Ik voelde me ook niet aangevallen, volgens mij ben ik redelijk vrij van one-liners.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:24 schreef truepositive het volgende:
Voor de duidelijkheid die reactie was niet aan jou ugjerke
400 miljoen is een druppel op een kokende plaat als we het over amerika hebben, en er is wel degelijk een en ander mis met de vaccinaties daar. De rest is wel een beetje twijfelachtig
De enige redding van al die schuld is door de kop in het zand te steken en doorgaan met het creeeren van geld uit niets. Of de new world order komt wel met een zg "reddings-operatie" en iedereen zal het omarmen omdat men niet anders kan. opzet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Is dat zo??
Och arme, vandaar al die files.
Zou je die avatarnaam niet veranderen?
Degenen die gedupeerd worden zijn de chinezen en de japannersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De enige redding van al die schuld is door de kop in het zand te steken en doorgaan met het creeeren van geld uit niets. Of de new world order komt wel met een zg "reddings-operatie" en iedereen zal het omarmen omdat men niet anders kan. opzet?
Das ook nog een mogelijkheid waar ik aan dacht. Maar kan me maar moeilijk voorstellen dat de Chinezen zo dom zijn geweest zonder een alternatief plan te hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Degenen die gedupeerd worden zijn de chinezen en de japanners
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |