nee....?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Kloonscans van Muck zijn even berucht als haar sluitposts. Maar dat weet je zelf natuurlijk minstens zo goed als ik.
Nou. Welke crewleden doen normaal de kloonscan?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:11 schreef DaMart het volgende:
Europese Commissie verslikt zich in koffie Noord-Holland
Volgende keer toch maar met kleine slokjes drinken?
Nieuw in het Nederlands taalgebied zeker?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef FFSletop het volgende:
Weet ik veel. Zei tog dak nieuw was?
Pas het eens toe danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef FFSletop het volgende:
Ironisch, dat onderwerp hebben we net afgerond, en volgens mijn docente Nederlands: '(Ik geef mijn naam niet vrij) is hier erg goed in.'
Ok, als jullie dat willen.quote:
Ja anders geloof ik al helemaal niet dat jij het drukker hebt dan ik het had op de mavo hoorquote:
Dan zet ik toch mijn welgemeende vraagtekens bij het taalniveau van deze docente.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef FFSletop het volgende:
Ironisch, dat onderwerp hebben we net afgerond, en volgens mijn docente Nederlands: '(Ik geef mijn naam niet vrij) is hier erg goed in.'
Dat deed ik al sinds de eerste les.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zet ik toch mijn welgemeende vraagtekens bij het taalniveau van deze docente.
Boejje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zet ik toch mijn welgemeende vraagtekens bij het taalniveau van deze docente.
Toetsweekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja anders geloof ik al helemaal niet dat jij het drukker hebt dan ik het had op de mavo hoor
Dubbel D - Ik meen het!quote:
Zie je das niks!quote:
xD moet ik eens doen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Zie je das niks!
Ik was kei druk met het vergooien van mijn leven en me helemaal de tering blowen en zuipen en dan mijn moeder overtuigen (met bloeddoorlopen ogen en een drankadem) dat ik heul wel nuchter was. DAT was pas druk
huh?quote:
Ja maar dat is ook pas als je elf jaar oud bent. Daar is ons FFgenie nog niet aan toe. Dus dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Zie je das niks!
Ik was kei druk met het vergooien van mijn leven en me helemaal de tering blowen en zuipen en dan mijn moeder overtuigen (met bloeddoorlopen ogen en een drankadem) dat ik heul wel nuchter was. DAT was pas druk
Houd nu 5 gram drugs in mijn hand.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook pas als je elf jaar oud bent. Daar is ons FFgenie nog niet aan toe. Dus dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk.
Ohwja. Kei stom van me. Al was ik toen wel al 13quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook pas als je elf jaar oud bent. Daar is ons FFgenie nog niet aan toe. Dus dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk.
Ja daar gaat je toekomst. Zeg het maar gedag!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Houd nu 5 gram drugs in mijn hand.
Kan niet, als ik me telefoon aansluit space'd mijn computer hem...quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja daar gaat je toekomst. Zeg het maar gedag!
Jah duh, waarom denk je dat wij vrouwen elke maand kilo's chocola naar binnen gooien?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:33 schreef FFSletop het volgende:
[..]gewoon pure cacao poeder. Schijnt je wel positieve "vibes" te geven.
Hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah duh, waarom denk je dat wij vrouwen elke maand kilo's chocola naar binnen gooien?!
Soms baal ik weleens dat we nietin Maleisië wonenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Houd nu 5 gram drugs in mijn hand.
Mooie combi. Zuup'n, smoken, en toch een goede toekomst!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:40 schreef Fha het volgende:
Overigens ben ik voor een drugsgebruikende zuipende Mavo-er prima terecht gekomen
Daar was het een kilo geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms baal ik weleens dat we nietin Maleisië wonen
Hard genoeg voor gevochtenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:43 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Mooie combi. Zuup'n, smoken, en toch een goede toekomst!
Wat dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Hard genoeg voor gevochten
Voor een prachtige avond verwijs ik nu door naar NL1, wat een bazen programma is er nu op
Terecht gekomen??quote:
Nu een man die gelooft in de kabouter bouw theoriequote:
Dat wordt hard neerkomenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terecht gekomen??
Je bent nog steeds vallende hoor.
Hou op johquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terecht gekomen??
Je bent nog steeds vallende hoor.
FSMquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu een man die gelooft in de kabouter bouw theorieTis mooi
quote:
's Nachts werken lijkt me echt klotequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:57 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat ik veilig kan zeggen dat ik niet meer hoef te werken vannacht
Ik bel je wel ffquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:57 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat ik veilig kan zeggen dat ik niet meer hoef te werken vannacht
Is het nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:00 schreef FFSletop het volgende:
[..]
's Nachts werken lijkt me echt klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |