Dit is denk ik het probleem van jouw buurman. Hij is impotent...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:26 schreef Snowwie888 het volgende:
Ik woon in een 2 onder 1 kap woning en over het algemeen zijn mijn buren wel rustig, echter als ze bezig zijn moet ik ook alles perse meekrijgen. Mijn woonkamer zit aan hun keuken vast en mevrouw de buurvrouw zit vaak in die keuken te rommelen. Het geeft een erg onprettig gevoel als je rustig tv wilt kijken dat je steeds gebonk aan de andere kant van de muur hoort. Ik vraag me wel eens af waarom een deur niet op een normale manier dichtgedaan kan worden, waarom moet het altijd zo hard? Ook de tijden dat ze meestal zitten te bonken en stommelen is onprettig, meestal tussen 22:00 en 2:00 uur. Een tijdje terug heb ik maar eens op nette manier geïnformeerd en bij de buren gevraagd wat ze nu precies steeds aan het doen zijn. Nou, ik kreeg me daar toch een muil van de buurman. Hij werd gelijk kwaad en begon ook opeens te zeggen dat hij last van mij had (yeah, tuurlijk, waarom kwam ie dan niet?). Nou daar gaat de burenrelatie. Ik was al eerder verhuist vanwege burenruzies en ik heb een soort van tick op gelopen voor huisgeluiden. Ik kan ze simpelweg heel moeilijk verdragen. Bij het slaan met deuren of bij het omhoog denderen op de trap vraag ik me steeds af, waarom? waarom steeds zo hard? Ik ga dan koken van woede en als ik op zo'n moment die kerel voor me had staan had ik em tot pulp geslagen. Het is gewoon erg, ik kan die geluiden niet meer verdragen, ook al zijn ze niet eens zo hard. Meestal draai ik zelf op mijn hobbykamertje boven muziek, want ik wil absoluut niets van hun horen, maar zelfs met mijn muziek op boven in de hoek van mijn huis hoor ik hun gebonk er soms bovenuit. Mijn inkomen is helaas niet zo hoog anders had ik maar wat graag, hoe klein dan ook, een vrijstaand huisje willen hebben. Ook al had het maar 1 slaapkamer gehad. En helaas hebben woningstichtingen, voor zover ik weet, geen vrijstaande woningen in de verhuur. Ik woon overigens in Oost Groningen. Tenzij iemand suggesties heeft?
Wat moet ik hier nu mee?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:26 schreef Snowwie888 het volgende:
Ik woon in een 2 onder 1 kap woning en over het algemeen zijn mijn buren wel rustig, echter als ze bezig zijn moet ik ook alles perse meekrijgen. Mijn woonkamer zit aan hun keuken vast en mevrouw de buurvrouw zit vaak in die keuken te rommelen. Het geeft een erg onprettig gevoel als je rustig tv wilt kijken dat je steeds gebonk aan de andere kant van de muur hoort.
Ik vraag me wel eens af waarom een deur niet op een normale manier dichtgedaan kan worden, waarom moet het altijd zo hard? Ook de tijden dat ze meestal zitten te bonken en stommelen is onprettig, meestal tussen 22:00 en 2:00 uur. Een tijdje terug heb ik maar eens op nette manier geïnformeerd en bij de buren gevraagd wat ze nu precies steeds aan het doen zijn. Nou, ik kreeg me daar toch een muil van de buurman. Hij werd gelijk kwaad en begon ook opeens te zeggen dat hij last van mij had (yeah, tuurlijk, waarom kwam ie dan niet?). Nou daar gaat de burenrelatie.
Ik was al eerder verhuist vanwege burenruzies en ik heb een soort van tick op gelopen voor huisgeluiden. Ik kan ze simpelweg heel moeilijk verdragen. Bij het slaan met deuren of bij het omhoog denderen op de trap vraag ik me steeds af, waarom? waarom steeds zo hard? Ik ga dan koken van woede en als ik op zo'n moment die kerel voor me had staan had ik em tot pulp geslagen. Het is gewoon erg, ik kan die geluiden niet meer verdragen, ook al zijn ze niet eens zo hard. Meestal draai ik zelf op mijn hobbykamertje boven muziek, want ik wil absoluut niets van hun horen, maar zelfs met mijn muziek op boven in de hoek van mijn huis hoor ik hun gebonk er soms bovenuit.
Mijn inkomen is helaas niet zo hoog anders had ik maar wat graag, hoe klein dan ook, een vrijstaand huisje willen hebben. Ook al had het maar 1 slaapkamer gehad. En helaas hebben woningstichtingen, voor zover ik weet, geen vrijstaande woningen in de verhuur. Ik woon overigens in Oost Groningen. Tenzij iemand suggesties heeft?
Wat moet ik hier nu mee?
Ik ken het gevoel, ik zit een beetje in dezelfde situatie, ik woon in een soort maisonette met mensen boven mij. En je hoort hun takke herrie (muziek e.d.) vaak boven de TV uit..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:26 schreef Snowwie888 het volgende:
Ik woon in een 2 onder 1 kap woning en over het algemeen zijn mijn buren wel rustig, echter als ze bezig zijn moet ik ook alles perse meekrijgen. Mijn woonkamer zit aan hun keuken vast en mevrouw de buurvrouw zit vaak in die keuken te rommelen. Het geeft een erg onprettig gevoel als je rustig tv wilt kijken dat je steeds gebonk aan de andere kant van de muur hoort. Ik vraag me wel eens af waarom een deur niet op een normale manier dichtgedaan kan worden, waarom moet het altijd zo hard? Ook de tijden dat ze meestal zitten te bonken en stommelen is onprettig, meestal tussen 22:00 en 2:00 uur. Een tijdje terug heb ik maar eens op nette manier geïnformeerd en bij de buren gevraagd wat ze nu precies steeds aan het doen zijn. Nou, ik kreeg me daar toch een muil van de buurman. Hij werd gelijk kwaad en begon ook opeens te zeggen dat hij last van mij had (yeah, tuurlijk, waarom kwam ie dan niet?). Nou daar gaat de burenrelatie. Ik was al eerder verhuist vanwege burenruzies en ik heb een soort van tick op gelopen voor huisgeluiden. Ik kan ze simpelweg heel moeilijk verdragen. Bij het slaan met deuren of bij het omhoog denderen op de trap vraag ik me steeds af, waarom? waarom steeds zo hard? Ik ga dan koken van woede en als ik op zo'n moment die kerel voor me had staan had ik em tot pulp geslagen. Het is gewoon erg, ik kan die geluiden niet meer verdragen, ook al zijn ze niet eens zo hard. Meestal draai ik zelf op mijn hobbykamertje boven muziek, want ik wil absoluut niets van hun horen, maar zelfs met mijn muziek op boven in de hoek van mijn huis hoor ik hun gebonk er soms bovenuit. Mijn inkomen is helaas niet zo hoog anders had ik maar wat graag, hoe klein dan ook, een vrijstaand huisje willen hebben. Ook al had het maar 1 slaapkamer gehad. En helaas hebben woningstichtingen, voor zover ik weet, geen vrijstaande woningen in de verhuur. Ik woon overigens in Oost Groningen. Tenzij iemand suggesties heeft?
Wat moet ik hier nu mee?
Misschien moet je weer eens ruzie gaan maken, dat heeft het de vorige keren ook opgelost, toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:26 schreef Snowwie888 het volgende:
Ik was al eerder verhuist vanwege burenruzies
Wat moet ik hier nu mee?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:32 schreef AlienSexFiend het volgende:
Volgens mij hebben je buren gewoon een meisje in hun kelder opgesloten.
Als je de ts nog eens beter leest dan had je kunnen lezen dat ik dat wel graag had gewild.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:30 schreef fathank het volgende:
Je buren zijn het probleem niet, jij bent het probleem.
Ga vrijstaand wonen als je niet tegen geluiden kunt.
Nee, het zijn contact geluiden, daar kun je heel moeilijk tegen isoleren. Zelfs met m'n oorpluggen in zijn het geen bonken meer die ik hoor, maar voel.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:43 schreef On het volgende:
[..]
En hoe gaat verschillende knopen leggen zijn probleem oplossen?
De hele dag in de bossen rondlopen en allerlei knopen leren leggen bij de scoutingclub.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:43 schreef On het volgende:
[..]
En hoe gaat verschillende knopen leggen zijn probleem oplossen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:48 schreef Flammie het volgende:
Hahha dat had ik ook een keer... ik had toen ten einde raad maar middernacht aangebeld bij de buren met een bivakmuts op en hem toen in zijn eigen huis tegen de grond geslagen... Daarna bond ik zijn vrouw vast op het bed terwijl ik nog even dolde met die vent haha lachen was dat![]()
Daarna nooit meer geklop gehoord
Je buurman zit te fappen tussen 22:00 en 2:00.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:26 schreef Snowwie888 het volgende:
meestal tussen 22:00 en 2:00 uur.
Nou, ik kreeg me daar toch een muil van de buurman.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS komt over als iemand die bij het minste of geringste al helemaal uit zijn slof schiet.!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Je buurman zit te fappen tussen 22:00 en 2:00.
Leuk topic, dacht ik toen ik hier aanbeland was met lezen...quote:echter als ze bezig zijn moet ik ook alles perse meekrijgen
Gaat niet echt werken denk ik, vrijstaande woningen, zelfs in Groningen zijn nog vrij prijzig. Bovendien heb ik ook geen vast contract.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:02 schreef cvboer het volgende:
Kun je met je inkomen geen hypotheek loskrijgen? Ik woon zelf in Drenthe en voor mijn gevoel zijn de huizen in Groningen niet veel duurder dan hier.
Maar zeker weten doe je het niet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:57 schreef Snowwie888 het volgende:
[..]
Gaat niet echt werken denk ik, vrijstaande woningen, zelfs in Groningen zijn nog vrij prijzig. Bovendien heb ik ook geen vast contract.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik dacht bonken in de vorm van:
[ afbeelding ]
Ik heb in een flat gewoont wat me trauma's opgeleverd heeft. De bovenburen kochten een puppy maar gingen vervolgens de hele dag werken. De beestje zat de hele dag te janken en te blaffen. De onderburen hielden van feesten, verbouwen en schreeuwen tegen hun kinderen. Toen ik er weg kon besloot ik nooit meer in een flat te gaan wonen. Maar ik ben erg gevoelig gebleven voor burengeluiden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:26 schreef Snowwie888 het volgende:
Een tijdje terug heb ik maar eens op nette manier geïnformeerd en bij de buren gevraagd wat ze nu precies steeds aan het doen zijn. Nou, ik kreeg me daar toch een muil van de buurman. Hij werd gelijk kwaad en begon ook opeens te zeggen dat hij last van mij had (yeah, tuurlijk, waarom kwam ie dan niet?). Nou daar gaat de burenrelatie.
Ik was al eerder verhuist vanwege burenruzies en ik heb een soort van tick op gelopen voor huisgeluiden. Ik kan ze simpelweg heel moeilijk verdragen. Bij het slaan met deuren of bij het omhoog denderen op de trap vraag ik me steeds af, waarom? waarom steeds zo hard?
TS kan heus niet samenwonen met iemandquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:07 schreef leetzors het volgende:
In Groningen is het toch wel te doen om vrijstaand huisje te krijgen? Veel ruimte en niet superduur. Misschien als je 2 inkomens hebt?
Ligt eraan, hier word ook welles keihard muziek gedraaid van Het Mega Piratenfestijn niveau, daar word ik dan niet boos om want het komt niet zovaak voor. Maar als het systematisch iedere dag gebeurd zou ik gek worden. Misschien moet TS maar wat isolatiemateriaal gaan aanleggen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:27 schreef fathank het volgende:
Wat een sneue mensen in dit topic, echt waar. Op een gegeven moment raak je toch aan zulke dingen gewend en hoor je het bijna niet meer.
Dat gaat tot een bepaald niveau.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:27 schreef fathank het volgende:
Wat een sneue mensen in dit topic, echt waar. Op een gegeven moment raak je toch aan zulke dingen gewend en hoor je het bijna niet meer.
Mischien moeten jij en TS een boek schrijven over BONKENDE BURENquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:19 schreef skattebaut het volgende:
TS,
Ik voel met je mee.
Heb 16 jaar gedwongen in een flat gewoond onder een familie rechtstreeks afkomstig uit de hel.
Die lui leefden van een uitkering en qua tijden leefden ze 's nachts.
Het was ook meteen dat ze er met 8 of soms tien man woonden.
Eerste wat ze deden bij intrekken flat was verbouwen, en wel voor zowat een half jaar.
Ipv 10 uur 's morgens begonnen zij te klussen om 10 uur 's avonds...
De bouwmaterialen lagen op het balkon waardoor niemand fatsoenlijk langs kon.
Het puin van uitgebroken muren gooiden ze via de stortkoker naar beneden tot dat die knal verstopt zat.
Na hun verbouwing hadden ze de kurkment en viltlaag eruit getrokken en op de beton betegeld.
Kwam ik 's avonds moe van werk thuis, gingen zij aan de slag met piano, radio's tv's, alles op een volume dat je er gek van werd.
Soms kon ik gewoon echt niet slapen en werd ik gedwongen naar boven te gaan om te vragen of het aub wat zachter kon.
Dan kreeg ik steevast het antwoord: Dat zijn wij niet....
Mijn vriendin werd zowat overspannen omdat ze moest leren voor haar tentamens terwijl ze door de herrie niet kon concentreren, en ook gedurende haar examen kon ze niet slapen omdat de tokkies toen met tegelen bezig waren... (ze werd toen echt gek)
Grootste probleem was wel dat die lui dag en nacht met hard schoeisel op de vloer liepen wat een enorme herrie maakte.
Ook enorme dreunen waren vaak hoorbaar, alsof ze de bank een meter hoog op tilden en weer neer pleurden...
Op een dag sloop er een arrestatieteam over mijn galerij. Ze kwamen een zoon even op halen.
Ook hadden ze vaak ruzie waarbij ze elkaar fysiek te lijf gingen.
Ik hoorde ze dan schreeuwen van pijn en over de vloer rollebollen.
De balkons stonden elke zomer vol met hennep. en de 3 zonen van die lui waren al ver in de dertig maar bleven fijn thuis wonen, zelfs met partners en kinderen.
Klachten van mij aan de woningstichting werden beantwoord middels bedreigingen die via de medewerker van woningstichting aan mij werden overgebracht.
Rookverbod in de lift negeerden ze ook permanent en rookten gewoon joints daarin.
Als ik er aan terug denk krijg ik echt weer een knoop in mijn maag.
Op dit moment woon ik ook weer naast een andere aso-familie.
Begin alles koek en ei.
Tot mevrouw besloot katten te gaan houden... 7 stuks gelijk maar.
Mijn tuin veranderde in een grote kattenbak, groene strontvliegen de hele zomer lang.
Stank alom, en overal stront.
Verzoeken dit te beëindigen werden beantwoord middels schouder ophalen en weglopen.
Antwoord was steeds dat het wel alle katten uit de buurt konden zijn die in mijn tuin scheten.
Daarop heb ik er een video van gemaakt en waarop dus alleen haar katten zichtbaar steeds in mijn tuin scheten en pisten.
Toen ik mijn buurvrouw de cd met de beelden wilde geven pleurde ze die zo in de container.
Hierop heb ik het gesprek gestaakt en ben begonnen schrikdraad in mijn tuin aan te leggen.
Halverwege de werken begon mevrouw de buurvrouw mijn installatie plots te slopen..
Toen ik haar belette dit verder te doen liep ze weg en 10 seconden later stond de buurman gewapend met een klauwhamer in mijn tuin serieuze doodsbedreigingen te uiten. (voor camera...)
Sinds dien is de politie tig keren hier geweest, heeft mevrouw achteraf (na een week) tegenaangifte gedaan tegen mij wegens bedreiging en mishandeling, terwijl zij het waren....
De overlast gaat nog steeds onverminderd door.
De woningstichting doet NIKS!
Bureau handhaving gemeente doet NIKS!
Politie doet NIKS!
Toen ik de stront terug over de heg gooide lag er de dag daarna een steen door mijn autoruit...
Leven met aso-buren is echt THE HORROR
quote:
Eens. Menig tuig houdt geen rekening met de buren helaasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:25 schreef skattebaut het volgende:
Oh ja, en alle klootzakjes die hier aanstel roepen wens ik ook dergelijke buren toe.
Wat misselijk om serieuze probs als aanstel af te doen.
TS is niet de tokkie, zijn buren zijn de tokkies.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:00 schreef Sony100 het volgende:
Nodig is een keer een grote groep vrienden uit, en ga naar de buren, en ga meppen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef Bob-B het volgende:
http://www.peltor.se/int/Product.asp?PageNumber=154&ProductCategory_Id=55&Product_Id=66
Jezus, zou jij niet eens stoppen met de pil nemen en weer je ballen laten indalen, ongelooflijk wijf.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:11 schreef Snowwie888 het volgende:
@skattebaut:
Dat van jou is nog veel erger. Het lijkt ook wel net of hier een twee kamp bestaat. De mensen die het begrijpen en de mensen die het niet begrijpen. Voor de mensen die het niet begrijpen moeten eens beseffen dat er heel veel mensen zijn die met bepaalde dingen gewoon "zitten". Ze vragen er niet om. Waarom is iemand bang voor spinnen? Waarom is iemand claustrofobisch? Waarom kan iemand geen katten verdragen? Niemand weet het precies. Maar soms is het een gebeurtenis die het aanwakkert.
Ik heb in mijn vorige woonplaats hele erge verschrikkelijke buren gehad. Lawaai, gestommel, stank, bedreigingen, alles wat je maar kunt verzinnen. Ik was blij dat ik er weg kon, maar die 2 jaar zo verschrikkelijk stressen heeft me wel veranderd. Mijn vader heeft toevallig ook een asociale naast zich wonen, die vol continue met (kast) deuren smijt. Ik kan daar ook niet rustig zitten. Van die specifieke geluiden (gestamp, deurmeppen) begin ik gewoon te koken. Dat kan ik niet helpen, het gebeurt gewoon. Ik wou ook liever dat het niet zo was. Mijn huidige buren zijn gelukkig stukken beter dan de vorige, maar toch hebben ze nog hun vreemde gewoonten. Hun keuken grenst aan mijn woonkamer, zo'n type 2 onder 1 kap woning waarbij de woningen niet aan elkaar gespiegeld zijn. Hun plee, gang, trap en keuken grenst aan mijn woonkamer. Waren de woningen gespiegeld geweest dan had ik er waarschijnlijk geen last van gehad.
Anyway, om een lang verhaal kort te maken, ik ga toch weer verhuizen omdat ik toch niet in dit gat in zuid-oost groningen wil blijven wonen maar daarbij zal ik wel gaan letten op toekomstige buren. Liever heb ik ze helemaal niet, maar ja, waar vind je een vrijstaande woning met een minimuminkomen?
Oeff, wat grofquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:57 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jezus, zou jij niet eens stoppen met de pil nemen en weer je ballen laten indalen, ongelooflijk wijf.
Dan zul je de user langer kennen dan vandaag, anders vind ik het nog steeds te grof voor wat er geplaatst is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:03 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nee dat is niet grof, dat heet "zachte heelmeesters maken stinkende wonden"
Niet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik dacht bonken in de vorm van:
[ afbeelding ]
Gelul:quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dan zul je de user langer kennen dan vandaag, anders vind ik het nog steeds te grof voor wat er geplaatst is.
Als je te lang aan harde geluiden bent blootgesteld, kun je er wat aan over houden.
Hehe eindelijk is een mod die een beetje normaal praatquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gelul:
en het gaat nog steeds prima
Ooit gehoord van het juist waarneembare verschil?quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gelul:
Ja, nee, zo zijn we niet getrouwd Bob. Dit vind ik geen vergelijking. Pas als je in dat Thunderdome gewoond had met avonden herrie, had ik gezegd: Bob, mijn jongen, je hebt gelijk: het kan ook goed gaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gelul:
no offense taken, ik ben gewoon wat directieverquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:20 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit zou ik tegen iedere user zeggen. Bovendien heb ik beleefd gezegd wat ik er van vond.
ik heb tijden gehad dat het wel het geval was, jaartjes geleden. Toen kwamen mensen ook klagen en deed ik de muziek ook zachter, TS is alleen degene die het niet durft, dus wellicht moet hij anders gemotiveerd worden. De softe aanpak van andere users slaat blijkbaar niet aan...quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, nee, zo zijn we niet getrouwd Bob. Dit vind ik geen vergelijking. Pas als je in dat Thunderdome gewoond had met avonden herrie, had ik gezegd: Bob, mijn jongen, je hebt gelijk: het kan ook goed gaan
Als ik jou was en je kende mij, zou ik het héél jammer vinden dat wij niet getrouwd zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
no offense taken, ik ben gewoon wat directiever
[..]
ik heb tijden gehad dat het wel het geval was, jaartjes geleden. Toen kwamen mensen ook klagen en deed ik de muziek ook zachter, TS is alleen degene die het niet durft, dus wellicht moet hij anders gemotiveerd worden. De softe aanpak van andere users slaat blijkbaar niet aan...
Nu vraag ik me af of ik blij moet zijn of het jammer moet vinden dat we niet getrouwd zijn
en andersom, dat sowiesoquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als ik jou was en je kende mij, zou ik het héél jammer vinden dat wij niet getrouwd zijn
msn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |