Aaah schattig!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, maar ik durfde het alleen niet te zeggen
Ik hoop het toch niet... serieus...quote:
Oh, waren het walletjes?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:03 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Aaah schattig!
Oeeeh griekjeee noemt me baby dat beloofd wat jongens, ze at toch van twee walletjes?
Maar we gingen slapen Drinky, wat doe jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh, waren het walletjes?
Ik las iets anders![]()
Oh we?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:08 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Maar we gingen slapen Drinky, wat doe je?
!
Welterusten iedereen!!! Nogmaals.
JAAAA MSS WELquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:03 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Aaah schattig!
Oeeeh griekjeee noemt me baby dat beloofd wat jongens, ze at toch van twee walletjes?
Ik bedoelde het goed met wequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh we?
Dat verandert de zaak. Trusten
Er stond eerst zucht, goed geedit, je kan het niet hebben, he, hallo het is allemaal voor de lol!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:10 schreef Goofisch het volgende:
[..]
JAAAA MSS WEL![]()
![]()
!!!!!!!!
Wil je dat horen?
![]()
Mensen die hun films nog branden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Brand jij spannende filmpjes? streamen kan ook gewoon hoor
Ik moest grinnikenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n SchweißFleck ist immer Geil!!!!!
Als strontvliegen op een koeienvlaai.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:34 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Fokkers die weer geilen. Ik heb het even alleen maar globaal bekeken, dus zeg het me maar als ik het verkeerd heb
.
Truequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:03 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Aaah schattig!
Wat?quote:
Ik ben niet zo heel duidelijk in beeld ik denk niet eens dat iemand me op straat zou herkennen. Care.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:48 schreef Lakitu het volgende:
Ik geloof er niks van.Ze had net zo makkelijk kunnen ontkennen.
Wat daarna komt versta ik niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wij zijn hier de fokking baas.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wij zijn hier de fokking baas.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel duidelijk in beeld ik denk niet eens dat iemand me op straat zou herkennen. Care.
yeah yeahquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat daarna komt versta ik niet.
Ja want Griekje gaat elke dag naar buiten zwaar opgemaakt alsof ze een figurant is voor een clipquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit redelijk duidelijk.!
Ja, weet ik veel, het zou toch kunnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja want Griekje gaat elke dag naar buiten zwaar opgemaakt alsof ze een figurant is voor een clip
Ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:57 schreef griekjeee het volgende:
Ik zit hier sowieso niet op te wachten, jullie mogen van mij net zo goed aannemen dat ik het niet ben.
Coolquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, het zou toch kunnen![]()
[..]
Ik weet genoeg.![]()
!
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind dit redelijk duidelijk.!
Ja want alles wat op fok komt dat trek ik mij aan en boeit mij best wel heel ergquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 02:19 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed met we.
[..]
Er stond eerst zucht, goed geedit, je kan het niet hebben, he, hallo het is allemaal voor de lol!
Ik ga slapen, weer welterusten, ik ben er echt weg van.
quote:
Gast haal der af ofzoquote:
Dat dus. Lijkt me niet nodig.quote:
Ik denk niet dat mensen daar continue op dat stukje laten afspelenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
maar op youtube staan is geen probleem?
dat is minder aantrekkelijk om in ieder topic van griek te posten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
maar op youtube staan is geen probleem?
Je bent voor het eerst op het internet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen daar continue op dat stukje laten afspelen
Ik ben de enige echte baas hier. Christenen, fagboys, kakkers en bitch niggaz op Fok!quote:
Met één knop doe ik je verdwijnen, ik ben de echte baas hier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:32 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik ben de enige echte baas hier. Christenen, fagboys, kakkers en bitch niggaz op Fok!
Ik denk serieus dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent voor het eerst op het internet?
Ernstiger vind dat er de moeite is gedaan om het als een gifje op te slaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik gelijk heb.Dat zou wel heel triest zijn als mensen zo naar dat youtube fragment kijken
Ik laat je verdwijnen in je moederquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met één knop doe ik je verdwijnen, ik ben de echte baas hier.
gedaan.quote:
klopt,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ernstiger vind dat er de moeite is gedaan om het als een gifje op te slaan.
Thanx.quote:
oh mijn godquote:
quote:
als je vlug kijkt lijkt het niet of die handen ergens anders zitten..quote:
was ze der vannacht nog om 1 uur?quote:
griekjeee, swa.quote:
En wat als het zo isquote:
Doe es niet, m'n computer wordt er zo sloom van..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:41 schreef Tacobell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik was wat later.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:43 schreef Goofisch het volgende:
[..]
was ze der vannacht nog om 1 uur?
fail
Wat de fuck kom jij hier nou weer doen, danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:44 schreef phpmystyle het volgende:
Viiiiiiieeeeeeeuuuuuuuwwwwwwww, ik sta god thank niet in de OP. Tevens is bericht getypt vanaf een MBO computer.
Daar was ook al een gifje gisteren van gemaakt...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:43 schreef soofje het volgende:
ZE IS TEVENS TE ZIEN BIJ 0:53!!!!
of had ik alle 11 pagina's moeten lezen en had iemand anders het al gezegd
Wat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef soofje het volgende:
uhm griekje...? bij die clip 2.27? oops?
Een positieve wending geven aan dit topic. En heb jij nu niet college?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat de fuck kom jij hier nou weer doen, dan.
Neen, ik heb vandaag vrij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een positieve wending geven aan dit topic. En heb jij nu niet college?
Gast, mijn trage strontcomputer op stage kan het zelfs nog aan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Doe es niet, m'n computer wordt er zo sloom van..
Ohh, en ik moet wel naar schoolquote:
Dat valt nog wel mee. (voor een griek)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:49 schreef Chriz2k het volgende:
Opkankeren met die lelijke hoer.
halve upskirt.quote:
quote:
Op andere stukjes is te zien dat dat jou rokje is.. en op 2.27... had de camera het even naar zijn zinquote:
welke castingburo kan ik haar boeken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |