Dit is een serie van Schoolv in de jaren 80.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:34 schreef Writersright het volgende:
Hey misschien dat jullie me kunnen helpen.
Het is een kinderserie met een fluitiste met een dwarsfluit en een groen hoopje met een gezicht, soort pop denk ik. Dacht dat de naam van het hoopje met een M begon.
Ik dacht dat de fluitiste Berdien Stenberg was maar dat kan ik fout hebben.
Niemand?quote:Op woensdag 11 november 2009 23:49 schreef De-Boswachter het volgende:
Ik zoek een film uit waarschijnlijk eind jaren 70 of begin jaren 80.
Het is een science fiction film met volgens mij Burt Reynolds en Sally Field.
Het enige wat ik mij nog kan herinneren is een sexscene tussen die 2 voor een soort groot beamerscherm wat ingesteld kan worden. In dit geval op een strand in de regen en het water kwam dan met sproeiers omlaag.
Stukje later in de film gaat hun ruimteschip door de tijd heen wat ook visueel wordt weergegeven door snel groeiende baarden en iemand die snel dood gaat en vergaat.
Bij de entering van hun ruimteschip worden oa de hoofdrolspeler vastgebonden op een soort lopende band wat gemaakt is voor hun marteling.
Een van de marteltuigen is een soort robotbek op een robotarm die hun in het kruis knijpt.
Owja, het was een humor film....
Weet iemand welke film dit is??????
Ik heb zitten zoeken naar films waarin Burt en Sally samen spelen, maar er is geen sf-film waar dit zo is.....quote:
Het is warempel Wrompel:quote:Op zondag 15 november 2009 20:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Dit is een serie van Schoolv in de jaren 80.
Berdien Stenberg 'presenteerde' dit inderdaad, met thema's als electriciteit, water, milieu et cetera.
Het hoopje met gezicht is een boomstammetje, hij had wel wat weg van Toon van Driels gele wezentje, Kierewiet...
Ik kom zelf ook niet op de naam, maar wellicht dat deze info je verder helpt.
Burt en Sally hebben in een paar films samen gespeeld, 'the End' 'Smokey and the bandit' deel 1 en 2quote:
Hmmm.... Dan moet het iemand anders zijn...... Ik ga nog us diep graven vanavond met een paar flessen bier, misschien dat er dan een duidelijker beeld komt...quote:Op zondag 15 november 2009 20:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb zitten zoeken naar films waarin Burt en Sally samen spelen, maar er is geen sf-film waar dit zo is.....
Het verhaal klonk al wel of je aan de pil was tijdens een saaie familiefilm, maar ok.. we horen het welquote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef De-Boswachter het volgende:
[..]
Hmmm.... Dan moet het iemand anders zijn...... Ik ga nog us diep graven vanavond met een paar flessen bier, misschien dat er dan een duidelijker beeld komt...
Maar iig alvast bedankt voor de moeite....
Embarrassing teenage bodiesquote:Op vrijdag 20 november 2009 02:25 schreef Somoya het volgende:
Ik zoek een uitzending van een Engelstalig health programma wat een week of 2-3 geleden op een Nederlandse zender te zien was.
In dit programma gaat een Engelse (huis) arts, jonge blonde kerel, ergens op de markt staan met zijn kraam en bus om mensen attent te maken op gezondheidsrisico's en ziekten.
In dit specifieke programma werd er aandacht besteed aan huidaandoeningen. Wat voor mensen het best te herinneren zal zijn is een man die geen erectie kon krijgen van wegen iets lelijks aan zijn penis. Maar ook andere lelijke huidaandoeningen bij twee vrouwen met pijnlijke eeltachtige plekken over het hele lichaam die soms open gaan en bloeden. Verder ging het over risicovolle moedervlekken etc.
Ik zoek dit programma omdat de klachten van een van die vrouwen heel sterk leken op iets waar een vriendin van mij ook al heel lang heel veel last van heeft.Maar ze heeft nooit een duidelijke diagnose gekregen want in zowel het programma als in haar geval gaat het om iets zeldzaams. De vrouw in het programma kreeg weer een (redelijk) gave huid door de behandeling
![]()
Het mag dan een long shot wezen, maar ze zou er maar vanaf komen!
Ik herinner het me alleen met een vrouwenstem.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:34 schreef renkokraak het volgende:
weet iemand waar je het geluidsfragment van de radiocommercial van Completa kan downloaden?
Een lepeltje completa in uw koffie ( word gezongen met een zware stem)
alvast bedankt!
Ik heb hem voor je.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:34 schreef renkokraak het volgende:
weet iemand waar je het geluidsfragment van de radiocommercial van Completa kan downloaden?
Een lepeltje completa in uw koffie ( word gezongen met een zware stem)
alvast bedankt!
Dat is Blind Fury, leuke filmquote:Op maandag 23 november 2009 15:23 schreef alida69 het volgende:
Sinds een poosje zoek ik voor mijn vriend een film, met google en imdb kom ik er niet uit helaas, misschien dat jullie mij verder kunnen helpen.
De film draaide hier in marokko rond 1994 in de bioscoop en is dus waarschijnlijk net een paar jaar ouder. Volgens mijn man speelt Rutgher Hauer de hoofdrol, maar ik heb het vermoeden dat het een acteur is die op hem lijkt, want ik kan niets vinden met hem in de hoofdrol wat er op lijkt.
In het begin is de hoofdrolspeler militair en er is oorlog. Door een explosie raakt de hoofdrolspeler blind.
Verder in de film bevind de hoofdrolspeler zich in een stad, hij beweegt zich daar voor met behulp van een lange staf.
In de film komt ook een vrouw voor en zij heeft een zoontje van een jaar of 10. Het jongetje voetbalt op straat. De vrouw heeft problemen en wordt bedreigd. De hoofdrolspeler gaat het gevecht aan met de mannen die haar bedreigen en in de staf blijkt een lang mes te zitten, waarmee hij de belagers te lijf gaat.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.
Alvast bedankt voor de hulp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |