Oh gewoon...4 boterhammen, 2 stuks fruit en een best bord warm eten per dagquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:43 schreef Lois het volgende:
Leuke foto's allemaal maar ik wil nog even![]()
![]()
bij Beppie. Wat eet dat kind? Pokon? Mijn god wat is ze groot geworden TF!
haha ik wist dat er zo'n reactie ging komen. maar de moeder van het kind moest de vader van het station halen. omdat de treinen niet reden. dus ik heb maar 2 uurtjes opgepast. het is echt een ongelofelijk lief kindje. huilt amper, en zoo lekker om mee te knuffelen ja!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:55 schreef huuphuup het volgende:
nu al oppassen bij zo'n kleintje joh?die ouders maken haast bij het loslaat-proces
maar wat een lekker prulleke zegdat knuffelt lekker he of niet?
Thomasheerlijk mannetje
oh en Danawat ben je heerlijk aan het buitenspelen en verkennen zo
ik kan echt niet wachten op zulke dingen. Echt iedere fase en leeftijd heeft zulke leuke dingen <3
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:12 schreef roozgirl het volgende:
[..]
haha ik wist dat er zo'n reactie ging komen. maar de moeder van het kind moest de vader van het station halen. omdat de treinen niet reden. dus ik heb maar 2 uurtjes opgepast. het is echt een ongelofelijk lief kindje. huilt amper, en zoo lekker om mee te knuffelen ja!
haha, die moeder is er ook onwijs blij mee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]t was ook niet heel serieus bedoeld hoor!
wel fijn om dan zo'n buurmeisje te hebben die oppast.
T is een mooi poppetje
Het huis naast mij staat te koop hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:13 schreef roozgirl het volgende:
[..]
haha, die moeder is er ook onwijs blij mee.
elke dag kom ik eventjes langs om te vragen of ik nog wat kan doen, en of ik boodschapjes moet meenemen.
en neem ik vaak nog de andere 2 kids mee.
had ook de geboortekaartjes opgehaald en op de post gedaan.
en vanavond mag ik daar mee eten en logeert de oudste bij mij.
ik vind het leuk om te doen
En ik heb hem nu gekreguhquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:49 schreef oeke het volgende:
Tegen die tijd past Ko het waarschijnlijk niet meer, tis maat 68. Dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |