abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2011 @ 19:45:12 #201
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93319612
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:24 schreef truepositive het volgende:
Voor de duidelijkheid die reactie was niet aan jou ugjerke ;)
400 miljoen is een druppel op een kokende plaat als we het over amerika hebben, en er is wel degelijk een en ander mis met de vaccinaties daar. De rest is wel een beetje twijfelachtig :P
Ik voelde me ook niet aangevallen, volgens mij ben ik redelijk vrij van one-liners. :P Wat betreft de vaccinaties weet ik simpelweg te weinig over de situatie daarvan in de V.S., ik zou het knap vinden als iemand hier daar de ins en outs van weet gezien hoe specifiek dat is.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:23:53 #202
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93324609
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Is dat zo??

Och arme, vandaar al die files.
Zou je die avatarnaam niet veranderen?
De enige redding van al die schuld is door de kop in het zand te steken en doorgaan met het creeeren van geld uit niets. Of de new world order komt wel met een zg "reddings-operatie" en iedereen zal het omarmen omdat men niet anders kan. opzet?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:31:39 #203
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_93328346
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:23 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

De enige redding van al die schuld is door de kop in het zand te steken en doorgaan met het creeeren van geld uit niets. Of de new world order komt wel met een zg "reddings-operatie" en iedereen zal het omarmen omdat men niet anders kan. opzet?
Degenen die gedupeerd worden zijn de chinezen en de japanners
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:43:39 #204
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93328941
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 22:31 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Degenen die gedupeerd worden zijn de chinezen en de japanners
Das ook nog een mogelijkheid waar ik aan dacht. Maar kan me maar moeilijk voorstellen dat de Chinezen zo dom zijn geweest zonder een alternatief plan te hebben.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_93377016
Hebben ze ook wel, en een onderdeel daarvan is het grootschalig opkopen van grondstoffen die de komende paar jaar 100% zeker duurder/ zeldzamer gaan worden.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')