abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78917285
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:48 schreef tenequa het volgende:
hier issie wat groter, het gaat om links op de foto.. en nogmaals ik weet niet hoe t kan dat ie zo onduidelijk is.. heb m nie bewogen.. de foto daarna was ok erg vreemd.. en nee je kon niet op die vensterbank zitten

hier nogmaals maar dan groter

[ afbeelding ]

En de 2e foto
[ afbeelding ]
Was 'ie analoog genomen? Of digitaal? Want het lijkt namelijk heel erg alsof de camera het rolletje niet goed heeft doorgedraaid en een volgende foto over de eerdere heen heeft gemaakt. Er staat iemand voor het raam binnen. (je ziet ook benen) Sowieso is de sluitertijd van de camera op dat moment heel lang geweest, dat kun je zien aan dat licht kringetje daar boven in het midden. (en nog een paar anderen)
pi_78919497
een vriendin van me was bij me.. en we wouden gewoon wat leuke foto's van elkaar maken.. daarom waren we foto's aan t maken, en t was met mn digitale camera...

en ik weet niet hoe t kan dat de foto's zo wazig zijn.. geen idee echt niet
Ik ben niet labiel, ik ben gewoon emotioneel flexibel :)
  Redactie Frontpage dinsdag 9 maart 2010 @ 10:30:04 #203
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_78922088
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 08:49 schreef tenequa het volgende:
een vriendin van me was bij me.. en we wouden gewoon wat leuke foto's van elkaar maken.. daarom waren we foto's aan t maken, en t was met mn digitale camera...

Ik denk dat de geest je camera heeft gesloopt
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_78933556
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 08:49 schreef tenequa het volgende:

Het lijkt wel lomografie. Maar da's ook analoog.

Misschien is je memory-stick niet goed geweest, vochtig ofzo. Of beschadigd. Nogmaals, het ziet eruit alsof er twee foto's over elkaar heen gemaakt zijn.
pi_78935348
a;ls die stuk was geweest, dan hadden de foto's daarvoor en daarna ook niet goed moeten zijn.. en die waren gewoon....
pi_78936077
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:48 schreef tenequa het volgende:
a;ls die stuk was geweest, dan hadden de foto's daarvoor en daarna ook niet goed moeten zijn.. en die waren gewoon....
Ja, dat klinkt wel logisch, maar wat ook wel eens kan gebeuren is dat een camera bijvoorbeeld te dicht bij een hittebron (of koude bron) heeft gelegen, bijvoorbeeld voor een raam in de zon, bij een fornuis, verwarming, noem maar op, en dat de memorystick daardoor (totdat ie weer afkoelt) moeite heeft om data weg te schrijven. Ik zou je in ieder geval niet te druk maken over een geest in huis. Vind de foto's verder wel vet (vooral de tweede).
pi_78936114
oeps, dat was dubbel, snel weghalen.
pi_78958642
haha de camera lag gewoon op tafel, en dr zijn foto''s voor de tijd die normaal zijn, en na de tijd. dus ja.. mja goed ik vind de foto's in iig raar haha liefs
pi_78970941
Conclusie; raar ja.
(mijn technische verklaringen-doos is leeg)
pi_79004119
haha ja de mijne ook.. mja.. t was in mn vorige huis dus maak me dr niet meer druk om

dank voor alle reacties!

Liefs Ramona
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')