Kan niet, als ik me telefoon aansluit space'd mijn computer hem...quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja daar gaat je toekomst. Zeg het maar gedag!
Jah duh, waarom denk je dat wij vrouwen elke maand kilo's chocola naar binnen gooien?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:33 schreef FFSletop het volgende:
[..]gewoon pure cacao poeder. Schijnt je wel positieve "vibes" te geven.
Hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah duh, waarom denk je dat wij vrouwen elke maand kilo's chocola naar binnen gooien?!
Soms baal ik weleens dat we nietin Maleisië wonenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Houd nu 5 gram drugs in mijn hand.
Mooie combi. Zuup'n, smoken, en toch een goede toekomst!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:40 schreef Fha het volgende:
Overigens ben ik voor een drugsgebruikende zuipende Mavo-er prima terecht gekomen
Daar was het een kilo geweestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms baal ik weleens dat we nietin Maleisië wonen
Hard genoeg voor gevochtenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:43 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Mooie combi. Zuup'n, smoken, en toch een goede toekomst!
Wat dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Hard genoeg voor gevochten
Voor een prachtige avond verwijs ik nu door naar NL1, wat een bazen programma is er nu op
Terecht gekomen??quote:
Nu een man die gelooft in de kabouter bouw theoriequote:
Dat wordt hard neerkomenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terecht gekomen??
Je bent nog steeds vallende hoor.
Hou op johquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terecht gekomen??
Je bent nog steeds vallende hoor.
FSMquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu een man die gelooft in de kabouter bouw theorieTis mooi
quote:
's Nachts werken lijkt me echt klotequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:57 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat ik veilig kan zeggen dat ik niet meer hoef te werken vannacht
Ik bel je wel ffquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:57 schreef Fha het volgende:
Ik denk dat ik veilig kan zeggen dat ik niet meer hoef te werken vannacht
Is het nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:00 schreef FFSletop het volgende:
[..]
's Nachts werken lijkt me echt klote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |