Waarom niet dan?quote:Op maandag 2 november 2009 08:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, mijn moeder neemt ook vrij, dus zal er ook wel zijn. En mijn man heeft verplicht vrij tussen Kerst en O&N dus dat komt wel goed .
Maar gisteren besefte ik pas, dat ik niet zomaar 5 dagen in mn nest kna blijven liggen
nou poepen in bed is zooooo 2008... ik zou dr af en toe uitgaan voor de wc en de douchequote:Op maandag 2 november 2009 09:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom niet dan?Oma, kraamverzorgster en papa redden zich er best mee hoor
poepen doe ik wel als de kraam er isquote:Op maandag 2 november 2009 09:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou poepen in bed is zooooo 2008... ik zou dr af en toe uitgaan voor de wc en de douche
Sonnetje gefeliciteeeeeerd!![]()
![]()
![]()
k ben dr heulmaal hyper van
en wat doe je dat stiekem, t ontkasten
Wat liefquote:Op maandag 2 november 2009 09:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Sonnetje gefeliciteeeeeerd!![]()
![]()
![]()
k ben dr heulmaal hyper van
en wat doe je dat stiekem, t ontkasten
haha mafketel, iedereen verdient een update tochquote:Op maandag 2 november 2009 09:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Nou ja uhm hoe had ik het anders moeten doen?!
Ohw je hebt me in het update topic gezet![]()
Merk de eerste tekenen van mijn hormonen, wordt er bijna emo van![]()
Maar volgens mij is juist het probleem dat haar man er niet is...quote:Op maandag 2 november 2009 09:38 schreef huuphuup het volgende:
en Amaranta doe es normaal![]()
je man kan vast ook Eva's pannenkoek verschonen, gewoon in bed blijven hoor!
Zoiets:quote:Op zondag 1 november 2009 10:51 schreef Incantrix het volgende:
Leonieke, wat fijn dat je zus jullie al die spullen geeft, dat scheelt echt ontzettend veelEn misschien best handig toch, een beetje extra aansporing voor je lief?
Ehm, één dom vraagje alleen: wat is een park?
Tenminste, het beeld dat ik bij een park heb (gras, bloempjes, watertje, eendjes voeren etc.) is in deze context niet helemaal goed, schat ik
Ow, nee dat is niet onze box, maar ik zocht een foto van één om het te verduidelijken.quote:Op maandag 2 november 2009 10:00 schreef Lijnloos het volgende:
Leonieke, mooie Park (box inderdaad in NL)... wij hebben dezelfde maar dan in licht bruin/beuken kleur (ook gekregen). Stomme vraag misschien, maar wat voor systeem zit er om de bodem omhoog te zetten (zou je daar een foto'tje van kunnen maken?) want die hebben wij er niet bij gekregen.
Whaaaaaaaaaaaa, wat gaaf!quote:Op maandag 2 november 2009 08:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nou ik heb besloten dat ik het zat ben de hele tijd in te loggen met mijn andere account. Aangezien iedereen t nu weet in mijn omgeving ga ik lekker onder mijn eigen naam posten.
Ik ben dus clovertje.
Ohw ja mag ik ook in het lijstje?? Op 4 juli!
dank je wel!quote:Op maandag 2 november 2009 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaa, wat gaaf!Gefeliciteerd joh!
Super!
Zie, ik wist dat het geen onnozele opmerking van mij wasquote:Op maandag 2 november 2009 10:10 schreef Asyniur het volgende:
Leonie, voel jij de baby al duidelijk? En kun jij hem aan de buitenkant voelen?
exact! maar voor hetzelfde beval ik tussen o&N en dan is hij wel gewoon thuisquote:Op maandag 2 november 2009 09:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Maar volgens mij is juist het probleem dat haar man er niet is...
Nou ja, jij weet wanneer je de baby voelt. Dus leg je hand er eens op en kijk of je als je hem binnenin voelt, ook aan de buitenkant voelt. Als jij het voelt aan de buitenkant, dan kun je elke avond braaf met je man op bed gaan liggen en geduldig wachtenquote:Op maandag 2 november 2009 10:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zie, ik wist dat het geen onnozele opmerking van mij was
Ik zei onlangs tegen mijn man dat ik niet wist of ik de baby aan de binnen- of buitenkant voelde en hij begon me heel raar aan te kijkenIk vrees dat het alleen nog maar aan de binnenkant is. Het is ook nog maar een goeie week en lijnloos sprak daarnet ook al van een viertal weken.
Ik ben gewoon te ongeduldig![]()
Hè Tan, wat rottig... Wel fijn dat je urine schoon was deze keer.quote:Op maandag 2 november 2009 10:32 schreef Tan het volgende:
Rubey gefeliciteerd met jullie Liz!
Faja, wat heb jij een rotweekend achter de rug zeg, ik heb niet alles gelezen, maar was het nu mexicaanse griep of niet? Wel erg fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent nu en dat het beter gaat. Maar bah wat een angst zo, met die uitdrogingsverschijnselen.
Ik baal zelf wel trouwensNet terug van de VK voor een extra bloeddrukcontrole, maar de bloeddruk was nog hoger dan de vorige keer, een onderdruk nu van 95, en dat is nog niet extreem hoog, ik ben zeg maar een grensgevalletje, maar omdat ik nog relatief vroeg in de zwangerschap zit (moet nog 9 weken), ben ik nu wel doorverwezen naar de gynaecoloog. Daar moet ik morgen heen voor een extra, uitgebreide controle. Gelukkig was mijn urine dit keer wél schoon (vorige keer zat er eiwit in), maar omdat ik ook vrij vaak hoofdpijn heb word ik nu wel extra gevolgd voorlopig.
Als het dan goed blijft gaan mag ik terug naar de VK, maar anders moet ik bij de gyn blijven. Daar gaat mijn hoop op een thuisbevallingMaar goed, beter natuurlijk dat ik goed in de gaten gehouden word. En het is nog niet zo ver, misschien valt het allemaal gewoon mee.
Moet je wel goed mikken, hoor! Precies 31/12 om 23:59quote:Op maandag 2 november 2009 10:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
exact! maar voor hetzelfde beval ik tussen o&N en dan is hij wel gewoon thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |