wtf is dit voor een gruwelijk lelijk 'ding'?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:33 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nou dat dus denk ik dan maar
DIT staat er bij de station centrum west. begin van de stad:
[ afbeelding ]
WAT afschuwelijk zeg. mijn hemel.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Biels het volgende:
Klappen in de bios. Nog nooit meegemaakt.
Maar dat komt omdat je nooit achter je pc vandaan komt, behalve als je de overweging neemt om naar de kapper of sportschool te gaan om wat aan je nerderige uiterlijk te doen maar dan toch op het laatste moment er vanaf ziet en weer verder gaat fokken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Biels het volgende:
Onzin. Klappen in de bios is gewoon waanzin.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:22 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat je nooit achter je pc vandaan komt, behalve als je de overweging neemt om naar de kapper of sportschool te gaan om wat aan je nerderige uiterlijk te doen maar dan toch op het laatste moment er vanaf ziet en weer verder gaat fokken.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:28 schreef AlligatorNL het volgende:
Oh, bij mij in de zaal klapten er ook een aantal voor Inglorious Basterds
zelfde tijdens de premiere van revenge o/t sith. pathe hier draaide de film in 8 zalen tegelijk. begonnen ze in een andere zaal te klappen en te schreeuwen toen de intro begon, zaten wij nog de trailer van een of andere baut film van jim carrey te kijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:38 schreef fratsman het volgende:
6 jaar geleden bij de premiere van Lord of the Rings; ROTK. Nog nooit zo'n hysterische bende meegemaakt.Klappen, joelen, mensen die op het einde (hartverscheurend!) begonnen te huilen.
Ik ben 2 weken later op een rustiger moment nog een keertje gegaan...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:35 schreef skittelman het volgende:
[..]
zelfde tijdens de premiere van revenge o/t sith. pathe hier draaide de film in 8 zalen tegelijk. begonnen ze in een andere zaal te klappen en te schreeuwen toen de intro begon, zaten wij nog de trailer van een of andere baut film van jim carrey te kijken.
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Biels het volgende:
ECHT? Zijn er mensen in Rotterdam die dat doen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:43 schreef Ufo_wei het volgende:
gisteren na 2012 klapten er ook een paar mensen. dikke failpathe schouwburgplein btw
Wat voor baggerfilms ga je dan heen, dat ze zo extreem blij zijn dat het is afgelopen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef Goofisch het volgende:
Wat is dat nou, in leiden hoor ik ze fluiten en juichen
Kankerboerquote:
ik word al kwaad als ik een platte wagen zie, ga dus maar iemand anders voor tumor-agrarier uitmaken.quote:
En als goed geaarde conformist kun je natuurlijk niet achterblijven. Voor wie klap je overigens?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:16 schreef CasB het volgende:
Klappen doe je alleen bij een goede film. Ik was het ook niet gewend en stond er ook van te kijken dat iedereen ineens ging klappen na Inglourious Basterds.
mensen die klappen als ze geland zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:16 schreef solyaris het volgende:
Mensen die klappen tijdens of na een film in de bioscoop. Iets triesters bestaat er niet.
Dat is anders. Dan zit meestal de regisseur in de zaal, die wordt ook vaak na afloop uitgenodigd voor een nabespreking.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:14 schreef Seam het volgende:
Klappen bij IFFR
En: This is it.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Biels het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat ik de film dusdanig briljant vond dat ik er wel voor wilde klappen, maar voor een matige chickflick zou ik het niet doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:17 schreef solyaris het volgende:
[..]
En als goed geaarde conformist kun je natuurlijk niet achterblijven. Voor wie klap je overigens?![]()
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:56 schreef Salamander het volgende:
Ik klap altijd in de bios als er in de film een vliegtuig geland is.
Ik klap altijd in het vliegtuig als er een film afgelopen is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:56 schreef Salamander het volgende:
Ik klap altijd in de bios als er in de film een vliegtuig geland is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |