Die staat toch ook op Mickey's kerstmagie? Want die heb ik namelijk al, dan hoef ik deze niet ook nog aan te schaffen. En vind hem ook nog best prijzig...filmpje duurt niet eens zo heel lang.quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:46 schreef Nonneke het volgende:Eindelijk komt hij apart op dvd
![]()
Mickey's Kerstfeest
![]()
http://www.bol.com/nl/p/d(...)007257297/index.html
[ afbeelding ]
En met Johnny Kraaijkamp jr als de stem van Dagobert Duck en Wim T Schippers als Mickey Mouse....quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:58 schreef ivetje het volgende:
[..]
Die staat toch ook op Mickey's kerstmagie? Want die heb ik namelijk al, dan hoef ik deze niet ook nog aan te schaffen. En vind hem ook nog best prijzig...filmpje duurt niet eens zo heel lang.
? Het is een dvd, dus je kan hem op engels zetten hequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:01 schreef Patch het volgende:
[..]
En met Johnny Kraaijkamp jr als de stem van Dagobert Duck en Wim T Schippers als Mickey Mouse....
Klopt, dat doe ik dus ook.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:03 schreef ivetje het volgende:
[..]
? Het is een dvd, dus je kan hem op engels zetten he
Mijn vriend en ik vonden die niet zo leuk. Erg gedateerd! Net als Dumbo overigens, het wordt één van de beste klassiekers gevonden, maar wij vonden er niets aan.. (we hadden ook het vermoeden dat sommige dingen nu niet meer zouden kunnen; alle circusarbeiders waren bijvoorbeeld zwart!).quote:Op zondag 13 december 2009 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
Gister was Merlijn de Tovenaar op tv![]()
en heb ook nog:quote:101 dalmatiers
Aladdin
Aladdin de wraak van Jafar
Aladdin en de Dievenkoning
Alice in wonderland
Assepoester
Bambi
Brother bear
De Aristokatten
De reddertjes
De Speurneuzen
Dombo
Een luizenleven
Finding Nemo
Hercules
Het grote verhaal van Winnie de poeh
Jungle Boek
Keizer Kuzco
Lilo en Stitch
Meet the Robinsons
Merlijn de tovenaar
Monsters en Co
Mulan
Oliver & Co
Pinocchio
Ratatouille
Robin hood
Sneeuwwitje en de zeven dwergen
Tarzan
The incredibles
The lion king
The lion king 2 Simba’s Trots
The Lion king 3 Hakuna matata
Wall-E
Ik zie niets foutsquote:
Bedankt voor deze tip. Heb hem zojuist besteld, kan de oude videoband de deur uit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 03:46 schreef Nonneke het volgende:Eindelijk komt hij apart op dvd
![]()
Mickey's Kerstfeest
![]()
Geen Diamond Edition maar een Special Edition. De volgende DE's zijn als het goed is Fantasia en Fantasia 2000. Je zou dan in het najaar Beauty and the Beast moeten krijgen. Disney zelf heeft echter nog geen persberichten uitgegeven of iets, dus erg veel bekend is er niet, behalve dat deze films dit jaar op Blu-ray en dvd uit moeten komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:50 schreef kroboyy het volgende:
Is de nieuwe Dumbo die binnenkort uitkomt een diamond edition? Volgens disney.nl niet, maar wat wordt dan de volgende diamond edition en wanneer komt die dan uit?
Trouwens volgens disney.nl komt saludos amigos uit op DVD in Nederland ergens in maart geloof ik.
Films en wanneer ze uitkomen (http://www.disney.nl/disneydvds/classics/page3.html):quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:50 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Geen Diamond Edition maar een Special Edition. De volgende DE's zijn als het goed is Fantasia en Fantasia 2000. Je zou dan in het najaar Beauty and the Beast moeten krijgen. Disney zelf heeft echter nog geen persberichten uitgegeven of iets, dus erg veel bekend is er niet, behalve dat deze films dit jaar op Blu-ray en dvd uit moeten komen.
Ja, vind ik ook. Maar ik denk dat deze releasedata al erg lang gepland staan, dit plannen ze volgens mij voor lange tijd vooruit. Ik ben sowieso benieuwd, heb de Disney nog nooit gezienquote:Op zondag 17 januari 2010 13:49 schreef chansadres het volgende:
Voorjaar 2011 Alice in Wonderland
Dat is wel heel kort na elkaar. Eind 2010 Tim Burton's versie en een paar maanden later de originele versie... Of juist inspringen op de hype..
En van wie hebben zij die informatie? De mensen in Amerika weten niet eens wanneer welke film uitkomt. Het enige wat bekend is zijn placeholders van winkels als Amazon. Bovendien gaat Disney nooit drie Classics in een keer uitbrengen, zoals dat in het najaar zou moeten gebeuren.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Films en wanneer ze uitkomen (http://www.disney.nl/disneydvds/classics/page3.html):
Voorjaar 2010 Dumbo
Najaar 2010 Belle en het Beest, Fantasia, Fantasia 2000
Voorjaar 2011 Alice in Wonderland
Najaar 2011 Leeuwenkoning
Voorjaar 2012 Bambi
Najaar 2012 Assepoester
Voorjaar 2013 Lady en de Vagebond
Het staat op disney.nl, lijkt mij toch een redelijk betrouwbare site.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:39 schreef DrDurden het volgende:
[..]
En van wie hebben zij die informatie? De mensen in Amerika weten niet eens wanneer welke film uitkomt. Het enige wat bekend is zijn placeholders van winkels als Amazon. Bovendien gaat Disney nooit drie Classics in een keer uitbrengen, zoals dat in het najaar zou moeten gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |