Aanstaande zondag 21:30 uur op SBS6.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:04 schreef Adelante het volgende:
Lekker zo'n OP, ik weet niet eens wanneer het uitgezonden wordt.
quote:Snelheidscontroleurs ook in de fout
` Politiemensen die automobilisten op
snelheid controleren,rijden zelf ook
vaak te hard.Dat blijkt uit opnames van
misdaadverslaggever Peter R. de Vries.
Hij filmde agenten die na afloop van
mobiele controles weer wegreden.
De agenten maakten zich schuldig aan te
hard rijden,bumperkleven en het negeren
van doorgetrokken strepen.Het KLPD,waar
de agenten bij werken,is geschrokken en
doet een intern onderzoek.
Ook directeur Goos van Veilig Verkeer
Nederland rijdt wel eens te hard,
blijkt uit beelden die De Vries zondag
uitzendt.In een woonwijk reed hij 60 km
per uur,waar 30 is toegestaan.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:04 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij al jaar en dag op zondagavond.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:04 schreef Adelante het volgende:
lol watquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:45 schreef Row-1 het volgende:
Hier hou ik me al maanden mee bezig. Sbs heeft plagiaat gepleegd
![]()
.
Die topics zijn binnen 8 minuten vol.quote:Op zondag 1 november 2009 21:25 schreef Adelante het volgende:
Ik post hier ook mee voor de discussiewaarde, dat topic in KLB wordt alleen maar geschreeuwd, niemand reageert op elkaar
Hehe, inderdaad. Viel mij ook op.quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef k_man het volgende:
Ook handig om bij de boetes die je zelf ontvangt wel de correctie mee te tellen. Dan is het een 'pietluttige boete van 4 km/u te hard'. Maar als je anderen meet trek je die correctie er natuurlijk niet vanaf...
en wildplassen oeeeeeeeeoeeeeequote:Op zondag 1 november 2009 22:10 schreef ddx het volgende:
En dat zeuren over iemand die 100 rijd waar je 120 mag....
Lijkt me ook.quote:Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef henkway het volgende:
WIe selecteert de boetes bij de politie op intern en extern
ik neem aan dat de interne rechtstreeks de prullenbak ingaan en niet verzonden worden
Waarom zou er een correctie af moeten als ze met een snelheidsmeter rijden die geijkt is op 1km/h ?quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef k_man het volgende:
Ook handig om bij de boetes die je zelf ontvangt wel de correctie mee te tellen. Dan is het een 'pietluttige boete van 4 km/u te hard'. Maar als je anderen meet trek je die correctie er natuurlijk niet vanaf...
Nee dat kan best, kennelijk gaan zijn bekeuringen zo de prullenbak in en dat is zo ontzettend foutquote:Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef melvddonk het volgende:
Ik vind dat die mensen niet alleen een voorbeeldfunctie hebben. Het zijn ook gewoon mensen die fouten maken. Om dan zo'n voorzitter van veilig Nederland zijn baan af te nemen lijkt me een beetje ver gaan. Wat vinden jullie?
Nou, omdat (ook al is het geijkt) er altijd nog correctie af gaat.quote:Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Waarom zou er een correctie af moeten als ze met een snelheidsmeter rijden die geijkt is op 1km/h ?
Omdat die correctie ook toegepast wordt op de boetes die ze zelf ontvangen. Dat zei ik al.quote:Op zondag 1 november 2009 22:57 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Waarom zou er een correctie af moeten als ze met een snelheidsmeter rijden die geijkt is op 1km/h ?
Waar maak je dat nou uit op?quote:Op zondag 1 november 2009 22:58 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee dat kan best, kennelijk gaan zijn bekeuringen zo de prullenbak in en dat is zo ontzettend fout
Over corruptie in Nederland gesproken
Zijn gezin was niet op de hoogte van zijn vele overtredingen , nou bij mij wordt iedere boete acceptgiro thuis gezien.quote:
Natuurlijk trek je voor jezelf die correctie er wel af, die palen zijn misschien niet geijkt op 1km/h?quote:Op zondag 1 november 2009 22:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Omdat die correctie ook toegepast wordt op de boetes die ze zelf ontvangen. Dat zei ik al.
Agenten bekeuren elkaar niet, corruptie jeweetzquote:Op zondag 1 november 2009 22:52 schreef ddx het volgende:
Zover ik weet worden de bekeuringen gewoon vestuurd naar het bureau waar de auto van is, die daarna de boete gewoon moet betalen uit potje die ze weer terugkrijgen als de overtreding nodig was voor werkzaamheden.
(Leuke administratie weer)
Heb jij een andere uitzending bekeken ofzo?quote:Op zondag 1 november 2009 23:01 schreef henkway het volgende:
Zijn gezin was niet op de hoogte van zijn vele overtredingen , nou bij mij wordt iedere boete acceptgiro thuis gezien.
Kennelijk vallen ze dus niet op de mat, anders zou hij er iedere dag drie krijgen, Ra Ra hoe kan dat![]()
![]()
Je kunt het wel terecht vinden, maar het is volksverlakkerij. Ze zeiden steeds dat de gemeten overtredingen een bepaald boetebedrag opgeleverd zouden hebben en da's gewoon niet waar.quote:Op zondag 1 november 2009 23:05 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Natuurlijk trek je voor jezelf die correctie er wel af, die palen zijn misschien niet geijkt op 1km/h?
Vindt het terecht dat ze deze boetes hanteren als ze met zo'n geijkte meter rondrijden.
Ik ken een agent die ooit eens een politieauto volgde die veels te hard reed, ging die auto hem aanhouden om te vragen waar hij mee bezig was. Toen hij zich legitimeerde en hun diezelfde vraag stelde werd hij zowat van landverraad beschuldigt door de heren die zich plots toch wel een beetje bekeken voelden. Veel agenten zijn van mening dat de verkeersregels niet voor hen gelden, dat is bij een hoop van deze mensen gewoon de moraal. Sterkte voor die baas die daar verandering in wil brengen veel agenten zullen zijn naam wel honen de komende weken.quote:Op zondag 1 november 2009 22:17 schreef ddx het volgende:
Vraag me af wat die medewerkers van Peter hadden gezegd als ze nu aangehouden waren met 50km/u te hard door die politieagent
'Ja maar u deed het ook'
Dat ze elkaar geen boetes geven zal helaas wel kloppen, maar flitskasten kunnen niet zien wie er bij de politie werkt. Zulke boetes komen wel bij het korps terecht en moeten ook betaald worden aan het CJIB.quote:Op zondag 1 november 2009 23:07 schreef xenobinol het volgende:
Agenten bekeuren elkaar niet, corruptie jeweetz![]()
En ik heb genoeg verhalen van agenten gehoord die zelfs de prive boetes doorgaven aan de leiding om ze te laten verdwijnen onder het mom van noodzakelijk voor politiewerk. Neppe moraalridders zijn het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |