hier ook nog geen hik gevoeld, althans ook niet dat ik weet...quote:Op maandag 2 november 2009 13:17 schreef amaranta het volgende:
BJ we zijn er ook voor geklaag hoor. Sterkte deze week.
Mijn sjors heeft geen hik gehad voor zover ik weet. Eva had heel veel hik. Ik wil ook een hikbaby!!
Jah, ik heb ff op de site van de AH gekeken en daar zijn ze ¤ 2,95 voor 12 stuks, dus dat vind ik wel de moeite waardquote:Op maandag 2 november 2009 19:42 schreef Poppejans het volgende:
Die doekjes v de wasmachine lijken me ook wel wat ja, toch ook eens proberen.
Ik hoop ook dat onze kereltjes vlak bij elkaar geboren gaan worden, echt gaaf zou dat zijn! En wie weet ben jij wel gewoon eerder dan ik!
Zal nog wel even kort berichten hoe de film was. Het boek vond ik iig erg leuk
gemist denk ik....Phoebe is aan het zingen..quote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef amaranta het volgende:
Niet naar Friends kijken nu. Niet naar friends kijken!
2 babies, Monica en Chandler hebben w2 versie babies gekregen, klein en lief en nu wil ik OOOOOOOKquote:Op maandag 2 november 2009 19:47 schreef DJRandall het volgende:
[..]
gemist denk ik....Phoebe is aan het zingen..
quote:Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
2 babies, Monica en Chandler hebben w2 versie babies gekregen, klein en lief en nu wil ik OOOOOOOK
Komt dátquote:Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
2 babies, Monica en Chandler hebben w2 versie babies gekregen, klein en lief en nu wil ik OOOOOOOK
even mooi uitquote:
Ja ik snap wat je bedoeld.quote:Op maandag 2 november 2009 19:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het laatste seizoen vond ik eigenlijk vreselijk om naar te kijken. Ik kan zo ongeveer elke aflevering al wenend bekijken
Ooww, haha, ok, ik dacht al.. Maarja, ik loop wel vaker achter wat dingen op tv betreftquote:Op maandag 2 november 2009 19:56 schreef leonieke het volgende:
Zijn herhalingen hoor Incantrix. Ze zijn gestopt na 10 seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:01 schreef amaranta het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooooooooh......quote:Op maandag 2 november 2009 20:19 schreef harley het volgende:
Nou volgens mij is het schoon. Durfde het alleen niet in de droger te doen. Dus nu hangt het tussen mijn witte werkblousen te drogen in de hoop dat het niet opvalt.
En erg slechtvan mij maar net nog meer kleertjes besteldOa en een koekiemonster pyjama !
[ afbeelding ]
Nou moet ik hier echt mee stoppen want we weten nog niet eens wat het wordt. Hopelijk net voor de kerst (20 weken is de 23e)
quote:Op maandag 2 november 2009 20:19 schreef harley het volgende:
Nou volgens mij is het schoon. Durfde het alleen niet in de droger te doen. Dus nu hangt het tussen mijn witte werkblousen te drogen in de hoop dat het niet opvalt.
En erg slecht van mij maar net nog meer kleertjes besteldOa en een koekiemonster pyjama !
[ afbeelding ]
Nou moet ik hier echt mee stoppen want we weten nog niet eens wat het wordt. Hopelijk net voor de kerst (20 weken is de 23e)
Voor vamperotica succes aan je zus !
quote:Op maandag 2 november 2009 20:15 schreef vamperotica het volgende:
Even een draakje update....
Ligt nu aan een infuus met vocht, zout en glucose.
Plan is om af te wachten wat dit infuus doet... Dan in combinatie met voedsel kijken wat er binnen blijft, dan zonder infuus kijken wat er binnen blijft en dan naar huis....
Maar hoe lang dat gaat duren weet niemand ......
( zoessie kennende wil dat allemaal nog wel eens vrfeemd/anders lopen als wat in algemeenheid geldt....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |