Senna is voor in de weekenden, die woont helemaal in Gangsterdamquote:Op maandag 2 november 2009 10:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jij had jouw kind toch al uitgehuwelijkt aan miss_sly's dochter?
Ah dus ze is nog vrijquote:Op maandag 2 november 2009 10:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jij had jouw kind toch al uitgehuwelijkt aan miss_sly's dochter?
De buuf en ik hebben dit bedacht in de kraamweek, omdat H steeds Sjakie tegen Thijs bleef zeggen. Hij past hem alleen nu pas, maar dat mag de pret niet drukken. Iedereen in de omgeving lacht eromquote:Op maandag 2 november 2009 14:37 schreef Vlindur het volgende:
Dat shirt van Thijs!![]()
Die moet ik straks onthouden voor Tinus!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:07 schreef Baby_Girl het volgende:
Mag ik hier ook een complimentje maken aan de mama van Amélie? Het valt me iedere keer weer op wat een mooie vrouw jij bent HuupHuup.En Amélie wat een mooi meisje en wat een prachtige naam heeft ze!
*weer onder mijn steen kruipt*
Wow wat heeft jouw meisje veel mooie haartjesquote:
ff naast elkaar (links Sander, rechts Koen)quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:40 schreef tessie het volgende:
Oohh Huup, ze is prachtig! Die laatste foto waar ze zo heerlijk op jou ligt te slapensmelt
![]()
LL, wat lief zo de broertjes samen! En die foto in die tobbe is leuk!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:20 schreef Melochan het volgende:
*Kruipt ook maar even onder de lurk-steen vandaan..
Huuphuup, je hebt echt een práchtige dochter!En haar naam past ook precies bij haar
![]()
*kruipt weer weg..
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:46 schreef snoopy het volgende:
Het is niet helemaal hetzelfde maar toen ik Amélie zag moest ik aan een oude foto van Lis denken. Zal wel door het truitje komen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |