Pics van hoe je eruit ziet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik eet geen alie of johan, maar ik wil graag in Nederland blijven
ben seni sevmiyorum, domuzquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:44 schreef Cacciatore het volgende:
doe gewoon foto dan seni sevy yorum lan
wat kloonquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dus je kloont, dan krijg je automatisch een ban
Wollahquote:
met een vlot en pittig kapsel en een denim tuinbroek!quote:
Privacy, jwtz?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:38 schreef tliciouz het volgende:
Je opent een topic? Maar je wilt niet vertellen hoe je heet? Of zie ik dit nu verkeerd?
TS heet zeker Denizquote:
Open dan ook geen topic. Je weet dat ze dan om namen gaan vragen. Achterlijkequote:
Ik heb helemaal geen topic geopendquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Open dan ook geen topic. Je weet dat ze dan om namen gaan vragen. Achterlijke
Nee maar achterlijke TS welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen topic geopend.
Ik hoor vaker dat Turken Fatma heten dan Fatima. Fatih is een mooie naam. Ik heet geen Fatima, Fatma of Fatih. Komt niet eens in de buurt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Als je geen informatie wil geven had je dit topic ook niet hoeven te openen, wat verwacht je nu, dat wij medelijden gaan tonen met een Turkse Fatima die steevast door haar lerares als Fatih wordt aangesproken?
Ze noemt een totaal andere naamquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Heb je niet gewoon een unisex naam, of spreekt ze je naam écht verkeerd uit?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:26 schreef Tacobell het volgende:
TS heet Fatima maar wordt Fati genoemd.
Ja het word geen raad de naam van TS topic. Doe niet zo kinderachtig en zeg dan je naam of open geen topic!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik hoor vaker dat Turken Fatma heten dan Fatima. Fatih is een mooie naam. Ik heet geen Fatima, Fatma of Fatih. Komt niet eens in de buurt.
Slotjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja het word geen raad de naam van TS topic. Doe niet zo kinderachtig en zeg dan je naam of open geen topic!
Inderdaad, posten op een forum dat ook nog eens FOK! heet, de brutaliteit!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Ze is bang dat één van haar broers of neven haar herkennen op FOK!. Tuurlijk gaat ze haar naam niet plaatsen hier, want dan komt haar familiekring erachter wat voor slet het is
aaahahahahahhaha zo kk waar mattiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Ze is bang dat één van haar broers of neven haar herkennen op FOK!. Tuurlijk gaat ze haar naam niet plaatsen hier, want dan komt haar familiekring erachter wat voor slet het is
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik doe lekker mee met het verspreiden van haat.
FOUT. Die weten dat ik hier zit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik wil niet dat buiten m'n broer en neven iemand weet dat ik hier zit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:10 schreef IkBenOzan het volgende:
Typ dan gewoon even wat je naam is. Wat kan er mis gaan?
Jezus..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil niet dat buiten m'n broer en neven iemand weet dat ik hier zit.
Oh kom op, alsof er zoveel variatie zit in allochtoonse namen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wil niet dat buiten m'n broer en neven iemand weet dat ik hier zit.
Het is best makkelijk te vinden voor sommige mensen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:13 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jezus..
Je heet willemien en wordt willem genoemd.. Daarmee weet ook meteen iedereen wie je bent!riight..
Dit is nu gewoon een kuttopic..
Ja k heb ergens last van, moet ik daarmee naar de dokter? K zeg niet wat t is.. want dat herkennen mensen mij...
Lieg niet, jij hebt niet meer dan 5 namen van een allochtoon gehoord. Komt niet eens in de buurtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Oh kom op, alsof er zoveel variatie zit in allochtoonse namen.
Jullie heten allemaal Fatima of Mohammed.
Ik ben apart met mijn voor en achternaamquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:14 schreef IkBenOzan het volgende:
Je hebt geen foto's op Fok, en zolang niemand je achternaam weet is er toch niks aan de hand? Alsof jij de enige bent met jouw naam. En als het wel zo is, moet het wel een heeele aparte naam zijn.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:17 schreef Koepert het volgende:
Ik fascineer mijzelf... dat ik zolang geboeid kan blijven door zo'n intense KUTtopic..
Wat wil je nu eigenlijk met dit topic bereiken? Dat iedereen zegt awwww wat zielig?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben apart met mijn voor en achternaamKomt niet zoveel voor hier.
Zeggen dat je niet zo heet dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze noemt een totaal andere naamIk heet geen Deniz ofzo
wat betekent dit dan weer?quote:
Ik houd niet van .. Varken.quote:
Ik mag hopen dat de TS dit al geprobeerd heeft, anders is het wel een tikkeltje sneuquote:
quote:
Je bent onrein, smeerpoets.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:00 schreef najazeg het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat je wel van mij zou houden
Nee, 't staat toch in de op wat ik ermee wil bereiken. Ik wil tips om haar m'n naam beter te laten onthouden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:39 schreef najazeg het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk met dit topic bereiken? Dat iedereen zegt awwww wat zielig?
Ik heb het iedere les al geprobeerd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de TS dit al geprobeerd heeft, anders is het wel een tikkeltje sneu.
Nou dan is het toch simpel? Negeer haar vragen/opmerkingen tot ze je met je echte naam aanspreekt. Of plak een post-it met je naam op je voorhoofd. Desnoods tatoeer je je naam op je arm zodat als je je hadn opsteekt ze het meteen kan lezen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb het iedere les al geprobeerd.
het is mogelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:12 schreef Grimmjoww het volgende:
Post gewoon je naam alsof iemand die jouw kent toevallig op dit topic stuit
Ze raakt geirriteerd als ik niet reageer, denk je dat ik jouw idee nog niet had uitgevoerd?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou dan is het toch simpel? Negeer haar vragen/opmerkingen tot ze je met je echte naam aanspreekt. Of plak een post-it met je naam op je voorhoofd.
Dat is toch niet jouw probleem? Moet zij maar niet achterlijk zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze raakt geirriteerd als ik niet reageer, denk je dat ik jouw idee nog niet had uitgevoerd?
Ze is Duits en we verstaan elkaar niet zo goed, dus alles gaat lastig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is toch niet jouw probleem? Moet zij maar niet achterlijk zijn.
Een welgemeende "Hält die Kleppe, Schweinhundin!" doet wonderenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze is Duits en we verstaan elkaar niet zo goed, dus alles gaat lastig.
Ze kan geen woorden en/of zinnen juist vertalen voor ons, omdat ze de Nederlandse taal niet goed beheerst. Ik kwam er vandaag achter dat ze een invalster is, ik vind het eerlijk gezegd wel jammerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een welgemeende "Hält die Kleppe, Schweinhundin!" doet wonderen.
M'n eigen taal (Nederlands?) verstaat ze dus niet goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Daarom maak je haar even in je eigen taal duidelijk dat je niet van haar gedrag gediend bent.
Haar eigen taal bedoelde ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n eigen taal (Nederlands?) verstaat ze dus niet goed.
Misschien heeft je juffrouw wel gewoon een beginnende vorm van Alzheimerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, 't staat toch in de op wat ik ermee wil bereiken. Ik wil tips om haar m'n naam beter te laten onthouden.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:10 schreef najazeg het volgende:
[..]
Misschien heeft je juffrouw wel gewoon een beginnende vorm van Alzheimer
Ja, ik ken haar in het echtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:12 schreef Grimmjoww het volgende:
Post gewoon je naam alsof iemand die jouw kent toevallig op dit topic stuit
Lijkt er niet eens op hequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:03 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Ja, ik ken haar in het echtJij kan je hier voorlopig ook niet meer vertonen
Approved:JA, het is een meisje, NEE ze heet geen fatima en NEE jullie zaten niet dichtbij.
Wat nou, Mohammed is gewoon een veelvoorkomende naam.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lijkt er niet eens op he![]()
Mensen die Fatima en Mohammed als voorbeeldnamen gebruiken voor allochtonen
Ja he... ik bedoel, ik ken meer Ali's dan Mohammed's ... of dat ligt aan mijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lijkt er niet eens op he![]()
Mensen die Fatima en Mohammed als voorbeeldnamen gebruiken voor allochtonen
Niet zo erg om het als DE naam van de allochtonen te zien, alsof jullie geen andere namen zijn tegengekomenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat nou, Mohammed is gewoon een veelvoorkomende naam.
Ligt eraan. Ik ben in mijn Arabische tijd toch wel absurd veel Ali's, mohammeds en Achmed's tegengekomen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet zo erg om het als DE naam van de allochtonen te zien, alsof jullie geen andere namen zijn tegengekomen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:09 schreef Precizionist het volgende:
Toegegeven, ik ken geen allochtoon die Jan-Willem heet...
Die ken ik ook, maar kijk naar Nederland. Heet iedere allochtoon die jij kent zo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik ben in mijn Arabische tijd toch wel absurd veel Ali's, mohammeds en Achmed's tegengekomen.
Bij Turreken weetiknie.
Variatie is er wel, maar tot op bepaalde hoogte. Kijk maar eens naar de lijst van 'geaccepteerde' namen voor Marokkaanse kinderenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Geef wel toe, er is meer variatie dan hier op het forum genoemd wordt
Stuur me die lijst eens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Variatie is er wel, maar tot op bepaalde hoogte. Kijk maar eens naar de lijst van 'geaccepteerde' namen voor Marokkaanse kinderen.
Superwaar!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Geef wel toe, er is meer variatie dan hier op het forum genoemd wordt
Zat nog na te denken over hoeveel Mo's en Fatima's er op onze school zittenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:24 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Superwaar!![]()
Helaas is dit de KLB, al de mensen die hier posten zijn er meestal op gericht om iemand lekker de dag nóg zuurder te maken, dat is de wet van de KLBAls we in een serieuzere sectie zouden zitten had je waarschijnlijk betere reacties gehad.
![]()
42?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zat nog na te denken over hoeveel Mo's en Fatima's er op onze school zitten
Meisje met een jongensnaamquote:
Je bent een Turkquote:
Ik ben een uitzondering MWAUHUHWAUHAWWAUHquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:30 schreef Muzz_ het volgende:
Meeste Mocros en Turken heten Muhammed Ali Hassan Yusuf Mustafa Ibrahim Abdul Ahmed of Usman en voor de dames Aisha, Salima-Selma, Fatima, Samira, Soumaya, Hajar, Siham of Jasmina
Jij moet dus je naam spellen door de telefoon in Turkije..quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben een uitzondering MWAUHUHWAUHAWWAUH
Neequote:Op vrijdag 6 november 2009 18:32 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Jij moet dus je naam spellen door de telefoon in Turkije..
Als ze niet weet dat het een jongensnaam is, maar ze spreekt je wel aan met een jongensnaam.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ben een meisje, maar m'n lerares spreekt me aan met een jongensnaam, ze weet niet dat het een jongensnaam is, hoe kan ik haar dit leren onthouden
Wtf, ik snap deze hele opmerking niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:34 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Als ze niet weet dat het een jongensnaam is, maar ze spreekt je wel aan met een jongensnaam.
Hoe weet ze dan dat het een jongensnaam is?
Ze weet toch wel dat je een meisje bent? Of heb je een snor?
Heet je Bil?
Ooohh dat verheldert de zaakquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wtf, ik snap deze hele opmerking niet.Ze weet dat ik een meisje ben, maar ze weet niet dat ze me aanspreekt met een jongensnaam.
P R A A T er eens over met dr, het is griezelig en nieuw, maar elke fokker moet het ooit proberen.. en soms loopt het slecht af en mag je elke post met eenquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wtf, ik snap deze hele opmerking niet.Ze weet dat ik een meisje ben, maar ze weet niet dat ze me aanspreekt met een jongensnaam.
insh'allah betekent in gods naam.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
neehoor, dag dag allahje doet maar iets in je eigen naam..
Ik heb het vaak genoeg geprobeerdquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
P R A A T er eens over met dr, het is griezelig en nieuw, maar elke fokker moet het ooit proberen.. en soms loopt het slecht af en mag je elke post met eensluiten.
straf jezelf voor deze domme uitspraakquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:43 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
insh'allah betekent in gods naam.
Dus hij zal wel iets zeggen van "krijg kanker in gods naam" of "ga dood in gods naam" of "blaas jezelf op in gods naam".
Tenslotte is dat wat terroristen doen. De wereld bombarderen en iedereen killen met hun pipa's omdat Allah dat zou willen ofzo
Dus ze is er niet maar toch spreekt ze je aan.. rightquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb het vaak genoeg geprobeerdgeen resultaat, daarom kom ik op fok om meer advies vragen.
Ze is tijdelijk weg, overspannen.
Ja dankje.. maar dat zei ik toch!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:43 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
insh'allah betekent in gods naam.
Dus hij zal wel iets zeggen van "krijg kanker in gods naam" of "ga dood in gods naam" of "blaas jezelf op in gods naam".
Tenslotte is dat wat terroristen doen. De wereld bombarderen en iedereen killen met hun pipa's omdat Allah dat zou willen ofzo
Toen ze er nog wasquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dus ze is er niet maar toch spreekt ze je aan.. right
Buitenlander + vaag verhaal..
Ze was er nog, toen ik dit topic geopend had.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:48 schreef fs180 het volgende:
Maar niet meer dus..
Waarom open je dit topic dan?
Ik ga het niet proberen uit te leggen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:50 schreef fs180 het volgende:
Aha.. Vraag dan een slotjuh aan.
En hoe spreek je jouw naam uit?
Ik heb geen snor, met je klote kopquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar als je een snor hebt mag je toch met een jongensnaam aangesproken worden
Dat durf je niet, dus praat er ook niet over, sukkeltje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:55 schreef fs180 het volgende:
Jij denk dat ze mods over hebben? Ze lezen echt niet elk topic hoor.. En waarom wil je mij niet uitleggen hoe je jouw naam uitspreekt, voel je je dan beledigd, denk je dat ik je kom vervolgens, je zus kom ontmaagden, je geit jatten?
Pm je gegevens maar, ik heb wel zin is een uitdagingquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat durf je niet, dus praat er ook niet over, sukkeltje.
Nee, ik durf niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
Pm je gegevens maar, ik heb wel zin is een uitdaging
Ja, maar dat durf ik dus niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:01 schreef fs180 het volgende:
Maar ik wel, en daar ging het om, jij hoeft alleen thuis the wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |