If you insist.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wat een mooie kindjes zie ik daar..
Ik wil ook een kind
Vond ik niet, maar ik ben zelf ook altijd een waterrat geweest. Hij is overigens maar 1 seconde onder water.... Er waren wel moeders in de groep die het niet durfden, en ik kan het me ook wel voorstellen. Er is ook één waarop ik hem niet vasthoud, maar die heb ik nog niet.quote:
Ja, inderdaad. Komt omdat het zo'n bolle is (want zulke extreme kolenschoppen heb ik nou ook weer niet)quote:Op zondag 1 november 2009 10:51 schreef DJMO het volgende:
wat lijkt hij onder water weer klein mclaura
Ik ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hihi, hij heeft het heul niet zelf gefreubeld. Maar trots dat ie was!![]()
Ik vind vooral het armpje om zijn zus lief.
Nee, maar het is er wel één die daar zou kunnen hangen.... Ze kijken allebei naar hetzelfde punt...quote:Op zondag 1 november 2009 11:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Laura, heb je die onderste foto al in 1mx1m op de slaapkamer hangen?![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een leuke foto, allebei hetzelfde neusjequote:Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lilah
Ik wil ze graag samen op de foto. Maar dat mag niet. Toch gelukt, ze kijken allebei heel blij.
[ afbeelding ]
Zoek je nog een schoonzoonquote:Op maandag 2 november 2009 08:42 schreef Sorbootje het volgende:
Thijs! Wat word je al groot! En wat een lekker bekkie!![]()
Jij had jouw kind toch al uitgehuwelijkt aan miss_sly's dochter?quote:Op maandag 2 november 2009 10:26 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zoek je nog een schoonzoon![]()
Wat is Isabeau een ontzettend mooi meisje
Senna is voor in de weekenden, die woont helemaal in Gangsterdamquote:Op maandag 2 november 2009 10:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jij had jouw kind toch al uitgehuwelijkt aan miss_sly's dochter?
Ah dus ze is nog vrijquote:Op maandag 2 november 2009 10:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jij had jouw kind toch al uitgehuwelijkt aan miss_sly's dochter?
De buuf en ik hebben dit bedacht in de kraamweek, omdat H steeds Sjakie tegen Thijs bleef zeggen. Hij past hem alleen nu pas, maar dat mag de pret niet drukken. Iedereen in de omgeving lacht eromquote:Op maandag 2 november 2009 14:37 schreef Vlindur het volgende:
Dat shirt van Thijs!![]()
Die moet ik straks onthouden voor Tinus!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:07 schreef Baby_Girl het volgende:
Mag ik hier ook een complimentje maken aan de mama van Amélie? Het valt me iedere keer weer op wat een mooie vrouw jij bent HuupHuup.En Amélie wat een mooi meisje en wat een prachtige naam heeft ze!
*weer onder mijn steen kruipt*
Wow wat heeft jouw meisje veel mooie haartjesquote:
ff naast elkaar (links Sander, rechts Koen)quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:40 schreef tessie het volgende:
Oohh Huup, ze is prachtig! Die laatste foto waar ze zo heerlijk op jou ligt te slapensmelt
![]()
LL, wat lief zo de broertjes samen! En die foto in die tobbe is leuk!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef Melochan het volgende:
*Kruipt ook maar even onder de lurk-steen vandaan..
Huuphuup, je hebt echt een práchtige dochter!En haar naam past ook precies bij haar
![]()
*kruipt weer weg..
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:46 schreef snoopy het volgende:
Het is niet helemaal hetzelfde maar toen ik Amélie zag moest ik aan een oude foto van Lis denken. Zal wel door het truitje komen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kleine tekenwonder is heel serieus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
wat een lekker ventje!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kleine tekenwonder is heel serieus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Op sommige punten wel, op sommige punten niet. Ik ben er nog niet helemaal uitquote:Op donderdag 5 november 2009 00:36 schreef trui het volgende:
fruppel, wat een leuke collage van jullie lieve Danique tot nu toe!erg mooi gedaan!
MvD, prachtige foto's, en dat contrast is inderdaad heel mooi.
Jula, wat een leuk ventje heb je!
Troel, aaaah.volgens mij heeft hij wel een heel ander koppie dan Ruben, of vergis ik me?
Klik!quote:
Ja ik vond het erg leuk pakpapier! En nog stevig ook! Niet van die dunne zooi!quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:12 schreef Spuuglokje het volgende:
Gefeliciteerd Suus!![]()
![]()
Dat pakpapier heb ik ook
leuk he?
Ik weet niet welke ik allemaal al geplaatst hebquote:
* Troel wil wel even met een schaar langskomenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:11 schreef Vlindur het volgende:
Jochem heeft een rond oortje!![]()
Ik wil oohook!![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef Troel het volgende:
[..]
* Troel wil wel even met een schaar langskomen
gniffel, maar dat bedoelde je zeker niet he![]()
![]()
![]()
Nee, snijplanten voedselquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:55 schreef Asyniur het volgende:
Ooh, Ruben is ook al zo groot!![]()
wat voeren jullie die kinderen allemaal! Pokon?![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, snijplanten voedsel
Vers van de pers:
[ afbeelding ]
Om het goed te maken dat hij zijn lieveheersbeestjespakje nog niet aan kan, speciaal voor Poppejans
Hey..dikkie was goedbedoeldquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:59 schreef Ca.ra het volgende:
Dan moet jij nog een Lotte doen Linda.![]()
En hij is niet dikhij is big boned. Zonet bij het consultatiebureau, 7050 grammetjes slechts. En naast mij stonden mensen met een hummeltje van 2 weken, net iets meer dan 3 kilo. Zo klein is ie ook geweest....
As you wishquote:
Ze zegt net dat ze 'm niet mooi vindt...leuk ben jijquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:12 schreef huuphuup het volgende:
aaaah Willow!![]()
ze lijkt op je zeg op die pasfoto!!
![]()
Hoeft toch ook niet? Maar ik heb Lotte nu 2x met doodsangst mee over de grens gesmokkeld (ok, ik had geluk dat er geen controle wasquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:21 schreef Ca.ra het volgende:
Thomas heeft nog niet eens een paspoort *slechte moeder*
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:16 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze 'm niet mooi vindt...leuk ben jij
eerste keer is gratisquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:28 schreef Ca.ra het volgende:
Ja maar ik heb Thomas ook al meerdere keren over de grens gesmokkeld, mijn ouders wonen in Belgie. En ik heb helemaal niet eens aan een paspoort gedacht voor hem.
Maar ik lees net dat een identiteitskaart voor kinderen onder de 14 goedkoper gaat worden volgend jaar, dus die twee maanden moeten er dan ook nog maar even bij. [/krentmodus]
Echt? Hier moet ik om de zoveel tijd de foto laten vervangen. Dr paspoort is geldig tot 2015, of zolang ze te herkennen is aan dr foto. Daarom na paar maanden nieuwe foto laten maken en dan vervangen... Maar offtopic enzo...quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef innepin het volgende:
Linda![]()
HuupIk vind het wel lief hoor, ik hoor nooit dat ze op mij lijkt
![]()
Ca.ra, Willow staat gewoon bijgeschreven op mijn paspoort. Dat mag nog tot 2012. Dus als ze straks drie is en we gaan op vakantie, heeft ze nog steeds deze babyfoto ter identificatie
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Om het goed te maken dat hij zijn lieveheersbeestjespakje nog niet aan kan, speciaal voor Poppejans
Ware het niet dat de twee puber-dames geen enkele foto goedkeuren ("Ieuwww ik heb vet dikke wallen!" "Moet je mijn hoofd zien!" etc...quote:Op zondag 8 november 2009 19:14 schreef huuphuup het volgende:
Saartje en Merel
Ooooh Sorbo wat een geweldige foto!
dat is er een voor aan de muur!
quote:Op zondag 8 november 2009 19:17 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ware het niet dat de twee puber-dames geen enkele foto goedkeuren ("Ieuwww ik heb vet dikke wallen!" "Moet je mijn hoofd zien!" etc...)
quote:Op zondag 8 november 2009 21:46 schreef Ssserpente het volgende:
Pukkeltje Piekhaar in de tub! Het liefst loopt ze met d’r beentje stegen de wand op, tot ze over de rand heen bungelen. Pure ontspanning, die kouwe tenen!![]()
[ afbeelding ]
Is dat een chinees jurkje ofzo? Het ziet er zo fijnig uit!quote:Op maandag 9 november 2009 10:24 schreef Kleurdoos het volgende:
O nog ff spammen..3 minuten geleden
Ze heeft heus een kapsel! en nog een toffe jurk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2009 18:27 schreef miss_sly het volgende:
met deze foto in haar paspoort gaat Senna straks op reis
[ afbeelding ]
hoezo hamsterwangetjes
Wat is Senna opeens groot!!!!!!! (Heb al een poosje niet meer in dit topic gekekenquote:Op maandag 9 november 2009 18:27 schreef miss_sly het volgende:
met deze foto in haar paspoort gaat Senna straks op reis
[ afbeelding ]
hoezo hamsterwangetjes
Die pubermeiden hebben niets te klagen, mooi gezinnetje!quote:Op zondag 8 november 2009 19:10 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Isabeau met d'r grote zussen en broer
*Zwijmel*quote:Op maandag 9 november 2009 10:24 schreef Kleurdoos het volgende:
O nog ff spammen..3 minuten geleden
Ze heeft heus een kapsel! en nog een toffe jurk
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2009 21:46 schreef Ssserpente het volgende:
Er zit een konijn op je hoofd!![]()
Wat een lieve foto's, BE! Die op die auto..!
Mijn dochter ligt hier weer inhalerende piepgeluiden te maken als ze naar je dochter kijktquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:53 schreef bixister het volgende:
TF, ik wil ook wel een pruikenruil met jou!
Bep met pleister.![]()
Stiemie, wat een heerlijkheid!
Sennaen wat een mooie muts ook!
BE, gaaf dat nieuwe bed! Sascha vindt 't zelf ook wel erg leuk geloof ik. mag ie er al in slapen?
Oscar, hij is alweer een beetje veranderd vind ik!
en Kobus met z'n mooie verwonderde blik.
mijn dochter als vlinder
[ afbeelding ]
vliegoefeningen:
[ afbeelding ]
nog maar eens in 't spiegeltje naar zichzelf kijken:
[ afbeelding ]
ohja en we hadden nog een feestjurk (+muts) voor Tweety gemaakt, want die is binnenkort jarig...!
[ afbeelding ]
Ja, ik kreeg juist die fotootjes door van iemand. Ons fototoestel heeft het helaas begeven, dus voorlopig geen Elodietje...quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:39 schreef Pvoesss het volgende:
Wat een mooierdnu nog wat elodietjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |