Lol, dan moet je emmertjes op de desks neerzetten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:28 schreef Buchii het volgende:
Het zou ook wel is leuk zijn als het programme een keer omgedraaid werd en de mannen op de plaatsen van de vrouwen komen te staan.
dan wordt er helemaal niet meer weggedrukt volgens mij en gaat er nooit iemand alleen naar huis, ook niet leukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:28 schreef Buchii het volgende:
Het zou ook wel is leuk zijn als het programme een keer omgedraaid werd en de mannen op de plaatsen van de vrouwen komen te staan.
Lijkt me minder. Mannen kijken meer door uiterlijk heen dan vrouwen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:28 schreef Buchii het volgende:
Nou ja, als die 30 vrouwen die er nu staan mee zouden doen zou ik het overgrote deel vrij snel wegdrukken hoor...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:43 schreef babipangang het volgende:
[..]
dan wordt er helemaal niet meer weggedrukt volgens mij en gaat er nooit iemand alleen naar huis, ook niet leuk
Volkomen mee oneens! Eerder andersom.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lijkt me minder. Mannen kijken meer door uiterlijk heen dan vrouwen.
Vrouwen zijn echt veel te kieskeurig.
Denk dat mannen eerder wegdrukken als de vrouw hoor. Maar als er alcohol geschonken wordt dan zullen er weinig wegdrukken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lijkt me minder. Mannen kijken meer door uiterlijk heen dan vrouwen.
Vrouwen zijn echt veel te kieskeurig.
Normale vrouwen ja!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:56 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Denk dat mannen eerder wegdrukken als de vrouw hoor. Maar als er alcohol geschonken wordt dan zullen er weinig wegdrukken.![]()
Vrouwen kijken eerder naar karakter e.d. dan mannen.
Amsterdamquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:05 schreef MilfLover het volgende:
WTF is dit nou weer. Een echte amsterdammert
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:06 schreef DUK het volgende:
Gwendolyn zou best wel eens EINDELIJK haar match kunnen krijgen.
Precies. Niet echt een eigen stijl.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:15 schreef MilfLover het volgende:
[..]
Echt iemand die anders is om het anders zijn.
ronaldo is een sukkelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef Edwinuss het volgende:
Dave gaat een vrije trap nemen. Hij staat zoals Cristiano Ronaldo.
Hij mist alleen een tasjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:21 schreef Edwinuss het volgende:
Dave gaat een vrije trap nemen. Hij staat zoals Cristiano Ronaldo.
ielquote:
en hij huilt nietquote:
Heftrucken!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef MilfLover het volgende:
Zo Dave kickboksen dat had ik niet verwacht eerder korfbal ofzo...Wat deed hij voor werk...
quote:
Is paar dagen terug al gebeurt... Met, jawel, Esmeraldaquote:
Gedachten van Esmaralda "Volgens mij moet ik m'n haren laten groeien"quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef buddyb het volgende:
Die Esmeralda voelt zich zo ongemakkelijk.
Echt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is paar dagen terug al gebeurt...
Uitzending van maandag. Helemaal aan het eind.quote:
Dank je. Zal er ff naar kijken dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:31 schreef miieejj het volgende:
[..]
Maandag volgens mij...of vrijdag
Wat een fail idd. Ze leek wel zwanger.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:19 schreef Edwinuss het volgende:
Brechtje loopt voor lul in haar outfit. Past wel dus.
Jah, hij zocht een vrolijke vrouw, beetje ondeugend. En dat is die Elize volgens mij wel. Het past wel bij elkaar denk ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:50 schreef quatara het volgende:
Elize is toch wel een leuke meid, moet blij zijn met haar.
Eens....alleen dat lachje....zucht.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:50 schreef quatara het volgende:
Elize is een lieve meid, en ze moeten elkaar 'ns een goeie massage geven!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:50 schreef quatara het volgende:
Hij had ook al zo'n blik van "oh crap".quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:07 schreef Hexagon het volgende:
Hehe
Heeft ie geluk
Tessa is een stuk aantrekkelijker dan Maral
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:09 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Hij had ook al zo'n blik van "oh crap".
Ja dat zou ik ook hebben...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:09 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Hij had ook al zo'n blik van "oh crap".
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb medelijden met die Edwin, houdt hij 2 van die korte pittige vlotte kapsel-wijven over.
Met Astrid ken je nog over straat iigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:27 schreef marcodej het volgende:
Astrid is nog wel leuk. Iig leuker dan Esmeralda.
Iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Met Astrid ken je nog over straat iig
Nee 2 weken en bleef al 5x over ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:28 schreef Edwinuss het volgende:
Die Esmeralda staat er al vanaf het begin of niet
Wel als je het pas een week volgt ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:32 schreef Crientje87 het volgende:
esmeralda staat er nog maar een week in
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Die Esmeraldahaar zelfvertrouwen moet op gegeven moment natuurlijk ook op het 0-punt staan.
Ja, maar dat geldt ook voor sommige gasten die meedoen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:34 schreef heartwork het volgende:
[..]
Maar even serieus. Wat hebben die vrouwen lelijke kleding aan. Ik snap het niet. Dan weet je dat op je op een podium moet staan met een zuil voor je, en waarbij je gezien de houding van sommige, blijkbaar ook vrij lang moet staan en dan kiezen ze zulke fokking lelijke stijve kleding uit.
Het gevoel bekruipt me dat ze voor de uitzending aan de paddo's zit om van haar tuttige imago af te komen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:55 schreef AcidTrance het volgende:
* mist Ymke![]()
Moet zeggen dat Gwendolyn mij wel een tof wijf lijkt, die bril is wel grappig maar die kan af
Ik vind haar zo gemaakt in de show, alsof ze een typetje speelt. Ik weet niet zeker of dat haar ware karakter is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:50 schreef quatara het volgende:
Ik vind gwen dus ook de leukste van allemaal, wat kunnen sommigen zeuren over een kapsel of een bril zeg. Ik vind de stijl van gwen ook super leuk
Ik kan zo-wie-zo geen hoogte krijgen van al die vrouwtjes in de show.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vind haar zo gemaakt in de show, alsof ze een typetje speelt. Ik weet niet zeker of dat haar ware karakter is.
Ik ook inderdaad, die Gwendolyn heeft een stijl die me wel aanspreekt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:50 schreef quatara het volgende:
Ik vind gwen dus ook de leukste van allemaal, wat kunnen sommigen zeuren over een kapsel of een bril zeg. Ik vind de stijl van gwen ook super leuk
Ze heeft een prachtige mond en mooie ogenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:36 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik ook inderdaad, die Gwendolyn heeft een stijl die me wel aanspreekt.
Dat 'tuttige' vind ik eigenlijk wel schattig.
Heb je een voorliefde voor girl-nerds?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze heeft een prachtige mond en mooie ogen
En die `tuttige bril en dat haar maken het echt een fantastisch verschijning
Een van mijn voorliefdesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je een voorliefde voor girl-nerds?
Ik moet zeggen dat ze zeker niet lelijk is, maar die prachtige mond zie ik niet en ze praat irritant. Die bril mag ook wel iets minder aanwezig zijn. Niets mis met een bril en nerdbrillen zijn ook ok, maar het moet je wel staan natuurlijk en haar staat zo'n grote niet. Toch is ze te doen hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze heeft een prachtige mond en mooie ogen
En die `tuttige bril en dat haar maken het echt een fantastisch verschijning
Ik heb geen enkele twijfel dat ze met haar mond goed op mijn fluit kan spelen.quote:Op zondag 1 november 2009 16:43 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze zeker niet lelijk is, maar die prachtige mond zie ik niet en ze praat irritant. Die bril mag ook wel iets minder aanwezig zijn. Niets mis met een bril en nerdbrillen zijn ook ok, maar het moet je wel staan natuurlijk en haar staat zo'n grote niet. Toch is ze te doen hoor.
Hehe, je komt in ieder geval wel net zo gezellig druk over als op tvquote:Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef peachesforpeace het volgende:
NB. Ik heb overigens geen ADHD, ik maak gewoon veel endorfine aan omdat ik geniet van mijn leven![]()
* Drukt op knop.quote:Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef peachesforpeace het volgende:
Hi ya'll!
Even straight up; wat leuk dat jullie TMO kijken en zulke heerlijke gevarieerde meningen hebben. Ik lees al even mee om te kijken wat het programma bij jullie lospeuterd, maar dat gaat aardig goed. Maar ook zie ik aardig wat vooroordelen die best logisch zijn als je niet aan het programma hebt meegewerkt.
1. De vrouwen zijn ingehuurd en die date boeit hun niet; het zijn attentionwhores.
Om uberhaupt met je smoel op tv te komen, zul je idd eerst langs de casting moeten komen en een allemachtigprachtig contract moeten tekenen. Zowel man als vrouw. Alle kandidaten hebben zo hun eigen motivatie om mee te doen aan het programma. Ik heb overigens maar weinig mensen meegemaakt die serieus naar het prins op het witte paard op zoek waren, terwijl sommige mannen (aandoenlijk genoeg) WEL serieus komen voor een date. Ohja mijn motivatie? Ik was melig, dacht doe eens gek et voila een week later zat ik mezelf uit te lachen op tv.
2. De vrouwen zijn laaggeschoold etc etc
Je denkt toch niet dat ik daar ga staan en op z'n van Dale's gaan staan lullen?! What the hell guys, het is een vleeskeuring geen fuckin lagerhuis. Daarbij moet het nog wel leuk blijven voor de kijkers thuis. Er is maar ruimte voor 23 minuten zendtijd per werkdag. Ieder mens heeft verschillende kanten en laat ik je uit de droom helpen: er is geen tijd om ze allemaal te laten zien. Dus maak je een keuze in welke kant je van jezelf laat zien, wat goeie tv op kan leveren.
3. Het programma is fake, want alles is van tevoren al bedacht.
Hell no! Denk je dat ik iedere dag voor de freakin spiegel sta te oefenen op catchy uitspraken, omdat iemand anders dat voor me heeft bedacht ofzo? Wij zien die mannen voor het eerst als ze de lift uitkomen en we weten echt geen snars van ze. Het leuke is dat Eddy bij iedereen de eerste, ongenuanceerde mening eruit wil krijgen want dat is het leukst. Van mannen weten we dat ze lekker plat kunnen denken, maar een vrouw is toch even een ander verhaal. Er word je geen tijd gegeven om na te denken wat je nou serieus van iemand vind, want je mist de tijd die je normaal tijdens het uitgaan neemt om iemand even te checken. Dit is highspeed beslissingen maken, wat idiote uitspraken en momenten oplevert.
Laatste dingetjes:
Bril. Ik kijk niet graag tegen een stupide montuur aan, een bril is zodat ik mijn omgeving kan zien. Ik geef er dan ook niets om als iemand hem lelijk vind, maar vind het wel zo relax een man te kunnen zien als ik hem wil keuren. En dat ik dat ding zou hebben voor een imago? Whatever. Zo'n kreng koop ik niet voor de lol. Maar vooralsnog: ik heb een heel leuk leven naast mijn bril hehe.
De outfits. Soms wordt je ergens in gehesen, in mijn geval had ik altijd het meest lieve, leuke, schattige aan wat ik had. Maar onderschat een vrouwenkledingkast niet...
Eigenlijk waar het op neer komt: neem alles met een korreltje zout en kijk verder dan jouw neus lang is, want er schuilt veel meer achter die 30 uiteenlopende vrouwen dan jij je in kan beelden!
Liefs,
Gwendolyn
NB. Ik heb overigens geen ADHD, ik maak gewoon veel endorfine aan omdat ik geniet van mijn leven![]()
Ten eerste, het is Gwendolyn.quote:Op zondag 1 november 2009 21:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Hallo Gwendolien,
Maakt de tweeling nog een comeback in de show?
Ben je nou net zo bevooroordeeld als dat je overkomt op televisie? (Ik heb het er niet zo mee.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Doe je dat echt? Wat tof.quote:Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef peachesforpeace het volgende:
Hell no! Denk je dat ik iedere dag voor de freakin spiegel sta te oefenen op catchy uitspraken
You go, girl!quote:Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef peachesforpeace het volgende:
Hi ya'll!
Even straight up; wat leuk dat jullie TMO kijken en zulke heerlijke gevarieerde meningen hebben. Ik lees al even mee om te kijken wat het programma bij jullie lospeuterd, maar dat gaat aardig goed. Maar ook zie ik aardig wat vooroordelen die best logisch zijn als je niet aan het programma hebt meegewerkt.
1. De vrouwen zijn ingehuurd en die date boeit hun niet; het zijn attentionwhores.
Om uberhaupt met je smoel op tv te komen, zul je idd eerst langs de casting moeten komen en een allemachtigprachtig contract moeten tekenen. Zowel man als vrouw. Alle kandidaten hebben zo hun eigen motivatie om mee te doen aan het programma. Ik heb overigens maar weinig mensen meegemaakt die serieus naar het prins op het witte paard op zoek waren, terwijl sommige mannen (aandoenlijk genoeg) WEL serieus komen voor een date. Ohja mijn motivatie? Ik was melig, dacht doe eens gek et voila een week later zat ik mezelf uit te lachen op tv.
Je denkt toch niet dat ik daar ga staan en op z'n van Dale's gaan staan lullen?! What the hell guys, het is een vleeskeuring geen fuckin lagerhuis. Daarbij moet het nog wel leuk blijven voor de kijkers thuis. Er is maar ruimte voor 23 minuten zendtijd per werkdag. Ieder mens heeft verschillende kanten en laat ik je uit de droom helpen: er is geen tijd om ze allemaal te laten zien. Dus maak je een keuze in welke kant je van jezelf laat zien, wat goeie tv op kan leveren.
Hell no! Denk je dat ik iedere dag voor de freakin spiegel sta te oefenen op catchy uitspraken, omdat iemand anders dat voor me heeft bedacht ofzo? Wij zien die mannen voor het eerst als ze de lift uitkomen en we weten echt geen snars van ze. Het leuke is dat Eddy bij iedereen de eerste, ongenuanceerde mening eruit wil krijgen want dat is het leukst. Van mannen weten we dat ze lekker plat kunnen denken, maar een vrouw is toch even een ander verhaal. Er word je geen tijd gegeven om na te denken wat je nou serieus van iemand vind, want je mist de tijd die je normaal tijdens het uitgaan neemt om iemand even te checken. Dit is highspeed beslissingen maken, wat idiote uitspraken en momenten oplevert.
Laatste dingetjes:
Bril. Ik kijk niet graag tegen een stupide montuur aan, een bril is zodat ik mijn omgeving kan zien. Ik geef er dan ook niets om als iemand hem lelijk vind, maar vind het wel zo relax een man te kunnen zien als ik hem wil keuren. En dat ik dat ding zou hebben voor een imago? Whatever. Zo'n kreng koop ik niet voor de lol. Maar vooralsnog: ik heb een heel leuk leven naast mijn bril hehe.
De outfits. Soms wordt je ergens in gehesen, in mijn geval had ik altijd het meest lieve, leuke, schattige aan wat ik had. Maar onderschat een vrouwenkledingkast niet...
Eigenlijk waar het op neer komt: neem alles met een korreltje zout en kijk verder dan jouw neus lang is, want er schuilt veel meer achter die 30 uiteenlopende vrouwen dan jij je in kan beelden!
Liefs,
Gwendolyn
Het is goed dat je lekker je eigen ding doet, maar wat je zegt geldt omgekeerd ook voor de man met wie je op date gaat hè?quote:Ik kijk niet graag tegen een stupide montuur aan, een bril is zodat ik mijn omgeving kan zien. Ik geef er dan ook niets om als iemand hem lelijk vind, maar vind het wel zo relax een man te kunnen zien als ik hem wil keuren.
Volgens mij heb je nog nooit een paard gezien dan...quote:Op maandag 2 november 2009 07:26 schreef Slachter_79 het volgende:
Maar dat niet alleen,
heb je dat paardegebit gezien als ze lacht?![]()
*kots kots*
je hebt gelijk, zelfs een paard heeft een mooier gebitquote:Op maandag 2 november 2009 08:53 schreef rozenijlpaard het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nog nooit een paard gezien dan...
Hoi, ik ben er nog hoorquote:Op maandag 2 november 2009 01:35 schreef Rnie het volgende:
Ineens zijn al die gwendolyn/bril haters weg
Hoi, hoeveel kreeg je betaald?quote:Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef peachesforpeace het volgende:
Hi ya'll!
Laatste dingetjes:
Liefs,
Gwendolyn
Hi!quote:Op maandag 2 november 2009 02:26 schreef Sh0g het volgende:
Gwendolyn, leuk dat je hier reageert. Ik heb wel een paar vragen / opmerkingen.
Dat van die goede televisie, dat is toch alleen in het belang van de programmamakers? Jullie meiden gaan jezelf toch niet opzettelijk voor lul zetten voor goede televisie? Ik neem aan dat iedereen zich van zijn beste kant wil laten zien en niet als "de oppervlakkige doos van TMO" bekend wil staan? Maarja, het is natuurlijk individueel verschillend. Sommige dames maken overduidelijk de verkeerde keuzes bij wat ze zeggen en andere dames gaan de gesprekjes met Eddy een stuk beter af.
En over je bril, je zegt:
[..]
Het is goed dat je lekker je eigen ding doet, maar wat je zegt geldt omgekeerd ook voor de man met wie je op date gaat hè?Die man wil jou ook graag kunnen zien. Persoonlijk denk ik dat hetzelfde soort montuur (dik en zwart), maar een slagje kleiner, je een stuk beter zou staan.
Je haar zit wel leuk vast.
Ben in ieder geval benieuwd wanneer je wordt gekozen en door wat voor een vent.
Niet.quote:Op maandag 2 november 2009 10:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoi, hoeveel kreeg je betaald?
Kusjes
Pfff, doe 'ns effe normaal! Ik word zenuwachtig van jou!quote:Op maandag 2 november 2009 12:27 schreef peachesforpeace het volgende:
[..]
Hi!
Goeie tv maken, daar kun je als kandidaat ook over nadenken. Als jij zo'n meisje bent die constant staat te pijpzeiken over een knopje wat niet werkt en dat je witte sokken haat, dan valt nederland in slaap. Dus trekken meeste vrouwen stoute schoenen aan en doen uitspraken die ze anders misschien alleen denken. Beetje zelfspot is nog nooit iemand van dood gegaan. Ik ben zelf zowiezo niet van het mooier voordoen dan je bent en in eerste instantie bepaalde dingen nog geheim houden. Zonde van mijn tijd, ik ben zoals ik ben en als je het niets vind: there's the freakin door!
Zegt niet dat ik een of andere bouwvakker ben, maar ik ben wel rauw waardoor je idd rare dansjes op vreemde momenten krijgt, de eerste gedachte hoort die in mij opkomt en een ongeremde lach die de buren doof maakt. En dat mensen mijn lach lelijk vinden? Boeie. Alsof ik daar nog van wakker ga liggen. Sta toch geen reclame te maken voor Prodent!!
En de bril. Ja ik heb er genoeg had die subtiel zijn, transparant, dun, klein, whatever. Past niet echt. Deed dat puur voor mijn omgeving en daar wordt een mens niet heppie van. Ik ben ook niet subtiel. Als ik er ben dan BEN ik er. Mannen die daar niet van houden rennen weg. Letterlijk. En dat maakt het des te makkelijker voor mij. Een man die niet met zn gezonde verstand kan bedenken dat er meer in het leven is dan een bril?Draag hem namelijk ook maar 2 uur pd, dus waar lullen we over.
X
quote:Op zondag 1 november 2009 21:10 schreef peachesforpeace het volgende:
Hi ya'll!
Laatste dingetjes:
Liefs,
Gwendolyn
Deze smileyquote:Op maandag 2 november 2009 12:27 schreef peachesforpeace het volgende:
[..]
Hi!
Goeie tv maken, daar kun je als kandidaat ook over nadenken. Als jij zo'n meisje bent die constant staat te pijpzeiken over een knopje wat niet werkt en dat je witte sokken haat, dan valt nederland in slaap. Dus trekken meeste vrouwen stoute schoenen aan en doen uitspraken die ze anders misschien alleen denken. Beetje zelfspot is nog nooit iemand van dood gegaan. Ik ben zelf zowiezo niet van het mooier voordoen dan je bent en in eerste instantie bepaalde dingen nog geheim houden. Zonde van mijn tijd, ik ben zoals ik ben en als je het niets vind: there's the freakin door!
Zegt niet dat ik een of andere bouwvakker ben, maar ik ben wel rauw waardoor je idd rare dansjes op vreemde momenten krijgt, de eerste gedachte hoort die in mij opkomt en een ongeremde lach die de buren doof maakt. En dat mensen mijn lach lelijk vinden? Boeie. Alsof ik daar nog van wakker ga liggen. Sta toch geen reclame te maken voor Prodent!!
En de bril. Ja ik heb er genoeg had die subtiel zijn, transparant, dun, klein, whatever. Past niet echt. Deed dat puur voor mijn omgeving en daar wordt een mens niet heppie van. Ik ben ook niet subtiel. Als ik er ben dan BEN ik er. Mannen die daar niet van houden rennen weg. Letterlijk. En dat maakt het des te makkelijker voor mij. Een man die niet met zn gezonde verstand kan bedenken dat er meer in het leven is dan een bril?Draag hem namelijk ook maar 2 uur pd, dus waar lullen we over.
X
Thx voor je reactie hahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Crientje87 op 02-11-2009 18:16:50 ]I've got PMS and a gun....any questions?
wedden dat jij geen date kan scoren met gwenquote:Op maandag 2 november 2009 20:04 schreef Platina het volgende:
Heey Gwendolyn, zullen wij samen op een date gaan?![]()
Die Thomas die er nu op is zit bij mij op school hehe. Echt een lomp stuk vreten is dat
Zei dit jongetje dat?quote:Op maandag 2 november 2009 20:06 schreef Catch22- het volgende:
Voetbal is voor watjes
pownedquote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef Mi_Mang het volgende:
Fcking grappig nu die bolle wegdrukken.
Ik zou ook een andere keuze gemaakt hebben, maar ik vond het wel passen eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef Subversive het volgende:
[..]
Welk nummer was dat waar die lange Fries mee opkwam. Klonk wel lekker.
Ik doe niet aan dates. Mijn vis is al binnengehaaldquote:Op maandag 2 november 2009 20:04 schreef Platina het volgende:
Heey Gwendolyn, zullen wij samen op een date gaan?![]()
Via TMO?quote:Op dinsdag 3 november 2009 01:08 schreef peachesforpeace het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dates. Mijn vis is al binnengehaald
Yann Tiersen - Comptine d'un autre été: l'après midiquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:46 schreef Abstruse het volgende:
Arg wat frustrerend weerhoe heet dat nummer ook alweer dat werd afgespeeld tijdens dat filmpje van uh Stephan dat hij zat te tekenen
ja die naakttekeningen
PLOT ONTKNOPINGquote:Op dinsdag 3 november 2009 01:08 schreef peachesforpeace het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dates. Mijn vis is al binnengehaald
En vandaag nog steeds niet. Mogen we het niet meer online kijken?quote:Op maandag 2 november 2009 22:53 schreef rozenijlpaard het volgende:
RTL Gemist heeft de aflevering van vandaag niet online staan
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:57 schreef PkrMart het volgende:
Staat er echt wel, ik heb hem gisteravond al bekeken daarop.
Verwachtingen zijn sowieso overbodig. Maar grappig dat je meteen aanneemt dat mijn vent van TMO is. Ben jij ook zo'n iemand die in sinterklaas gelooft?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
PLOT ONTKNOPING
Had beter van je verwacht.
De aflevering heet s3_a1 oftewel: seizoen 3, aflevering 1. Beetje raar, aangezien het 1e seizoen 60 afl had, maar nu zijn het er 30 per "seizoen".quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:19 schreef rozenijlpaard het volgende:
Oh, daar staat hij inderdaad wel, dank jullie wel
Vreemd, je zou denken dat ze dat allemaal automatisch laten updaten (waar gebruiken ze die computers bij RTL anders voor... porn?).
We hebben idd nog 3 weken( 14 afl. incl vandaag) TMO en dan is het fin. En dat einde is de moeite waard om te kijken.quote:
Dansen? Dit noemen wij ´spasmen´ bij ons thuis.quote:
bij ons thuisquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dansen? Dit noemen wij ´spasmen´ bij ons thuis.
zelfs de piemel van lexington steel past daar in de lengte tussen (voor de niet kenners: 28cm)quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef StarGazer het volgende:
Hij wilt graag zijn piemel tussen haar tanden proppen
Mr. Sensitivequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:26 schreef MilaNL het volgende:
Wat is ie toch gevoelig he
- en Gwendolyn doet t best aardig als de nieuwe Ymke.
Rotkop, maar wel lekkere tetten iigquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:29 schreef TheArt het volgende:
Goed gevuld, hij is wel eerlijk in ieder geval
Voor de zomer waren het er 60 (zie uitzending gemist). Seizoen 1 = 60, seizoen 2 = 30 en seizoen 3 wordt dan 15 afleveringen? Deze afleveringen worden echt weer opnieuw geteld, S3 A2 vandaag. Maar Gwendoly zal het wel het beste weten. Het klinkt wel alsof je er nog de volle 3 weken in zal zitten, aangezien je je vent ook niet via TMO hebt gescoord (wat ik ervan begreep).quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:26 schreef PjotrXII het volgende:
Bo moet je gewoon tussen dr tetten neuke.
Push-up ftw. 't zal er heel wat minder spectaculair uitzien zonder support.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rotkop, maar wel lekkere tetten iig
Ik weet ook niet wat er met de rtlsite mis is, maar dit seizoen zijn er in tegenstelling tot de 60 van vorig seizoen, maar 45 afleveringen geschoten. Aangezien we de afleveringen van deze week alleen via de rtlgemist homepage kunnen bekijken en niet via de tmo link, schat ik het in als een technisch foutje bij rtl. Gebeurd niet zeldenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Voor de zomer waren het er 60 (zie uitzending gemist). Seizoen 1 = 60, seizoen 2 = 30 en seizoen 3 wordt dan 15 afleveringen? Deze afleveringen worden echt weer opnieuw geteld, S3 A2 vandaag. Maar Gwendolyn zal het wel het beste weten. Het klinkt wel alsof je er nog de volle 3 weken in zal zitten, aangezien je je vent ook niet via TMO hebt gescoord (wat ik ervan begreep).
[..]
[..]
Toch jammer hoor, dat 't dan (voorlopig?) afgelopen is. Ik denk dat Eddy 't niet meer trekt met jullie. Tijd dat de rollen worden omgedraaid!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:26 schreef peachesforpeace het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat er met de rtlsite mis is, maar dit seizoen zijn er in tegenstelling tot de 60 van vorig seizoen, maar 45 afleveringen geschoten. Aangezien we de afleveringen van deze week alleen via de rtlgemist homepage kunnen bekijken en niet via de tmo link, schat ik het in als een technisch foutje bij rtl. Gebeurd niet zelden
Ik wist ook niet wat ik hoorde. Ik zag het al voor me: heb je een relatie van 5 jaar, word je opgenomen in het ziekenhuis na een ongeluk en lig je half op sterven, krijg je over de telefoon te horen dat als je niet snel maakt dat je thuis komt, je spullen op straat liggen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:05 schreef Lesl het volgende:
Die opmerking over dat ziekenhuis, ffs. Sloeg werkelijk waar nergens op. "Waarom heb je hem weggeklikt? Ja.. ik houd niet zo van ziekenhuizen..."
en de helft van de tijd werkt het knopje niet, nog gênanter voor de kerel die er staatquote:Op woensdag 4 november 2009 07:42 schreef Slachter_79 het volgende:
WHAHA echt allemaal stomme dozen daar achter hun knopjes
lach me dubbel om ze
Waar zullen ze nu hun fietsen parkeren btw
fietsenstalling weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |