Pics van hoe je eruit ziet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik eet geen alie of johan, maar ik wil graag in Nederland blijven
ben seni sevmiyorum, domuzquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:44 schreef Cacciatore het volgende:
doe gewoon foto dan seni sevy yorum lan
wat kloonquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dus je kloont, dan krijg je automatisch een ban
Wollahquote:
met een vlot en pittig kapsel en een denim tuinbroek!quote:
Privacy, jwtz?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:38 schreef tliciouz het volgende:
Je opent een topic? Maar je wilt niet vertellen hoe je heet? Of zie ik dit nu verkeerd?
TS heet zeker Denizquote:
Open dan ook geen topic. Je weet dat ze dan om namen gaan vragen. Achterlijkequote:
Ik heb helemaal geen topic geopendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Open dan ook geen topic. Je weet dat ze dan om namen gaan vragen. Achterlijke
Nee maar achterlijke TS welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen topic geopend.
Ik hoor vaker dat Turken Fatma heten dan Fatima. Fatih is een mooie naam. Ik heet geen Fatima, Fatma of Fatih. Komt niet eens in de buurt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Als je geen informatie wil geven had je dit topic ook niet hoeven te openen, wat verwacht je nu, dat wij medelijden gaan tonen met een Turkse Fatima die steevast door haar lerares als Fatih wordt aangesproken?
Ze noemt een totaal andere naamquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Heb je niet gewoon een unisex naam, of spreekt ze je naam écht verkeerd uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |