quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
alsof iemand een tong in je mond stopt
Nou indd! Begin er niet aan... Als je het eenmaal gedaan hebt is er geen weg terugquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zoenen is echt ranzig, je loopt een beetje de bek van iemand anders onder te kwijlen..
of erger.. iemand die jouw giegel onder kwijlt!
rol met je tong over je eigen tong..quote:
Ok, HOE doe je dat?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
rol met je tong over je eigen tong..
zoiets voelt t denk ik..
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:13 schreef Pakspul het volgende:
Minder fijn als een kingspier massage, maar goed als ze 13 zijn willen ze niet direct alles uitvoeren... erg jammer altijd
Alleen voelt dat beter, want dan kan je precies doen wat je zelf lekker vind, niet wat de ander denkt dat jij lekker vind en dus niet lekker vind.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
rol met je tong over je eigen tong..
zoiets voelt t denk ik..
je vouwt je tong dubbel, en laat m eraf glijdenquote:
oefenen niet, dat doe je op jongensquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef Alessandr0 het volgende:
oefen met je vriendin dat doen jullie meiden toch altijd
en bij een jonger persoon is de kans kleiner dat er ineens een kunstgebit aan je tong hangt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
tip: meisjes kunnen vaak beter zoenen dan jongens
ook datquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef Pakspul het volgende:
[..]
en bij een jonger persoon is de kans kleiner dat er ineens een kunstgebit aan je tong hangt.
iets zegt me dat we hier niet met een 13 jarige te maken hebbenquote:
ditoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:18 schreef Hogeland het volgende:
[..]
iets zegt me dat we hier niet met een 13 jarige te maken hebben
tenzij ze zegt spuug me in het gezicht, knijp me keel dicht en zeg dat ik een vieze slet ben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook dat![]()
en slik van te voren, niemand wil je rochels in zn mond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |