Het stikt hier en op andere fora, maar vooral hier, van de users die potentieel zéér geďnteresseerd zijn in RLS. Kijk alleen al naar TBO: internet only, maar zéér druk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, over hier bedoel ik te zeggen dat ondanks dat mensen zeggen dat ze totaal niet nieuwsgierig worden, er toch extra veel wordt gepost, maw het houdt je toch bezig. En het is des Foks om dat op deze manier te doen, niks mis met een beetje kritiekMaar mijn punt was dat dat niet overal zo is.
![]()
[..]
nah... je hebt het toch wel lekker lang weten te rekken...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
MjaDat was niet echt de bedoeling. De bedóeling was om als enthousiaste Fokker en toevallige insider de andere eventueel enthousiaste fokkers enthousiast te maken. Foutje, bedankt.
![]()
Voortaan ben jij het officiële lijntje, afgesproken?![]()
Dus Johan zet zn kaarten op NL?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zegt Sly zelf op Nowlife. En dat klopt.
Zou wel tof zijn voor wat media aandacht als we dat echt opblazen tot een megarel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
In Mera's lange quote:
Sly Gepost op: 21 Oktober 2009, 13:19:03 »
Ik heb zojuist Johan Vlemmix gesproken en heb goed nieuws. De streams worden en blijven 100 % gratis. Er is geen tijd aan gebonden en dus is het misschien wel heel lang te volgen. De man zit vol met ideeën en leuke ideeën, geloof me.
Ik kom hier later nog op terug, ben ook persoonlijk door hem uitgenodigd om alles te komen bekijken en eventueel ideeen uit te wisselen om meerdere sites bij zijn programma te betrekken.
Dit gaat helemaal goed komen mensen, we kunnen snel weer 24 uur per dag live streamen.
Wordt vervolgd en nowlive heeft er zin in.
Dus goodbye FOK! en hartelijk bedankt en welkom NowLive.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
In Mera's lange quote:
Sly Gepost op: 21 Oktober 2009, 13:19:03 »
Ik heb zojuist Johan Vlemmix gesproken en heb goed nieuws. De streams worden en blijven 100 % gratis. Er is geen tijd aan gebonden en dus is het misschien wel heel lang te volgen. De man zit vol met ideeën en leuke ideeën, geloof me.
Ik kom hier later nog op terug, ben ook persoonlijk door hem uitgenodigd om alles te komen bekijken en eventueel ideeen uit te wisselen om meerdere sites bij zijn programma te betrekken.
Dit gaat helemaal goed komen mensen, we kunnen snel weer 24 uur per dag live streamen.
Wordt vervolgd en nowlive heeft er zin in.
Ik werk voor Danny, niet voor Johan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Voortaan ben jij het officiële lijntje, afgesproken?![]()
Ik denk dat het wel rel- en vermaakpotentie heeft jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn voor wat media aandacht als we dat echt opblazen tot een megarel.
Johan vlemmix gaat vreemd ... Met nowlive!
Danny helemaal sip enzo.. Mijn platform, wat doe je!?
Zeer zeker welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het stikt hier en op andere fora, maar vooral hier, van de users die potentieel zéér geďnteresseerd zijn in RLS. Kijk alleen al naar TBO: internet only, maar zéér druk.
Daarom willen we allemaal graag dat het wat wórdt, en daarom is er vrees voor een deceptie omdat het zo ontzettend stil blijft. Er is werkelijk niéts waar hoop uit te putten valt dat er binnenkort iets leuks op de streams zal zijn, laat staan dat dit a.s. zondag al het geval is.
Trek je dat vooral niet persoonlijk aan, want het is niet persoonlijk bedoeld. Maar een internetzender die op het punt van beginnen staat, en dan NIETS aan publiciteit. Geen website, niets. Alles wat er is, "zin in Johans hoofd". Dat is best.. neet niet best, datis totáál bizar!![]()
En dat er hier dus steeds grotere scepsis heerst naarmate D-day nadert en het zo angstvallig stil blijft, en dat er lacherig over wordt gedaan, dat begrijp jij ook wel. O jawel!
Hij nodigt iemand uit voor een gesprek, zoals ie dat met heul veul mensen doetquote:
Zover ik weet hebben Johan V en Danny R geen (zakelijke) relatie en valt er niks vreemd te gaan. Het staat Johan vrij met Sly in zee te gaan, maar om dat te doen met een platform dat je alleen kunt zien na registratie en dan ook snel geband wordt dan ben je wel naief.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:18 schreef Maanvis het volgende:
Johan vlemmix gaat vreemd ... Met nowlive!
Die weet dat ik hier zit en die weet ook hoe ik over Nowlive denk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben Johan V en Danny R geen (zakelijke) relatie en valt er niks vreemd te gaan. Het staat Johan vrij met Sly in zee te gaan, maar om dat te doen met een platform dat je alleen kunt zien na registratie en dan ook snel geband wordt dan ben je wel naief.
Vraag me af wat Sly vindt van Mera's lekken
Ja, maar dat zinnetje daarna van Sly, dat suggereert dat Johan met hem eventuele samenwerking gaat bespreken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij nodigt iemand uit voor een gesprek, zoals ie dat met heul veul mensen doet
Zegt geen reet, dat zou ie met Fok ook zo doen.![]()
Maar dat heeft ie niet gedaan. Ja, mij persoonlijk heeft ie uitgenodigd straks te komen kijken, maar SV wordt sowieso een zoete inval. Maar Sly is eigenaar van een platform en die zegt zelf dat ze gaan praten over eventueel samenwerken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij nodigt iemand uit voor een gesprek, zoals ie dat met heul veul mensen doet
Zegt geen reet, dat zou ie met Fok ook zo doen.![]()
Maar dat wil toch nog niet zeggen dat dat 1. al gebeurd is, 2. uiteindelijk ook zo zal uitpakken en 3. dat geen ruimte openlaat voor andere platforms?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dat zinnetje daarna van Sly, dat suggereert dat Johan met hem eventuele samenwerking gaat bespreken.
Hoe denk je over lowlife dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die weet dat ik hier zit en die weet ook hoe ik over Nowlive denk.
Ik heb er geen behoefte aan om een ons te wegenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeer zeker welIk snap best dat niemand buiten de box durft te denken.
![]()
Wacht nou maar gewoon ahaaaf
Dat het onoverzichtelijk en rommelig is. Voor de rest weet ik het niet want ik zit er net een paar dagen.quote:
Johan wil wat terug van platforms om samen te werken. Zoals bv het verzorgen van zijn streams.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar dat wil toch nog niet zeggen dat dat 1. al gebeurd is, 2. uiteindelijk ook zo zal uitpakken en 3. dat geen ruimte openlaat voor andere platforms?
Sly heeft zelf dat initiatief getoond, Danny niet. Dusja er is ook (nog) geen afspraak met Danny voor zover ik weet. Maar voor hetzelfde geld intussen alweer wél en is onze info alweer hopeloos verouderd, zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar dat heeft ie niet gedaan. Ja, mij persoonlijk heeft ie uitgenodigd straks te komen kijken, maar SV wordt sowieso een zoete inval. Maar Sly is eigenaar van een platform en die zegt zelf dat ze gaan praten over eventueel samenwerken.
Volgens mij zei jij eerder dat we niet in Johans hoofd kunnen kijken, dus ik laat alles open ook het ergste van het ergste, namelijk dat Nowlive zijn platform wordt. Maar wie weet verzint Sly het wel om zich belangrijk voor te doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar dat wil toch nog niet zeggen dat dat 1. al gebeurd is, 2. uiteindelijk ook zo zal uitpakken en 3. dat geen ruimte openlaat voor andere platforms?
Nah, niet huilen dan als ie besluit met NL te gaan werken hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Johan wil wat terug van platforms om samen te werken. Zoals bv het verzorgen van zijn streams.
Luister, FOK! heeft samenwerking niet nodig om een succesvol RLS te maken, andersom is het een ander verhaal. Zonder de talloze platforms was RLS nooit zo succesvol geweest.
Maar het is natuurlijk wel een schande! Echt een waardeloze schande die ook nog eens erg min en slecht en tevens infaam en abject is alsook een hoogverraad tegen deze internetsamenleving.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben Johan V en Danny R geen (zakelijke) relatie en valt er niks vreemd te gaan. Het staat Johan vrij met Sly in zee te gaan, maar om dat te doen met een platform dat je alleen kunt zien na registratie en dan ook snel geband wordt dan ben je wel naief.
Vraag me af wat Sly vindt van Mera's lekken
Flemmy wist van te voren dat ie hier afgebrand zou worden héquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah, niet huilen dan als ie besluit met NL te gaan werken he
Waarom zou ik er om huilen? Ik zal er hard om lachen. Waar bestaat een samenwerking uberhaubt uit? Dat je als eerste weet dat Andre Pronk een moppentapprogramma krijgt en Vincent een klompendansprogramma krijgt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah, niet huilen dan als ie besluit met NL te gaan werken he
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien zijn er nóg wel meer kandidaten trouwens.
De omgekeerde wereld lijkt me. Johan heeft een commercieel product, die moet op zoek naar partners, niet andersom. Of dacht Johan dat GS, FOK!, Flabber en VK in de rij zouden staan om alsjeblieft te mogen samenwerken?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sly heeft zelf dat initiatief getoond, Danny niet. Dusja er is ook (nog) geen afspraak met Danny voor zover ik weet. Maar voor hetzelfde geld intussen alweer wél en is onze info alweer hopeloos verouderd, zoals gewoonlijk.
Alleen is samenwerking toezeggen een beetje lastig als je niet eens weet wat het wordt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien zijn er nóg wel meer kandidaten trouwens.
Misschien wel Elly gezellie.Die plaatst nog steeds moppen op NL hyvde ze onlangs met uitnodiging om er "NL" te komen kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom zou ik er om huilen? Ik zal er hard om lachen. Waar bestaat een samenwerking uberhaubt uit? Dat je als eerste weet dat Andre Pronk een moppentapprogramma krijgt en Vincent een klompendansprogramma krijgt?
Op FOK! is er RLS en daar kunnen we ons ei kwijt. Ik schiet zelf niks op met samenwerken. Ik zeg alleen dat ik t dom zou vinden als Johan samenwerkt met iemand die zn forum op slot heeft staan.
Dus Johan moet Danny gaan bellen om ajb te mogen samenwerken? En dat Sly gewoon zelf belt om een voorstel te doen is niet okquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:36 schreef Stefan het volgende:
De omgekeerde wereld lijkt me. Johan heeft een commercieel product, die moet op zoek naar partners, niet andersom. Of dacht Johan dat GS, FOK!, Flabber en VK in de rij zouden staan om alsjeblieft te mogen samenwerken?
Het zijn twee totaal verschillende grootheden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom zou ik er om huilen? Ik zal er hard om lachen. Waar bestaat een samenwerking uberhaubt uit? Dat je als eerste weet dat Andre Pronk een moppentapprogramma krijgt en Vincent een klompendansprogramma krijgt?
Op FOK! is er RLS en daar kunnen we ons ei kwijt. Ik schiet zelf niks op met samenwerken. Ik zeg alleen dat ik t dom zou vinden als Johan samenwerkt met iemand die zn forum op slot heeft staan.
Duizenden euro's? Toe maar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
FOK! pompte duizenden euro's in TBO.
Ik dacht vijfduizend euro sponsorgeldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Duizenden euro's? Toe maar.. Waarvoor was dat ook alweer?
Bij NL halen ze geld op via ''ledenakties''quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn twee totaal verschillende grootheden.
FOK! pompte duizenden euro's in TBO. Ik ben benieuwd wat er bij nolife te halen valt. Ja, complimentjes. Maar daar word je noch beter van, noch rijk mee.
Ik dacht 10 in totaal (buiten die credits omquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht vijfduizend euro sponsorgeld
oefffff die credits ja, dat hakt er ook in héquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht 10 in totaal (buiten die credits om).
Bij hem welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:15 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
oefffff die credits ja, dat hakt er ook in hé
Spreek svp voor jezelf.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij persé wilde scoren dan?![]()
[..]
Niets is wat het lijkt.![]()
Wij hebben gezegd wat we op dat moment dachten te weten, meer niet. Maar dat wil niet zeggen dat alles nu nog steeds zo is natuurlijk.
Met het grote verschil dat het op Fok bij kritiek blijft en die gasten van NL met vier halve liters schultenbrau "bier" op de boel komen verbouwen als het ze niet zint.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
FOK! pompte duizenden euro's in TBO. Ik ben benieuwd wat er bij nolife te halen valt. Ja, complimentjes. Maar daar word je noch beter van, noch rijk mee.
Jij snapt waarom ik een hechte samenwerking tussen die partijen wel zie zittenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat het op Fok bij kritiek blijft en die gasten van NL met vier halve liters schultenbrau "bier" op de boel komen verbouwen als het ze niet zint.
Dan kan Jaap weer als vanouds schreeuwen om beveiliging.![]()
alsof dat vliegtuigje voor niks in de lucht vloog. Ik ken NL verder niet, alleen van verhalen, maar 1 daarvan is toch wel dat Sly als geen ander mensen geld weet af te troggelen en dat mensen daar met open ogen intuinen. Ok, wat bewerkelijker dan Danny die het voor TBO gewoon ff uit zn achterzak trekt, maar toch.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan ga ik zeker kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat het op Fok bij kritiek blijft en die gasten van NL met vier halve liters schultenbrau "bier" op de boel komen verbouwen als het ze niet zint.
Dan kan Jaap weer als vanouds schreeuwen om beveiliging.![]()
Als we ze dan nog even sms'en welke kabel ze vooral niet moeten raken hebben nog wel een tijdje beeld.quote:
En ik denk net bij mezelf, shit, laat ik me weer helemaal meeslepenquote:
Welnee joh, ik zie het gewoon als enthousiasme. En zo'n postdump van Nowlive, daar verricht je toch weer even mooi werk mee want het is voer voor speculaties en verkneuterenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik denk net bij mezelf, shit, laat ik me weer helemaal meeslepen![]()
![]()
Wij zijn nog veel erger, wij komen daar de boel verbouwen ook als het ons wel zintquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
past prima bij NLquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Nah, jij hebt toch ook met alle goede bedoelingen hier verteld wat er gaande was?quote:
Ja ik vind het ook een enge kliek, maar goed die vlemmix is geloof ik niet zo bekend met internet en staat open voor mensen die initiatief tonen en zich bij hem melden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als we ze dan nog even sms'en welke kabel ze vooral niet moeten raken hebben nog wel een tijdje beeld.
Nee echt een puik plan om zo'n club binnen te halen.![]()
Wat mij betreft waren dat andere tijden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wij zijn nog veel erger, wij komen daar de boel verbouwen ook als het ons wel zint.
Ja ok maar je hebt het er ook maar druk meequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
En Bram mag daar cameraman spelen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een enge kliek, maar goed die vlemmix is geloof ik niet zo bekend met internet en staat open voor mensen die initiatief tonen en zich bij hem melden.
Oef wat ben jij zuur zegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat mij betreft waren dat andere tijden.
Dat doen ze niet maar je wordt zo moe van al die dreigtelefoontjes, als je staaktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon heel erg duidelijk.quote:
Weet ik veel wat bram wel of niet magquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
En Bram mag daar cameraman spelen?
nl dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon heel erg duidelijk.
Ik zeg hier gewoon dat ze nu al de meest kansloze fouten aan het maken zijn.
Maar goed als men niet wil luisteren....
Hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wij zijn nog veel erger, wij komen daar de boel verbouwen ook als het ons wel zint.
Nou ja, dat zou de band met NL verklaren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik veel wat bram wel of niet mag
Hij mocht geloof ik wel die kelder gebruiken als tv studio voor zijn projectje, dus het zou hem sieren wat terug te doen
Ja, was best raar toen bleek dat Bram daar postte over dingen die partner Fok! niet wist.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou de band met NL verklaren.
Ja, maar ik speel hier geen spelletjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah, jij hebt toch ook met alle goede bedoelingen hier verteld wat er gaande was?![]()
Daar doelde ik op, maargoed, ik spreek voor mezelf dus.
Ik wel dus?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, maar ik speel hier geen spelletjes.
Bram ligt daar in bed,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, was best raar toen bleek dat Bram daar postte over dingen die partner Fok! niet wist.
Oh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |