Ziet er meer uit als rook van een cigaret.quote:
Die rook zal wel echt zijn (sigaret) maar de man in de rook (daar doel je op denk ik) is dat paraolie effect waar Michielos het altijd het over heeft. Maar blijft leuk om te zien!quote:
De bovenste staat een 'zuster'achter in de gang, en de onderste kan ik niets uit opmaken sorryquote:Op maandag 11 januari 2010 08:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oma is niet lang na deze foto overleden
[ afbeelding ]
Te zien in een lap stof dat ik voor het raam heb hangen.
Iemand please een verklaring?
Nee die hand lijkt uit de spiegel te komen. Er was eerst nog een andere foto, een duidelijkere, maar die kan ik niet vinden. Mss dat iemand met zo'n photoshopprogramma kan zien waar die hand vandaan komt?quote:Op maandag 11 januari 2010 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
De bovenste staat een 'zuster'achter in de gang, en de onderste kan ik niets uit opmaken sorry
Dat is een hoofd met enge ogen en een scheve neus. Hoofd ook echt het formaat van een mens. Ik ken het fenomeen pareidolie, maar deze geeft mij echt de kriebels. Ik noem m zelfs Harryquote:Op maandag 11 januari 2010 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
de onderste kan ik niets uit opmaken sorry
quote:Op maandag 11 januari 2010 09:09 schreef Bastard het volgende:
dat paraolie effect waar Michielos het altijd het over heeft
quote:Op maandag 11 januari 2010 09:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee die hand lijkt uit de spiegel te komen. Er was eerst nog een andere foto, een duidelijkere, maar die kan ik niet vinden. Mss dat iemand met zo'n photoshopprogramma kan zien waar die hand vandaan komt?
quote:Op maandag 11 januari 2010 09:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat is een hoofd met enge ogen en een scheve neus. Hoofd ook echt het formaat van een mens. Ik ken het fenomeen pareidolie, maar deze geeft mij echt de kriebels. Ik noem m zelfs Harry
Ja wat 'quote:Op maandag 11 januari 2010 09:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Altijd..Ja, daar heeft Michielos het ook echt 24/7 over
. 't Is trouwens pareidolie/pareidolia
.
[..]
[..]
En dan wordt er soms over mij beweerd (onterecht overigens!) dat ik onzinposts plaats...
Ja sorry, ik kan je niet helpen. Ik ben namelijk geen psycholoog of psychiaterquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan je niet helpen. Ik ben namelijk geen psycholoog of psychiater.
Ik heb ook nooit beweerd dat iedereen die naar een psycholoog of psychiater gaat, gek isquote:Op maandag 11 januari 2010 10:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ben echt niet gek hoor trut.
Nee, het is een kutwoordquote:Op maandag 11 januari 2010 09:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Altijd...Ja, daar heeft Michielos het ook echt 24/7 over
. 't Is trouwens pareidolie/pareidolia
.
Ja?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:16 schreef Bastard het volgende:
Oh wacht, nu zie ik het ook ratelslangetje!!![]()
in die 2e zie ik meerdere gezichten, zelfs die van de kerstmanquote:Op maandag 11 januari 2010 08:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ha ha haquote:Op maandag 11 januari 2010 11:14 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
in die 2e zie ik meerdere gezichten, zelfs die van de kerstman
Ja dat gezicht inderdaadquote:Op maandag 11 januari 2010 11:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja?![]()
Dat gezicht he?
Of bedoel je die hand?
quote:Op maandag 11 januari 2010 09:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee die hand lijkt uit de spiegel te komen. Er was eerst nog een andere foto, een duidelijkere, maar die kan ik niet vinden. Mss dat iemand met zo'n photoshopprogramma kan zien waar die hand vandaan komt?
Verklaring: onduidelijke foto's en fantasie.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie je wel JoepiePoepie.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Ik heb Photoshop er even bij gepakt en nu zie ik het ook
![]()
[ afbeelding ]
Totdat je in mn kamer staat en het ziet.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verklaring: onduidelijke foto's en fantasie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |