quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:19 schreef Patch het volgende:
Volgens mij heb ik 'm wel liggen voor je.
Ik zal morgen even checken.
Met een zingende Ursul de Geerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dat zou echt geweldig zijn
quote:
Een eervolle vermelding in mijn signature? Of wat je er voor over hebt om hem weg te doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:49 schreef Patch het volgende:
Dan ben ik benieuwd wat er voor mij inzit
quote:
Ja? zo met het disney mick mouse logo? Ik dacht namelijk dat er ook een aantal nederlands gezongen dvd's waren....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:42 schreef Patch het volgende:
SingAlongSongs zijn toch in NL toch nooit op DVD uitgebracht?
youtube-filmpjes zijn gewoon zelf ondertiteld
Ben ik blind, of staat Belle niet op dit plaatje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:20 schreef Patch het volgende:
[ afbeelding ]
Het vorige deel: [Disney] DVD verzamelaars #4
Belle en nog een paar 100 andere Disney-karakters staan er inderdaad niet op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ben ik blind, of staat Belle niet op dit plaatje?
Ja, het viel me op omdat assepoester/jasmine/doornroosje/pocahontas er allemaal wel op staan. Zou idd een leuke poster worden, maar wel 1 van 10 vierkante meter ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Belle en nog een paar 100 andere Disney-karakters staan er inderdaad niet op.
Zou wel een idee zijn voor een leuke poster.
Gewoon ALLE karakters op 1 poster
Geeft niks, ik maak er wel plaats voorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:59 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, het viel me op omdat assepoester/jasmine/doornroosje/pocahontas er allemaal wel op staan. Zou idd een leuke poster worden, maar wel 1 van 10 vierkante meter ofzo.
ik dacht dat de ze in het nederlands zei: een lepeltje met suiker maakt de bittere pil zoet...is die nl versie op de dvd soms opnieuw ingesproken...vet gaar..maarja die nl versie kijk ik dan ook nooit,we hadden de orginele versie op vhs...quote:
Peter Pan 2 om 09:00u en Doornroosje om 12:00u > Disney Channelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wanneer dan? Kan het niet vinden in de gids.
Die heb ik misschien ook nog wel ergens liggen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]:$ whehehe ja maar dan maak ik me vriendin weer erg gelukkig want die zoekt al jaren naar de nederlandse vhs versie van mary poppins
En als zij gelukkig is dan maakt ze mij ook weer gelukkig
Mary Poppins is tijdenlang nooit Nederlands ingesproken geweest.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:13 schreef Maartel het volgende:
[..]
In mijn tijd was het nog supercrimifantaweldigeindefabelozig
Helemaal hebben ze 'm niet veranderd natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:26 schreef Skeletor het volgende:
Zo achterlijk als ze de nasynchronisatie veranderen! Beseffen ze niet dat kinderen dat uit hun hoofd leren ofzo!!!![]()
![]()
De enige disneyfilm die ik overigens in het Nederlands kijk is "De kleine zeemeermin", daar had ik namelijk ook een casettebandje vanDe rest kijk ik nu gewoon in het Engels...
Wat is er mis met Alice in Wonderland dan? Kijk jij wel alles in het Nederlands?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Helemaal hebben ze 'm niet veranderd natuurlijk.
Er zijn alleen 2 of 3 liedjes toentertijd vluchtig ingezongen voor de SingAlongSongs-releases.
Alice in Wonderland mag van mij wel opnieuw ingesproken wordenDe rest is keurig gedaan, ook het handjevol 2e nasynchronisaties (Sneeuwwitje, Pinocchio, Doornroosje et cetera)
Fantasia komt in het najaar van 2010quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:39 schreef fratsman het volgende:
Klopt het gerucht overigens dat Fantasia in het voorjaar uitkomt?
Ik kijk natuurlijk ook altijd even de Nederlandse versie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:01 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Wat is er mis met Alice in Wonderland dan? Kijk jij wel alles in het Nederlands?
[..]
Fantasia komt in het najaar van 2010
zie: http://www.disney.nl/disneydvds/classics/page3.html
Ik zat afgelopen week Sneeuwwitje en de 7 dwergen te kijken, en daar hoorde ik de stemmen van Paul Haenen, Wim T. Schippers, Jules Croisset... Mensen die ten tijde van de release nog niet geboren waren. Heeft het bij sommige films dan zo lang geduurd voordat er een NL-versie kwam?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik kijk natuurlijk ook altijd even de Nederlandse versie.
Die van Alice in Wonderland is zou oubollig, die heeft de tand des tijds niet echt doorstaan, vind ik.
Lijken wel allemaal van die Polygoon-journaal-stemmen...
Ik kan het wel uitleggen, maar wiki kan het ook:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen week Sneeuwwitje en de 7 dwergen te kijken, en daar hoorde ik de stemmen van Paul Haenen, Wim T. Schippers, Jules Croisset... Mensen die ten tijde van de release nog niet geboren waren. Heeft het bij sommige films dan zo lang geduurd voordat er een NL-versie kwam?Dus dat in de Nederlandse bioscopen gewoon de Engelse versie gedraaid werd?
hmmz misschien moet ik voortaan ook beide versies kijken... gewoon om te vergelijkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik kijk natuurlijk ook altijd even de Nederlandse versie.
Die van Alice in Wonderland is zou oubollig, die heeft de tand des tijds niet echt doorstaan, vind ik.
Lijken wel allemaal van die Polygoon-journaal-stemmen...
Ik kan die film ook niet in het Engels kijken, de Nederlandse stemmen zijn veel te goed. Vooral Madam Mim (of Mikmak, hoe je het wil) is veel beter in de Nederlandse versie:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:39 schreef fratsman het volgende:
Ik ga hier ook maar eens reageren. Mijn vriendin is een tijdje terug ook begonnen met disney dvd's te verzamelen. We zitten nu op 12, vandaag Merlijn de Tovenaar aangeschaft.
Archimedes!![]()
![]()
Wat wil je er voor hebben?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:20 schreef Patch het volgende:
Ik heb de NL VHS Mary Poppins voor je overigens.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:43 schreef soapie het volgende:
[..]
Die heb ik misschien ook nog wel ergens liggen...
Ja, die behoren ook tot de categorie 'disney classics'.quote:Op zondag 1 november 2009 13:17 schreef Attitude het volgende:
Hai allemaal
ik heb een vraagje, tot dusver dacht ik dat Bolt nummer 48 was. Zie wikipedia pagina. Maar op http://http://www.disney.nl/disneydvds/classics/ staan er 52 waaronder Heksen en Bezemstelen, Peter en de Draak, The Wild .
Moet ik deze ook rekenen tot de disney classics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |