OMG, hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe voelt het nou om te tongen. Is het nog ergens mee te vergelijken?
En wat merk je ervan als een leuke meisje lippenstift op heeft tijdens tongen/kussen en zuks. Maak dat extra geil?
WTFquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:17 schreef Schenkstroop het volgende:
En wat merk je ervan als een leuke meisje lippenstift op heeft tijdens tongen/kussen en zuks. Maak dat extra geil?
Da's toch dubbelop?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:39 schreef El_Matador het volgende:
Schenkstroop, mannetje, waarom warm je niet gewoon een biefstuk op en vouw je hem om je leuter...
tongen is imo intiemer dan seks, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik deel uit maak van een generatie met verloederde normen en waardenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:51 schreef scanman1 het volgende:
Tongen is waar een relatie mee begint (volgens mij). Dat is fase 1 zegmaar. Wat mij betreft ook meteen iets wat erg intiem is, maar velen zijn het daar blijkbaar mee oneens. Hoe dan ook, het schijnt dat tongen voor veel mensen een indicatie is of ze met die persoon verder willen of niet. En hoe het voelt? Ja, met de juiste persoon voelt het heerlijk!
verkapte-"kijk mij eens volwassen zijn"-postquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:26 schreef Armand88 het volgende:
[..]
tongen is imo intiemer dan seks, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik deel uit maak van een generatie met verloederde normen en waarden
Voor de speekselproductie. naarmate je je kaken meer open en dicht doet wordt er meer speekel geproduceerd. Daarom wordt tongen in de volksmond ook wel: speekseluitwisseling genoemd.quote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef BalSpierMusketier het volgende:
ik heb daar ook een vraagje over..
als je zoent zie je mensen altijd hun mond/kaken open en dicht doen..
waarom moet dit? en/of moet dit perse?
je kan toch ook gewoon rustig je mond op de hare doen en dan tongen?
ik heb het nog nooit gedaan btw.
beetje afwisseling op zn tijd.quote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef BalSpierMusketier het volgende:
ik heb daar ook een vraagje over..
als je zoent zie je mensen altijd hun mond/kaken open en dicht doen..
waarom moet dit? en/of moet dit perse?
je kan toch ook gewoon rustig je mond op de hare doen en dan tongen?
ik heb het nog nooit gedaan btw.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:29 schreef BalSpierMusketier het volgende:
okee bedankt voor het uitleggen!
maar moet het of niet? en hoe doe je het goed als je het doet?
Ligt er maar net aan waar je je tong in duwt..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:17 schreef Schenkstroop het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:51 schreef Peet11 het volgende:
Duw je hem in haar anus is het leuk dat ze lippenstift op heeft, maar om nou te spreken van een toegevoegde waarde... nee
Deed jij dat wel dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:41 schreef rozenijlpaard het volgende:
Lekker.
Onthoud dat je niet "de wasmachine" doet door je tong helemaal in haar keel te steken en vet hard rond te draaien om haar tong heen
bedankt voor de "seal of approval"quote:
Nee, ik hou zelf ook niet van keelsteken, dus waarom een ander dat wel aandoenquote:
De logica van de gemiddelde nederlander. "ohnoes! dis kent pie truu!"quote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef Silven het volgende:
TS is wel baas in trollen hey. Dat mensen er nog serieus onder blijven ook.Als je kan lezen en schrijven en weet hoeje een account aan moet maken heb je ook wel de leeftijd bereikt dat je je tong al in meerdere meisjes gestoken hebt.
![]()
wut?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
"ohnoes! dis kent pie truu!"
TS probeert zijn eigen topic om zeep te helpen door op een lollige manier te zeggen "Ow no! This can't be true!"quote:
Je mist niks, TS, tongzoenen is helemaal niet zo leuk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:17 schreef Schenkstroop het volgende:
quote:
Ik heb het even in de conference call van vanmorgen in de groep gegooid en daar wilde ze dit topic ook niet hebben. Er was al eens eerder een topic over geweest en dat werd ook één groot onzin topic.quote:Op donderdag 5 november 2009 06:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Request: verplaatsing van mijn topic naar PUB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |