abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:23:00 #101
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74355908
Jammer kaatjejannie, volgende maand beter
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74355918
KJ wat jammer...............
Hoop dat je toch nog van je vakantie kan genieten...............
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_74356332
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:23 schreef IslaBonita het volgende:
KJ wat jammer...............
Hoop dat je toch nog van je vakantie kan genieten...............

Oohw jawel hoor. Het is hier heerlijk. we zitten in Scheveningen pal aan het strand. Juist met dit weer vinden wij het strand heerlijk!!
*poef* nu is het weg
pi_74356963
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:03 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Bij mij is de teststreep nog nooit zo donker geweest als de controlestreep. Die bleven altijd lichter...
Wel werden de teststrepen in vergelijking met elkaar donkerder en als deze dan weer lichter werden (tov elkaar) dan had ik mijn eisprong gehad.
nou, dat heb ik dus ook. ze blijven altijd lichter dan de controlestreep, maar toch weet ik zeker (is aangetoond bij de gyn) dat ik m'n eisprong heb gehad dan.

en ik had blauwe ovutesten en groene zw.testen... bij ieder bedrijf anders dus...

jammer KJ... Veel plezier in Scheveningen!
pi_74357542
He jammer kaatjejannie!

Nog veel plezier in Scheveningen... regent het daar ook zo hard?
pi_74357830
Jammer kaatje-J.

Maar niet vergeten om van de rest van je vakantie te genieten hoor!
pi_74361299
Kaatjejannie wat jammer

En ach... on the bright side: je cyclus is deze keer weer 29 dagen, en das mooi 2 dagen korter dan 31 dagen, misschien blijft dat wel zo
pi_74361457
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:09 schreef flugeltje het volgende:
Een dag of 10 na je eisprong zit je ook redelijk safe Soneal...

Ik wil trouwens nog wel gezegd hebben dat je er niet gelukkiger van wordt als je heel erg veel tests gaat doen. Ik was er zelf obsessief mee bezig en dat helpt geen klap. Nu zit ik er iets rustiger in zoals ik al zei. Ik verwacht wel weer vóór NOD te testen, maar dan niet meer iedere dag als er niets zichtbaar is.
Heb het besproken met en besloten het niet te doen.... ik test al niet snel positief (ook over tijd niet) dus we doen het gewoon op de geplande datum (als het dan nog nodig is).

Dat gaat dus heel veel geduld opbrengen worden
pi_74362298
Ik had vandaag weer een ovutest gedaan, en zag maar 1 streepje, geen licht tweede streepje. Dus mijn eisprong is geweest denk ik. En weet bijna zeker dat dat gisteren was
pi_74363217
KaatjeJannie, jammer zeg... Maar vol goede moed naar de volgende ronde. En bij een cyclus van 29 dagen gaat het allemaal een stukje sneller dan bij een cyclus van 35 dagen, moet je maar denken

Grappig dat jullie dachten dat mijn testje een zwangerschapstest was! Was het maar waar!
pi_74364803
KaatjeJannie jammer zeg

Hier gisteren ovutestje er tegenaan gegooit.. maar niks nada noppes..
Het zal wel...
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_74371560
hmmzz. ik geloof dat mijn lijf het nog niet helemaal zeker weet. De menstruatie is nog niet helemaal doorgekomen. Op de een of andere manier lijkt het anders dan anders. Normaal is het gelijk veel. Mocht het morgen nou nog zo zijn dan gooi ik er wel een testje tegenaan.
*poef* nu is het weg
pi_74374424
Spannend dan nog... dan blijf ik nog even duimen voor je
pi_74375555
Ik had het mis, ik heb vandaag getest en hij was negatief. 1 dagje eerder testen zal niet zoveel uitmaken. Nu hoop ik dat ik morgen ongesteld word dan heb ik nog iets wat regelmaat. In November gaan we dr weer voor!
Het valt me wel van mezelf tegen dat ik er zo mee bezig ben, ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was.
pi_74375903
He jammer zeg vrouwtje-theelepel... Samen weer op naar de volgende maand??

Hier is het dan ook echt doorgebroken... 2-12 here I come!!
*poef* nu is het weg
pi_74376251
Vrouwtje theelepel, jammer..
Dat kennen we allemaal: als je eenmaal zwanger probeert te raken houdt je lichaam je zo vaak voor de gek, elke maand is het ineens anders en denk je dat je zwanger bent... Ik probeer nu maar steeds niks te verwachten tot ik over mijn NOD ben, maar hoe dan ook, het houdt je toch bezig...

Cisco, wel aan de slag he? Zo'n ovutestje zegt niet alles, je ei kan zomaar springen, je mag je kans niet missen!
pi_74379858
Vaag gevoel heb ik. Last van me onderrug. Alsof ik ongesteld moet worden, of zal het gewoon vermoeidheid zijn?

Zit nu op 19 dagen. Erg vaag weer.
pi_74388257
Jammer vrouwtje theelepel!

Eergisteren had ik zo'n mooie positieve ovutest, gisteren was het streepje al minder donker (ongeveer gelijk aan het teststreepje) en vandaag nog maar een héél licht streepje. Dat klopt dus mooi, volgens mij.

En dan begint nu dus het lange afwachten, twee weekjes! Ben benieuwd
pi_74399242
Vrouwtje theelepel, wat jammer zeg! Ik herken het wel, heb al vaak gedacht dat het raak was.
pi_74405304
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik had het mis, ik heb vandaag getest en hij was negatief. 1 dagje eerder testen zal niet zoveel uitmaken. Nu hoop ik dat ik morgen ongesteld word dan heb ik nog iets wat regelmaat. In November gaan we dr weer voor!
Het valt me wel van mezelf tegen dat ik er zo mee bezig ben, ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was.
dat is naar vrouwtje theelepel... ik herken dat gevoel ook wel, zeker vlak nadat ik zwanger was, dacht ik steeds bij ieder dingetje dat ik ook voelde toen ik zwanger was: ik ben denk ik weer zwanger... helaas nooit meer een dubbele streep op de goede test gezien... Maar komende maand ga je er echt weer voor, ik duim extra voor jou!

Mardis, dat klinkt goed! nu weer lekker afwachten...
pi_74405464
Hello!

Mijn ovulatietest was gistere positief! Kan ik er dan vanuit gaan dan ik vandaag mijn eisprong heb gehad?
Mijn lijf NOD:18-11-09 ik kan weer in het lijstje! alvast bedankt.
Vriendje en ik hebben ons sexende best gedaan!!!!!!
pi_74409687
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:29 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

Jammer Ik hoop voor je dat je dan snel weer ongesteld wordt.

Wat voel je dan? Omdat je overtuigd was? Ik kan me er echt geen voorstelling bij maken, omdat ik niet weet hoe dat voelt
pi_74409914
Jammer vrouwtje-T.
Vervelend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden hè.
pi_74410188
Kolonia hoe is het met jou? Je bent de eerst volgende in de rij... al "rare" voortekenen of helemaal niets? .....
pi_74410294
quote:
Op donderdag 5 november 2009 09:15 schreef IslaBonita het volgende:
Kolonia hoe is het met jou? Je bent de eerst volgende in de rij... al "rare" voortekenen of helemaal niets? .....
Niets bijzonders.
Ik moet zeggen dat ik er ook wat minder op let tegenwoordig, heb geen zin om me (weer) door mijn lichaam voor de gek te laten houden.
  donderdag 5 november 2009 @ 09:23:49 #126
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74410341
vrouwtje-theelepel

Ik ben weer bij-gelezen hoor. Wil nog even iedereen veel geluk wensen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74412088
Deze cyclus gaat een zootje worden, ik voel het!
Was de vorige nog zo netjes uit het boekje (incl. ontpillen) is er nu nog geen enkel streepje op de ovu tsten van de Persona te vinden. Ik heb t/m vandaag dag 10 nog helemaal niets kunnen voelen. Vorige cyclus was 24 dagen, hij mag best iets langer maar mijn gevoel zegt dat dit een drama gaat worden
pi_74412338
Jammer VT, hoe is het nu??
Is er nog hoop of is het inmiddels doorgebroken?
pi_74412419
Maar ChilllayD, dit is toch pas je 2de cyclus na het stoppen met de pil?
pi_74418430
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:50 schreef Soneal het volgende:
Maar ChilllayD, dit is toch pas je 2de cyclus na het stoppen met de pil?
Klopt! Maar het lijkt me niet fijn om een 2e dramatische cyclus te hebben
Hij mag best langer dan 24 dagen zijn, maar niet eentje die wel 80 dagen of whatever gaat duren, haha!
Ik heb nogal een veemd lijf wat dat betreft als ik het een naam zou geven. Voordat ik de pil slikte en tijdens de eerste 7 jaar pilgebruik alleen maar ellende meegemaakt. Ik vond het een wonder dat ik de 1e keer zo'n prachtige eisprong had, een korte cyclus en een normale echte ongi! Ik verbaas mij daarover en nu zie ik het deze 2e cyclus wel de mist in gaan.

Ja moeilijk te omschrijven wat ik nou bedoel maar dat vind ik dus lastig met letters
pi_74419432
ik snap dat je het lastig vindt ChilllayD, maar leg ook niet teveel druk op jezelf en op het hele zwanger willen worden. Je weet nog niet hoe je cyclus precies werkt, maar gun je lijf ook even de kans en de tijd om even op adem te komen na de pil en om rustig zelf in een ritme te komen... Ik gun je dat je met plezier straks kan terugkijken op de (korte...) tijd voor je zwanger werd... snap je? (ik heb ook moeite met die letters, kun je het merken? )
pi_74419647
Hihi ik snap je wel hoor
Ik ben er eigenlijk ook helemaal niet zo mee bezig hoor, ik heb alleen zo'n voorgevoel over deze cyclus, that's all! De dagen vliegen hier voorbij zoals altijd. Ik zie wel wat mijn lijf doet. Sex alleen als ik daar zin in heb! Geen verplicht gedoe, moet er niet aan denken.

Alleen mijn gevoel zegt iets over de huidige cyclus, ik weet niet waarom.
maar een je eigen gevoel is toch het juiste gevoel
pi_74421055
gelukkig maar
pi_74422797
Ik zit nog op een zwanger worden forum achtig iets.
Als ik daar soms zie hoe 'beginnelingen' er extree mee bezig zijn like whow!
Zijn soms nog echte jonkies ook, niet dat leeftijd zoveel uitmaakt maar dan denk ik bij mezelf, take it easy je hebt nog tijd zat!

Ik ga gewoon lekker verder met mijn leven zoals voorheen maar dan zonder pil haha.
Is het dit jaar nog raak, zijn we heel erg blij maar we gaan voor 2010 dan valt het altijd mee. hihi
pi_74423666
Even een vraagje he, jullie hadden het er laatst over dat je met een ovulatietest ook kunt zien dat je zwanger bent. Hoe dan? en kan dat ook met een digitale test?
Ik ben nog niet ongesteld geworden en ergens hoop ik heel stiekem dat ik toch zwanger ben... al weet ik eigenlijk wel beter maar toch.
groetjes toos hopeloos
pi_74423803
Nog even, waarom ik het dacht is: extreme vermoeidheid, grotere pijnlijke borsten en extreem geïrriteerd zijn.
Ik ben natuurlijk al 2x zwanger geweest en meende het gevoel te herkennen.
pi_74423917
Kans is natuurlijk aanwezig dat je te vroeg getest hebt.
Ik ga even in de duimstand voor je.
pi_74424180
Ik denk dat ik het niet ben hoor. Bij mijn 2e zwangerschap ben ik de 8e zwanger geworden en de 18e had ik een positieve test. Nu is het al 14 dagen na de laatste keer zeg maar. Ik ben vandaag begonnen met van die dokter vogel tabletten voor een regelmatigere cyclus.
pi_74424688
En toch blijf ik nog even duimen voor je!
pi_74425333
Ik duim ook voor je vrouwtje-theelepel.
pi_74428349
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Even een vraagje he, jullie hadden het er laatst over dat je met een ovulatietest ook kunt zien dat je zwanger bent. Hoe dan? en kan dat ook met een digitale test?
Ik ben nog niet ongesteld geworden en ergens hoop ik heel stiekem dat ik toch zwanger ben... al weet ik eigenlijk wel beter maar toch.
groetjes toos hopeloos
Hier gaf Flugeltje daar uitleg over: Wachten op het tweede streepje 158

En in het vorige topic ging het er ook nog over, maar of het met digitests werkt weet ik niet, maar met dipsticks zou het dus wel moeten werken.
pi_74455239
Kolonia, hoe is het met jou?? En V.T al nieuws?

Hier (en nog 4 anderen geloof ik) nog een week wachten (pff, wachten duurt lang..)

Gister naar de gynaecoloog geweest. Uit mijn bloed blijkt dat de ontsteking wrs hoger is gekomen, dan mijn baarmoedermond en de mogelijkheid is dus wel degelijk aanwezig, dat mijn eierstokken zijn aangetast..
Als ik deze ronde niet zwanger ben, krijg ik binnenkort een laparoscopie (kijkoperatie, eierstokken e.d. worden bekeken en eventueel gefixet (wat heb ik nu aan dat 'kofschip'?) indien mogelijk).

't Moet maar..
pi_74456041
KoninginJuliana, wat een naar bericht. Hopelijk is dat fixen helemaal niet nodig...
pi_74457633
KJ
Succes meis, en maar hopen dat er verder niets aangetast is

VT al meer zekerheid?
pi_74461088
Jeetje, wat een naar bericht Koningin J.
Nu ga ik extra hard voor je duimen dat vrijdag de dertiende jouw geluksdag wordt en dat het deze maand gewoon raak is en je al dat gedoe niet hoeft te ondergaan.

Hier valt trouwens niets te melden, sorry dames.
Alles is gewoon normaal.
pi_74462306
koningin juliana, dat is k*t! Ik hoop dat er inderdaad niks te fixen is... ik duim voor je! Maar je moet gewoon zwanger zijn, want in het moeilijk worden/blijven topic hebben we afgesproken dat er een streepjesregen op die dag is, en daar hoor jij ook bij!
  vrijdag 6 november 2009 @ 20:25:47 #147
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_74465675
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik baal er wel een beetje van want voor mijn curatage zat ik aldoor keurig op 33 dagen. Afwachten maar, ik ben gister begonnen met Menstruasan kijken of dat wat geeft.
pi_74465810
nou, VT, ik ben benieuwd of dat middel je kan helpen... vast wel
pi_74465867
VT, ik neem aan dat die Mentrusan geen kwaad kan als je wel zwanger mocht blijken te zijn??
  vrijdag 6 november 2009 @ 20:33:02 #150
Vrouwtje-theelepel
pi_74465945
Nee, dat heb ik stiekem even nagekeken in de bijsluiter. Ik ga dr egenlijk niet meer vanuit hoor. Ik heb gewoon een onregelmatige cyclus gekregen. Als ik Woensdag nog niet ongesteld ben doe ik misschien nog even een test.
pi_74466126
Gelukkig, dan kun je met een gerust hart zorgen dat je cyclus regelmatiger wordt, en als het dan toch niet komt hoef je je iig geen zorgen te maken.

Komt allemaal wel goed
pi_74479039
Vannacht wakker geworden met hevige buikpjin en heel veel bloed.
Is nu weer helemaal over maar het is deze maand dus weer niet gelukt.
Ben benieuwd of ik nu maandag wel gewoon ongesteld ga worden.
pi_74479386
Och Koloon, dat sucks.
pi_74481674
Kolonia, dat is heel naar... maandag maar even afwachten dan...
pi_74482894
He bah Kolonia... das niet leuk...
Dit kon niet al je ongesteldheid zijn??
pi_74488965
Kolonia
pi_74489305
Bah Kolonia, wat ontzettend balen.. Ook lastig omdat je niet weet waar het bloed en de buikpijn van komt, aangezien het nu weer voorbij is.

Overigens nog bedankt voor de opbeurende berichtjes van gister. Jullie zijn zo lief allemaal
  zaterdag 7 november 2009 @ 21:06:19 #158
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74491854
Kom iedereen hier even suc6 en sterkte wensen Ik heb nog 2 doosje Etos zwanger worden staan,als ik er iemand blij mee kan maken mag je me PM-en.
Ik ben trouwens een half jaar bezig geweest voordat ik een normale cyclus had,echt frustrerend maar het heeft vaak echt tijd nodig als je de pil een tijd gebruikt hebt
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_74493516
he allemaal niet zulke goede berichten hier
kop op dames
dikke knuffel
pi_74500199
Even een klein berichtje van mij,
mijn vader is afgelopen dinsdag geheel onverwacht op 56jarige leeftijd overleden, gister hebben we dan definitief afscheid moeten nemen...

De komende tijd zal ik dus minder actief zijn op het forum, misschien lees ik wel mee, maar reageren is even moeilijk.
(En ik hoop heel erg dat ik volgende week zwanger blijk te zijn dan heeft hij mij tenminste nog wel zwanger meegemaakt, al wist hij het niet...)
pi_74500291
Nienna wat een droevig bericht. Innige deelneming
pi_74500348
lieve Nienna,
wat ontzettend verdrietig. van harte gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie.
Ik hoop dat jullie door het verdriet heen ook de mooie en dankbare momenten zien en vasthouden.
wat vreselijk oneerlijk, 56 en dan zo uit het leven gerukt worden...
Lieve Nienna, afstand nemen kan heel prettig zijn. Sterkte
pi_74500496
Jeetje Nienna, wat erg... zo ontzettend jong nog...
Gecondoleerd en heel erg veel sterkte voor jou en je familie!
pi_74500772
Nienna... ik kom streepjes kijken, en zie ik je berichtje.
Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je familie. Zo jong nog
pi_74500888
Nienna, gecondoleerd, en heel veel sterkte toegewenst.

Minnie
pi_74501264
Nienna gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst
pi_74501317
Nienna gecondoleerd meis
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74501329
Nienna wat erg zeg! Gecondoleerd, jeetje 56 wat jong nog
pi_74501459
Nienna, wat vreselijk.
Zo jong en onverwacht, sterkte meis.
Gecondoleerd.
  zondag 8 november 2009 @ 11:18:07 #170
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74501604
Jeutje Nienna wat heftig allemaal! 56 is ook veel te jong....

Heel veel sterkte toegewenst
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74501667
Jeetje Nienna, wat een vreselijk bericht. Heel veel sterkte in de komende periode!
pi_74501867
Nienna, wat heftig. Gecondoleerd.
pi_74501901
Nienna gecondoleerd heel veel sterkte voor jou en je familie

en mochten we iets voor je betekenen laat je het dan weten
  zondag 8 november 2009 @ 11:43:15 #174
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_74502085
Oh nienna wat een erg nieuws.. en 56 dat is geen leeftijd.. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte in deze moeilijke periode
Be happy with the little things in life
pi_74503339
Nienna wat verdrietig! Wat is het leven toch soms oneerllijk! Heel veel sterke de komende tijd. Neem goed de tijd voor jezelf.
pi_74503493
Kolonia wat jammer.... wel hoop blijven houden he? Vol goede moed op naar de volgende ronde.

Koningin Juliana wat een naar nieuws. Miracles do happen dus blijf hoop houden!

Ik zit in de dagen voor de eisprong, en heb een schimmelinfectie. Denk dat dit hem dus ook niet wordt deze maand, sexen is dan beetje pijnlijk..

Ben op dit moment niet veel op het forum, heb water over mijn laptop gemorst, die doet het dus niet meer. Zit nu even op die van mijn vriendje. Ik hou jullie allemaal wel in de gaten hoor!

Een dikke dikke kus voor alle dames die het nu even moeilijk hebben. En een extra dikke voor Niienna!
  zondag 8 november 2009 @ 14:16:18 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74505956
Nienna, gecondoleerd! Heel veel sterkte met het verwerken van dit zware verlies
pi_74507236
Nienna gecondoleerd, wat vreselijk om je vader zo jong te moeten verliezen, heel veel sterkte
pi_74507394
Nienna gecondoleerd
Kj wat een nieuws, hopenlijk gewoon zwanger!

Ik krijg normaal paar dagen/week voor ongesteldheid pijnlijke borsten, alleen dit nu al paar dagen.. Dus of cyclus weer aan t veranderen en wordt ik dinsdag ongesteld, of is een teken van iets anders (en wordt ik pas de dinsdag de 16de, week later ongesteld/of juist niet)

hoop gewoon dat ik niet aankomende dinsdag ongesteld wordt, want dan cyclus in de war, en had juist net paar maanden 35 dagen
pi_74513470
Cisco, ik hoop gewoon, heel erg, dat jij zwanger bent! Je wacht nou al zo lang, jij bent echt een keer aan de beurt hoor! Ik ga even flink duimen dat je zere borsten goed nieuws betekenen!
pi_74516947
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:05 schreef IslaBonita het volgende:
Cisco, ik hoop gewoon, heel erg, dat jij zwanger bent! Je wacht nou al zo lang, jij bent echt een keer aan de beurt hoor! Ik ga even flink duimen dat je zere borsten goed nieuws betekenen!
Zou wel trend doorzetten... op moment dat je naar dokter moet, dat het dan raak is haha
We zien het wel
  zondag 8 november 2009 @ 21:03:38 #182
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74521065
Nienna wat vreselijk,gecondoleerd,heel erg veel sterkte
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_74526282
nienna gecondoleerd!!

Hier nog steeds niks. cyclus is nu helemaal van slag. Ging zo goed, maar sinds zomervakantie helemaal van slag af. Ben vorige cyclus week overtijd geweest. Helaas niks. Sindsdien heb ik er zo ontzettend de balen van. Deze maand dus precies hetzelfde... word maar niet ongesteld....
pi_74531696
Ik ben gestopt met tempen hoor Dat is dus helemaal niks voor mij!
Vooral als ik vrij ben, dan lukt het niet om 7 uur te ttempen
pi_74532566
Nienna, gecondoleerd. Wat vreselijk zeg. Sterkte.
pi_74532728
Ik ben inmiddels sinds gister normaal ongesteld.
Wil een van de lieve modjes mijn nieuwe NOD op 6 december zetten?
pi_74532806
Balen Kolonia. Maar ook wel voor jou lekker dat je ongesteld ben geworden. Ivm met je buikpijn en bloedverlies vrijdagnacht
pi_74532863
Bummer Kolonia
  maandag 9 november 2009 @ 10:02:05 #189
Vrouwtje-theelepel
pi_74532956
@ nienna: gecondoleerd met het verlies van je vader, wat een verdrietig nieuws.

@ kolonia: balen zeg, op naar de volgende ronde!

Zou een Modje mij uit de Op willen halen, mijn cyclus is gewoon helemaal van slag dus kan geen nod datum geven. Of anders naar het rijdje eronder waar de mensen geen nieuwe nod datum opgeven.
pi_74533018
Hier een beetje goed nieuws, vind ik
Vorige ronde mijn ei in beeld (persona) en een positieve test op dag 13.
Nu op dag 14, nu dus, vandaag

Weer zo kort (vorige luteale fase was maar 11 dagen).

Toch ben ik blij dat mijn lijf het nu nog wel erg goed volgens 'het boekje' doet!
En dat na 10 jaar pil slikken....
pi_74533316
VT wat frustrerend als je lichaam zo loopt te rommelen

ChilllayD, misschien dat je LF wat langer wordt naar mate je langer van de pil afbent, iig fijn dat er zo snel een eisprong is
pi_74533365
Dat hoop ik wel echt heel hard ja! Al is het goed mogelijk met 11 dagen toch....
Ben er de eerste keer wel een beetje van geschrokken.
pi_74533483
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:20 schreef ChilllayD het volgende:
Dat hoop ik wel echt heel hard ja! Al is het goed mogelijk met 11 dagen toch....
Ben er de eerste keer wel een beetje van geschrokken.
Ik heb geen flauw idee eigenlijk, ik begin me de laatste weken pas een beetje in te lezen in het lange-korte LF verhaal, maar goed, ik ben dan ook nog van de tijd dat we niet eens wisten dat een LF bestond, danwel bij voorkeur een minimale duur van X dagen moest hebben

Echt, ik hoor het mijn moeder 18 jaar geleden nog zeggen, toen mijn zusje en ik zwanger waren: "jullie hebben zoveel informatie, dat hadden wij niet"
Ik voel me nu zoooooooooooo van een andere generatie
pi_74533515
ChilllayD, zie je wel? Weer gewoon een mooie cyclus! Niet druk maken en klussen meid!!

Wat vervelend dat de cyclus van een aantal anderen zo raar doet... niks aan...

Ik ben heel erg benieuwd wat mijn cyclus gaat doen na de miskraam... ik hoop heel erg op een mooie cyclus, maarja... als ie hetzelfde doet als voor de zwangerschap dan wordt dat hem dus niet...

Ik wil trouwens ook wel weer in het onderste rijtje... bezig sinds 10 -2008

[ Bericht 0% gewijzigd door Tierrr op 09-11-2009 10:52:34 ]
pi_74533801
Tierrr, wat super dat je dat alweer aandurft, succes meis
pi_74533978
Ja de sites met informatie verschillen een beetje. De 1 schrijft dat het onder de 11 dagen niet goed is (te kort) een ander bleek weer zwanger na een LF van maar 8 dagen.... ja ti's maar net wanneer de innesteling plaats gaat vinden. Ik ga ook lekker afwachten

Ik ben alleen zo'n grote kneus die denkt dat er geen zaadjes klaar liggen
Ik heb ze er allemaal uitgepiest en de meeste zwemmen na de daad op het gastendoekje, hahahaha
pi_74534154
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:40 schreef Soneal het volgende:
Tierrr, wat super dat je dat alweer aandurft, succes meis
Sja, ik wil zo graag een kindje... en aangezien ze zeggen dat je na een miskraam wel eens extra vruchtbaar zou kunnen zijn... moeten we die kans maar direct grijpen..

Enne, ChilllayD... kussen onder je kont, kussen onder je kont!!
pi_74534488
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:55 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Sja, ik wil zo graag een kindje... en aangezien ze zeggen dat je na een miskraam wel eens extra vruchtbaar zou kunnen zijn... moeten we die kans maar direct grijpen..
"Na een misse, een wisse"

Nou maar hopen dat die oud-Hollandsche bakerbabbeltjes ook werkelijk waar zijn
pi_74534576
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:48 schreef ChilllayD het volgende:
Ja de sites met informatie verschillen een beetje. De 1 schrijft dat het onder de 11 dagen niet goed is (te kort) een ander bleek weer zwanger na een LF van maar 8 dagen.... ja ti's maar net wanneer de innesteling plaats gaat vinden. Ik ga ook lekker afwachten

Ik ben alleen zo'n grote kneus die denkt dat er geen zaadjes klaar liggen
Ik heb ze er allemaal uitgepiest en de meeste zwemmen na de daad op het gastendoekje, hahahaha
LOL, gebruik jij daar ook gastendoekjes voor?!

Maarre..... Doggystyle zou de meest kansrijke positie zijn, en ergens is dat ook wel logisch, als die zaadjes zich ook maar iets van de zwaartekracht aantrekken dan vallen ze in die positie bijna de baarmoedermond in.
Volgens mij is het zaadverlies (afgaande op de hoeveelheid op het gastendoekje) dan ook minder.
pi_74534625
Ik blijf altijd 10 minuten met me knieen naar me kin liggen... en me man ligt in een deuk. Zo stom gezicht.
Dan komt er ook niks uit.

Alleen paar uur later wel. Kan ik er dan zeker van zijn dat er dan wel zaadjes zijn achter gebleven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')