Nou dan hoef ik geen sex met haar!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef Darkwolf het volgende:
Nu is het wel bekend dat Mountain Dew je penis laat shrinken.
Maar volgens mij is dat een urban legend lol!
Mountain Dew? Koude bergen doen dat inderdaad met je pielemuis jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef Darkwolf het volgende:
Nu is het wel bekend dat Mountain Dew je penis laat shrinken.
Maar volgens mij is dat een urban legend lol!
Ahaaaaaaa, ik zie een schitterende gelegenheid om mijn track "Mountain Flow" hier te pluggen !quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mountain Dew? Koude bergen doen dat inderdaad met je pielemuis ja
Dat is een hint dat ze seks met je willen , snap dat danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waarom gaan de meeste gezonde mensen die ik ken dan zo vroeg slapen, als ze niet snel moe zijn ?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een hint dat ze seks met je willen , snap dat dan
Wil maar niet op gang komen (wat werk betreft dan hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:10 schreef Darkwolf het volgende:
Het is een drankje, jongens!
Maarreh heren... ga eens aan het werk godverDOMME!
Ben ik dan de enige die zit te inter.... ehhh zit te werken naast het babbelen in TRU!
Dan vraag ik me af waarom er zoveel mensen koffie drinken in de ochtend.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een hint dat ze seks met je willen , snap dat dan
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom er zoveel mensen koffie drinken in de ochtend.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wil maar niet op gang komen (wat werk betreft dan he)
Zal wel komen door slaap gebrek, heb de hele nacht achter 7 muggen aan zitten jagen.
"Fry modderfokker, fry"
quote:onthouding
Tekenen van alcoholonthouding zijn: hyperactiviteit van het autonome zenuwstelsel (zweten, hartkloppingen), trillen van de handen, slapeloosheid, misselijkheid en braken, waarnemingsstoornissen (hallucinaties), onrust en epileptische aanvallen. De meeste van deze verschijnselen spreken voor zich. De trillerigheid is het klassieke verschijnsel waar de onthouding vaak mee begint. Hallucinaties zijn waarnemingen van dingen die er niet zijn. De patiënt kan beestjes zien of voelen. Meestal begint dit 8 tot 12 uur na de laatste inname van alcohol. Epileptische aanvallen ontwikkelen zich meestal binnen 24 uur terwijl een delier zich drie dagen tot een week na het begin van de onthoudingsverschijnselen kan ontwikkelen.
Als je er met dat racket nog steeds 7 uur over doet doe je echt iets verkeerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wil maar niet op gang komen (wat werk betreft dan he)
Zal wel komen door slaap gebrek, heb de hele nacht achter 7 muggen aan zitten jagen.
"Fry modderfokker, fry"
Hehe ok deze grap vind ik dan wel weer goedquote:
Als je niet gewend bent dat sex langer kan duren dan 3 minuten, kun je je dat afvragen jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef mediaconsument het volgende:
Dan vraag ik me af waarom er zoveel mensen koffie drinken in de ochtend.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als je niet gewend bent dat sex langer kan duren dan 3 minuten, kun je je dat afvragen ja
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:16 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als je er met dat racket nog steeds 7 uur over doet doe je echt iets verkeerd
3 HELE minuten ???quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als je niet gewend bent dat sex langer kan duren dan 3 minuten, kun je je dat afvragen ja
Hij bedoelt vast 2. Onmenselijke prestaties.quote:
3 minuten is dan ook wel erg kort. Is dat met of zonder voorbereiding en nabewerking?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Voorbereiding? Nabewerking?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:20 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
3 minuten is dan ook wel erg kort. Is dat met of zonder voorbereiding en nabewerking?
Liever genoeg plezier hebben dat je niet wil gaan slapen, mijns inziens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Voorbereiding? Nabewerking?![]()
Even een paar keer lafjes ertegenaan tikken en slapen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |