Hij zal er wel voor betaald worden zekerquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:59 schreef maril het volgende:
[..]
Mart is een workaholic hij is nl op vakantie, en doet tussendoor wat filmpjes ook van Elson dat filmpje werd in Texas gemaakt en toen gingen wat belletjes bij mij rinkelen en dacht ff twitteren bij Lance Armstrong en ja hoor, Meneer kon het weer niet laten om in zijn vakantie te werken
Ja, maar wel onder het zogenaamde Balkenendenorm hèquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:06 schreef Beregd het volgende:
[..]
Hij zal er wel voor betaald worden zeker
En Franse handbalteams.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef rubbereend het volgende:
Gilbert ziet eruit als een voetballer van een willekeurige Scandinavische voetbalclub, die plakken ook alles vol met sponsoren
Ja, maar de mijne is groter dan de jouwe.quote:
Beregd wie was jij ook al weer voorheen? ben nieuwsgierigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:52 schreef Beregd het volgende:O JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Het verdwijnen van nummers an sich heb ik ook niet zozeer een probleem mee, maar de verhouding sprintnummers en duurnummers raakt in disbalans.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op zich niet slecht dat ze de baannummers wat beperken (zouden ze ook eens in het schaatsen mogen doen) maar ze maken de verkeerde keuze's vind ik. Waarom iets erg spectaculairs als de puntenkoers moet verdwijnen is toch een raadsel
Het is nog niet definitief. Het IOC of de UCI overweegt het in ieder geval. Maar er is veel protest vanuit het wereldje. Onder meer Bruno Risi is een fel tegenstander van deze plannen. Ook Patrick Sercu sprak zich hier tegen uit.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer als die onderdelen verdwijnen.
De kleuren zijn op zich niks mis mee, het is alleen alsof de balken niet natuurlijk in elkaar over lopen.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:05 schreef Aalbers het volgende:
Ik vind het shirt van RadioShack tof! Mooie kleurencombinatie, en de reclame is niet extreem opvallend. Ook het Livestrongbandje vind ik tof.. Maar ik ben blijkbaar in de minderheid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |