Die zwarten zijn lekkerder.quote:
Idd.quote:
+ik heb teveel spekjes gegeten en als ik zo door ga.....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
+ ik heb niets te vreten boven, en als ik naar beneden ga vermoord mijn moeder mij
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
+ ik heb niets te vreten boven, en als ik naar beneden ga vermoord mijn moeder mij
Wattes?quote:
Oh my god.. Mijn Bas op de hoek verkoopt ze sinds deze week!!! Heb er al 2 opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:08 schreef Tassiepassie het volgende:
favo ijsje
[ afbeelding ]
Jammer dat ik van mezelf niet mag![]()
Ik ga slapen
Het glazuur spat al van mijn tanden bij het zien van zo'n foto.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou dan.
Ik wil vlees met brood. Lahmacun ofzo.quote:
Je weet dat dit in het nederlands niet zo lekker klinkt hequote:
Zo'n kapsalonnetje gaat er zeer zeker wel inquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:20 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Kutplaatjes. Edoch. Kapsalon, 14.gif.
Mijn lakens zijn niets een zo wit manquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:24 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Jezus had je niet wat beters kunnen kiezen?
[ afbeelding ]
Ben zover ook al ben ik op het randje van kotsen, het zou zonde zijn als niet alles op ging.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Het glazuur spat al van mijn tanden bij het zien van zo'n foto.
Waarom alleen zoetigheid als lekkers?
Zó zó.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:27 schreef zoefschildpad het volgende:
Bah, nou heb ik ook honger
en ik heb vanavond al 450 gram gebakken aardappels, 3 hamburgers en een pannenkoek gegeten, pff
Ik ben nog eens met de böreks en çöreks begonnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Welke nationalist biedt tegenstand tegen zG en post diverse stamppot schotels?
Dat hoeft niet eens, met je eten. Waarom moeten Nederlanders perse allemaal knollen en onkruid vreten terwijl die mannetjes rechts van ons lekker vleesch hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben nog eens met de böreks en çöreks begonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |