Die zwarten zijn lekkerder.quote:
Idd.quote:
+ik heb teveel spekjes gegeten en als ik zo door ga.....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
+ ik heb niets te vreten boven, en als ik naar beneden ga vermoord mijn moeder mij
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
+ ik heb niets te vreten boven, en als ik naar beneden ga vermoord mijn moeder mij
Wattes?quote:
Oh my god.. Mijn Bas op de hoek verkoopt ze sinds deze week!!! Heb er al 2 opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:08 schreef Tassiepassie het volgende:
favo ijsje
[ afbeelding ]
Jammer dat ik van mezelf niet mag![]()
Ik ga slapen
Het glazuur spat al van mijn tanden bij het zien van zo'n foto.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou dan.
Ik wil vlees met brood. Lahmacun ofzo.quote:
Je weet dat dit in het nederlands niet zo lekker klinkt hequote:
Zo'n kapsalonnetje gaat er zeer zeker wel inquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:20 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Kutplaatjes. Edoch. Kapsalon, 14.gif.
Mijn lakens zijn niets een zo wit manquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:24 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Jezus had je niet wat beters kunnen kiezen?
[ afbeelding ]
Ben zover ook al ben ik op het randje van kotsen, het zou zonde zijn als niet alles op ging.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Het glazuur spat al van mijn tanden bij het zien van zo'n foto.
Waarom alleen zoetigheid als lekkers?
Zó zó.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:27 schreef zoefschildpad het volgende:
Bah, nou heb ik ook honger
en ik heb vanavond al 450 gram gebakken aardappels, 3 hamburgers en een pannenkoek gegeten, pff
Ik ben nog eens met de böreks en çöreks begonnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Welke nationalist biedt tegenstand tegen zG en post diverse stamppot schotels?
Dat hoeft niet eens, met je eten. Waarom moeten Nederlanders perse allemaal knollen en onkruid vreten terwijl die mannetjes rechts van ons lekker vleesch hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben nog eens met de böreks en çöreks begonnen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Welke nationalist biedt tegenstand tegen zG en post diverse stamppot schotels?
wat is dat dan voor "lekkers"?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:28 schreef Ayca het volgende:
eerste plaatje als je iets lekkers intypt:
[ afbeelding ]
2x mona pudding en dat uitgemeerd over dr lichaam. dinner served.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:24 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enjoy.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ben zover ook al ben ik op het randje van kotsen, het zou zonde zijn als niet alles op ging.
Ik kan sowieso die keuken wel waarderen maar écht lekker vind ik het er op sommige dingen na niet uit zien. En aangezien ik hier naar plaatjes kijk en plaatjes geen geur / smaak hebben. Graag wat smakelijker uitziende gerechten zG.quote:
Wat is dat? Turkse gehaktballen met tomatensaus en olie?quote:
Sulu köfte denk ik, dus een soort soep waarin gehaktballen zitten. En dat rode komt van de tomatenpuree en olie.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat is dat? Turkse gehaktballen met tomatensaus en olie?
Spare ribs zou ik nu ook wel lusten idd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:43 schreef minutenman het volgende:
[..]
wat voor vuige aambeien delicatesse is dat?
spare ribs mits goed gemarineerd:![]()
![]()
[ afbeelding ]
vooral die olie doet t mquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat is dat? Turkse gehaktballen met tomatensaus en olie?
Noem eens een obscuur Turks broodje dat wat minder bekend is dan kebab?quote:
deegwaar? je zin is nogal dubbelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:47 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Noem eens een obscuur Turks broodje dat wat minder bekend is dan kebab?
Joah!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:43 schreef minutenman het volgende:
[..]
wat voor vuige aambeien delicatesse is dat?
spare ribs mits goed gemarineerd:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is that the best you can do?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:24 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een soortgelijk broodje als kebab, maar dan wat minder bekend. Ergens diep in de Turkse provincie zijn vast culinaire hoogstandjes bedacht die ik nog niet ken. Noemt u ze.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
deegwaar? je zin is nogal dubbel
Broodje muis?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:47 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Noem eens een obscuur Turks broodje dat wat minder bekend is dan kebab?
zo'n lekker gek wijfquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:24 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:08 schreef Tassiepassie het volgende:favo ijsje
[ afbeelding ]
Jammer dat ik van mezelf niet mag![]()
Ik ga slapen
wtf is dat?quote:
Ja nogmaals wtf is dat?? turkse slagroom taart?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:39 schreef zarGon het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]!
Hmm lekker bladerdeeg met ei eropquote:
Dat was mijn 2e vermoedenquote:
Laat maar hoor, kreeg er laatst 2 van die gast bij mijn plaatstelijke donur toko ( kapsalon ftwquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:54 schreef zarGon het volgende:
Op afstand is het altijd goor. Deel je er eentje uit, kunnen ze er niet meer van afblijven.
Döner.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:53 schreef Kasirga het volgende:
[..]
Ik zit op school, hence de achtergrondgeluiden en slechte kwaliteit.
Döner: http://tinypic.com/player.php?v=2mn0sx5&s=5.
[..]
Dürüm döner: http://tinypic.com/player.php?v=2nixy7a&s=5.
[..]
Lahmacun: http://tinypic.com/player.php?v=nysa4g&s=5.
De letter ö ligt tussen de 'eu' en de 'o'.
sorry!quote:
De 1e ziet er erg goed uitquote:
TS is te arm voor voedselquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:20 schreef piepschuimblok het volgende:
HAHAHAH TS IEDEREEN POST NU PLAATJES VAN LEKKERE DINGEN EN JIJ HEBT NIETS IN HUIS!!! origineel
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:50 schreef shinydiscoball het volgende:
Als ik niet ziek was zou ik het heel erg eens zijn met zG.
Maar ik ben wel ziek en wil nu het liefst:
[ afbeelding ]
En dat met zo'n lekkere weeige chemische wortelsmaak eraan
heb je het al op? omg ga naar de eerste hulp en laat je leegpompen nu!quote:
Is dat rechts allemaal curry? En wat zit daar op die worst bouilon poeder? gatverquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:37 schreef Chain_Reaction het volgende:
Opzich zie ik nu wel heil in een echte Duitse currywurst.
[ afbeelding ]
Die patat mogen ze houden though.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |