abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2009 @ 09:23:49 #126
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74410341
vrouwtje-theelepel

Ik ben weer bij-gelezen hoor. Wil nog even iedereen veel geluk wensen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74412088
Deze cyclus gaat een zootje worden, ik voel het!
Was de vorige nog zo netjes uit het boekje (incl. ontpillen) is er nu nog geen enkel streepje op de ovu tsten van de Persona te vinden. Ik heb t/m vandaag dag 10 nog helemaal niets kunnen voelen. Vorige cyclus was 24 dagen, hij mag best iets langer maar mijn gevoel zegt dat dit een drama gaat worden
pi_74412338
Jammer VT, hoe is het nu??
Is er nog hoop of is het inmiddels doorgebroken?
pi_74412419
Maar ChilllayD, dit is toch pas je 2de cyclus na het stoppen met de pil?
pi_74418430
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:50 schreef Soneal het volgende:
Maar ChilllayD, dit is toch pas je 2de cyclus na het stoppen met de pil?
Klopt! Maar het lijkt me niet fijn om een 2e dramatische cyclus te hebben
Hij mag best langer dan 24 dagen zijn, maar niet eentje die wel 80 dagen of whatever gaat duren, haha!
Ik heb nogal een veemd lijf wat dat betreft als ik het een naam zou geven. Voordat ik de pil slikte en tijdens de eerste 7 jaar pilgebruik alleen maar ellende meegemaakt. Ik vond het een wonder dat ik de 1e keer zo'n prachtige eisprong had, een korte cyclus en een normale echte ongi! Ik verbaas mij daarover en nu zie ik het deze 2e cyclus wel de mist in gaan.

Ja moeilijk te omschrijven wat ik nou bedoel maar dat vind ik dus lastig met letters
pi_74419432
ik snap dat je het lastig vindt ChilllayD, maar leg ook niet teveel druk op jezelf en op het hele zwanger willen worden. Je weet nog niet hoe je cyclus precies werkt, maar gun je lijf ook even de kans en de tijd om even op adem te komen na de pil en om rustig zelf in een ritme te komen... Ik gun je dat je met plezier straks kan terugkijken op de (korte...) tijd voor je zwanger werd... snap je? (ik heb ook moeite met die letters, kun je het merken? )
pi_74419647
Hihi ik snap je wel hoor
Ik ben er eigenlijk ook helemaal niet zo mee bezig hoor, ik heb alleen zo'n voorgevoel over deze cyclus, that's all! De dagen vliegen hier voorbij zoals altijd. Ik zie wel wat mijn lijf doet. Sex alleen als ik daar zin in heb! Geen verplicht gedoe, moet er niet aan denken.

Alleen mijn gevoel zegt iets over de huidige cyclus, ik weet niet waarom.
maar een je eigen gevoel is toch het juiste gevoel
pi_74421055
gelukkig maar
pi_74422797
Ik zit nog op een zwanger worden forum achtig iets.
Als ik daar soms zie hoe 'beginnelingen' er extree mee bezig zijn like whow!
Zijn soms nog echte jonkies ook, niet dat leeftijd zoveel uitmaakt maar dan denk ik bij mezelf, take it easy je hebt nog tijd zat!

Ik ga gewoon lekker verder met mijn leven zoals voorheen maar dan zonder pil haha.
Is het dit jaar nog raak, zijn we heel erg blij maar we gaan voor 2010 dan valt het altijd mee. hihi
pi_74423666
Even een vraagje he, jullie hadden het er laatst over dat je met een ovulatietest ook kunt zien dat je zwanger bent. Hoe dan? en kan dat ook met een digitale test?
Ik ben nog niet ongesteld geworden en ergens hoop ik heel stiekem dat ik toch zwanger ben... al weet ik eigenlijk wel beter maar toch.
groetjes toos hopeloos
pi_74423803
Nog even, waarom ik het dacht is: extreme vermoeidheid, grotere pijnlijke borsten en extreem geïrriteerd zijn.
Ik ben natuurlijk al 2x zwanger geweest en meende het gevoel te herkennen.
pi_74423917
Kans is natuurlijk aanwezig dat je te vroeg getest hebt.
Ik ga even in de duimstand voor je.
pi_74424180
Ik denk dat ik het niet ben hoor. Bij mijn 2e zwangerschap ben ik de 8e zwanger geworden en de 18e had ik een positieve test. Nu is het al 14 dagen na de laatste keer zeg maar. Ik ben vandaag begonnen met van die dokter vogel tabletten voor een regelmatigere cyclus.
pi_74424688
En toch blijf ik nog even duimen voor je!
pi_74425333
Ik duim ook voor je vrouwtje-theelepel.
pi_74428349
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Even een vraagje he, jullie hadden het er laatst over dat je met een ovulatietest ook kunt zien dat je zwanger bent. Hoe dan? en kan dat ook met een digitale test?
Ik ben nog niet ongesteld geworden en ergens hoop ik heel stiekem dat ik toch zwanger ben... al weet ik eigenlijk wel beter maar toch.
groetjes toos hopeloos
Hier gaf Flugeltje daar uitleg over: Wachten op het tweede streepje 158

En in het vorige topic ging het er ook nog over, maar of het met digitests werkt weet ik niet, maar met dipsticks zou het dus wel moeten werken.
pi_74455239
Kolonia, hoe is het met jou?? En V.T al nieuws?

Hier (en nog 4 anderen geloof ik) nog een week wachten (pff, wachten duurt lang..)

Gister naar de gynaecoloog geweest. Uit mijn bloed blijkt dat de ontsteking wrs hoger is gekomen, dan mijn baarmoedermond en de mogelijkheid is dus wel degelijk aanwezig, dat mijn eierstokken zijn aangetast..
Als ik deze ronde niet zwanger ben, krijg ik binnenkort een laparoscopie (kijkoperatie, eierstokken e.d. worden bekeken en eventueel gefixet (wat heb ik nu aan dat 'kofschip'?) indien mogelijk).

't Moet maar..
pi_74456041
KoninginJuliana, wat een naar bericht. Hopelijk is dat fixen helemaal niet nodig...
pi_74457633
KJ
Succes meis, en maar hopen dat er verder niets aangetast is

VT al meer zekerheid?
pi_74461088
Jeetje, wat een naar bericht Koningin J.
Nu ga ik extra hard voor je duimen dat vrijdag de dertiende jouw geluksdag wordt en dat het deze maand gewoon raak is en je al dat gedoe niet hoeft te ondergaan.

Hier valt trouwens niets te melden, sorry dames.
Alles is gewoon normaal.
pi_74462306
koningin juliana, dat is k*t! Ik hoop dat er inderdaad niks te fixen is... ik duim voor je! Maar je moet gewoon zwanger zijn, want in het moeilijk worden/blijven topic hebben we afgesproken dat er een streepjesregen op die dag is, en daar hoor jij ook bij!
  vrijdag 6 november 2009 @ 20:25:47 #147
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_74465675
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik baal er wel een beetje van want voor mijn curatage zat ik aldoor keurig op 33 dagen. Afwachten maar, ik ben gister begonnen met Menstruasan kijken of dat wat geeft.
pi_74465810
nou, VT, ik ben benieuwd of dat middel je kan helpen... vast wel
pi_74465867
VT, ik neem aan dat die Mentrusan geen kwaad kan als je wel zwanger mocht blijken te zijn??
  vrijdag 6 november 2009 @ 20:33:02 #150
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_74465945
Nee, dat heb ik stiekem even nagekeken in de bijsluiter. Ik ga dr egenlijk niet meer vanuit hoor. Ik heb gewoon een onregelmatige cyclus gekregen. Als ik Woensdag nog niet ongesteld ben doe ik misschien nog even een test.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')