abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74306371
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:36 schreef amaranta het volgende:

[..]

ja, mijn moeder neemt ook vrij, dus zal er ook wel zijn. En mijn man heeft verplicht vrij tussen Kerst en O&N dus dat komt wel goed .
Maar gisteren besefte ik pas, dat ik niet zomaar 5 dagen in mn nest kna blijven liggen
Waarom niet dan? Oma, kraamverzorgster en papa redden zich er best mee hoor
pi_74306533
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Waarom niet dan? Oma, kraamverzorgster en papa redden zich er best mee hoor
nou poepen in bed is zooooo 2008... ik zou dr af en toe uitgaan voor de wc en de douche

Sonnetje gefeliciteeeeeerd!

k ben dr heulmaal hyper van

en wat doe je dat stiekem, t ontkasten
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 2 november 2009 @ 09:21:17 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74306580
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nou poepen in bed is zooooo 2008... ik zou dr af en toe uitgaan voor de wc en de douche

poepen doe ik wel als de kraam er is en douchen ook
Het gaat mij erop dat ik eruit moet als die andere draak heeft gepoept. Kan Eva moeilijk tot 6 uur op die pannenkoek in dr onderbroek laten zitten. Niet dat zij het erg vindt, maar het gaat zo stinken.
pi_74306817
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Wat lief
Nou ja uhm hoe had ik het anders moeten doen?!

Ohw je hebt me in het update topic gezet
Merk de eerste tekenen van mijn hormonen, wordt er bijna emo van
pi_74306903
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:34 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Wat lief
Nou ja uhm hoe had ik het anders moeten doen?!

Ohw je hebt me in het update topic gezet
Merk de eerste tekenen van mijn hormonen, wordt er bijna emo van
haha mafketel, iedereen verdient een update toch

en Amaranta doe es normaal
je man kan vast ook Eva's pannenkoek verschonen, gewoon in bed blijven hoor!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 2 november 2009 @ 09:55:22 #131
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74307320
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:38 schreef huuphuup het volgende:
en Amaranta doe es normaal
je man kan vast ook Eva's pannenkoek verschonen, gewoon in bed blijven hoor!
Maar volgens mij is juist het probleem dat haar man er niet is...
pi_74307355
quote:
Op zondag 1 november 2009 10:51 schreef Incantrix het volgende:
Leonieke, wat fijn dat je zus jullie al die spullen geeft, dat scheelt echt ontzettend veel En misschien best handig toch, een beetje extra aansporing voor je lief? Ehm, één dom vraagje alleen: wat is een park? Tenminste, het beeld dat ik bij een park heb (gras, bloempjes, watertje, eendjes voeren etc.) is in deze context niet helemaal goed, schat ik
Zoiets:

En idd, zalig dat we al die spullen mogen gebruiken van mijn zus.
Het wordt wel alleen maar echter en echter als die spulletjes zo in huis komen te staan
  maandag 2 november 2009 @ 09:58:02 #133
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74307373
goedemorgen dames

jeuj Faja en zoonlief zijn weer lekker thuis! wat fijn nieuws! hoop dat de kleine man zich ook minder ziekjes voelt

@Luna; je loopt dus nog... ik hoop echt dat je snel je beebje mag gaan ontmoeten!

@Guess; wat fijn dat je iets minder misselijk was gisteren! en hoe voel je je vandaag?

Welkom@ rarekwast! en natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap!

@Harley; leuke meubeltjes voor jullie babykamer! mooi!

@Octo, wat fijn dat jullie je kleintje ook zo gezellig voelen! ik blijf dat toch een bijzondere gewaarwording vinden... en ik hoop dat de echo zorgt voor wat rust in je hoofd...

en ik heb matig geslapen en mag aan het einde van de morgen naar de VK voor controle... en oeeee ben tnt vergeten in een potje te plassen....
*gaat dat nog maar ff doen zo....*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74307428
Leonieke, mooie Park (box inderdaad in NL)... wij hebben dezelfde maar dan in licht bruin/beuken kleur (ook gekregen). Stomme vraag misschien, maar wat voor systeem zit er om de bodem omhoog te zetten (zou je daar een foto'tje van kunnen maken?) want die hebben wij er niet bij gekregen.

Edit:

Oh ja, RareKwast nog gefeliciteerd met je aanstaande papa-schap! Fijn dat de echo goed is en hopelijk gaat je partner een goede en zorgeloze zwangerschap te gemoed!

En harley, mooi kamertje inderdaad!
pi_74307438
Kan iemand eigenlijk zo ongeveer schatten wanneer jouw partner de baby begint te voelen? Moet je hem dan zelf al een paar weken voelen of kan dat vlugger?
pi_74307475
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:00 schreef Lijnloos het volgende:
Leonieke, mooie Park (box inderdaad in NL)... wij hebben dezelfde maar dan in licht bruin/beuken kleur (ook gekregen). Stomme vraag misschien, maar wat voor systeem zit er om de bodem omhoog te zetten (zou je daar een foto'tje van kunnen maken?) want die hebben wij er niet bij gekregen.
Ow, nee dat is niet onze box, maar ik zocht een foto van één om het te verduidelijken.

Maar ik wil wel straks eens kijken of ik een foto kan maken van dat systeem want dat heeft die van mijn zus ook.
De box zal hier ook niet echt gebruikt worden als box, maar als "wieg" in de living (de plank zal dus sowieso vrij hoog liggen).
nu zit hij wel nog eventjes in de auto omdat we het gisterenavond niet meer zagen zitten om hem uit te laden

Kan dit misschien al helpen? Het park komt ook van die winkel.
  maandag 2 november 2009 @ 10:04:54 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74307521
quote:
Op maandag 2 november 2009 08:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou ik heb besloten dat ik het zat ben de hele tijd in te loggen met mijn andere account. Aangezien iedereen t nu weet in mijn omgeving ga ik lekker onder mijn eigen naam posten.
Ik ben dus clovertje.
Ohw ja mag ik ook in het lijstje?? Op 4 juli!
Whaaaaaaaaaaaa, wat gaaf! Gefeliciteerd joh! Super!
pi_74307579
Oh, ik dacht dat ie al stond, maar ga je voor mij niet haasten hoor... dan vraag ik het gewoon nog even na bij de vorige eigenaren.

En over je voelvraag... hier voelde ik de baby aanzienlijk eerder dan mijn lief. Dat duurde even, ook omdat ze zich steeds heel rustig hield op het moment dat hij zijn hand op mijn buik legde. Nu weet hij beter en laat zijn hand een tijdje liggen en dan begint ze er vanzelf wel tegenaan te bonken of gaat ze verder met rondjes draaien. Dan voelt hij dat ook wel. Maar ik denk dat dat echt wel een week of 4 later was dan ik haar voelde voor het eerst. Gister heeft mijn moeder ook verwoedde pogingen gedaan om te voelen, maar ze liet zich niet merken bij Oma...
  maandag 2 november 2009 @ 10:10:23 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74307634
Leonie, voel jij de baby al duidelijk? En kun jij hem aan de buitenkant voelen?
pi_74307646
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Whaaaaaaaaaaaa, wat gaaf! Gefeliciteerd joh! Super!
dank je wel!
Ook al zo lief! Goh welkom hormonen
(kreeg ook een heel lief berichtje van Bodpa, daar had ik voor dat ik wist dat ik zwanger was een vestje gekocht, en dat had ik van haar gekregen, zo lief )
  † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 10:13:30 #141
43556 miss_dynastie
pi_74307698
Jaaaaaa, sonnetje, wat gaaaaf
pi_74307785
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:10 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, voel jij de baby al duidelijk? En kun jij hem aan de buitenkant voelen?
Zie, ik wist dat het geen onnozele opmerking van mij was
Ik zei onlangs tegen mijn man dat ik niet wist of ik de baby aan de binnen- of buitenkant voelde en hij begon me heel raar aan te kijken Ik vrees dat het alleen nog maar aan de binnenkant is. Het is ook nog maar een goeie week en lijnloos sprak daarnet ook al van een viertal weken.
Ik ben gewoon te ongeduldig
  maandag 2 november 2009 @ 10:23:26 #143
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74307907
quote:
Op maandag 2 november 2009 09:55 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Maar volgens mij is juist het probleem dat haar man er niet is...
exact! maar voor hetzelfde beval ik tussen o&N en dan is hij wel gewoon thuis
  maandag 2 november 2009 @ 10:24:00 #144
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74307922
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:17 schreef leonieke het volgende:

[..]

Zie, ik wist dat het geen onnozele opmerking van mij was
Ik zei onlangs tegen mijn man dat ik niet wist of ik de baby aan de binnen- of buitenkant voelde en hij begon me heel raar aan te kijken Ik vrees dat het alleen nog maar aan de binnenkant is. Het is ook nog maar een goeie week en lijnloos sprak daarnet ook al van een viertal weken.
Ik ben gewoon te ongeduldig
Nou ja, jij weet wanneer je de baby voelt. Dus leg je hand er eens op en kijk of je als je hem binnenin voelt, ook aan de buitenkant voelt. Als jij het voelt aan de buitenkant, dan kun je elke avond braaf met je man op bed gaan liggen en geduldig wachten

Het heeft even geduurd voordat mijn man Harry voelde, maar dat kwam om dezelfde reden als Lijnloos(?) hierboven zei: de baby hield zich dan stil en mijn man had niet geduld genoeg om even zijn hand te laten liggen.

Overigens is het tegenwoordig zo dat als mijn man zijn hand op mijn buik legt en hij praat tegen de baby, dan wordt er van binnenuit zeer enthousiast getrappeld!
  maandag 2 november 2009 @ 10:32:53 #145
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74308086
Rubey gefeliciteerd met jullie Liz!

Faja, wat heb jij een rotweekend achter de rug zeg, ik heb niet alles gelezen, maar was het nu mexicaanse griep of niet? Wel erg fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent nu en dat het beter gaat. Maar bah wat een angst zo, met die uitdrogingsverschijnselen.

Ik baal zelf wel trouwens Net terug van de VK voor een extra bloeddrukcontrole, maar de bloeddruk was nog hoger dan de vorige keer, een onderdruk nu van 95, en dat is nog niet extreem hoog, ik ben zeg maar een grensgevalletje, maar omdat ik nog relatief vroeg in de zwangerschap zit (moet nog 9 weken), ben ik nu wel doorverwezen naar de gynaecoloog. Daar moet ik morgen heen voor een extra, uitgebreide controle. Gelukkig was mijn urine dit keer wél schoon (vorige keer zat er eiwit in), maar omdat ik ook vrij vaak hoofdpijn heb word ik nu wel extra gevolgd voorlopig.
Als het dan goed blijft gaan mag ik terug naar de VK, maar anders moet ik bij de gyn blijven. Daar gaat mijn hoop op een thuisbevalling Maar goed, beter natuurlijk dat ik goed in de gaten gehouden word. En het is nog niet zo ver, misschien valt het allemaal gewoon mee.
pi_74308285
He Tan, vervelend.
Maar hoop blijven houden hoor. Misschien 'valt het allemaal wel mee', dat hoop ik zo voor je. En mag je gewoon terug naar de VK en thuis bevallen.
Succes morgen bij de Gynaecoloog:*
  maandag 2 november 2009 @ 10:40:30 #147
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74308308
Goedemorgen dames Hoe gaat het u allen? Hierzo helemaal , heb vannacht héérlijk geslapen en er staat een wieg, een box, een maxicosi.. We zijn gewoon klaar! Zo fijn allemaal, en die wieg is zo mooi Niet te geloven dat er over maximaal 7 weken een klein baby'tje in zal liggen slapen, hoe bizar! Lief is nu de laatste hand aan het leggen aan het geboortekaartje, zodat we deze week de proefdruk hebben. Woei!

Even uit mijn hoofd:

Faja, wat fijn dat jullie weer thuis zijn!! Dat is geweldig goed nieuws, nu weer op naar griepvrij

Leonieke, mooie park/box zeg! Gaaf en raar en cool en bizar hoe echt het dan ineens wordt he? Leukleuk, ik ben erg benieuwd naar hoe jullie kamertje strakjes zal worden. Wij gaan de box/park ook gebruiken als slaapplekje in de woonkamer in het begin, lijkt me heel fijn

Sonnetje is uit de kast, jeej!

En ik zag een nieuwe aanstaande papa waarvan ik de naam even kwijt ben, gefeliciteerd en welkom hier!!

Amaranta, vervelend dat je je zorgen maakt om strakjes, als de baby er is. IK kan het me goed voorstellen, het lijkt me echt niet niks als je al een kind rond hebt lopen. Hopelijk gaat het zich straks vanzelf oplossen, ik lees in elk geval dat je moeder vrij zal zijn? Woont zij een beetje in de buurt?

Davinia, ik vind het verhaal van je randen en gordijnen echt schandalig, het mindste dat ze kunnen doen is toch zeker de rand eerder verzenden zodat jullie alvast verder kunnen? Bluh, stom!!

Tan, wat vervelend zeg!!

Verder weet ik het even niet meer, sowwy..
3!
  maandag 2 november 2009 @ 10:42:04 #148
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74308357
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:32 schreef Tan het volgende:
Rubey gefeliciteerd met jullie Liz!

Faja, wat heb jij een rotweekend achter de rug zeg, ik heb niet alles gelezen, maar was het nu mexicaanse griep of niet? Wel erg fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent nu en dat het beter gaat. Maar bah wat een angst zo, met die uitdrogingsverschijnselen.

Ik baal zelf wel trouwens Net terug van de VK voor een extra bloeddrukcontrole, maar de bloeddruk was nog hoger dan de vorige keer, een onderdruk nu van 95, en dat is nog niet extreem hoog, ik ben zeg maar een grensgevalletje, maar omdat ik nog relatief vroeg in de zwangerschap zit (moet nog 9 weken), ben ik nu wel doorverwezen naar de gynaecoloog. Daar moet ik morgen heen voor een extra, uitgebreide controle. Gelukkig was mijn urine dit keer wél schoon (vorige keer zat er eiwit in), maar omdat ik ook vrij vaak hoofdpijn heb word ik nu wel extra gevolgd voorlopig.
Als het dan goed blijft gaan mag ik terug naar de VK, maar anders moet ik bij de gyn blijven. Daar gaat mijn hoop op een thuisbevalling Maar goed, beter natuurlijk dat ik goed in de gaten gehouden word. En het is nog niet zo ver, misschien valt het allemaal gewoon mee.
Hè Tan, wat rottig... Wel fijn dat je urine schoon was deze keer.
Ik duim voor je dat het allemaal wel meevalt...
pi_74308364
Goeiemorgen dikkies!!!

Over vochtvasthouden: ik ben officieel maf.
Ik kreeg tijdens de zwangerschap steeds de opmerking dat ik helemaal geen vocht vast hield. Een paar dagen na de geboorte begon ik op te zwellen Echt van die worstvingers kreeg ik en een hele zachte huid en mooi haar, echt zoals een hoogzwangere dus. Nu sinds een paar dagen begin ik het weer uit te zweten. Misschien komt het door de verdovingen die ik kreeg toen ze moesten hechten, ik heb ook nog heel lang slapende billen gehad daarvan.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 2 november 2009 @ 10:46:28 #150
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74308499
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:23 schreef amaranta het volgende:

[..]

exact! maar voor hetzelfde beval ik tussen o&N en dan is hij wel gewoon thuis
Moet je wel goed mikken, hoor! Precies 31/12 om 23:59 Of toch 1/1 om 0:00u

Tan, wat vervelend dat je nu weer overgedragen bent, zeg!

Onze box is op deze manier verhoogd:

Dat het kind er niet herkenbaar op staat is toeval, trouwens zijn de enige foto's die ik kan vinden waarbij je de zo goed ziet.

Dus 4 planken die je met geweld tussen de spijlen ramt, en dan schroef je de bovenplaat met zo'n ikea-ding (zeshoek-geval) op iedere stang vast.

dit is trouwens een bopita-box
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')