If you insist.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wat een mooie kindjes zie ik daar..
Ik wil ook een kind
Vond ik niet, maar ik ben zelf ook altijd een waterrat geweest. Hij is overigens maar 1 seconde onder water.... Er waren wel moeders in de groep die het niet durfden, en ik kan het me ook wel voorstellen. Er is ook één waarop ik hem niet vasthoud, maar die heb ik nog niet.quote:
Ja, inderdaad. Komt omdat het zo'n bolle is (want zulke extreme kolenschoppen heb ik nou ook weer niet)quote:Op zondag 1 november 2009 10:51 schreef DJMO het volgende:
wat lijkt hij onder water weer klein mclaura
Ik ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hihi, hij heeft het heul niet zelf gefreubeld. Maar trots dat ie was!![]()
Ik vind vooral het armpje om zijn zus lief.
Nee, maar het is er wel één die daar zou kunnen hangen.... Ze kijken allebei naar hetzelfde punt...quote:Op zondag 1 november 2009 11:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Laura, heb je die onderste foto al in 1mx1m op de slaapkamer hangen?![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een leuke foto, allebei hetzelfde neusjequote:Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Lilah
Ik wil ze graag samen op de foto. Maar dat mag niet. Toch gelukt, ze kijken allebei heel blij.
[ afbeelding ]
Zoek je nog een schoonzoonquote:Op maandag 2 november 2009 08:42 schreef Sorbootje het volgende:
Thijs! Wat word je al groot! En wat een lekker bekkie!![]()
Jij had jouw kind toch al uitgehuwelijkt aan miss_sly's dochter?quote:Op maandag 2 november 2009 10:26 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zoek je nog een schoonzoon![]()
Wat is Isabeau een ontzettend mooi meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |