Pics van hoe je eruit ziet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik eet geen alie of johan, maar ik wil graag in Nederland blijven
ben seni sevmiyorum, domuzquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:44 schreef Cacciatore het volgende:
doe gewoon foto dan seni sevy yorum lan
wat kloonquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dus je kloont, dan krijg je automatisch een ban
Wollahquote:
met een vlot en pittig kapsel en een denim tuinbroek!quote:
Privacy, jwtz?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:38 schreef tliciouz het volgende:
Je opent een topic? Maar je wilt niet vertellen hoe je heet? Of zie ik dit nu verkeerd?
TS heet zeker Denizquote:
Open dan ook geen topic. Je weet dat ze dan om namen gaan vragen. Achterlijkequote:
Ik heb helemaal geen topic geopendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Open dan ook geen topic. Je weet dat ze dan om namen gaan vragen. Achterlijke
Nee maar achterlijke TS welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen topic geopend.
Ik hoor vaker dat Turken Fatma heten dan Fatima. Fatih is een mooie naam. Ik heet geen Fatima, Fatma of Fatih. Komt niet eens in de buurt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Als je geen informatie wil geven had je dit topic ook niet hoeven te openen, wat verwacht je nu, dat wij medelijden gaan tonen met een Turkse Fatima die steevast door haar lerares als Fatih wordt aangesproken?
Ze noemt een totaal andere naamquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Heb je niet gewoon een unisex naam, of spreekt ze je naam écht verkeerd uit?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef Tacobell het volgende:
TS heet Fatima maar wordt Fati genoemd.
Ja het word geen raad de naam van TS topic. Doe niet zo kinderachtig en zeg dan je naam of open geen topic!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik hoor vaker dat Turken Fatma heten dan Fatima. Fatih is een mooie naam. Ik heet geen Fatima, Fatma of Fatih. Komt niet eens in de buurt.
Slotjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja het word geen raad de naam van TS topic. Doe niet zo kinderachtig en zeg dan je naam of open geen topic!
Inderdaad, posten op een forum dat ook nog eens FOK! heet, de brutaliteit!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Ze is bang dat één van haar broers of neven haar herkennen op FOK!. Tuurlijk gaat ze haar naam niet plaatsen hier, want dan komt haar familiekring erachter wat voor slet het is
aaahahahahahhaha zo kk waar mattiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Ze is bang dat één van haar broers of neven haar herkennen op FOK!. Tuurlijk gaat ze haar naam niet plaatsen hier, want dan komt haar familiekring erachter wat voor slet het is
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik doe lekker mee met het verspreiden van haat.
FOUT. Die weten dat ik hier zit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik wil niet dat buiten m'n broer en neven iemand weet dat ik hier zit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:10 schreef IkBenOzan het volgende:
Typ dan gewoon even wat je naam is. Wat kan er mis gaan?
Jezus..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil niet dat buiten m'n broer en neven iemand weet dat ik hier zit.
Oh kom op, alsof er zoveel variatie zit in allochtoonse namen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil niet dat buiten m'n broer en neven iemand weet dat ik hier zit.
Het is best makkelijk te vinden voor sommige mensen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:13 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jezus..
Je heet willemien en wordt willem genoemd.. Daarmee weet ook meteen iedereen wie je bent!riight..
Dit is nu gewoon een kuttopic..
Ja k heb ergens last van, moet ik daarmee naar de dokter? K zeg niet wat t is.. want dat herkennen mensen mij...
Lieg niet, jij hebt niet meer dan 5 namen van een allochtoon gehoord. Komt niet eens in de buurtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Oh kom op, alsof er zoveel variatie zit in allochtoonse namen.
Jullie heten allemaal Fatima of Mohammed.
Ik ben apart met mijn voor en achternaamquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef IkBenOzan het volgende:
Je hebt geen foto's op Fok, en zolang niemand je achternaam weet is er toch niks aan de hand? Alsof jij de enige bent met jouw naam. En als het wel zo is, moet het wel een heeele aparte naam zijn.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:17 schreef Koepert het volgende:
Ik fascineer mijzelf... dat ik zolang geboeid kan blijven door zo'n intense KUTtopic..
Wat wil je nu eigenlijk met dit topic bereiken? Dat iedereen zegt awwww wat zielig?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben apart met mijn voor en achternaamKomt niet zoveel voor hier.
Zeggen dat je niet zo heet dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze noemt een totaal andere naamIk heet geen Deniz ofzo
wat betekent dit dan weer?quote:
Ik houd niet van .. Varken.quote:
Ik mag hopen dat de TS dit al geprobeerd heeft, anders is het wel een tikkeltje sneuquote:
quote:
Je bent onrein, smeerpoets.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef najazeg het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat je wel van mij zou houden
Nee, 't staat toch in de op wat ik ermee wil bereiken. Ik wil tips om haar m'n naam beter te laten onthouden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:39 schreef najazeg het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk met dit topic bereiken? Dat iedereen zegt awwww wat zielig?
Ik heb het iedere les al geprobeerd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de TS dit al geprobeerd heeft, anders is het wel een tikkeltje sneu.
Nou dan is het toch simpel? Negeer haar vragen/opmerkingen tot ze je met je echte naam aanspreekt. Of plak een post-it met je naam op je voorhoofd. Desnoods tatoeer je je naam op je arm zodat als je je hadn opsteekt ze het meteen kan lezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb het iedere les al geprobeerd.
het is mogelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:12 schreef Grimmjoww het volgende:
Post gewoon je naam alsof iemand die jouw kent toevallig op dit topic stuit
Ze raakt geirriteerd als ik niet reageer, denk je dat ik jouw idee nog niet had uitgevoerd?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou dan is het toch simpel? Negeer haar vragen/opmerkingen tot ze je met je echte naam aanspreekt. Of plak een post-it met je naam op je voorhoofd.
Dat is toch niet jouw probleem? Moet zij maar niet achterlijk zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze raakt geirriteerd als ik niet reageer, denk je dat ik jouw idee nog niet had uitgevoerd?
Ze is Duits en we verstaan elkaar niet zo goed, dus alles gaat lastig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is toch niet jouw probleem? Moet zij maar niet achterlijk zijn.
Een welgemeende "Hält die Kleppe, Schweinhundin!" doet wonderenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze is Duits en we verstaan elkaar niet zo goed, dus alles gaat lastig.
Ze kan geen woorden en/of zinnen juist vertalen voor ons, omdat ze de Nederlandse taal niet goed beheerst. Ik kwam er vandaag achter dat ze een invalster is, ik vind het eerlijk gezegd wel jammerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een welgemeende "Hält die Kleppe, Schweinhundin!" doet wonderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |