Acer weigert nog steeds te reageren op mijn mail of ik ook via bank mag betalen voor het doosje en de postzegel. die beloofde 1-3 werkdagen zijn alk een tijdje om.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:12 schreef DaMart het volgende:
Als Microsoft op zijn website nog steeds zegt dat mijn Windows 7 naar verwachting op 29 oktober wordt verzonden, en 29 oktober is bijna voorbij... dan heb ik het vast niet morgen in huis, wel?
En natuuurlijk op een moment dat het niet goed uitkomtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat het werkte als kopiëren van bestanden in Windows... Windows zegt dat het nog 2 uur duurt, en 5 minuten later is het klaar... maar dit keer rekenen ze dan toch wat beter.
Ach, zaterdag en maandag ben ik thuis, dus mogen ze het afleverenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef Fha het volgende:
[..]
En natuuurlijk op een moment dat het niet goed uitkomt
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:29 schreef Fha het volgende:
Bleg. Ik mis mijn fred eigenlijk echt heel erg zeg
Omdat hij ontbreekt. Zoals meestal wanneer je iets of iemand mistquote:
Oftewel, stik er maar in, je hoort nooit meer wat van onsquote:Thu, October 22, 2009 12:36:25 PM
From:
"systemauto@mmedia.mis.com.sg" <systemauto@mmedia.mis.com.sg>
...
Add to Contacts
To: fles@mailadres.nl
Thank you for your email.
This is to acknowledge the receipt of your enquiry and you will hear from us within 1-3 business days.
Wat moet ik daar nou op antwoorden... Zogezegd, kort, sterk, en ontroerend.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat hij ontbreekt. Zoals meestal wanneer je iets of iemand mist
Acer Predator 4 life ! (Gamecomputer he, (kost wel 2 mille.)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
stervende grafmartelende hoere
[..]
Oftewel, stik er maar in, je hoort nooit meer wat van ons![]()
KOOP NOOIT EEN ACER. NIEMAND. EVER.
Of je krijgt met mij te maken
Nouja je kent me niet, dus je kunt er sowieso niet inhoudelijk op reagerenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou op antwoorden... Zogezegd, kort, sterk, en ontroerend.
Ik heb ook een acer. Zijn we nog vriendjes?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
stervende grafmartelende hoere
[..]
Oftewel, stik er maar in, je hoort nooit meer wat van ons![]()
KOOP NOOIT EEN ACER. NIEMAND. EVER.
Of je krijgt met mij te maken
Das waar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nouja je kent me niet, dus je kunt er sowieso niet inhoudelijk op reageren
Ik haat acer. Maar ik haat vrouwen ook, dus min en min is plusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb ook een acer. Zijn we nog vriendjes?
Ik ben nu bijna een jaar gestoptquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik haat acer. Maar ik haat vrouwen ook, dus min en min is plus![]()
Of rook je? Dan vlieg je er gewoon alsnog af
Heel subtiel, Flash.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik haat acer. Maar ik haat vrouwen ook, dus min en min is plus![]()
Of rook je? Dan vlieg je er gewoon alsnog af
Stiekem zijn we verliefdquote:
Je zou je bek houdenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Stiekem zijn we verliefdMaar dit is hoe we met elkaar om gaan
quote:
"de nieuwe"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]ik dacht.. ik leg de nieuwe ook even uit hoe het zit anders snapt hij er geen fuck van..
![]()
Sorry
EYquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"de nieuwe"![]()
Schat, dat is een crewkloon van 4 meter dikHet zal me de donder wezen van wie, maar een crewkloon is het
De Kloonscans van Muck zijn even berucht als haar sluitposts. Maar dat weet je zelf natuurlijk minstens zo goed als ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:04 schreef FFSletop het volgende:
[..]
EYgeen kloon man. Vraag maar aan Muck, die had laatst nog een Kloonscan gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |