Die hand linksachter vind ik engerquote:Op woensdag 18 november 2009 20:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Robert Pattison
Goodmorning Katiequote:
Sorry hoor maar dit is heel normaal, ook slanke vrouwen kunnen cellulitis hebben, wat een ophef weer....quote:
b(r)il-jant.quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:05 schreef Malahide het volgende:
Camilla (van Charles) geeft laat een peuter kennismaken met haar koninklijke kont
[ afbeelding ]
Nou ... ik denk toch echt dat dit zwaar geshopt is. Zo jong, zoveel cellulitis, op één been ... I ain't buying.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:46 schreef -ladybird- het volgende:
Sorry hoor maar dit is heel normaal, ook slanke vrouwen kunnen cellulitis hebben, wat een ophef weer....
Ophef? Waar zie jij een ophef?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:46 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit is heel normaal, ook slanke vrouwen kunnen cellulitis hebben, wat een ophef weer....
quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:05 schreef Malahide het volgende:
Camilla (van Charles) geeft laat een peuter kennismaken met haar koninklijke kont
[ afbeelding ]
Stond ook al op de telegraaf site met grote kop: Rihanna heeft cellulitis! En als ik het me goed heriner ook als nieuwsbericht op de fok frontpage. Erg overdreven weer..quote:
Dat jochiequote:Op vrijdag 20 november 2009 07:05 schreef Malahide het volgende:
Camilla (van Charles) laat een peuter kennismaken met haar koninklijke kont
[ afbeelding ]
Dat zulke rokken nog bestaan? Laat ze die dingen via een tijdmachine aanleveren of zoquote:Op vrijdag 20 november 2009 07:05 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jongetje helemaal zo van, noeeees!quote:Op vrijdag 20 november 2009 07:05 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is helemaal niet normaal.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:46 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2009 16:54 schreef Radegast het volgende:
Ik heb nog geen foto maar David Beckham speelde gisteren een voetbalwedstrijd, en het leek net of 'ie de dode cavia van Donald Trump op z'n hoofd had.
Ja. hij kreeg een nieuwe haartransplantatie geloof ik.. daarvoor moest hij eerst kaal zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:58 schreef Koningin het volgende:
Is dit Gerard Joling??
Heeft ie zijn haren eraf gehaald?
[ afbeelding ]
Gerard Joling is kaalquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:58 schreef Koningin het volgende:
Is dit Gerard Joling??
Heeft ie zijn haren eraf gehaald?
[ afbeelding ]
Oh myquote:
Mmm, op zich wel, maar het valt nu wel erg op dat ie wel veel make-up draagtquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:23 schreef Ireentje het volgende:
[..]
Ja. hij kreeg een nieuwe haartransplantatie geloof ik.. daarvoor moest hij eerst kaal zijn.
Had het wel gehoord, maar nog niet gezien. Staat hem trouwens best goed.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:46 schreef rena het volgende:
Als dat al veel te dik is, wat zijn de meeste vrouwen in Nederland dan?
Ik vind dit er best goed uit zien ja. Gewoon een gezonde meid, ook al houd ik totaal niet van Mischa Bartonquote:Op zaterdag 28 november 2009 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de meeste vrouwen in Nederland dikker zijn en dat dit er goed uitziet, of bedoel je dat niet?
Maar dit is toch het onflatteus topicquote:Op zaterdag 28 november 2009 20:09 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik postte hem niet omdat ze aangekomen is. Dit is juist een redelijk flateuze foto vergeleken met de foto's eerder dit jaar. Op dat verschil doelde ik.
I know, maar toch mag het positieve verschil best een keer aangegeven worden, maar daar is dit topic idd niet voor bedoeld.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:22 schreef rena het volgende:
[..]
Maar dit is toch het onflatteus topic![]()
?
Dat is niet positiefquote:Op maandag 30 november 2009 16:20 schreef ivetje het volgende:
Ze doet me denken aan Boy George van vroegerAlleen dan wel weer een beetje met het hoofd dat ie nu heeft
[ afbeelding ]
Mooie foto juist.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:41 schreef Butterfly91 het volgende:
Misschien niet onflateus, maar het verschil met eerder dit jaar.
Mischa Barton
[ afbeelding ]
3x ieuwquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:00 schreef SEMTEX het volgende:
Lorenzo Lamas
[ afbeelding ]
Duane 'The Dog' Chapman(een soort hitman met eigen RL soap in de VS)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwaar gelovige bounty-hunter.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:00 schreef SEMTEX het volgende:
(een soort hitman met eigen RL soap in de VS)
Dries Roelvink eat your heart out.quote:
Kekke gympjes ook, zo onder dr gala jurk met bontje...quote:
You just did :pquote:Op donderdag 3 december 2009 22:14 schreef Jurk het volgende:
[..]
Over die killer-boobs begin ik niet eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |