Voor de 2x keer, dacht ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:37 schreef Captain_Slow het volgende:
I think I like the Frikandel Speciaal![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik ook niet echt verwacht als nieuwe MHquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:38 schreef Sersjee het volgende:
Ah, Fake Blood is dus niet de nieuwe MH.
Er zijn veel fans bij 3FM van deze van Fake Blood, maar denk dat het ietsje te 'apart' is voor een MH.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had ik ook niet echt verwacht als nieuwe MH. Zet mijn geld op Flinke Namen.
Die Temperer maakt wel een goede kans volgens mij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:38 schreef Sersjee het volgende:
Ah, Fake Blood is dus niet de nieuwe MH.
Daar kan ik heel goed mee leven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er zijn veel fans bij 3FM van deze van Fake Blood, maar denk dat het ietsje te 'apart' is voor een MH.
Flinke Namen wordt het idd.
Niets aan toe te voegenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er zijn veel fans bij 3FM van deze van Fake Blood, maar denk dat het ietsje te 'apart' is voor een MH.
Flinke Namen wordt het idd.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:52 schreef Sersjee het volgende:
*ziet weer het dak er af vliegen in het Gelredome, de Arena en op Pinkpop (al heeft Pinkpop geen dak en kan het er dus ook niet afvliegen, maar je snapt vast wel wa'k bedoel)*
Sgoedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:53 schreef muisje-eliza het volgende:
wheeeej kom Hans...we gaan een dansje doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu je het zegt het wordt hier nu behoorlijk mistigquote:
Confirmquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Nu je het zegt het wordt hier nu behoorlijk mistig
je moet je Queen zonnebril ook nog afzettenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:57 schreef themauster het volgende:
[..]
* gerbenp Confirmedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat wel, maar na de 15e keer weet je het wel. Het woordelijk mee kunnen praten spreekt ook niet voor mequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:47 schreef themauster het volgende:
Nog steeds een briljante serie die FriendsMaandag komen de 5 beste afleveringen achterelkaar op Veronica
Gekozen door het volk maar Veronica heeft zelf al een voorselectie gedaan. heb gekozen voor The one with Ross’s weddingquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:59 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat wel, maar na de 15e keer weet je het wel. Het woordelijk mee kunnen praten spreekt ook niet voor me.
Hoewel ik me kostelijk vermaakt heb met de MY FAJITAS! ep afgelopen dinsdag.
5 Beste volgens Veronica of kneuzen die gestemd hebben?
Miss kan Ekdom zelf ook weer es een gedicht voordragenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:08 schreef muisje-eliza het volgende:
Jan van Veen vanavond bij EkstraWeekend ik heb dr nu al zin an![]()
![]()
![]()
![]()
oooooooh * muisje-eliza knijpt in handjes van genotquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Miss kan Ekdom zelf ook weer es een gedicht voordragen. Kan me nog iets herinneren van jij en wei enzo
.
Zenden ze die ellende nog steeds uit?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:47 schreef themauster het volgende:
Nog steeds een briljante serie die FriendsMaandag komen de 5 beste afleveringen achterelkaar op Veronica
Kan me er nog niet op verheugen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Gekozen door het volk maar Veronica heeft zelf al een voorselectie gedaan. heb gekozen voor The one with Ross’s wedding
RTL 8quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zenden ze die ellende nog steeds uit?Laten ze Married with Children maar weer eens herhalen
Ja inderdaadquote:
Dan wordt het wel weer eens tijd dat ze het opnieuw uitzendenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:14 schreef on_air het volgende:
[..]
RTL 8. Tenminste, begin van dit jaar.
buren? moet je eruit?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:22 schreef Brennel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Brennels vinger gaat als vanzelf richting de volumeknop.
Wat ga ik straks moeten wennen aan buren...
Jaquote:
quote:Ellemieke Vermolen omringd door koks. Op de manier waarop ik dat zeg klinkt het best ranzig!
Meeste grove belediging die je kan maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Je lijkt Giel wel."
Nou, een ergere vergelijking is haast niet denkbaar.
Dit erf wordt gehuurd van Het Geldersch Landschap (erfpacht), en de vrouw waar ik dit huisje weer van huur, en die in het grote huis naast mij woonde, is al bijna een jaar niet meer thuis omdat ze flink kwakkelt met haar gezondheid. Dus betalen zij huur aan Het Geldersch Landschap voor een onewoond huis... beetje zonde.quote:
oooh wat ergquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:33 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dit erf wordt gehuurd van Het Geldersch Landschap (erfpacht), en de vrouw waar ik dit huisje weer van huur, en die in het grote huis naast mij woonde, is al bijna een jaar niet meer thuis omdat ze flink kwakkelt met haar gezondheid. Dus betalen zij huur aan Het Geldersch Landschap voor een onewoond huis... beetje zonde.
Het is nog onduidelijk wat de stichting met het erf gaat doen, omdat het ook al ontzettend oud is, dus moet ik er ook uit
Als ik in die regio zou werken, zou ik er ook aan denkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:39 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza wil in het huis naast Bren wonen
Whehe.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:44 schreef Sersjee het volgende:
Beetje jammer alleen dat ze voor het opnemen van deze versie helemaal naar Amsterdam moesten komen. Kon zeker niet in nep-België...
Kun je rond de 1000,- huur per maand betalen? Je betaalt er wel voor...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:39 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza wil in het huis naast Bren wonen
als het incl alles isquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:47 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kun je rond de 1000,- huur per maand betalen? Je betaalt er wel voor...
Die van mijn naar KXquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:48 schreef gerbenp het volgende:
Zometeen om 12:00 springt de radio automatisch uit
Bij mij schakelt ie dan meestal automatisch over op KXquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:48 schreef gerbenp het volgende:
Dan is het bij mij tijd voor tuin en badFMquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:48 schreef gerbenp het volgende:
Hier WinampFM of KXquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan is het bij mij tijd voor tuin en badFM
Oja, dat is waar ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:46 schreef Sirolf het volgende:
Vraag is natuurlijk nog steeds of Rob wel mee gaat doen aan de Popduel-finale, omdat 'ie er gister ook al niet was en het al eens eerder af heeft laten weten (vorig jaar volgens mij)...
Oja, fijn!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:56 schreef Sersjee het volgende:
Nou nog even melden dat Coen & Sander er niet zijn vanmiddag en dat Timur de boel overneemt, dan is dat bruggetje ook weer gemaakt.
Ik denk dat het Coldplay - Lover in Japan wordtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, fijn!. Misschien mag hij rond 16:30 wel een van zijn favo platen (Temper Trap) aankondigen als MH !
Haha, toch leukquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:59 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik denk dat het Coldplay - Lover in Japan wordt
Maar die grapjes zijn nu al genoeg gemaakt
Niet dat het echt voor het programma uitmaakt, luisteren doe ik toch niet. Het blijft even slecht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:56 schreef Sersjee het volgende:
Nou nog even melden dat Coen & Sander er niet zijn vanmiddag en dat Timur de boel overneemt, dan is dat bruggetje ook weer gemaakt.
En als ze er wel is dan komt ze te laat of ze praat met volle mond en maakt ze beginnersfouten. Mis Dolf..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:58 schreef LeonH het volgende:
Haha Claudia er alweer niet op.... Mensen van 3fm... Wat is dit voor een aanfluiting, die vrouw is er volgens mij meer niet dan wel op vrijdagmiddag...
Ze kan het net zo goed van te voren opnemen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:58 schreef LeonH het volgende:
Haha Claudia er alweer niet op.... Mensen van 3fm... Wat is dit voor een aanfluiting, die vrouw is er volgens mij meer niet dan wel op vrijdagmiddag...
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En als ze er wel is dan komt ze te laat of ze praat met volle mond en maakt ze beginnersfouten. Mis Dolf..
Dan is hij idd helemaal lastig om te volgenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vond Dolf ook wel leuk.... behalve als ik hoofdpijn had
Qua muziek vond ik het trouwens ook best primaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:04 schreef Impry het volgende:
Dolf mocht ik wel ja, soms wat irritant, maar verder best te doen.
Ja, Leuk is anders was altijd super, maar ik zat altijd te hopen dat Dolf er niet was en we Veenstra kregenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En als ze er wel is dan komt ze te laat of ze praat met volle mond en maakt ze beginnersfouten. Mis Dolf..
Freaking irritant mens idd. Kikkie, ofzo iets.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:07 schreef muisje-eliza het volgende:
naast dat Dolf best vaak kinderen aan de foon kreeg, kreeg ie ook vaak zo n wijf aan de telefoon die dan heel kinderachtig ging praten.. Daar ging ie zo leuk mee om
Dat was ook altijd erg leuk idd als hij er zatquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, Leuk is anders was altijd super, maar ik zat altijd te hopen dat Dolf er niet was en we Veenstra kregen
quote:kudzooi. stenders nog steeds zonder stem. en fred is op drank doorreis door europa. it's gonna be a very long fucking day.. #kxradio
weeeheheh ik las t nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:20 schreef Sersjee het volgende:
Dit belooft weinig goeds voor het Popduel...
[..]
Gewoon even snel uit Veenstra en Arens de beste bepalen en die tegen Ekdom laten spelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Shitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zij zelf ook, zo te horen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:34 schreef -Hans- het volgende:
Merk toch dat ik wat moeite heb met de nieuwe Miss Montreal
Dan vervangt Bertje hem toch gewoonquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:Stenders is niet beschikbaar vandaag. De DJDuel finale wordt verplaatst naar maandag. Kan de goudverf van de bokaal tenminste goed indrogen.
Ik denk dat de Publieke Omroep er goed aan doet SBS Nederland in zijn geheel te boycotten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer zo'n inhoudsloze wannabe-muts. Vooral ook het programma weer. Zooooo uniek
.
in ieder geval beter te harden dan dat vorige geschreeuw van haarquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het popduel is pas maandagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:06 schreef Vlindur het volgende:
Zo. Ik ben er ook weer even![]()
Ik kan het popduel horen, de nieuwe MH waarschijnlijk niet. (geboortekaartjes uitzoeken)
(Maar ik blijf er bij, doen ze dat hyperendeklotenummer dan zijn ze me een week kwijt.)
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:50 schreef Captain_Slow het volgende:
If you tolerate this, then your children will be next
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het popduel is pas maandag. Uitgesteld vanwege ziekte van Rob.
Ja, ik las het. Weer zn stem kwijt. Erg geloofwaardig vind ik het niet heurquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het popduel is pas maandag. Uitgesteld vanwege ziekte van Rob.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Weer zn stem kwijt. Erg geloofwaardig vind ik het niet heur![]()
Nou ja. Maandag kan ik het ook gewoon horen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Weer zn stem kwijt. Erg geloofwaardig vind ik het niet heur![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:50 schreef Captain_Slow het volgende:If you tolerate this, then your children will be next
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Vorig jaar was het volgens mij precies hetzelfde liedje.. Naja, dan horen we het maandag wel
Nou, hij's ook niet bij KX, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet helemaal van de baanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Precies. Laat hem dan gewoon niet meedoen. Dit is toch helemaal niet leuk zo? En voor ons ook niet
Hij kan daar moeilijk wel gaan zitten toch. En ach. Ik vind het gewoon jammer. En ook zonder stem kun je heus wel meedoen. Dan fluister je toch gewoon?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, hij's ook niet bij KX, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel.
Het is maar een spelletje.Loop niet zo te zeiken mensquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hij kan daar moeilijk wel gaan zitten toch. En ach. Ik vind het gewoon jammer. En ook zonder stem kun je heus wel meedoen. Dan fluister je toch gewoon?
Denk het wel, hij is weer in nederland want hij was met Ekdom naar This is it geweestquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:27 schreef Paul-89 het volgende:
Mag aannemen dat Corné present is vanavond ?
zoals zo vaakquote:
Pardon? Doe es ff normaal. Ik mag mijn mening hier toch verkondigen? Heb je ergens last van ofzo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje.Loop niet zo te zeiken mens
dan zal erf minstens wel een nummer van MJ gedraaid worden door hem denk ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Denk het wel, hij is weer in nederland want hij was met Ekdom naar This is it geweest
quote:
Whehequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waardeloze mix
dat nummer doet me denken aan die vreselijke franse les die kregen in de 1e klas op de mavoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:35 schreef -Hans- het volgende:
Ultimate Kaos - Casanova.. Mijn god kies dan voor Alizee. Al was het alleen al vanwege de beeldvorming.
lolquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:36 schreef themauster het volgende:
[..]
dat nummer doet me denken aan die vreselijke franse les die kregen in de 1e klas op de mavo
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oh god, weer hele avonden Mart Smeets op tv![]()
![]()
![]()
Ieder nadeel heeft zijn voordeel: nu kan Mart Smeets weer van bil gaan met Ria Visser.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beer good!quote:
Als ze dat nou eens uitzenden, altijd nog een stuk boeiender dan weer 1 of andere wereldbeker wedstrijd in Kazachstan of zo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ieder nadeel heeft zijn voordeel: nu kan Mart Smeets weer van bil gaan met Ria Visser.
Met die lelijke truien altijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik niet met de Kabouter Wesley hypequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:03 schreef alors het volgende:
Ik heb trouwens echt niets met die Fake Blood hype. Ben ik de enige?
Fake Blood nieuwe megahit???quote:Domien
Komt bij 3FM natuurlijk zelden voor dat we twee keer in één uur dezelfde plaat draaien.. #megahit
Heeft 1x een trui aan gehad en wordt nu altijd herinnerd aan zijn truienquote:
Nou dan ga ik geen 3fm luisteren deze week.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:06 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik niet met de Kabouter Wesley hype
Trouwens:
[..]
Fake Blood nieuwe megahit???
Ik interpreteer ook zoiets. 't Zou wel gaaf zijn zegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:06 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik niet met de Kabouter Wesley hype
Trouwens:
[..]
Fake Blood nieuwe megahit???
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:00 schreef borisz het volgende:
Bestuurlijke informatievoorziening/accounting information systems is heerlijke droge kost. Vier uur HC van dat vak achter elkaar is een lange zit
.
Geen Fake Blood want die is het vorige uur al gedraaid volgens Timur... Beetje tegenstrijdig met wat Domien twittertquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef Againzender het volgende:
Flinke Namen geen MH
Nou, dan zal het wel weer Anouk worden
Flinke Namen (niet mijn ding. Vreselijk saai) - Anouk (niet zo erg als haar vorige single) of Temper Trap. Mocht het Temper Trap zijn dan bouw ik hier een feestjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef Againzender het volgende:
Flinke Namen geen MH
Nou, dan zal het wel weer Anouk worden
Whaha die hebben we inderdaad ook nogquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef henkde_j het volgende:
Toch geen Kane als MH?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Ook het boek van Starreveld door moeten worstelen?
Nope, ik had iets anders. Paars/gele kaft. Weet ff de naam niet. Maar Starreveld is gedurende de opleiding natuurlijk regelmatig voorbij gekomenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Ook het boek van Starreveld door moeten worstelen?
Dat zou Domien nooooooit doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:13 schreef Sersjee het volgende:
Of Domien zit het hele zooitje te fucken.
Die hadden we natuurlijk al een tijdje niet gehad. Die zijn weer aan de beurtquote:
ik ook, maar Timur zat dat glashard te ontkennen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha die hebben we inderdaad ook nog.
Vond het wel opvallend dat ik Temper Trap vanochtend bij Giel hoorde en hij is enthousiast over de plaat. Maar goed, ik ga er vanuit dat het Flinke namen is geworden.
Als die het wordt, wordt de 'stelling' dat de dj's de MH kiezen compleet onderuit gehaald. Of hebben we al een dj ontdekt die dat gedrocht WEL leuk vindtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Die hadden we natuurlijk al een tijdje niet gehad. Die zijn weer aan de beurt
het is zo jammer dat iemand wel de moeite heeft genomen de bek van die 'zanger' dicht te plakken, maar dat het niet helemaal goed gelukt is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Die hadden we natuurlijk al een tijdje niet gehad. Die zijn weer aan de beurt
Ik wens ze er veel succes mee. Het zal iig werkgelegenheid opleveren.quote:
Giel vindt het gejank van de kat van onze overburen nog mooi.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als die het wordt, wordt de 'stelling' dat de dj's de MH kiezen compleet onderuit gehaald. Of hebben we al een dj ontdekt die dat gedrocht WEL leuk vindtBehalve Giel natuurlijk die het natuurlijk weer WOW WOW WOW vindt.
Inderdaad jammer. Nu zitten alleen zn tanden nog op elkaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is zo jammer dat iemand wel de moeite heeft genomen de bek van die 'zanger' dicht te plakken, maar dat het niet helemaal goed gelukt is.
Ok. Ik heb een grote pil a 900 pagina's en een pil a 400 pagina's van Starreveld. Daarnaast nog een Amerikaans boekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, ik had iets anders. Paars/gele kaft. Weet ff de naam niet. Maar Starreveld is gedurende de opleiding natuurlijk regelmatig voorbij gekomen.
Ff opgezocht: Grondslagen Administratieve Organisatie van Jans.
Psies. Al zeikt een mongooltje de hele studio onder, dan nog is het "WAUW WAUW WAUW. Te gek, man!"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Giel vindt het gejank van de kat van onze overburen nog mooi.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is zo jammer dat iemand wel de moeite heeft genomen de bek van die 'zanger' dicht te plakken, maar dat het niet helemaal goed gelukt is.
quote:
Ik vraag me altijd af of hij nou echt zo dom is als ie overkomt of dat het gespeeld is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik luister nu dat Timurgeval ff voor de MH, maar het gaat echt weer nergens over. Wat een niveau.
Ja, maar die zal hij ook wel weer een uur uitstellen.... Maar als hij dat doet zou het toch Fake Blood wel kunnen zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik luister nu dat Timurgeval ff voor de MH, maar het gaat echt weer nergens over. Wat een niveau.
Ik hóóp dat het gespeeld is. Anders is het echt een zielig ventje. Nouja, dat is ie ook als ie het niet speelt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of hij nou echt zo dom is als ie overkomt of dat het gespeeld is.
Pink
1 keer?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Heeft 1x een trui aan gehad en wordt nu altijd herinnerd aan zijn truien
Is ook een plaat die je na één week wel gehoord hebt. Nu dus.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:27 schreef Againzender het volgende:
Ah, ja, deze horen we ook al de hele week, en daar zijn inderdaad alle DJ's wel fan van. Misschien Rob niet, maar die is niet voor niets ziek natuurlijk
Ik ook wel, alleen ik vind het zo lafjes om zulke artiesten megahit te maken.quote:
dat heb ik met al zijn platen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is ook een plaat die je na één week wel gehoord hebt. Nu dus.
loopt hij te paffen?? volgens mij loopt 3FM daar dan kans op een boete.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:30 schreef henkde_j het volgende:
Waarom mag Timur eigenlijk roken in de studio
Is met de meeste platen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat heb ik met al zijn platen.
Doet hij wel vaker...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
loopt hij te paffen?? volgens mij loopt 3FM daar dan kans op een boete.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |