Voor zover ik weet valt Roger Rabbit er niet onder, da's een Touchstone / Warner / Disney-productiequote:Op zondag 1 november 2009 21:51 schreef fratsman het volgende:
Dus die combi's van movie en cartoon vallen ook onder disney classics? En hoe zit het dan met Who framed Roger Rabbit
Klokkenluider is gewoon bij bol.com te bestellen, dus die zal ook nog wel bij een blokker kunnen liggen of bij de frs ofzo. Die overige 2 zitten denk ik weer in de kluis. Hoewel ik Bambi vorig jaar nog gekocht heb bij de frs in steelbook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Terugvindpinokkio!
Ik heb 'pas' 13 classics. Ik wil sowieso nog Doornroosje, Bambi en De Klokkenluider. Als iemand ze nog aanbiedt voor een zacht prijsje, hou ik me aanbevolen
Ik heb een iets andere versie van die classic collection. Beetje jammer, want die van mij is een stuk minder mooi en er zit geen boekje bij. Ik heb hem nog nooit gezien, dus geen idee of er bios-trailers op staan of dvd-trailers. Denk dat ie gewoon hetzelfde is. Kreeg em bij V&D bij 2 disney-dvd's.quote:Op zondag 1 november 2009 13:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wij hebben nu 22 classics en totaal 38 disney animatiedvd's en ook de disney's complete classic collection.
[ afbeelding ]
Anastasia is niet van Disney, die's van Don Bluth, ook mooie films overigens...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
MeDisney. Ben er mee opgegroeid. Bambi, mijn hemel, hoeveel tissues hebben we daar aan verspild? Tarzan met Phil Colins en You Will Be In My Heart, Chicken Little, Sneeuwwitje etc.
Ik heb deze op DVD/VHS:
Sneeuwwitje
Tarzan
Anastacia
Toy Story 1 en 2(Ook al kan het wel Pixar zijn)
Peter Pan
De Kleine Zeemeermin
Bambi
Belle en het Beest
Alice in Wonderland
Aladdin (Met die verkoper in het begin![]()
)
The Lion King
Hercules
Mulan
Maar die gast in Fern Gully was toch een vliegende hond (of vleerhond, geen letterlijk vliegende hondquote:Op woensdag 11 november 2009 23:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Anastasia is toch met die vleermuis? Toen ik dat zag was het eerste wat ik dacht, wat een rip off van Fern gully een vleermuis...
Batty is een 'fruit bat', geen idee wat de NL benaming daarvan is...quote:Op donderdag 12 november 2009 08:22 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Maar die gast in Fern Gully was toch een vliegende hond (of vleerhond, geen letterlijk vliegende hond)?
ik vind het eerder vervelend dat er straks meer mensen disney-dvd's gaan sparen door die reclame, moet je meer moeite doen om aan een dvd te komen, terwijl ze nu vaak in overvloed ergens liggen....quote:Vinden jullie het trouwens ook zo vervelend dat ze nu in die Sneeuwwitje reclame roepen van "Maak je verzameling compleet!"? Ik roep elke keer terug dat dat helemaal niet kan, omdat er vanalles in de kluis zit. Stomme misleidende reclames.
Als je elke keer wanneer een film uit de kluis komt die koopt, wordt vanzelf je verzameling compleet, toch?quote:Op donderdag 12 november 2009 08:22 schreef lunapuella het volgende:
Vinden jullie het trouwens ook zo vervelend dat ze nu in die Sneeuwwitje reclame roepen van "Maak je verzameling compleet!"? Ik roep elke keer terug dat dat helemaal niet kan, omdat er vanalles in de kluis zit. Stomme misleidende reclames.
Is een kluisdvd, komt in het najaar 2011 weer uit.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:04 schreef Knoflook het volgende:
Ik wacht al tijden op de lion kingNergens meer te krijgen. ( Met nl )
Die is inderdaad eind 2007/begin 2008 nog verschenenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:34 schreef Attitude het volgende:
[..]
Is een kluisdvd, komt in het najaar 2011 weer uit.
Vraagje voor anderen:
Ik zat te kijken naar wanneer kluis dvd uitgebracht worden, viel mij op dat 101 Dalmatiers in voorjaar 2010 uitkomt, maar het is toch eerder uitgekomen?
Dat maakt voor Disney echt niets uit. Zowel Lady and the Tramp als Sleeping Beauty kregen in Amerika een '50th Anniversary' banner, terwijl geen van beiden 50 jaar oud waren toen de dvd's/Blu-ray's werden uitgebracht.quote:Op donderdag 19 november 2009 07:16 schreef Patch het volgende:
Misschien dat er door de komst van BluRay geen echte logica en volgorde meer zit in het uitbrengen van de Kluis-Films...
En ook bijvoorbeeld als "Film A"in 2004 is uitgebracht en hij komt in 2011 weer uit de kluis, maar qua marketing is het misschien beter om 'm in 2009 uit te brengen omdat "Film A" dan toevallig 50 jaar oud is...
Is dat de nieuwe versie? Dat is wel behoorlijk goedkoop dan.quote:Op zondag 22 november 2009 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sleeping beauty bij MediaMarkt gescoord voor 11,99! Er lagen nog een hoop andere classics (Pinokkio, Pocahontas) voor dezelfde prijs. Denk dat ik deze week nog even langs ga
Gewoon de 2 disc platinum jaquote:Op maandag 23 november 2009 09:51 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe versie? Dat is wel behoorlijk goedkoop dan.
Ik haalde Sneeuwwitje daar ook voor 12,-.quote:Op maandag 23 november 2009 09:51 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe versie? Dat is wel behoorlijk goedkoop dan.
Erg ondergewaardeerd filmpje inderdaad.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Net Brother Bear gekeken, voor het eerst.
Vreselijk mooi, een echte disney! Past in het rijtje Tarzan, Leeuwenkoning.. echte dieren-klassieker.
Ja, nooit echt veel over gehoord. We hebben de Engelse versie gekeken, Veldhuis en Kemper zijn de elanden?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Erg ondergewaardeerd filmpje inderdaad.
Maar wel leuk met Veldhuis en Kemper in de NL-versie
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, nooit echt veel over gehoord. We hebben de Engelse versie gekeken, Veldhuis en Kemper zijn de elanden?
Klinkt leuk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:37 schreef Patch het volgende:
[..]
Danny de Munk, Tony Neef, Egbert Jan Weber en Mies Bouwman doen de mensen
Die staat toch ook op Mickey's kerstmagie? Want die heb ik namelijk al, dan hoef ik deze niet ook nog aan te schaffen. En vind hem ook nog best prijzig...filmpje duurt niet eens zo heel lang.quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:46 schreef Nonneke het volgende:Eindelijk komt hij apart op dvd
![]()
Mickey's Kerstfeest
![]()
http://www.bol.com/nl/p/d(...)007257297/index.html
[ afbeelding ]
En met Johnny Kraaijkamp jr als de stem van Dagobert Duck en Wim T Schippers als Mickey Mouse....quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:58 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die staat toch ook op Mickey's kerstmagie? Want die heb ik namelijk al, dan hoef ik deze niet ook nog aan te schaffen. En vind hem ook nog best prijzig...filmpje duurt niet eens zo heel lang.
? Het is een dvd, dus je kan hem op engels zetten hequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:01 schreef Patch het volgende:
[..]
En met Johnny Kraaijkamp jr als de stem van Dagobert Duck en Wim T Schippers als Mickey Mouse....
Klopt, dat doe ik dus ook.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:03 schreef ivetje het volgende:
[..]
? Het is een dvd, dus je kan hem op engels zetten he
Mijn vriend en ik vonden die niet zo leuk. Erg gedateerd! Net als Dumbo overigens, het wordt één van de beste klassiekers gevonden, maar wij vonden er niets aan.. (we hadden ook het vermoeden dat sommige dingen nu niet meer zouden kunnen; alle circusarbeiders waren bijvoorbeeld zwart!).quote:Op zondag 13 december 2009 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
Gister was Merlijn de Tovenaar op tv![]()
en heb ook nog:quote:101 dalmatiers
Aladdin
Aladdin de wraak van Jafar
Aladdin en de Dievenkoning
Alice in wonderland
Assepoester
Bambi
Brother bear
De Aristokatten
De reddertjes
De Speurneuzen
Dombo
Een luizenleven
Finding Nemo
Hercules
Het grote verhaal van Winnie de poeh
Jungle Boek
Keizer Kuzco
Lilo en Stitch
Meet the Robinsons
Merlijn de tovenaar
Monsters en Co
Mulan
Oliver & Co
Pinocchio
Ratatouille
Robin hood
Sneeuwwitje en de zeven dwergen
Tarzan
The incredibles
The lion king
The lion king 2 Simba’s Trots
The Lion king 3 Hakuna matata
Wall-E
Ik zie niets foutsquote:
Bedankt voor deze tip. Heb hem zojuist besteld, kan de oude videoband de deur uit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:46 schreef Nonneke het volgende:Eindelijk komt hij apart op dvd
![]()
Mickey's Kerstfeest
![]()
Geen Diamond Edition maar een Special Edition. De volgende DE's zijn als het goed is Fantasia en Fantasia 2000. Je zou dan in het najaar Beauty and the Beast moeten krijgen. Disney zelf heeft echter nog geen persberichten uitgegeven of iets, dus erg veel bekend is er niet, behalve dat deze films dit jaar op Blu-ray en dvd uit moeten komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:50 schreef kroboyy het volgende:
Is de nieuwe Dumbo die binnenkort uitkomt een diamond edition? Volgens disney.nl niet, maar wat wordt dan de volgende diamond edition en wanneer komt die dan uit?
Trouwens volgens disney.nl komt saludos amigos uit op DVD in Nederland ergens in maart geloof ik.
Films en wanneer ze uitkomen (http://www.disney.nl/disneydvds/classics/page3.html):quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:50 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Geen Diamond Edition maar een Special Edition. De volgende DE's zijn als het goed is Fantasia en Fantasia 2000. Je zou dan in het najaar Beauty and the Beast moeten krijgen. Disney zelf heeft echter nog geen persberichten uitgegeven of iets, dus erg veel bekend is er niet, behalve dat deze films dit jaar op Blu-ray en dvd uit moeten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |