abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74231448
Ik woon in een 2 onder 1 kap woning en over het algemeen zijn mijn buren wel rustig, echter als ze bezig zijn moet ik ook alles perse meekrijgen. Mijn woonkamer zit aan hun keuken vast en mevrouw de buurvrouw zit vaak in die keuken te rommelen. Het geeft een erg onprettig gevoel als je rustig tv wilt kijken dat je steeds gebonk aan de andere kant van de muur hoort.

Ik vraag me wel eens af waarom een deur niet op een normale manier dichtgedaan kan worden, waarom moet het altijd zo hard? Ook de tijden dat ze meestal zitten te bonken en stommelen is onprettig, meestal tussen 22:00 en 2:00 uur. Een tijdje terug heb ik maar eens op nette manier geïnformeerd en bij de buren gevraagd wat ze nu precies steeds aan het doen zijn. Nou, ik kreeg me daar toch een muil van de buurman. Hij werd gelijk kwaad en begon ook opeens te zeggen dat hij last van mij had (yeah, tuurlijk, waarom kwam ie dan niet?). Nou daar gaat de burenrelatie.

Ik was al eerder verhuist vanwege burenruzies en ik heb een soort van tick op gelopen voor huisgeluiden. Ik kan ze simpelweg heel moeilijk verdragen. Bij het slaan met deuren of bij het omhoog denderen op de trap vraag ik me steeds af, waarom? waarom steeds zo hard? Ik ga dan koken van woede en als ik op zo'n moment die kerel voor me had staan had ik em tot pulp geslagen. Het is gewoon erg, ik kan die geluiden niet meer verdragen, ook al zijn ze niet eens zo hard. Meestal draai ik zelf op mijn hobbykamertje boven muziek, want ik wil absoluut niets van hun horen, maar zelfs met mijn muziek op boven in de hoek van mijn huis hoor ik hun gebonk er soms bovenuit.

Mijn inkomen is helaas niet zo hoog anders had ik maar wat graag, hoe klein dan ook, een vrijstaand huisje willen hebben. Ook al had het maar 1 slaapkamer gehad. En helaas hebben woningstichtingen, voor zover ik weet, geen vrijstaande woningen in de verhuur. Ik woon overigens in Oost Groningen. Tenzij iemand suggesties heeft?

Wat moet ik hier nu mee?

[ Bericht 0% gewijzigd door Adelante op 30-10-2009 18:29:50 ]
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:28:48 #2
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_74231494
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:26 schreef Snowwie888 het volgende:
Ik woon in een 2 onder 1 kap woning en over het algemeen zijn mijn buren wel rustig, echter als ze bezig zijn moet ik ook alles perse meekrijgen. Mijn woonkamer zit aan hun keuken vast en mevrouw de buurvrouw zit vaak in die keuken te rommelen. Het geeft een erg onprettig gevoel als je rustig tv wilt kijken dat je steeds gebonk aan de andere kant van de muur hoort. Ik vraag me wel eens af waarom een deur niet op een normale manier dichtgedaan kan worden, waarom moet het altijd zo hard? Ook de tijden dat ze meestal zitten te bonken en stommelen is onprettig, meestal tussen 22:00 en 2:00 uur. Een tijdje terug heb ik maar eens op nette manier geïnformeerd en bij de buren gevraagd wat ze nu precies steeds aan het doen zijn. Nou, ik kreeg me daar toch een muil van de buurman. Hij werd gelijk kwaad en begon ook opeens te zeggen dat hij last van mij had (yeah, tuurlijk, waarom kwam ie dan niet?). Nou daar gaat de burenrelatie. Ik was al eerder verhuist vanwege burenruzies en ik heb een soort van tick op gelopen voor huisgeluiden. Ik kan ze simpelweg heel moeilijk verdragen. Bij het slaan met deuren of bij het omhoog denderen op de trap vraag ik me steeds af, waarom? waarom steeds zo hard? Ik ga dan koken van woede en als ik op zo'n moment die kerel voor me had staan had ik em tot pulp geslagen. Het is gewoon erg, ik kan die geluiden niet meer verdragen, ook al zijn ze niet eens zo hard. Meestal draai ik zelf op mijn hobbykamertje boven muziek, want ik wil absoluut niets van hun horen, maar zelfs met mijn muziek op boven in de hoek van mijn huis hoor ik hun gebonk er soms bovenuit. Mijn inkomen is helaas niet zo hoog anders had ik maar wat graag, hoe klein dan ook, een vrijstaand huisje willen hebben. Ook al had het maar 1 slaapkamer gehad. En helaas hebben woningstichtingen, voor zover ik weet, geen vrijstaande woningen in de verhuur. Ik woon overigens in Oost Groningen. Tenzij iemand suggesties heeft?

Wat moet ik hier nu mee?
Dit is denk ik het probleem van jouw buurman. Hij is impotent...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:29:36 #3
245691 missU
Same shit, different day?
pi_74231519
terug bonken
WcPot is my bottom bitch!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:30:16 #4
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74231539
Ik ben bang dat je eerder jezelf moet aanpassen. We wonen nu eenmaal in NL en de ruimte ligt niet voor het oprapen.

Is extra isolatie geen optie?
Stand for something or fall for anything
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:30:26 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_74231543
Je buren zijn het probleem niet, jij bent het probleem.

Ga vrijstaand wonen als je niet tegen geluiden kunt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_74231550
quote:
Ik woon in een 2 onder 1 kap woning en over het algemeen zijn mijn buren wel rustig, echter als ze bezig zijn moet ik ook alles perse meekrijgen. Mijn woonkamer zit aan hun keuken vast en mevrouw de buurvrouw zit vaak in die keuken te rommelen. Het geeft een erg onprettig gevoel als je rustig tv wilt kijken dat je steeds gebonk aan de andere kant van de muur hoort.

Ik vraag me wel eens af waarom een deur niet op een normale manier dichtgedaan kan worden, waarom moet het altijd zo hard? Ook de tijden dat ze meestal zitten te bonken en stommelen is onprettig, meestal tussen 22:00 en 2:00 uur. Een tijdje terug heb ik maar eens op nette manier geïnformeerd en bij de buren gevraagd wat ze nu precies steeds aan het doen zijn. Nou, ik kreeg me daar toch een muil van de buurman. Hij werd gelijk kwaad en begon ook opeens te zeggen dat hij last van mij had (yeah, tuurlijk, waarom kwam ie dan niet?). Nou daar gaat de burenrelatie.

Ik was al eerder verhuist vanwege burenruzies en ik heb een soort van tick op gelopen voor huisgeluiden. Ik kan ze simpelweg heel moeilijk verdragen. Bij het slaan met deuren of bij het omhoog denderen op de trap vraag ik me steeds af, waarom? waarom steeds zo hard? Ik ga dan koken van woede en als ik op zo'n moment die kerel voor me had staan had ik em tot pulp geslagen. Het is gewoon erg, ik kan die geluiden niet meer verdragen, ook al zijn ze niet eens zo hard. Meestal draai ik zelf op mijn hobbykamertje boven muziek, want ik wil absoluut niets van hun horen, maar zelfs met mijn muziek op boven in de hoek van mijn huis hoor ik hun gebonk er soms bovenuit.

Mijn inkomen is helaas niet zo hoog anders had ik maar wat graag, hoe klein dan ook, een vrijstaand huisje willen hebben. Ook al had het maar 1 slaapkamer gehad. En helaas hebben woningstichtingen, voor zover ik weet, geen vrijstaande woningen in de verhuur. Ik woon overigens in Oost Groningen. Tenzij iemand suggesties heeft?

Wat moet ik hier nu mee?

Pulp

[ Bericht 2% gewijzigd door Conversatie op 30-10-2009 18:47:04 ]
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:31:35 #7
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_74231571
quote:
Ik woon in een 2 onder 1 kap woning en over het algemeen zijn mijn buren wel rustig, echter als ze bezig zijn moet ik ook alles perse meekrijgen. Mijn woonkamer zit aan hun keuken vast en mevrouw de buurvrouw zit vaak in die keuken te rommelen. Het geeft een erg onprettig gevoel als je rustig tv wilt kijken dat je steeds gebonk aan de andere kant van de muur hoort. Ik vraag me wel eens af waarom een deur niet op een normale manier dichtgedaan kan worden, waarom moet het altijd zo hard? Ook de tijden dat ze meestal zitten te bonken en stommelen is onprettig, meestal tussen 22:00 en 2:00 uur. Een tijdje terug heb ik maar eens op nette manier geïnformeerd en bij de buren gevraagd wat ze nu precies steeds aan het doen zijn. Nou, ik kreeg me daar toch een muil van de buurman. Hij werd gelijk kwaad en begon ook opeens te zeggen dat hij last van mij had (yeah, tuurlijk, waarom kwam ie dan niet?). Nou daar gaat de burenrelatie. Ik was al eerder verhuist vanwege burenruzies en ik heb een soort van tick op gelopen voor huisgeluiden. Ik kan ze simpelweg heel moeilijk verdragen. Bij het slaan met deuren of bij het omhoog denderen op de trap vraag ik me steeds af, waarom? waarom steeds zo hard? Ik ga dan koken van woede en als ik op zo'n moment die kerel voor me had staan had ik em tot pulp geslagen. Het is gewoon erg, ik kan die geluiden niet meer verdragen, ook al zijn ze niet eens zo hard. Meestal draai ik zelf op mijn hobbykamertje boven muziek, want ik wil absoluut niets van hun horen, maar zelfs met mijn muziek op boven in de hoek van mijn huis hoor ik hun gebonk er soms bovenuit. Mijn inkomen is helaas niet zo hoog anders had ik maar wat graag, hoe klein dan ook, een vrijstaand huisje willen hebben. Ook al had het maar 1 slaapkamer gehad. En helaas hebben woningstichtingen, voor zover ik weet, geen vrijstaande woningen in de verhuur. Ik woon overigens in Oost Groningen. Tenzij iemand suggesties heeft?

Wat moet ik hier nu mee?
Ik ken het gevoel, ik zit een beetje in dezelfde situatie, ik woon in een soort maisonette met mensen boven mij. En je hoort hun takke herrie (muziek e.d.) vaak boven de TV uit..

Ik word er ook panisch van en kan er ook serieus boos om worden. ik zit nu al 9 maanden in deze puinzooi en ga binnenkort weer verhuizen. Ik ben nu alweer aan het reageren op een andere woning want dit trek ik niet meer.

Mischien een optie voor je om weer te verhuizen? neem maar van mij aan bij burenoverlast verliest het slachtoffer vaak het gevecht.

Ook verschillende malen aan de deur geweest zonder resultaat.

Ik heb zelf ook al meedere malen de politie gebeld en die komen op een gegeven moment niet eens meer!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_74231596
Volgens mij hebben je buren gewoon een meisje in hun kelder opgesloten.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:33:24 #9
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74231622
quote:
Ik was al eerder verhuist vanwege burenruzies

Wat moet ik hier nu mee?
Misschien moet je weer eens ruzie gaan maken, dat heeft het de vorige keren ook opgelost, toch?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:36:39 #10
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74231701
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:32 schreef AlienSexFiend het volgende:
Volgens mij hebben je buren gewoon een meisje in hun kelder opgesloten.

pi_74231709
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:30 schreef fathank het volgende:
Je buren zijn het probleem niet, jij bent het probleem.

Ga vrijstaand wonen als je niet tegen geluiden kunt.
Als je de ts nog eens beter leest dan had je kunnen lezen dat ik dat wel graag had gewild.

Alleen de gedachte al, vrijstaand wonen, geen bonkerige buren, gewoon lekker s'avonds op tijd naar bed kunnen gaan.
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:30 schreef Dj_unkie het volgende:
Is extra isolatie geen optie?
Nee, het zijn contact geluiden, daar kun je heel moeilijk tegen isoleren. Zelfs met m'n oorpluggen in zijn het geen bonken meer die ik hoor, maar voel.
pi_74231884
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:42 schreef ASroma het volgende:
of
[ afbeelding ]
En hoe gaat verschillende knopen leggen zijn probleem oplossen?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:44:41 #14
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_74231923
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:43 schreef On het volgende:

[..]

Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_74232021
Leefgeluiden: deal with it, we leven in Nederland waar iedereen helaas hutje mutje op elkaar woont. Zet anders je stereo wat harder zodat je ze niet hoort en anders is dit toch echt de oplossing (werkt zelfs in rumoerige studentenhuizen):
pi_74232059
TS komt over als iemand die bij het minste of geringste al helemaal uit zijn slof schiet. !
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:05:20 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74232499
Als je te veel last van buren hebt gehad dan krijg je daar toch iets van mee. Alsof het altijd een gevoelige plek zal blijven omdat er teveel op gehamerd is, dat is iets wat ik in ieder geval denk te herkennen. Dan heb je al moeite met de gewone geluiden, laat staan als de buren ook nog eens ongehinderd en onbeschaamd met deuren gooien zonder dat ze er bij stil staan dat dat doordreunt.

Als je niet kunt verhuizen, dan moet je er toch op af. Misschien met behulp van zo'n mediator, zo iemand die bemiddelt tussen buren als er problemen zijn. Het kan zijn dat je buren gewoon niet in de gaten hebben wat voor een onnodige herrie ze maken. Als ze weten dat dat bij jou sowieso al gevoelig ligt dan zou het iets kunnen oplossen.

Ik denk dat zolang zij niet weten hoe hard het jou valt, dat je wacht op niets. En misschien maakt het het ook draaglijker als je over en weer eens koffie gaat drinken of af en toe iets langsbrengt. Dat het kontakt in ieder geval redelijk aangenaam verloopt.
pi_74232607
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:43 schreef On het volgende:

[..]

De hele dag in de bossen rondlopen en allerlei knopen leren leggen bij de scoutingclub.
Het kan heerlijk stil zijn als je diep in het bos zit.
Maar ja dan is er weer zo'n idioot die een kampvuur maakt en z'n gitaar pakt en liedjes gaat zingen
5 Ferrari's op videoband!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:26:56 #19
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_74233193
It's about being boss, not being the boss...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:42:20 #20
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_74233728
Je woont naast Dizzee Rascal??
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:44:39 #21
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_74233809
Zo blijkt maar weer: autistische mensen hebben het zwaar.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_74233933
Hahha dat had ik ook een keer... ik had toen ten einde raad maar middernacht aangebeld bij de buren met een bivakmuts op en hem toen in zijn eigen huis tegen de grond geslagen... Daarna bond ik zijn vrouw vast op het bed terwijl ik nog even dolde met die vent haha lachen was dat

Daarna nooit meer geklop gehoord
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:54:46 #23
157922 fathank
pi_74234137
Eerst zeg je dat de geluiden niet zo hard zijn en vervolgens zeg je dat je ze met oordoppen in nog steeds hoort.

Je bent gewoon je eigen aanstellerij aan het verdoezelen. Wen er maar aan dat niet iedereen op kousevoetjes door z'n huis heen loopt.
pi_74234346
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:48 schreef Flammie het volgende:
Hahha dat had ik ook een keer... ik had toen ten einde raad maar middernacht aangebeld bij de buren met een bivakmuts op en hem toen in zijn eigen huis tegen de grond geslagen... Daarna bond ik zijn vrouw vast op het bed terwijl ik nog even dolde met die vent haha lachen was dat

Daarna nooit meer geklop gehoord
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_74234814
quote:
meestal tussen 22:00 en 2:00 uur.
Nou, ik kreeg me daar toch een muil van de buurman.
Je buurman zit te fappen tussen 22:00 en 2:00.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:22:08 #26
131603 Afwazig
Serious business
pi_74235151
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS komt over als iemand die bij het minste of geringste al helemaal uit zijn slof schiet. !
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:54:02 #27
233296 Eisoep
staar me na, kwijlen mag!
pi_74236307
nou aangezien je al eerder last van burenruziesheb gehad. zou het dan aan jou liggen ofaan al die voorgaande buren.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:59:11 #28
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74236474

vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:02:00 #29
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_74236562
Klote voor je TS, dit heb ik in het verleden ook meegemaakt, ook om die reden verhuist. Inmiddels woon ik in een vrijstaande woning. Wel in de hoofdstraat/centrum van een dorp, maar iig geen last van burenoverlast.
Kun je met je inkomen geen hypotheek loskrijgen? Ik woon zelf in Drenthe en voor mijn gevoel zijn de huizen in Groningen niet veel duurder dan hier.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_74236584
Kleinde vrijstaande huisjes voor niet teveel zijn op het platteland wel te koop hoor. Maar misschien ben je te kieskeurig over waar het huis staat?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:12:47 #31
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74239217
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:12 schreef zovty het volgende:

[..]

Je buurman zit te fappen tussen 22:00 en 2:00.

Hoe hard fapt hij dan? bij mij gaat t geluidloos
pi_74239423
quote:
echter als ze bezig zijn moet ik ook alles perse meekrijgen
Leuk topic, dacht ik toen ik hier aanbeland was met lezen...

Zonder gekheid, zolang zij niet midden in de nacht hun geluidsinstallatie op 10 zetten oid. , valt dat gewoon onder normale leefgeluiden. Doe je niets tegen. Zij hebben ws.evenveel 'last' van jou als jij van hen....
Take on the situation, but not the torment ...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:21:18 #33
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_74239520
Haha, ik dacht bij 'bonken' dat je last had van hun sexleven
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:26:20 #34
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74239697
Wie weet
pi_74245063
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:02 schreef cvboer het volgende:
Kun je met je inkomen geen hypotheek loskrijgen? Ik woon zelf in Drenthe en voor mijn gevoel zijn de huizen in Groningen niet veel duurder dan hier.
Gaat niet echt werken denk ik, vrijstaande woningen, zelfs in Groningen zijn nog vrij prijzig. Bovendien heb ik ook geen vast contract.
pi_74245102
Buren die niet normaal kunnen praten is een groot probleem.

Als praten niet helpt: http://www.vrom.nl/pagina.html?id=10054
pi_74245111
Persoonlijk ben ik gek op bonken bovenop de wasmachine in centrifugestand.
pi_74246231
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 02:57 schreef Snowwie888 het volgende:

[..]

Gaat niet echt werken denk ik, vrijstaande woningen, zelfs in Groningen zijn nog vrij prijzig. Bovendien heb ik ook geen vast contract.
Maar zeker weten doe je het niet?
Uitzoeken dus ipv hier gaan lopen klagen. In zeeland bijvoorbeeld zijn genoeg huisje onder de ton te vinden. Maar ja, als je gaat klagen ipv het eerst echt uit te zoeken zul je nog wel langer last van je buren hebben.

En wat ik eerder al zei: Je bent idd te kieskeurig of je weet simpelweg niet dat er nog NL is buiten Groningen...
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:24:34 #39
157922 fathank
pi_74246248
Als jij m'n buurman zou zijn geweest zou ik iedere zaterdagochtend om 8 uur gaan klussen, zelfs als er niks te klussen valt. Zeikstraal.
pi_74246476
Ik dacht bonken in de vorm van:

U MAD?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:05:35 #41
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74246606
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:50 schreef de_boswachter het volgende:

[ afbeelding ]
pi_74247510
Ik heb een beetje hetzelfde met mijn bovenbuurman. Altijd als ie thuis komt klinkt het alsof ie bowlingballen op de grond gooit en zijn hele interieur gaat herinrichten Daarna gaat zijn subwoofer aan, of hij gaat de avondvierdaagse lopen/stampen (kerel kan op een of andere manier niet 5 minuten stil zitten). Of hij gaat een uur bellen met zn harde bas-stem....

Dan heb ik idd ook wel eens hetzelfde als de TS: waarom moet dat nou zo hard? Waarom?? Heb hem er al een aantal keren op aangesproken en hij zou er wel rekening mee houden, maar ik merk er weinig van. Uiteindelijk doe je er ook weinig aan, want er is nergens een wetgeving waarin staat dat het stampen op de vloer verboden is (sowieso gaat me het veel te ver om er op die manier werk van te maken). Je hebt gewoon pech dat je naast/onder zulke mensen woont; dat is d esituatie waar je het mee moet doen. Ga me er ook niet meer druk over maken, want daar heb je denk ik alleen maar jezelf mee. Wat ik nu doe is mijn hoofdtelefoon opzetten en heb nergens last van
pi_74247591
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:42 schreef ynuhh het volgende:
Je woont naast Dizzee Rascal??
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_74247606
In Groningen is het toch wel te doen om vrijstaand huisje te krijgen? Veel ruimte en niet superduur. Misschien als je 2 inkomens hebt?
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
pi_74247686
quote:
Een tijdje terug heb ik maar eens op nette manier geïnformeerd en bij de buren gevraagd wat ze nu precies steeds aan het doen zijn. Nou, ik kreeg me daar toch een muil van de buurman. Hij werd gelijk kwaad en begon ook opeens te zeggen dat hij last van mij had (yeah, tuurlijk, waarom kwam ie dan niet?). Nou daar gaat de burenrelatie.

Ik was al eerder verhuist vanwege burenruzies en ik heb een soort van tick op gelopen voor huisgeluiden. Ik kan ze simpelweg heel moeilijk verdragen. Bij het slaan met deuren of bij het omhoog denderen op de trap vraag ik me steeds af, waarom? waarom steeds zo hard?

Ik heb in een flat gewoont wat me trauma's opgeleverd heeft. De bovenburen kochten een puppy maar gingen vervolgens de hele dag werken. De beestje zat de hele dag te janken en te blaffen. De onderburen hielden van feesten, verbouwen en schreeuwen tegen hun kinderen. Toen ik er weg kon besloot ik nooit meer in een flat te gaan wonen. Maar ik ben erg gevoelig gebleven voor burengeluiden.

Maar toen mijn huidige buurman kwam klagen dat hij me op de trap hoorde lopen om half 12 's avonds werd ik nijdig. En als hij, zoals jij gedaan hebt, aan mij zou vragen wat ik toch steeds aan het doen ben, zou ik ook giftig worden. Dat gaat niemand wat aan en ik ga echt niet meer rekening houden met mijn buren.

Je zou ze beter eens op de koffie kunnen vragen, en ze uitleggen waarom je zo gevoelig bent voor geluiden. Dan nog zal je waarschijnlijk nog steeds geluiden horen want ik denk niet dat ze zachtjes gaan doen voor jouw plezier, maar dat is in ieder geval duidelijk naar hen toe waarom je zo reageert. En met een beetje mazzel word het wat minder, maar je kan niet van hen verwachten dat ze helemaal geen geluid meer maken.

Ik vind dit trouwens meer een topic voor R&P
pi_74247730
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 11:07 schreef leetzors het volgende:
In Groningen is het toch wel te doen om vrijstaand huisje te krijgen? Veel ruimte en niet superduur. Misschien als je 2 inkomens hebt?
TS kan heus niet samenwonen met iemand Geluid van mensen in een ander huis stoort hem, je moet niet denken dat hij geluid van iemand anders IN z'n huis aankan.

Maar vrijstaande huizen in Groningen zijn inderdaad de goedkoopste van Nederland.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_74247767
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 22:12 schreef Sony100 het volgende:
? bij mij gaat t geluidloos
Check dat eens bij je buren...
pi_74248110
Herkenbaar! Woon zelf in een heel gehorig huis. Vroeger woonde er een oud mevrouwtje naast ons dat altijd in dezelfde kamer bleef, heb haar in die jaren nog nooit gehoord. Helaas ging ze op een gegeven moment naar het bejaardentehuis. We hebben nu een familie naast ons wonen met drie blerende, schreeuwende, rennende kinderen. Ze slaan dertig keer per dag met de voordeur echt ik word er schijtziek van. Soms zijn die kinderen tot 1 uur 's nachts de trap op en af aan het rennen, terwijl het jongste kind pas drie is en als vrienden langskomen de hele avond geschreeuw en als ze eenmaal weggaan staan ze op de straat nog even na te schreeuwen. Als ze in de badkamer zijn (grenst aan mijn kamer), hoor ik constant het geluid van een knikker die valt (geen idee wtf ze daar aan t doen zijn dan). En inderdaad ik ben heel erg gevoelig voor kutgeluiden, wil stilte en dat kan niet met zulke buren. En natuurlijk is het niet normaal dat je hele gesprekken kan volgen en kan horen wanneer je buren aan het schijten zijn. dat ligt allemaal aan die gehorige kloteteringhuizen, maar ze weten heus wel dat het gehorig is dus dan hoeven ze het niet extra erg te maken door gewoon extreem veel lawaai te maken.
En het allerergste was nog die keer dat onze schuur (zit vast aan de schuur van de buren) ontzettend stonk naar een vies dood beest. Dus wij de hele schuur ondersteboven halen op zoek naar de oorzaak. Niks kunnen vinden. Twee dagen later wordt de stank ondraaglijk dus gingen we bij de buren vragen of zij wisten wat het was. Wat bleek? ze gebruikten hun schuur om uien te laten BESCHIMMELEN om op zaterdag een lekker maal van te maken
IK HAAT ZE
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:41:22 #49
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_74248174

Koken van woede?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:27:26 #50
157922 fathank
pi_74248954
Wat een sneue mensen in dit topic, echt waar. Op een gegeven moment raak je toch aan zulke dingen gewend en hoor je het bijna niet meer.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:36:07 #51
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_74249130
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 12:27 schreef fathank het volgende:
Wat een sneue mensen in dit topic, echt waar. Op een gegeven moment raak je toch aan zulke dingen gewend en hoor je het bijna niet meer.
Ligt eraan, hier word ook welles keihard muziek gedraaid van Het Mega Piratenfestijn niveau, daar word ik dan niet boos om want het komt niet zovaak voor. Maar als het systematisch iedere dag gebeurd zou ik gek worden. Misschien moet TS maar wat isolatiemateriaal gaan aanleggen.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_74249310
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 12:27 schreef fathank het volgende:
Dat gaat tot een bepaald niveau.
pi_74249604
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:25:30 #54
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74250279
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 12:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:19:05 #55
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_74260582
TS,

Ik voel met je mee.
Heb 16 jaar gedwongen in een flat gewoond onder een familie rechtstreeks afkomstig uit de hel.
Die lui leefden van een uitkering en qua tijden leefden ze 's nachts.
Het was ook meteen dat ze er met 8 of soms tien man woonden.
Eerste wat ze deden bij intrekken flat was verbouwen, en wel voor zowat een half jaar.
Ipv 10 uur 's morgens begonnen zij te klussen om 10 uur 's avonds...
De bouwmaterialen lagen op het balkon waardoor niemand fatsoenlijk langs kon.
Het puin van uitgebroken muren gooiden ze via de stortkoker naar beneden tot dat die knal verstopt zat.
Na hun verbouwing hadden ze de kurkment en viltlaag eruit getrokken en op de beton betegeld.
Kwam ik 's avonds moe van werk thuis, gingen zij aan de slag met piano, radio's tv's, alles op een volume dat je er gek van werd.
Soms kon ik gewoon echt niet slapen en werd ik gedwongen naar boven te gaan om te vragen of het aub wat zachter kon.
Dan kreeg ik steevast het antwoord: Dat zijn wij niet....
Mijn vriendin werd zowat overspannen omdat ze moest leren voor haar tentamens terwijl ze door de herrie niet kon concentreren, en ook gedurende haar examen kon ze niet slapen omdat de tokkies toen met tegelen bezig waren... (ze werd toen echt gek)
Grootste probleem was wel dat die lui dag en nacht met hard schoeisel op de vloer liepen wat een enorme herrie maakte.
Ook enorme dreunen waren vaak hoorbaar, alsof ze de bank een meter hoog op tilden en weer neer pleurden...
Op een dag sloop er een arrestatieteam over mijn galerij. Ze kwamen een zoon even op halen.
Ook hadden ze vaak ruzie waarbij ze elkaar fysiek te lijf gingen.
Ik hoorde ze dan schreeuwen van pijn en over de vloer rollebollen.
De balkons stonden elke zomer vol met hennep. en de 3 zonen van die lui waren al ver in de dertig maar bleven fijn thuis wonen, zelfs met partners en kinderen.
Klachten van mij aan de woningstichting werden beantwoord middels bedreigingen die via de medewerker van woningstichting aan mij werden overgebracht.
Rookverbod in de lift negeerden ze ook permanent en rookten gewoon joints daarin.
Als ik er aan terug denk krijg ik echt weer een knoop in mijn maag.

Op dit moment woon ik ook weer naast een andere aso-familie.
Begin alles koek en ei.
Tot mevrouw besloot katten te gaan houden... 7 stuks gelijk maar.
Mijn tuin veranderde in een grote kattenbak, groene strontvliegen de hele zomer lang.
Stank alom, en overal stront.
Verzoeken dit te beëindigen werden beantwoord middels schouder ophalen en weglopen.
Antwoord was steeds dat het wel alle katten uit de buurt konden zijn die in mijn tuin scheten.

Daarop heb ik er een video van gemaakt en waarop dus alleen haar katten zichtbaar steeds in mijn tuin scheten en pisten.
Toen ik mijn buurvrouw de cd met de beelden wilde geven pleurde ze die zo in de container.
Hierop heb ik het gesprek gestaakt en ben begonnen schrikdraad in mijn tuin aan te leggen.
Halverwege de werken begon mevrouw de buurvrouw mijn installatie plots te slopen..
Toen ik haar belette dit verder te doen liep ze weg en 10 seconden later stond de buurman gewapend met een klauwhamer in mijn tuin serieuze doodsbedreigingen te uiten. (voor camera...)
Sinds dien is de politie tig keren hier geweest, heeft mevrouw achteraf (na een week) tegenaangifte gedaan tegen mij wegens bedreiging en mishandeling, terwijl zij het waren....
De overlast gaat nog steeds onverminderd door.
De woningstichting doet NIKS!
Bureau handhaving gemeente doet NIKS!
Politie doet NIKS!
Toen ik de stront terug over de heg gooide lag er de dag daarna een steen door mijn autoruit...
Leven met aso-buren is echt THE HORROR
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:24:33 #56
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74260732
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:19 schreef skattebaut het volgende:
TS,

Ik voel met je mee.
Heb 16 jaar gedwongen in een flat gewoond onder een familie rechtstreeks afkomstig uit de hel.
Die lui leefden van een uitkering en qua tijden leefden ze 's nachts.
Het was ook meteen dat ze er met 8 of soms tien man woonden.
Eerste wat ze deden bij intrekken flat was verbouwen, en wel voor zowat een half jaar.
Ipv 10 uur 's morgens begonnen zij te klussen om 10 uur 's avonds...
De bouwmaterialen lagen op het balkon waardoor niemand fatsoenlijk langs kon.
Het puin van uitgebroken muren gooiden ze via de stortkoker naar beneden tot dat die knal verstopt zat.
Na hun verbouwing hadden ze de kurkment en viltlaag eruit getrokken en op de beton betegeld.
Kwam ik 's avonds moe van werk thuis, gingen zij aan de slag met piano, radio's tv's, alles op een volume dat je er gek van werd.
Soms kon ik gewoon echt niet slapen en werd ik gedwongen naar boven te gaan om te vragen of het aub wat zachter kon.
Dan kreeg ik steevast het antwoord: Dat zijn wij niet....
Mijn vriendin werd zowat overspannen omdat ze moest leren voor haar tentamens terwijl ze door de herrie niet kon concentreren, en ook gedurende haar examen kon ze niet slapen omdat de tokkies toen met tegelen bezig waren... (ze werd toen echt gek)
Grootste probleem was wel dat die lui dag en nacht met hard schoeisel op de vloer liepen wat een enorme herrie maakte.
Ook enorme dreunen waren vaak hoorbaar, alsof ze de bank een meter hoog op tilden en weer neer pleurden...
Op een dag sloop er een arrestatieteam over mijn galerij. Ze kwamen een zoon even op halen.
Ook hadden ze vaak ruzie waarbij ze elkaar fysiek te lijf gingen.
Ik hoorde ze dan schreeuwen van pijn en over de vloer rollebollen.
De balkons stonden elke zomer vol met hennep. en de 3 zonen van die lui waren al ver in de dertig maar bleven fijn thuis wonen, zelfs met partners en kinderen.
Klachten van mij aan de woningstichting werden beantwoord middels bedreigingen die via de medewerker van woningstichting aan mij werden overgebracht.
Rookverbod in de lift negeerden ze ook permanent en rookten gewoon joints daarin.
Als ik er aan terug denk krijg ik echt weer een knoop in mijn maag.

Op dit moment woon ik ook weer naast een andere aso-familie.
Begin alles koek en ei.
Tot mevrouw besloot katten te gaan houden... 7 stuks gelijk maar.
Mijn tuin veranderde in een grote kattenbak, groene strontvliegen de hele zomer lang.
Stank alom, en overal stront.
Verzoeken dit te beëindigen werden beantwoord middels schouder ophalen en weglopen.
Antwoord was steeds dat het wel alle katten uit de buurt konden zijn die in mijn tuin scheten.

Daarop heb ik er een video van gemaakt en waarop dus alleen haar katten zichtbaar steeds in mijn tuin scheten en pisten.
Toen ik mijn buurvrouw de cd met de beelden wilde geven pleurde ze die zo in de container.
Hierop heb ik het gesprek gestaakt en ben begonnen schrikdraad in mijn tuin aan te leggen.
Halverwege de werken begon mevrouw de buurvrouw mijn installatie plots te slopen..
Toen ik haar belette dit verder te doen liep ze weg en 10 seconden later stond de buurman gewapend met een klauwhamer in mijn tuin serieuze doodsbedreigingen te uiten. (voor camera...)
Sinds dien is de politie tig keren hier geweest, heeft mevrouw achteraf (na een week) tegenaangifte gedaan tegen mij wegens bedreiging en mishandeling, terwijl zij het waren....
De overlast gaat nog steeds onverminderd door.
De woningstichting doet NIKS!
Bureau handhaving gemeente doet NIKS!
Politie doet NIKS!
Toen ik de stront terug over de heg gooide lag er de dag daarna een steen door mijn autoruit...
Leven met aso-buren is echt THE HORROR
Mischien moeten jij en TS een boek schrijven over BONKENDE BUREN
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:25:12 #57
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_74260748
Oh ja, en alle klootzakjes die hier aanstel roepen wens ik ook dergelijke buren toe.
Wat misselijk om serieuze probs als aanstel af te doen.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:26:35 #58
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74260783
Tip: Ga gewoon terug iriteren, of bel politie.
pi_74260814
Ik zou je buurvrouw 'bonken'
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:28:25 #60
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74260829
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:27 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik zou je buurvrouw 'bonken'
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 20:43:59 #61
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_74261222
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:19 schreef skattebaut het volgende:
knip
Verschrikkelijk.

TVP-tje
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_74261470
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 20:25 schreef skattebaut het volgende:
Oh ja, en alle klootzakjes die hier aanstel roepen wens ik ook dergelijke buren toe.
Wat misselijk om serieuze probs als aanstel af te doen.
Eens. Menig tuig houdt geen rekening met de buren helaas
Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
pi_74261637
Ik kan me het leed van de TS en skattebaut ook voorstellen. Ik heb (in een studentenhuis dan wel) ook last van "bonkende buren", in dit geval gaat het vooral om de bonkende muziek de hele avond tot diep in de nacht. Het zijn zowel de onderburen als de naaste buurman die de overlast veroorzaken. Gelukkig heb ik afgelopen week een nieuwe kamer gevonden, en ben dus over een paar weken weg
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:00:24 #64
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74261671
Nodig is een keer een grote groep vrienden uit, en ga naar de buren, en ga meppen
pi_74261734
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 21:00 schreef Sony100 het volgende:
Nodig is een keer een grote groep vrienden uit, en ga naar de buren, en ga meppen
TS is niet de tokkie, zijn buren zijn de tokkies.
pi_74261742
Ik moet dan altijd denken aan:
Death solves all problems: no man, no problem.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:06:13 #67
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74261841
Nou, ik ben toch ook geen tokkie ik heb ook is een keer ruzie gehad met buren, ik haalde me vriendengroep erbij met wat vechtersbaasjes en liet ze op het huis afgaan lost alles op
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:07:31 #68
56387 Bob-B
In Bob we trust
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:08:36 #69
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74262256
http://www.psywarrior.com/MusicUsePSYOP.html

[ Bericht 52% gewijzigd door AAA2009 op 01-11-2009 00:06:47 ]
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 21:27:04 #71
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74262571
whaha
pi_74678819
@skattebaut:

Dat van jou is nog veel erger. Het lijkt ook wel net of hier een twee kamp bestaat. De mensen die het begrijpen en de mensen die het niet begrijpen. Voor de mensen die het niet begrijpen moeten eens beseffen dat er heel veel mensen zijn die met bepaalde dingen gewoon "zitten". Ze vragen er niet om. Waarom is iemand bang voor spinnen? Waarom is iemand claustrofobisch? Waarom kan iemand geen katten verdragen? Niemand weet het precies. Maar soms is het een gebeurtenis die het aanwakkert.

Ik heb in mijn vorige woonplaats hele erge verschrikkelijke buren gehad. Lawaai, gestommel, stank, bedreigingen, alles wat je maar kunt verzinnen. Ik was blij dat ik er weg kon, maar die 2 jaar zo verschrikkelijk stressen heeft me wel veranderd. Mijn vader heeft toevallig ook een asociale naast zich wonen, die vol continue met (kast) deuren smijt. Ik kan daar ook niet rustig zitten. Van die specifieke geluiden (gestamp, deurmeppen) begin ik gewoon te koken. Dat kan ik niet helpen, het gebeurt gewoon. Ik wou ook liever dat het niet zo was. Mijn huidige buren zijn gelukkig stukken beter dan de vorige, maar toch hebben ze nog hun vreemde gewoonten. Hun keuken grenst aan mijn woonkamer, zo'n type 2 onder 1 kap woning waarbij de woningen niet aan elkaar gespiegeld zijn. Hun plee, gang, trap en keuken grenst aan mijn woonkamer. Waren de woningen gespiegeld geweest dan had ik er waarschijnlijk geen last van gehad.

Anyway, om een lang verhaal kort te maken, ik ga toch weer verhuizen omdat ik toch niet in dit gat in zuid-oost groningen wil blijven wonen maar daarbij zal ik wel gaan letten op toekomstige buren. Liever heb ik ze helemaal niet, maar ja, waar vind je een vrijstaande woning met een minimuminkomen?
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:56:26 #73
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74680250
Sluit dit topic please
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:57:53 #74
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_74680294
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:11 schreef Snowwie888 het volgende:
@skattebaut:

Dat van jou is nog veel erger. Het lijkt ook wel net of hier een twee kamp bestaat. De mensen die het begrijpen en de mensen die het niet begrijpen. Voor de mensen die het niet begrijpen moeten eens beseffen dat er heel veel mensen zijn die met bepaalde dingen gewoon "zitten". Ze vragen er niet om. Waarom is iemand bang voor spinnen? Waarom is iemand claustrofobisch? Waarom kan iemand geen katten verdragen? Niemand weet het precies. Maar soms is het een gebeurtenis die het aanwakkert.

Ik heb in mijn vorige woonplaats hele erge verschrikkelijke buren gehad. Lawaai, gestommel, stank, bedreigingen, alles wat je maar kunt verzinnen. Ik was blij dat ik er weg kon, maar die 2 jaar zo verschrikkelijk stressen heeft me wel veranderd. Mijn vader heeft toevallig ook een asociale naast zich wonen, die vol continue met (kast) deuren smijt. Ik kan daar ook niet rustig zitten. Van die specifieke geluiden (gestamp, deurmeppen) begin ik gewoon te koken. Dat kan ik niet helpen, het gebeurt gewoon. Ik wou ook liever dat het niet zo was. Mijn huidige buren zijn gelukkig stukken beter dan de vorige, maar toch hebben ze nog hun vreemde gewoonten. Hun keuken grenst aan mijn woonkamer, zo'n type 2 onder 1 kap woning waarbij de woningen niet aan elkaar gespiegeld zijn. Hun plee, gang, trap en keuken grenst aan mijn woonkamer. Waren de woningen gespiegeld geweest dan had ik er waarschijnlijk geen last van gehad.

Anyway, om een lang verhaal kort te maken, ik ga toch weer verhuizen omdat ik toch niet in dit gat in zuid-oost groningen wil blijven wonen maar daarbij zal ik wel gaan letten op toekomstige buren. Liever heb ik ze helemaal niet, maar ja, waar vind je een vrijstaande woning met een minimuminkomen?
Jezus, zou jij niet eens stoppen met de pil nemen en weer je ballen laten indalen, ongelooflijk wijf.
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:01:17 #75
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74680428
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 21:57 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Jezus, zou jij niet eens stoppen met de pil nemen en weer je ballen laten indalen, ongelooflijk wijf.
Oeff, wat grof
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:03:59 #76
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_74680525
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:01 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Oeff, wat grof
Nee dat is niet grof, dat heet "zachte heelmeesters maken stinkende wonden"
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:07:40 #77
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74680650
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:03 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Nee dat is niet grof, dat heet "zachte heelmeesters maken stinkende wonden"
Dan zul je de user langer kennen dan vandaag, anders vind ik het nog steeds te grof voor wat er geplaatst is.

Als je te lang aan harde geluiden bent blootgesteld, kun je er wat aan over houden.
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:12:32 #78
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74680820
Beetje respect voor de moderator he!
pi_74680873
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:50 schreef de_boswachter het volgende:

[ afbeelding ]
Niet?

vrijdag 13 november 2009 @ 22:15:29 #80
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_74680915
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dan zul je de user langer kennen dan vandaag, anders vind ik het nog steeds te grof voor wat er geplaatst is.

Als je te lang aan harde geluiden bent blootgesteld, kun je er wat aan over houden.
Gelul:

en het gaat nog steeds prima
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:16:34 #81
277907 Sony100
Panda In Da House!
pi_74680964
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:15 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Gelul:

Hehe eindelijk is een mod die een beetje normaal praat
pi_74681053
quote:

[..]

Gelul:

Ooit gehoord van het juist waarneembare verschil?
Aha nee... onmogelijk..
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:20:28 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74681099
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:12 schreef Sony100 het volgende:
Beetje respect voor de moderator he!
Dit zou ik tegen iedere user zeggen. Bovendien heb ik beleefd gezegd wat ik er van vond.
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:22:55 #84
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74681176
quote:

[..]

Gelul:

Ja, nee, zo zijn we niet getrouwd Bob. Dit vind ik geen vergelijking. Pas als je in dat Thunderdome gewoond had met avonden herrie, had ik gezegd: Bob, mijn jongen, je hebt gelijk: het kan ook goed gaan
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:24:36 #85
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_74681244
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:20 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit zou ik tegen iedere user zeggen. Bovendien heb ik beleefd gezegd wat ik er van vond.
no offense taken, ik ben gewoon wat directiever
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:22 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja, nee, zo zijn we niet getrouwd Bob. Dit vind ik geen vergelijking. Pas als je in dat Thunderdome gewoond had met avonden herrie, had ik gezegd: Bob, mijn jongen, je hebt gelijk: het kan ook goed gaan
ik heb tijden gehad dat het wel het geval was, jaartjes geleden. Toen kwamen mensen ook klagen en deed ik de muziek ook zachter, TS is alleen degene die het niet durft, dus wellicht moet hij anders gemotiveerd worden. De softe aanpak van andere users slaat blijkbaar niet aan...

Nu vraag ik me af of ik blij moet zijn of het jammer moet vinden dat we niet getrouwd zijn
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:29:32 #86
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74681382
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:24 schreef Bob-B het volgende:

[..]

no offense taken, ik ben gewoon wat directiever
[..]

ik heb tijden gehad dat het wel het geval was, jaartjes geleden. Toen kwamen mensen ook klagen en deed ik de muziek ook zachter, TS is alleen degene die het niet durft, dus wellicht moet hij anders gemotiveerd worden. De softe aanpak van andere users slaat blijkbaar niet aan...

Nu vraag ik me af of ik blij moet zijn of het jammer moet vinden dat we niet getrouwd zijn
Als ik jou was en je kende mij, zou ik het héél jammer vinden dat wij niet getrouwd zijn
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:31:58 #87
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_74681466
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:29 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Als ik jou was en je kende mij, zou ik het héél jammer vinden dat wij niet getrouwd zijn
en andersom, dat sowieso
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:35:22 #88
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74681603
Nou, dan hebben we iets gemist
pi_74681631
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:37:00 #90
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_74681660
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou, dan hebben we iets gemist
msn?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:39:56 #91
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74681765
Dit gaat even via PM.
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:46:55 #92
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74682001
Stemp Wilders!
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_74687179
Wat een agressie in dit topic om een beetje gebonk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')