Daar vlakbij, Versantvoortstraat.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Welke straat dan? De Biesterweg zit nml. kneitervol studentenhuizen.
Oh, en vanuit Veldhoven is het ongeveer een half uur tot 3 kwartier fietsen naar Stratumseind.
Dat ligt eraan hoe hard je fietst en of je nuchter bent. Maar normaal moet dat zeker in een half uurtje kunnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:49 schreef DurumDoner het volgende:
Regel wel een fiets... Hoe lang is dat ongeveer, vanaf Veldhoven naar Stratum?
hoi terug!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zeg even hoi, woon nu sinds een klein jaar in eindhoven
zwaai ^^ Het weer is vandaag mooi bagger.. m'n oud papier is al bijna pulp wat buiten staatquote:
Ik dacht hoe kom ik nu weer aan een Eindhoventopic in mijn actives?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:14 schreef Staal het volgende:
Zo, aardig ingekakt hier dus dan moeten jullie Eindhovenaren wel feestbeesten zijn.
Iemand die Remsjo/Boembaski morgen mee wilt nemen om koninginnedag te vieren? Beschamelijk Koninginnedag probleem
Komt gewoon doordat er een andere Eindhoven SC isquote:Op woensdag 21 september 2011 12:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik dacht hoe kom ik nu weer aan een Eindhoventopic in mijn actives?
Het is gewoon 1 ingeslapen bende hier.
Oh vandaar. Vond het al zo gek want bijv. het West Brabant topic loopt als een trein en dat zou je veel meer verwachten van Eindhoven.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt gewoon doordat er een andere Eindhoven SC is
oh doe's een linkje dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 12:34 schreef Bos81 het volgende:
Komt gewoon doordat er een andere Eindhoven SC is
Geen idee, maar waarom nepfriet kopen terwijl je Swerts op de Boschdijk hebt zitten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef Nielsch het volgende:
Hallo mensen uit Eindhoven,
Een collega van mij beweert dat er in heel Eindhoven geen raspatat te verkrijgen is. Ik geloof hier helemaal niets van. Kan iemand mijn gelijk bevestigen?
Sowieso is er in Eindhoven niemand die patat besteldquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Geen idee, maar waarom nepfriet kopen terwijl je Swerts op de Boschdijk hebt zitten?
op 18 Maart is het PSV-Heerenveen. Als je met de auto komt hou dan rekening met drukke wegen vanaf ca 16.30 als je dan de stad UIT wil..quote:Op maandag 5 maart 2012 15:38 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
In het weekend van 17 Maart is het plan om weer 2 dagen naar Eindhoven te gaan. Door financiële redenen zoeken we een goedkope mogelijkheid. Heb al wat op Google gekeken maar daar zijn de prijzen allemaal redelijk gelijk aan elkaar, iemand nog tips ? Het gaat om een tweepersoonskamer.
Hapje gaan eten in een van de restaurantjes op de Dommelstraat?!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:44 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Wij gaan zelf ook naar de wedstrijd toeDus daar is al rekening mee gehouden
Nog tips voor het uitgaan in de buurt van stratumseind ? Natuurlijk stratumseind zelf maar is er nog iets echt een aanrader. Misschien iets om eerst even in te drinken of iets dergelijks ?
Er zit in Irish Pub op het verlengde van de Markt (jan van Lieshout straat, O' Shea''s genaamd. Hoe gezellig het daar is op zaterdag-zondag avond weet ik niet).quote:Op maandag 12 maart 2012 22:20 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Zoek meer een rustig kroegje, Irish pub lijkt me ook wel eens wat. Hapje eten doen we even goedkoop
Daar hangt wel een ontspannen sfeertje. Ik ga er regelmatig Spaans voetbal kijken.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:23 schreef Bos81 het volgende:
Van die wedstrijd is dan inderdaad mooi meegenomen.
[..]
Er zit in Irish Pub op het verlengde van de Markt (jan van Lieshout straat, O' Shea''s genaamd. Hoe gezellig het daar is op zaterdag-zondag avond weet ik niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |