, ik weet het niet, misschien ben ik per ongeluk in het Ron Paul-adoratietopic terecht gekomen, wie weet, maar dat is het enige wat ik stel en ik stel dat omdat er nogal wat misleide mensen rondlopen die denken dat dat niet het geval is.
Ik zei al eerder dat ik zijn standpunten aangaande abortus ook niet helemaal begreep. Maar verder zoals Beeer al zei, er is zoveel meer aan de man Ron Paul en zijn standpunten waar veel voor te zeggen valt.
pi_93220995
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik zei al eerder dat ik zijn standpunten aangaande abortus ook niet helemaal begreep. Maar verder zoals Beeer al zei, er is zoveel meer aan de man Ron Paul en zijn standpunten waar veel voor te zeggen valt.
Absoluut en eigenlijk vooral, zoals ik al zei, zijn ideeen over het buitenlands beleid van Amerika zijn soms, maar in ieder geval meer dan bij de andere politici zinnig en doordacht. De algemene tendens in Amerika en misschien hier ook wel is er een van geweldszuchtig imperialisme. Andere ideeen vind ik niet zo interessant. Daarentegen, zijn wereldvreemde, anti-wetenschappelijke ideeen over evolutie en klimaatverandering (beide ontkent hij), daar moet ik dan weer alleen om lachen.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:10:34 #136
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93221462
Hij wil iig de wil van corporatieve belangen niet via de overheid laten opleggen op de burger daar ziet hij gevaar in denk ik (denk ik hoor). dat over de evolutie-theorie wist ik niet.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:11:57 #137
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93221558
Hij zei wel ooit een keer dat hij zichzelf meer ziet als libertarier dan conservatief en bleef republlikein vanwege zijn achterban en de stemmen. Ik weet niet of republikeinen van oudsher super-christelijk zijn ofzo?
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:14:09 #138
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93221733
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij wil iig de wil van corporatieve belangen niet via de overheid laten opleggen op de burger daar ziet hij gevaar in denk ik (denk ik hoor). dat over de evolutie-theorie wist ik niet.
Zolang hij scholen niet verbied les te geven over evolutietheorie of verplicht ze les te geven over creationisme heeft dat gelukkig weinig met politiek te maken.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:22:17 #139
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93222383
Mishcien wil hij in beginsel wel Christelijke normen/waarden hanteren (wel of niet vanwege de stemmen/conservatieve achterban). Maar op lokaal niveau/state-level laat hij wel de keuze om zelf te bepalen wat beter van toepassing zou zijn op dat gebied. ipv iedereen vanuit de regering over één kam te scheren.
  donderdag 24 februari 2011 @ 08:36:51 #140
324665 meth77
to do or not to do
pi_93242273
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef beeer het volgende:

[..]

Ron Paul is helemaal niet voor een goudstandaard. En als er iets is dat slechte inzicht geeft in het functioneren van een economie is het wel fiat geld dat voortdurend gemanipuleerd wordt. Commodity based valuta kunnen gewoon revalueren/devalueren.

Probeer het nog eens, mongooltje
Ron Paul is de messias van de goldstandard, mongooltje
Commodity based valuta zit dan vast aan de koers van dat mandje grondstoffen en kan dus niet meer revalureren of devalueren.
Dit kan tot gevolg hebben dat, zoals nu grondstoffen duurder worden, (door vraag van andere andere landen), de valuta van het eigen land duurder wordt en dus helemaal niet meer kan concureren, of je moet steeds de verhouding bijstellen, maar dan is het idee van vaste commodity wisselkoersen zoals R paul wil gewoon onzin

[ Bericht 5% gewijzigd door meth77 op 24-02-2011 11:15:27 ]
pi_93242399
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
In ieder Ron Paul topic komen die kneuzen weer met hun abortus en racisme aanzetten. Tsja, het is eigenlijk niets meer dan een soort irritante achtergrondruis. Vermoedelijk valt dat toch te herleiden tot chagrijn over de over het algemeen bijzonder interessante ideeën van Ron Paul. Ook omdat Ron Paul de afgelopen paar jaar toch een redelijk succes heeft geboekt van zijn inspanningen om een onafhankelijke audit van de Fed te realiseren. Een bepaalde user die de stelling innam dat Ron Paul alleen op internet succesvol blijkt daarmee toch behoorlijk mis gezeten te hebben.
Aha hij heeft het presidentschap op een haar na gemist?

En ja het heeft met chagrijn over zijn ideeën te maken. Naar mijn mening zouden vrouwen, negers, homoseksuelen, ongelovigen etc etc namelijk wel gelijke rechten moeten hebben.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_93242407
quote:
11s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Monidique het volgende:
Je valt de messias aan :o! ketter!
pi_93242421
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Zolang hij scholen niet verbied les te geven over evolutietheorie of verplicht ze les te geven over creationisme heeft dat gelukkig weinig met politiek te maken.
Hij heeft nu een marginale invloed. Bij grotere invloed zou hij dat zeker proberen.
pi_93245386
Ojee, we hebben de Berrek Obbama (linkse uitspraak modus) fans tegen het verkeerde been getrapt hier :') :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 24 februari 2011 @ 11:13:26 #145
324665 meth77
to do or not to do
pi_93246388
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef raptorix het volgende:
Ojee, we hebben de Berrek Obbama (linkse uitspraak modus) fans tegen het verkeerde been getrapt hier :') :') :') :')
Berrek Obbama is wel de USA uit de shit aan het halen, die double joe heeft gemaakt
pi_93247331
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:36 schreef meth77 het volgende:
Ron Paul is de messias van de goldstandard, mongooltje
Commodity based valuta zit dan vast aan de koers van dat mandje grondstoffen en kan dus niet meer revalureren of devalueren.
Dit kan tot gevolg hebben dat, zoals nu grondstoffen duurder worden, (door vraag van andere andere landen), de valuta van het eigen land duurder wordt en dus helemaal niet meer kan concureren, of je moet steeds de verhouding bijstellen, maar dan is het idee van vaste commodity wisselkoersen zoals R paul wil gewoon onzin

Goeie videos. In eentje noemt hij de goudstandaard niet eens. En wat is die Glenn Beck toch een enorme mongool.

RP is, zoals het een goed libertarier betaamd, voor concurrerende valuta's die door de markt--en niet door de overheid--worden bepaald. (Goud zal daarvan ongetwijfeld de meest gangbare zijn).

Valuta gebaseerd op grondstoffen kunnen gewoon devalueren/revalueren want een op goud gebaseerde valuta betekent bijvoorbeeld niet dat automatisch alle goud ter wereld achter die munt staat, en grondstoffen hebben overigens helemaal geen vaste waarden. Maar ik heb het idee dat met revalueren/devalueren je eigenlijk gewoon manipulatie door de centrale overheid bedoelt.

Wanneer de valuta duurder wordt, wordt export duurder maar import goedkoper. In een vrije markt is dit helemaal geen probleem, zeker niet wanneer je gespaard hebt.

quote:
Legalize Competing Currencies

by Ron Paul

Much has been made recently about the supposed economic recovery. A few blips in a few statistics and many believe our troubles are all over. Of course, they have to redefine recovery as jobless to account for the lack of improvement on Main Street. But the banks have money, Wall Street is chugging along, and the administration would like to get on with other agendas.

They have even set up a commission to investigate the crisis as if it were all in the past.

The truth is that Americans are still losing jobs, the Fed is still inflating, and more regulations are in the works that will prevent jobs and productivity from coming back. We are on this trajectory for the long haul. The claim has been made many times that this administration has only had a year to clean up the mess of the last administration. I wish they would at least get started! Instead of reversing course, they are maintaining Bush's policies full speed ahead. They are even keeping the Bush-appointee in charge of the Federal Reserve! They are not even making token efforts at change in economic policy. And for all the talk of transparency, we hear that some powerful senators will do all they can to block a simple audit of the powerful and secretive Federal Reserve.

We have been on a disastrous course for a long time. The money supply has doubled in the last year, our debt is unsustainable, the value of the dollar is going to continue its drop, and those Americans who understand where we are headed feel helpless and held hostage by foolish policy makers in Washington. When the bills finally come due and the dollar stops working we are in for some real social, economic and political chaos. That is, unless we take some major steps now to allow for a peaceful transition in the future. These steps are laid out in my legislation to legalize competing currencies.

First of all, no one should be compelled by law to operate in Federal Reserve notes if they prefer an alternative. We should repeal legal tender laws and allow Americans to conduct transactions in constitutional money. Only gold and silver can constitutionally be legal tender, not paper money. Instead, it is illegal to conduct business using gold and silver instead of Federal Reserve notes. Simply legalizing the Constitution should be a no-brainer to anyone who took an oath of office. Consequently, private mints should be allowed to mint gold and silver coins. They would be subject to fraud and counterfeit laws, of course, and people would be free to use their coins or stay with Federal Reserve notes, as they see fit. Finally, we should abolish taxes on gold and silver, which puts precious metals at a competitive disadvantage to paper money.

The Federal Reserve is a government-sanctioned banking cartel that has held far too much power for far too long and is in the end stages of running the dollar into the ground, and our economy along with it. The very least Congress can do, if they are not willing to abolish the Fed, and perhaps not even conduct a serious audit of it, is to allow citizens the freedom to defend themselves from being completely wiped out by their monopoly power.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2011 11:44:12 ]
pi_93250507
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef meth77 het volgende:

[..]

Berrek Obbama is wel de USA uit de shit aan het halen, die double joe heeft gemaakt
Hoe dan? Door geld bij te printen en weg te geven aan onrendabele industrieen :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_93250606
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Hoe dan? Door geld bij te printen en weg te geven aan onrendabele industrieen :') :') :')
_O- Wat een kneuzenbeleid is het ook he.
pi_93250693
Ja maar Bush deed dat ook en de manier om de USA uit de shit die Bush heeft veroorzaakt te halen is natuurlijk door hetzelfde als Bush te doen alleen dan in grotere hoeveelheden

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2011 12:55:03 ]
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:17:52 #150
324665 meth77
to do or not to do
pi_93251769
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

GM is weer zeer rendabel dacht ik

http://925.nl/archief/201(...)-tablet-onder-de-500
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')