quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:23 schreef IslaBonita het volgende:
KJ wat jammer...............![]()
Hoop dat je toch nog van je vakantie kan genieten...............
nou, dat heb ik dus ook. ze blijven altijd lichter dan de controlestreep, maar toch weet ik zeker (is aangetoond bij de gyn) dat ik m'n eisprong heb gehad dan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Bij mij is de teststreep nog nooit zo donker geweest als de controlestreep. Die bleven altijd lichter...
Wel werden de teststrepen in vergelijking met elkaar donkerder en als deze dan weer lichter werden (tov elkaar) dan had ik mijn eisprong gehad.
Heb het besproken metquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:09 schreef flugeltje het volgende:
Een dag of 10 na je eisprong zit je ook redelijk safe Soneal...
Ik wil trouwens nog wel gezegd hebben dat je er niet gelukkiger van wordt als je heel erg veel tests gaat doen. Ik was er zelf obsessief mee bezig en dat helpt geen klap. Nu zit ik er iets rustiger in zoals ik al zei. Ik verwacht wel weer vóór NOD te testen, maar dan niet meer iedere dag als er niets zichtbaar is.
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik had het mis, ik heb vandaag getest en hij was negatief. 1 dagje eerder testen zal niet zoveel uitmaken. Nu hoop ik dat ik morgen ongesteld word dan heb ik nog iets wat regelmaat. In November gaan we dr weer voor!
Het valt me wel van mezelf tegen dat ik er zo mee bezig ben, ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was.
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik had het mis, ik heb vandaag getest en hij was negatief. 1 dagje eerder testen zal niet zoveel uitmaken. Nu hoop ik dat ik morgen ongesteld word dan heb ik nog iets wat regelmaat. In November gaan we dr weer voor!
Het valt me wel van mezelf tegen dat ik er zo mee bezig ben, ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was.
Niets bijzonders.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:15 schreef IslaBonita het volgende:
Kolonia hoe is het met jou? Je bent de eerst volgende in de rij... al "rare" voortekenen of helemaal niets? .....
Klopt! Maar het lijkt me niet fijn om een 2e dramatische cyclus te hebbenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:50 schreef Soneal het volgende:
Maar ChilllayD, dit is toch pas je 2de cyclus na het stoppen met de pil?
Hier gaf Flugeltje daar uitleg over: Wachten op het tweede streepje 158quote:Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Even een vraagje he, jullie hadden het er laatst over dat je met een ovulatietest ook kunt zien dat je zwanger bent. Hoe dan? en kan dat ook met een digitale test?
Ik ben nog niet ongesteld geworden en ergens hoop ik heel stiekem dat ik toch zwanger ben... al weet ik eigenlijk wel beter maar toch.
groetjes toos hopeloos
Zou wel trend doorzetten... op moment dat je naar dokter moet, dat het dan raak is hahaquote:Op zondag 8 november 2009 18:05 schreef IslaBonita het volgende:
Cisco, ik hoop gewoon, heel erg, dat jij zwanger bent! Je wacht nou al zo lang, jij bent echt een keer aan de beurt hoor! Ik ga even flink duimen dat je zere borsten goed nieuws betekenen!![]()
![]()
Ik heb geen flauw idee eigenlijk, ik begin me de laatste weken pas een beetje in te lezen in het lange-korte LF verhaal, maar goed, ik ben dan ook nog van de tijd dat we niet eens wisten dat een LF bestond, danwel bij voorkeur een minimale duur van X dagen moest hebbenquote:Op maandag 9 november 2009 10:20 schreef ChilllayD het volgende:
Dat hoop ik wel echt heel hard ja! Al is het goed mogelijk met 11 dagen toch....
Ben er de eerste keer wel een beetje van geschrokken.
Sja, ik wil zo graag een kindje... en aangezien ze zeggen dat je na een miskraam wel eens extra vruchtbaar zou kunnen zijn... moeten we die kans maar direct grijpen..quote:Op maandag 9 november 2009 10:40 schreef Soneal het volgende:
Tierrr, wat super dat je dat alweer aandurft, succes meis
"Na een misse, een wisse"quote:Op maandag 9 november 2009 10:55 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Sja, ik wil zo graag een kindje... en aangezien ze zeggen dat je na een miskraam wel eens extra vruchtbaar zou kunnen zijn... moeten we die kans maar direct grijpen..
LOL, gebruik jij daar ook gastendoekjes voor?!quote:Op maandag 9 november 2009 10:48 schreef ChilllayD het volgende:
Ja de sites met informatie verschillen een beetje. De 1 schrijft dat het onder de 11 dagen niet goed is (te kort) een ander bleek weer zwanger na een LF van maar 8 dagen.... ja ti's maar net wanneer de innesteling plaats gaat vinden. Ik ga ook lekker afwachten![]()
Ik ben alleen zo'n grote kneus die denkt dat er geen zaadjes klaar liggen![]()
Ik heb ze er allemaal uitgepiest en de meeste zwemmen na de daad op het gastendoekje, hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |