Oh gewoon...4 boterhammen, 2 stuks fruit en een best bord warm eten per dagquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:43 schreef Lois het volgende:
Leuke foto's allemaal maar ik wil nog even![]()
![]()
bij Beppie. Wat eet dat kind? Pokon? Mijn god wat is ze groot geworden TF!
haha ik wist dat er zo'n reactie ging komen. maar de moeder van het kind moest de vader van het station halen. omdat de treinen niet reden. dus ik heb maar 2 uurtjes opgepast. het is echt een ongelofelijk lief kindje. huilt amper, en zoo lekker om mee te knuffelen ja!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:55 schreef huuphuup het volgende:
nu al oppassen bij zo'n kleintje joh?die ouders maken haast bij het loslaat-proces
maar wat een lekker prulleke zegdat knuffelt lekker he of niet?
Thomasheerlijk mannetje
oh en Danawat ben je heerlijk aan het buitenspelen en verkennen zo
ik kan echt niet wachten op zulke dingen. Echt iedere fase en leeftijd heeft zulke leuke dingen <3
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:12 schreef roozgirl het volgende:
[..]
haha ik wist dat er zo'n reactie ging komen. maar de moeder van het kind moest de vader van het station halen. omdat de treinen niet reden. dus ik heb maar 2 uurtjes opgepast. het is echt een ongelofelijk lief kindje. huilt amper, en zoo lekker om mee te knuffelen ja!
haha, die moeder is er ook onwijs blij mee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]t was ook niet heel serieus bedoeld hoor!
wel fijn om dan zo'n buurmeisje te hebben die oppast.
T is een mooi poppetje
Het huis naast mij staat te koop hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:13 schreef roozgirl het volgende:
[..]
haha, die moeder is er ook onwijs blij mee.
elke dag kom ik eventjes langs om te vragen of ik nog wat kan doen, en of ik boodschapjes moet meenemen.
en neem ik vaak nog de andere 2 kids mee.
had ook de geboortekaartjes opgehaald en op de post gedaan.
en vanavond mag ik daar mee eten en logeert de oudste bij mij.
ik vind het leuk om te doen
En ik heb hem nu gekreguhquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:49 schreef oeke het volgende:
Tegen die tijd past Ko het waarschijnlijk niet meer, tis maat 68. Dus....
Jij bent vast een of andere mysterieuze verbindende factor!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:44 schreef renzell het volgende:
Mevrouwtje van Dalen, wat lief, die foto van je jongste! Inderdaad bizar, die gelijkenis met Ko!
Dat vind hij vast heerlijk, onze charmeur!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:44 schreef renzell het volgende:
Nou jaaaaaa zeg, Kobus!![]()
![]()
Wat heerlijk dat ik jullie morgen zie Oek!
Ik vreet 'm op, dat dier van je.
![]()
Heerlijk! Toch durf ik (nog?) niet echt in slaap te vallen hoor. Ik blijf toch bang dat ik het dekbed over d'r heen trek oid...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
AAh Ssserpente, lekker is dat he, lekker slapen met dat kleine warme lijfje tegen je aan.
Zo hee Driekus, wat een ogen! En dat bossie haar! Mooie jongen!
Hier ook eens een foto van mijn kleine mannetje!
[ afbeelding ]
Jahoo! Wat wil je er voor hebben dan? Ik zal je morgen PM'men, moet nu nodig op bedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:55 schreef oeke het volgende:
Elodie
Als het zover is, komt het eraan Vlinder!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:32 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en lijkt ze niet sprékend op me?![]()
Heb jij dat ook?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat een heerlijke mooie kindertjes.....
![]()
![]()
![]()
kan bijna niet meer wachten om ons eigen kindje te mogen bekijken....
Oh ja joh? Wanneer dan? Dan wil ik die bruine namelijk ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:16 schreef Estrys het volgende:
oooow Sorbo![]()
En die foto's in dat Hema pakjeHadden wij ook! (die verkopen ze dit jaar overigens weer)
[ afbeelding ]
Wat een mooie haartjes zeg!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:29 schreef Sorbootje het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej kan ik eindelijk mijn eigen kindje spammen hier! 't Zijn nog wel foto's van vorige week, maar nieuwe volgen
[ afbeelding ]
De tummytub is serious business!
[ afbeelding ]
Isabeau in diepe rust
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:02 schreef huuphuup het volgende:
hahaha Pokon![]()
Beppie de bootwerker
Wauw MevrouwVanDalen wat een mooie foto!Echt herfstig, en wat heb je toch een mooie dochter
Wij hadden gisteravond weer een wakker koalabeertje
[ afbeelding ]
vader en dochter
Nou inderdaad!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:59 schreef pinquit het volgende:
ah wat een mooie kinders hebben wij zeg![]()
![]()
heel soms, maar komt ook omdat de babyfoto'svan thijs hier niet zijn dus heb weinig vergelijk materiaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:39 schreef MevrouwVanDalen het volgende:Roy! Oh, dat mondje!!!
![]()
En ik zie Thijs wel in 'm, hoor Bar! Zie jij dat ook?
Ik wilde het net zeggen, een 'vleugje Thijs' zeg maarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:39 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Roy! Oh, dat mondje!!!
![]()
En ik zie Thijs wel in 'm, hoor Bar! Zie jij dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |