Zekersquote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ziet er goed uit zeg. Heb je ook een linkje naar het origineel?
lekker voor als je s'avonds / s'ochtends achter je pc zit met een brak hoofd.... veeels te witquote:Op woensdag 16 december 2009 20:56 schreef -Datdus- het volgende:
gratis publiciteit
[ afbeelding ]
mijn nieuwe
Heb je origineel?quote:
Wauw, thanksquote:
De release candidate was al beschikbaar vanaf 5 mei, en dat is praktisch dezelfde versie als de retail, dus ik zou zeggen dat hij er al een maand of 7 is hoorquote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef Marurk het volgende:
Veel mensen die al Windows 7 hebben. Wat zijn jullie er snel bij zeg.
Ik zou 'm spiegelen.quote:Op zondag 20 december 2009 02:51 schreef Thas het volgende:
[..]
De release candidate was al beschikbaar vanaf 5 mei, en dat is praktisch dezelfde versie als de retail, dus ik zou zeggen dat hij er al een maand of 7 is hoor![]()
Nieuwe desktop met Win7, nog lekker leeg
[ afbeelding ]
Als iemand een wat mooiere stock gadget heeft zou ik graag een link willen![]()
Ok, ik zal eens kijken of dat bevaltquote:
Ik bedoelde de achtergrond, dan zie je die beter. Nu zit hij deels achter je Sidebar.quote:Op zondag 20 december 2009 22:47 schreef Thas het volgende:
[..]
Ok, ik zal eens kijken of dat bevalt
Waarom eigenlijk? Zodat je meer van de achtergrond ziet, of zodat de meest gebruikte dingen links staan?
Of doel je op de achtergrond spiegelen![]()
3 msn accounts?quote:
Poor scalingquote:
vlnr. Thunderbird, Firefox, MSN, mIRC met NoNameScript, NX Nomachine, Paint, ABGX360, IMGBurn, Fraps, DVD Decrypter, MPC HC, Word, Excel, GrabIt.quote:Op maandag 28 december 2009 15:10 schreef Editeur het volgende:
[..]
Poor scaling![]()
Maar wat heb je allemaal onderin openstaan?Herken bijna niets
Je accu is bijna leeg.quote:Op maandag 28 december 2009 18:07 schreef Zeroku het volgende:
Icons zijn bewust weggelaten, ik gebruik altijd verkenner;
[ afbeelding ]
Ik dacht, is weer eens wat anders.. overigens op vakantie gemacht...quote:
Neuh, ligt aan netstroom.quote:
Ik vind de mijne toch mooier hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 18:07 schreef Zeroku het volgende:
Icons zijn bewust weggelaten, ik gebruik altijd verkenner;
[ afbeelding ]
vette achtergrondquote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vind de mijne toch mooier hoor!
(Mensen die massamoordenaars vereren![]()
)
Och grut, het is allemaal wat.quote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vind de mijne toch mooier hoor!
(Mensen die massamoordenaars vereren![]()
)
Oh die is tofquote:
http://images2.layoutspar(...)-energetic-woman.jpg uhmmm ja ik denk help maar evenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:04 schreef Nushie het volgende:
[..]
zoek maar is bij google images,
sexy
je zult haar wel vinden (A)
Idd,quote:
File not found.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:58 schreef Fascination het volgende:
Ik wil ook dat gedoe met Rainmeter, maar een link doet het niet meer. Weet iemand of er een andere link voor is?
Over deze link gaat het:
http://mepu.deviantart.com/art/HUD-Vision-84457514
Oeeeh die heb ik nu ook!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Vond ik ook![]()
http://interfacelift.com/(...)6/new_york_city.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |