Dansen? Dit noemen wij ´spasmen´ bij ons thuis.quote:
bij ons thuisquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dansen? Dit noemen wij ´spasmen´ bij ons thuis.
zelfs de piemel van lexington steel past daar in de lengte tussen (voor de niet kenners: 28cm)quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef StarGazer het volgende:
Hij wilt graag zijn piemel tussen haar tanden proppen
Mr. Sensitivequote:Op dinsdag 3 november 2009 20:26 schreef MilaNL het volgende:
Wat is ie toch gevoelig he
- en Gwendolyn doet t best aardig als de nieuwe Ymke.
Rotkop, maar wel lekkere tetten iigquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:29 schreef TheArt het volgende:
Goed gevuld, hij is wel eerlijk in ieder geval
Voor de zomer waren het er 60 (zie uitzending gemist). Seizoen 1 = 60, seizoen 2 = 30 en seizoen 3 wordt dan 15 afleveringen? Deze afleveringen worden echt weer opnieuw geteld, S3 A2 vandaag. Maar Gwendoly zal het wel het beste weten. Het klinkt wel alsof je er nog de volle 3 weken in zal zitten, aangezien je je vent ook niet via TMO hebt gescoord (wat ik ervan begreep).quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:26 schreef PjotrXII het volgende:
Bo moet je gewoon tussen dr tetten neuke.
Push-up ftw. 't zal er heel wat minder spectaculair uitzien zonder support.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rotkop, maar wel lekkere tetten iig
Ik weet ook niet wat er met de rtlsite mis is, maar dit seizoen zijn er in tegenstelling tot de 60 van vorig seizoen, maar 45 afleveringen geschoten. Aangezien we de afleveringen van deze week alleen via de rtlgemist homepage kunnen bekijken en niet via de tmo link, schat ik het in als een technisch foutje bij rtl. Gebeurd niet zeldenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Voor de zomer waren het er 60 (zie uitzending gemist). Seizoen 1 = 60, seizoen 2 = 30 en seizoen 3 wordt dan 15 afleveringen? Deze afleveringen worden echt weer opnieuw geteld, S3 A2 vandaag. Maar Gwendolyn zal het wel het beste weten. Het klinkt wel alsof je er nog de volle 3 weken in zal zitten, aangezien je je vent ook niet via TMO hebt gescoord (wat ik ervan begreep).
[..]
[..]
Toch jammer hoor, dat 't dan (voorlopig?) afgelopen is. Ik denk dat Eddy 't niet meer trekt met jullie. Tijd dat de rollen worden omgedraaid!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:26 schreef peachesforpeace het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat er met de rtlsite mis is, maar dit seizoen zijn er in tegenstelling tot de 60 van vorig seizoen, maar 45 afleveringen geschoten. Aangezien we de afleveringen van deze week alleen via de rtlgemist homepage kunnen bekijken en niet via de tmo link, schat ik het in als een technisch foutje bij rtl. Gebeurd niet zelden
Ik wist ook niet wat ik hoorde. Ik zag het al voor me: heb je een relatie van 5 jaar, word je opgenomen in het ziekenhuis na een ongeluk en lig je half op sterven, krijg je over de telefoon te horen dat als je niet snel maakt dat je thuis komt, je spullen op straat liggen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:05 schreef Lesl het volgende:
Die opmerking over dat ziekenhuis, ffs. Sloeg werkelijk waar nergens op. "Waarom heb je hem weggeklikt? Ja.. ik houd niet zo van ziekenhuizen..."
en de helft van de tijd werkt het knopje niet, nog gênanter voor de kerel die er staatquote:Op woensdag 4 november 2009 07:42 schreef Slachter_79 het volgende:
WHAHA echt allemaal stomme dozen daar achter hun knopjes
lach me dubbel om ze
Waar zullen ze nu hun fietsen parkeren btw
fietsenstalling weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |