Had ik het via unibet gedaan dan had ik 2000 gehadquote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Tommeke het volgende:
Held
Gefeliciteerd met je 980 euro man!
teletekst supportersquote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Irritatie100 het volgende:
de sms-jes komen weer binnen hier en dan ook nog eens van iemand die alleen in de arena was toen U2 er afgelopen zomer optrad
Zou ik ook zijnquote:Op zondag 1 november 2009 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Had ik het via unibet gedaan dan had ik 2000 gehad![]()
Maar met 1000 ben ik ook zeer tevreden
Ik niet hequote:Op zondag 1 november 2009 14:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
Gefeliciteerd BluesRebel! Moest meteen aan dit topic denken..
Goede deal gedaanJe zal wel blij geweest zijn.
quote:Op zondag 1 november 2009 15:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik ben voor ajax, maar echt dat soort mensen
Zit je te balen omdat ze verliezen en na 2 uur ofzo komt 1tje
HAHA ik zag op teletekst dat ajax heeft verloren
Zulke mensen![]()
Vast met de rest mee naar Zeist om de KNVB van samenzwering te beschuldigen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen de overwinningsbiertje smaakt extra lekker nu thuis met het idee dat ik morgen wat extra centjes heb hahaha.
Ik vind het overigens wel erg rustig qua feyenooit praatjes, bedoel waar is Winner-Taco???
Niet knvb maar de KNJB en vanavond massaal allemaal niet naar Studio Joodsvoetbal kijken met cheque van Gelderquote:Op zondag 1 november 2009 16:34 schreef Splutje het volgende:
[..]
Vast met de rest mee naar Zeist om de KNVB van samenzwering te beschuldigen.
quote:Op zondag 1 november 2009 12:14 schreef Lakitu het volgende:
5-1
quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgen uurtje of 10 lekker richting Amsterdam met een biertje en heerlijke voetbalmiddag hebben met je vrienden en de kakkerlakke uitlachen na de 5-1.
Heb er nu al zin in
Heb je ook gewed met deze uitslag?quote:Op zondag 1 november 2009 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgen uurtje of 10 lekker richting Amsterdam met een biertje en heerlijke voetbalmiddag hebben met je vrienden en de kakkerlakke uitlachen na de 5-1.
Heb er nu al zin in
Als een van de weinigen heeft hij dus geen Suarezquote:Op zondag 1 november 2009 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu zie ik ook nog eens dat mijn vader de Zeeuw in z'n profcoachteam heeft, dadelijk haalt ie me nog in
Mijn oma heeft Stekelenburg en m'n neefje Vertonghenquote:Op zondag 1 november 2009 17:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als een van de weinigen heeft hij dus geen Suarez.
In mijn team is hij zo'n beetje de enige die behoorlijk wat punten binnenhaaltquote:Op zondag 1 november 2009 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn oma heeft Stekelenburg en m'n neefje Vertonghen
Mijn oma staat met Stekelenburg anders al wel het hele seizoen bovenaan in onze familie-subleaguequote:Op zondag 1 november 2009 17:13 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
In mijn team is hij zo'n beetje de enige die behoorlijk wat punten binnenhaalt.
Dan vond ze die goal van Landzaat zeker wel vervelendquote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn oma staat met Stekelenburg anders al wel het hele seizoen bovenaan in onze familie-subleague
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |