quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:19 schreef Patch het volgende:
Volgens mij heb ik 'm wel liggen voor je.
Ik zal morgen even checken.
Met een zingende Ursul de Geerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dat zou echt geweldig zijn
quote:
Een eervolle vermelding in mijn signature? Of wat je er voor over hebt om hem weg te doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:49 schreef Patch het volgende:
Dan ben ik benieuwd wat er voor mij inzit
quote:
Ja? zo met het disney mick mouse logo? Ik dacht namelijk dat er ook een aantal nederlands gezongen dvd's waren....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:42 schreef Patch het volgende:
SingAlongSongs zijn toch in NL toch nooit op DVD uitgebracht?
youtube-filmpjes zijn gewoon zelf ondertiteld
Ben ik blind, of staat Belle niet op dit plaatje?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:20 schreef Patch het volgende:
[ afbeelding ]
Het vorige deel: [Disney] DVD verzamelaars #4
Belle en nog een paar 100 andere Disney-karakters staan er inderdaad niet op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ben ik blind, of staat Belle niet op dit plaatje?
Ja, het viel me op omdat assepoester/jasmine/doornroosje/pocahontas er allemaal wel op staan. Zou idd een leuke poster worden, maar wel 1 van 10 vierkante meter ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Belle en nog een paar 100 andere Disney-karakters staan er inderdaad niet op.
Zou wel een idee zijn voor een leuke poster.
Gewoon ALLE karakters op 1 poster
Geeft niks, ik maak er wel plaats voorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:59 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, het viel me op omdat assepoester/jasmine/doornroosje/pocahontas er allemaal wel op staan. Zou idd een leuke poster worden, maar wel 1 van 10 vierkante meter ofzo.
ik dacht dat de ze in het nederlands zei: een lepeltje met suiker maakt de bittere pil zoet...is die nl versie op de dvd soms opnieuw ingesproken...vet gaar..maarja die nl versie kijk ik dan ook nooit,we hadden de orginele versie op vhs...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |