quote:Op zondag 1 november 2009 14:24 schreef Attitude het volgende:
@admiraal wat houdt dat laatste in, die classic collection, allemaal stukjes films van alle klassiekers?
Het is alleen zo jammer dat er DVD en geen bioscooptrailers op staan. Je hoort ook constant kreten als 'nu digitaal geremasterd' etc. Maar je kreeg hem destijds bij 2 classics of je kon hem voor 3 euro loskopen en dan is het toch wel een leuk hebbedingetje.quote:Deze DVD bevat een unieke verzameling van de trailers van alle Disney Classics die ooit zijn uitgebracht. Inclusief boekje met daarin een totaal overzicht van alle Disney Classics, een korte beschrijving van elke film en het jaartal van de originele release. Ook heeft u de mogelijkheid om in het boekje bij te houden of uw collectie al compleet is.
Die komt in 2010 opnieuw uit toch?quote:Op zondag 1 november 2009 15:55 schreef Patch het volgende:
Beauty and the Beast
Dat kloptquote:
Oke...apart dat mensen dan starten met bieden op 60 euro op Marktplaats. Of ik snap het gewoon niet, kan ookquote:Op zondag 1 november 2009 16:03 schreef Patch het volgende:
Dat klopt
Wellicht mensen die niet weten dat ie volgend jaar weer uitgebracht wordtquote:Op zondag 1 november 2009 16:05 schreef Trusten het volgende:
[..]
Oke...apart dat mensen dan starten met bieden op 60 euro op Marktplaats. Of ik snap het gewoon niet, kan ook
Voor zover ik weet valt Roger Rabbit er niet onder, da's een Touchstone / Warner / Disney-productiequote:Op zondag 1 november 2009 21:51 schreef fratsman het volgende:
Dus die combi's van movie en cartoon vallen ook onder disney classics? En hoe zit het dan met Who framed Roger Rabbit
Klokkenluider is gewoon bij bol.com te bestellen, dus die zal ook nog wel bij een blokker kunnen liggen of bij de frs ofzo. Die overige 2 zitten denk ik weer in de kluis. Hoewel ik Bambi vorig jaar nog gekocht heb bij de frs in steelbook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Terugvindpinokkio!
Ik heb 'pas' 13 classics. Ik wil sowieso nog Doornroosje, Bambi en De Klokkenluider. Als iemand ze nog aanbiedt voor een zacht prijsje, hou ik me aanbevolen
Ik heb een iets andere versie van die classic collection. Beetje jammer, want die van mij is een stuk minder mooi en er zit geen boekje bij. Ik heb hem nog nooit gezien, dus geen idee of er bios-trailers op staan of dvd-trailers. Denk dat ie gewoon hetzelfde is. Kreeg em bij V&D bij 2 disney-dvd's.quote:Op zondag 1 november 2009 13:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wij hebben nu 22 classics en totaal 38 disney animatiedvd's en ook de disney's complete classic collection.
[ afbeelding ]
Anastasia is niet van Disney, die's van Don Bluth, ook mooie films overigens...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
MeDisney. Ben er mee opgegroeid. Bambi, mijn hemel, hoeveel tissues hebben we daar aan verspild? Tarzan met Phil Colins en You Will Be In My Heart, Chicken Little, Sneeuwwitje etc.
Ik heb deze op DVD/VHS:
Sneeuwwitje
Tarzan
Anastacia
Toy Story 1 en 2(Ook al kan het wel Pixar zijn)
Peter Pan
De Kleine Zeemeermin
Bambi
Belle en het Beest
Alice in Wonderland
Aladdin (Met die verkoper in het begin![]()
)
The Lion King
Hercules
Mulan
Maar die gast in Fern Gully was toch een vliegende hond (of vleerhond, geen letterlijk vliegende hondquote:Op woensdag 11 november 2009 23:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Anastasia is toch met die vleermuis? Toen ik dat zag was het eerste wat ik dacht, wat een rip off van Fern gully een vleermuis...
Batty is een 'fruit bat', geen idee wat de NL benaming daarvan is...quote:Op donderdag 12 november 2009 08:22 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Maar die gast in Fern Gully was toch een vliegende hond (of vleerhond, geen letterlijk vliegende hond)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |