Is dat misschien Fatherland?quote:Op maandag 23 november 2009 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ha lui
M'n huisgenoot zoekt een film die hij +/- 5 jaar geleden gezien heeft: Duitsland had de oorlog gewonnen, en sloot 30 jaar na de oorlog vrede met Engeland. Hitler werd 80. Iemand wilde de concentratiekampgegevens doorspelen naar de Engelsen.
Das het enige wat ie nog weet. Iemand?
Nou dan heb je niet gegoogled, maar goedquote:Op maandag 23 november 2009 16:58 schreef alida69 het volgende:
[..]
Heel erg bedankt, nu nog zien te vinden met arab subs
Dacht ik ook meteen aan.quote:
http://de.wikipedia.org/wiki/Janoschs_Traumstundequote:Op maandag 23 november 2009 22:31 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een tekenfilm die ik vroeger vaak keek. Het zijn korte verhaaltjes over een mol/egel een tijger, en een van deze figuren had een eend op wieltjes. Als ik het goed had werd een van de stemmen ingesproken door Kees Prins.
Ik dacht altijd dat het Manosh heette, maar ik kan er nergens iets over terugvinden.
Iemand een idee?
Edit: Het werd meen ik ook op de Duitse tv uitgezonden, wellicht dat het origineel een duitse tekenfilm was.
Vorig jaar (of het jaar daarvoor) was er zelfs een biosfilm, Reis Naar Panama heette ie meen ik, met o.a. Til Schweiger als stem...quote:Op maandag 23 november 2009 22:31 schreef henkde_j het volgende:
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een tekenfilm die ik vroeger vaak keek. Het zijn korte verhaaltjes over een mol/egel een tijger, en een van deze figuren had een eend op wieltjes. Als ik het goed had werd een van de stemmen ingesproken door Kees Prins.
Ik dacht altijd dat het Manosh heette, maar ik kan er nergens iets over terugvinden.
Iemand een idee?
Edit: Het werd meen ik ook op de Duitse tv uitgezonden, wellicht dat het origineel een duitse tekenfilm was.
Ik herinner me idd een muisje met een eend op wielen, en hij had ook een parapluutje bij zichquote:Op maandag 23 november 2009 22:31 schreef henkde_j het volgende:
Iemand een idee?
Da's een geheel andere (Franse) tekenfilmseriequote:Op maandag 23 november 2009 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik herinner me idd een muisje met een eend op wielen, en hij had ook een parapluutje bij zichDe muis was volgens mij blauw.
Oh, je hebt em geedit
Ik heb die eendquote:Op maandag 23 november 2009 22:53 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig. Ik had er een compleet ander beeld van. Alleen die eend is nog precies zoals ik 'm in mijn gedachten had
Ik eis de naamquote:Op maandag 23 november 2009 23:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's een geheel andere (Franse) tekenfilmserie
Dan stel maar eens eerst netjes de vraag met alles wat je er nog van weetquote:
Ik ook, tenminste had.quote:
Ik ook had, mijn dochter heeft 'm nu.quote:
Bedoel je misschien deze?quote:Op maandag 23 november 2009 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik herinner me idd een muisje met een eend op wielen, en hij had ook een parapluutje bij zichDe muis was volgens mij blauw.
Oh, je hebt em geedit
quote:
Hè! Net te laat...quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:20 schreef ehqo. het volgende:
Naam van deze film.
[ afbeelding ]
Smokin' Aces.
Oh ja, zonder '.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:21 schreef Masegate het volgende:
[..]
Hè! Net te laat...
Smokin' Aces inderdaad.
Kan het deze zijn: Ice Pirates uit 1984?quote:Op woensdag 11 november 2009 23:49 schreef De-Boswachter het volgende:
Ik zoek een film uit waarschijnlijk eind jaren 70 of begin jaren 80.
Het is een science fiction film met volgens mij Burt Reynolds en Sally Field.
Het enige wat ik mij nog kan herinneren is een sexscene tussen die 2 voor een soort groot beamerscherm wat ingesteld kan worden. In dit geval op een strand in de regen en het water kwam dan met sproeiers omlaag.
Stukje later in de film gaat hun ruimteschip door de tijd heen wat ook visueel wordt weergegeven door snel groeiende baarden en iemand die snel dood gaat en vergaat.
Bij de entering van hun ruimteschip worden oa de hoofdrolspeler vastgebonden op een soort lopende band wat gemaakt is voor hun marteling.
Een van de marteltuigen is een soort robotbek op een robotarm die hun in het kruis knijpt.
Owja, het was een humor film....
Weet iemand welke film dit is??????
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:48 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Kan het deze zijn: Ice Pirates uit 1984?
http://www.imdb.com/title/tt0087451/
Ik herinner me die robotarm die in het kruis grijpt terwijl je op een lopende band ligt. En volgens mij was dat de zelfde als waar de ziekte 'Space Herpes' in voorkomt, en dat was deze. Alleen, Burt en Sally zul je er niet in vinden. In de lezerreacties wordt ook nog een 'castration machine' genoemd.
Was het geen aflevering van the inside of ncis of csi achtig ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef rabouter het volgende:
hoi, ik zoek een film en die gaat ongeveer zo:
er is een seriemoordernaar die zijn moorden met een camera omneemt en deze moorden komen dan op internet om ze live te kunnen volgen en vervolgens kan iedereen die dat wil inloggen op een website ofzo om de moord live te volgen maar hoe meer mensen er inloggen op die site hoe sneller de moord zal gaan ofzo
heb geen idee mee hoe die film heet en die site bestaat ook echt trouwens
FearDotCom?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:40 schreef rabouter het volgende:
hoi, ik zoek een film en die gaat ongeveer zo:
er is een seriemoordernaar die zijn moorden met een camera omneemt en deze moorden komen dan op internet om ze live te kunnen volgen en vervolgens kan iedereen die dat wil inloggen op een website ofzo om de moord live te volgen maar hoe meer mensen er inloggen op die site hoe sneller de moord zal gaan ofzo
heb geen idee mee hoe die film heet en die site bestaat ook echt trouwens
Die was afgelopen zaterdag op Ned 2 in Het Uur van de Wolf ... zeer goede docuquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik zoek de naam van een documentaire van een weekje terug ofzo, te zien op nederland 2 geloof ik.
De documentaire ging over auteursrecht in amerika, over de RIAA en over mashup en embedded content etc.
Ik moest helaas weg en heb daarom maar 10 minuutjes kunnen zien... nu ben ik de naam kwijt hiervan om deze op uitzendinggemist op te zoeken.
kan iemand helpen?
quote:00:15 - 01:50 Het uur van de wolf: Rip! A remix man... (NPS)
waarin met veel humor de absurde en schokkende consequenties van het huidige auteursrecht voor particulieren, kunstenaars en wetenschappers worden getoond. Een hoofdrol is weggelegd... lees meer
Documentaire waarin met veel humor de absurde en schokkende consequenties van het huidige auteursrecht voor particulieren, kunstenaars en wetenschappers worden getoond. Een hoofdrol is weggelegd voor sample-artiest Girl Talk. Zijn opzwepende composities bestaan uit bewerkte fragmenten van bestaande muziek en als hij alle rechten daarvoor zou afkopen, zou hij miljoenen kwijt zijn. Zijn daarom illegale optredens tonen de kunst van het samplen en roepen vragen op over creatieve vrijheid in een tijd waarin grote mediabedrijven als TimeWarner en Disney het grootste deel van ons intellectuele eigendom bezitten.
oh, ja , ik weet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:36 schreef De_Melkboer het volgende:
Ik zoek een titel van een film: Een vrouw rijdt 's nachts met de auto, samen met haar dochter, en krijgt een ongeluk. Ze wordt wakker terwijl de auto in de mist staat en ontmoet een politieagente.
Daar komen ze in een verlaten dorp waar overdag niemand is, en het 's nachts spookt, dan moeten ze zich voor allerlei spookverschijiningen verschuilen. Uiteindelijk komen ze 's nachts in een soort kerk, maar de agente wordt op de brandstapel gezet.
Ondertussen zoekt haar max/ex/vriend naar haar en komt ook in het dorp, maar lijkt in een heel andere werkelijkheid te zijn. Wie zegt dit iets?
Dat is silent hill inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:36 schreef De_Melkboer het volgende:
Ik zoek een titel van een film: Een vrouw rijdt 's nachts met de auto, samen met haar dochter, en krijgt een ongeluk. Ze wordt wakker terwijl de auto in de mist staat en ontmoet een politieagente.
Daar komen ze in een verlaten dorp waar overdag niemand is, en het 's nachts spookt, dan moeten ze zich voor allerlei spookverschijiningen verschuilen. Uiteindelijk komen ze 's nachts in een soort kerk, maar de agente wordt op de brandstapel gezet.
Ondertussen zoekt haar max/ex/vriend naar haar en komt ook in het dorp, maar lijkt in een heel andere werkelijkheid te zijn. Wie zegt dit iets?
Yes dat is hem ....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |