vergeet je niet iets?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:40 schreef SuperwormJim het volgende:
Praat normaal.
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:44 schreef mr_vavavoom het volgende:
Zucht. Het zoveelste troll topic van Cacciatore.
Verzin eens iets nieuws, lamme aap.
mssn versier ik nu ook wel chicks mattiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:50 schreef Vetklep het volgende:
die turk loopt nou alle dames te versieren in zijn nieuwe g-star jack.. je loopt wat mis nou.
quote:
Nee, je zit te fokken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:51 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mssn versier ik nu ook wel chicks mattie
Nee joh.. Die gast is te spangquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:44 schreef mr_vavavoom het volgende:
Zucht. Het zoveelste troll topic van Cacciatore.
Verzin eens iets nieuws, lamme aap.
Chicks op msn hosselenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:52 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja want dan is msn indd niet aan nee
kijk anders had die turk mij zien betalen had hij em niet gehaald en de pin was kapot, zei ik ook in de op toch???quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:53 schreef Adelante het volgende:
Waarom dan te laat door twijfelEn waarom kun je niet pinnen in een Score winkel
Turksquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:41 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb het 3 keer gelezen en nog snap ik er geen bal van. Welke taal is dit?
och och och hater ik zal het je uitleggen als je een meisje ontmoet vraag je toch tellienummer en msn of niet soms?? zowiezo op msn kun je makkelijk praten met chicks dusssssquote:
Ja want gaastra is echt aan he?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef Catch22- het volgende:
Je koopt een G-Star item en je vindt het raar dat je een turk tegenkomt met datzelfde item?
G-Star is voor stumpers.
Als ik een chick ontmoet vraag ik niet om msn. Nr is genoeg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:55 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
och och och hater ik zal het je uitleggen als je een meisje ontmoet vraag je toch tellienummer en msn of niet soms?? zowiezo op msn kun je makkelijk praten met chicks dusssss![]()
![]()
jij bent zeker ouder als 30 of niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Als ik een chick ontmoet vraag ik niet om msn. Nr is genoeg.
Mattie, een turk tegenkomen met jou jas is toch kk erg, ik haat die gasten met kaka veel murrays in de haren en dan mijn style stelen hahahaha is gewoon kapot gaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:57 schreef rishi120 het volgende:
Maar wat is het probleem nou? je hebt je jakka toch?
Maakt jou die torkoe nou weer uit, je maakt je eigen stijl!
nu???? Nu gstar broek met polotje van lacoste en nike's eronder wel mooi gekleed want ik ben op stage nu maar dat vest is toch voor erbij niet perse dat ik nu in versace kamp kleding loop ofzo whahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:58 schreef Salatrel het volgende:
je wilt je style verbeteren dus koop je G-star? wat voor pauperkleding loop je nu in dan?
ik heb idd ook indo bloedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgens mij is TS een pinda.
Of jij bent jonger dan 14, kan ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:57 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jij bent zeker ouder als 30 of niet?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:00 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
nu???? Nu gstar broek met polotje van lacoste en nike's eronder wel mooi gekleed want ik ben op stage nu maar dat vest is toch voor erbij niet perse dat ik nu in versace kamp kleding loop ofzo whaha
Brada, je moet ruimer denken, je moet niet klakkeloos mensen haten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:57 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Mattie, een turk tegenkomen met jou jas is toch kk erg, ik haat die gasten met kaka veel murrays in de haren en dan mijn style stelen hahahaha is gewoon kapot gaar
nope 20 mattiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:01 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Of jij bent jonger dan 14, kan ook.
Och, ik vind hem wel humorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:59 schreef GeneraalUli het volgende:
Dagboek, slotje.
Kan iemand deze kutkloon niet gewoon eraf gooien? wat een onzin dit...
Nee maar eerlijk he als jij een boy tegenkomt diedezelfde vest als jij heeft he en het is een turk die gewoon echt met zo'n vies snorretje rondloopt dan schaam je je echt wel kk hard hoor die gasten zijn gewoon stylloos en kopen alleen om merkje ik doe het om gewoon style te hebben....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:01 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Brada, je moet ruimer denken, je moet niet klakkeloos mensen haten.
En niemand steelt je stijl, jij koopt jouw stijl van G-Star....net zoals die torkoe, en mokro's en tata's...
Dus miskien heeft die torkoe dezelfde stijl als jij, dus rescepta voor hem!
Jij maakt je eigen stijl dmv je broek, battas, en haarstijl.
Dus NO SPANG en NO HATE!
als je alleen komt haten kun je beter wegblijven hoor!!!!!!!!quote:
Meisjes regelen via msnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:52 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja want dan is msn indd niet aan nee
Ga niet haten peanutquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:03 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
als je alleen komt haten kun je beter wegblijven hoor!!!!!!!!
Bra, Dit is mij nog nooit gebeurd... maar als je er zo over denkt KON je je jasje direct terugbrengen en je doekoe halen. en koop een ander merk in het vervolg. Aan de andere kant kom je die torkoe niet meer tegen.... dus vergeet die torie!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:03 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Nee maar eerlijk he als jij een boy tegenkomt diedezelfde vest als jij heeft he en het is een turk die gewoon echt met zo'n vies snorretje rondloopt dan schaam je je echt wel kk hard hoor die gasten zijn gewoon stylloos en kopen alleen om merkje ik doe het om gewoon style te hebben....
jij mocht willen dat je boy zo'n vest kon betalen mamiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:08 schreef mrsmies het volgende:
Wat een schijtlelijk vest.Of is dat offtopic?
ahaha je hebt gelijk mattie ma ik was wel ff kk link daarom maar nu niet meer innenet helpt whahahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:07 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Bra, Dit is mij nog nooit gebeurd... maar als je er zo over denkt KON je je jasje direct terugbrengen en je doekoe halen. en koop een ander merk in het vervolg. Aan de andere kant kom je die torkoe niet meer tegen.... dus vergeet die torie!
Kneusje, denken dat je met je stufie rijke man bent, ga eens werken en huur een huisje kom je er wel achter, leven van pappa en mamas geld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:08 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jij mocht willen dat je boy zo'n vest kon betalen mami![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:15 schreef rishi120 het volgende:
Jongens relaxed, laat TS met rust, iedereen zijn eigen smaak toch?
Leven en laten leven.
Waarom niet? Fok is zoo simpel met mensen afbranden die advies zoeken.quote:
Waar zoekt TS advies dan? Hij loopt te janken dat n turk "zijn" vestje ook heeft..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:17 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Waarom niet? Fok is zoo simpel met mensen afbranden die advies zoeken.
Beetje meer respect tegen elkaar.
jij moet helemaal je bek houwe jonge alsof ik niet gewoon van stufi mooie kleertjes mag kopen! DOEI HATERquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:14 schreef Syd het volgende:
[..]
Kneusje, denken dat je met je stufie rijke man bent, ga eens werken en huur een huisje kom je er wel achter, leven van pappa en mamas geld.![]()
TS is geen turk, als je in de randstad opgroeit spreek je meer turks dan "ik hou van je" en "gelukkig suikerfeest".quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:16 schreef appelsjap het volgende:
HAHA TS IS ZELF EEN TURK!111!1!!1 EINZSsS!!! BUSTEDD!!!!
jongensnaam
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:16 schreef appelsjap het volgende:
HAHA TS IS ZELF EEN TURK!111!1!!1 EINZSsS!!! BUSTEDD!!!!
jongensnaam
[quote]Op vrijdag 30 oktober 2009 10:53 schreef Cacciatore het volgende:
veet ik et alsof ik dat spreek mattie
hahaha mattie dankzij jou hoef ik haast niet te reageren je doet het goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:19 schreef rishi120 het volgende:
[..]
TS is geen turk, als je in de randstad opgroeit spreek je meer turks dan "ik hou van je" en "gelukkig suikerfeest".
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:20 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
hahaha mattie dankzij jou hoef ik haast niet te reageren je doet het goed
Open jij ook wel eens topics? Die ik dan misschien ook kan bekijken en zulks..Lijkt me fascinerend..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:23 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Fok man, Gaat echt nergens over, uit je je mening, word je gelijk afgebrand, allemaal een grote mond achter dat crt schermpje, en in real-life lopen ze allemaal door met hun mond dicht en ogen naar de andere kant...
Word er misselijk van, al die mensen met tunnelvisie.
ik heb dat met elke topic die ik maak, mensen gaan meteen denken dat omdat ik neit 100% nederlands typ ik een of andere mongool ben die mensen berooft enzo lompe gasten zonder leven maar fuck hun niet druk om maken mattiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:23 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Fok man, Gaat echt nergens over, uit je je mening, word je gelijk afgebrand, allemaal een grote mond achter dat crt schermpje, en in real-life lopen ze allemaal door met hun mond dicht en ogen naar de andere kant...
Word er misselijk van, al die mensen met tunnelvisie.
Je praat als een mongool, je typt als een mongool, je reageert als een mongool, je kleedt je als een mongool.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:25 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik heb dat met elke topic die ik maak, mensen gaan meteen denken dat omdat ik neit 100% nederlands typ ik een of andere mongool ben die mensen berooft enzo lompe gasten zonder leven maar fuck hun niet druk om maken mattie
Ja doe maar lekker jonge ma weetje haters kunnen mij geen kk schelen dus ga ma door ahahahahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:28 schreef mr_vavavoom het volgende:
[..]
Je praat als een mongool, je typt als een mongool, je reageert als een mongool, je kleedt je als een mongool.
Mag ik dan met mijn zeer beperkte intellect concluderen dat je een mongool bent?
Toch grappig dat je blijkbaar zo geniet van de aandacht van al die 'haters'.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:29 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ja doe maar lekker jonge ma weetje haters kunnen mij geen kk schelen dus ga ma door ahahahaha
zij is kk aan vriendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:32 schreef mr_vavavoom het volgende:
[..]
Toch grappig dat je blijkbaar zo geniet van de aandacht van al die 'haters'.
Je bent eigenlijk gewoon een aandachtshoertje. Misschien moet je eens met Marokkaanse18 gaan praten!
idd, dat is al een klacht en sich....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:08 schreef mrsmies het volgende:
Wat een schijtlelijk vest.Of is dat offtopic?
WOORD broeder, WOORD.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:25 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik heb dat met elke topic die ik maak, mensen gaan meteen denken dat omdat ik neit 100% nederlands typ ik een of andere mongool ben die mensen berooft enzo lompe gasten zonder leven maar fuck hun niet druk om maken mattie
Mata Hari is allang dood hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:36 schreef Cacciatore het volgende:
feitosa is een lachertje mattie Hari slacht hem
Badr slacht feitosa honderd procent en als je anders denkt ben jezelf kk dom mattiequote:
no man had je de vest gezien?? Vind je die niet mooi???quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Weer zon bazentopic![]()
![]()
Alleen is gstar gay man
Deze gaat opzich nog wel maar al die battieboys lopen in gstar tegenwoordigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:52 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
no man had je de vest gezien?? Vind je die niet mooi???
ja dat was mijn klacht ook toch, dat turken ook met mijn style rondlopen kk lui whahahaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Deze gaat opzich nog wel maar al die battieboys lopen in gstar tegenwoordig
Niet meer fresh man
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:03 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Nee maar eerlijk he als jij een boy tegenkomt diedezelfde vest als jij heeft he en het is een turk die gewoon echt met zo'n vies snorretje rondloopt dan schaam je je echt wel kk hard hoor die gasten zijn gewoon stylloos en kopen alleen om merkje ik doe het om gewoon style te hebben....
nee als je alleen komt haten dan mag je wegblijvenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef Nero22 het volgende:
Mag ik hier ook nog reageren?
Wat ben jij een verschrikkelijke kakuser. Ga terug naar het Superdudes forum..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |