Met het grote verschil dat het op Fok bij kritiek blijft en die gasten van NL met vier halve liters schultenbrau "bier" op de boel komen verbouwen als het ze niet zint.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn twee totaal verschillende grootheden.
FOK! pompte duizenden euro's in TBO. Ik ben benieuwd wat er bij nolife te halen valt. Ja, complimentjes. Maar daar word je noch beter van, noch rijk mee.
Jij snapt waarom ik een hechte samenwerking tussen die partijen wel zie zittenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat het op Fok bij kritiek blijft en die gasten van NL met vier halve liters schultenbrau "bier" op de boel komen verbouwen als het ze niet zint.
Dan kan Jaap weer als vanouds schreeuwen om beveiliging.![]()
alsof dat vliegtuigje voor niks in de lucht vloog. Ik ken NL verder niet, alleen van verhalen, maar 1 daarvan is toch wel dat Sly als geen ander mensen geld weet af te troggelen en dat mensen daar met open ogen intuinen. Ok, wat bewerkelijker dan Danny die het voor TBO gewoon ff uit zn achterzak trekt, maar toch.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn twee totaal verschillende grootheden.
FOK! pompte duizenden euro's in TBO. Ik ben benieuwd wat er bij nolife te halen valt. Ja, complimentjes. Maar daar word je noch beter van, noch rijk mee.
Dan ga ik zeker kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat het op Fok bij kritiek blijft en die gasten van NL met vier halve liters schultenbrau "bier" op de boel komen verbouwen als het ze niet zint.
Dan kan Jaap weer als vanouds schreeuwen om beveiliging.![]()
Als we ze dan nog even sms'en welke kabel ze vooral niet moeten raken hebben nog wel een tijdje beeld.quote:
En ik denk net bij mezelf, shit, laat ik me weer helemaal meeslepenquote:
Welnee joh, ik zie het gewoon als enthousiasme. En zo'n postdump van Nowlive, daar verricht je toch weer even mooi werk mee want het is voer voor speculaties en verkneuterenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik denk net bij mezelf, shit, laat ik me weer helemaal meeslepen![]()
![]()
Wij zijn nog veel erger, wij komen daar de boel verbouwen ook als het ons wel zintquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
past prima bij NLquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Nah, jij hebt toch ook met alle goede bedoelingen hier verteld wat er gaande was?quote:
Ja ik vind het ook een enge kliek, maar goed die vlemmix is geloof ik niet zo bekend met internet en staat open voor mensen die initiatief tonen en zich bij hem melden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als we ze dan nog even sms'en welke kabel ze vooral niet moeten raken hebben nog wel een tijdje beeld.
Nee echt een puik plan om zo'n club binnen te halen.![]()
Wat mij betreft waren dat andere tijden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wij zijn nog veel erger, wij komen daar de boel verbouwen ook als het ons wel zint.
Ja ok maar je hebt het er ook maar druk meequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
En Bram mag daar cameraman spelen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een enge kliek, maar goed die vlemmix is geloof ik niet zo bekend met internet en staat open voor mensen die initiatief tonen en zich bij hem melden.
Oef wat ben jij zuur zegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat mij betreft waren dat andere tijden.
Dat doen ze niet maar je wordt zo moe van al die dreigtelefoontjes, als je staaktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon heel erg duidelijk.quote:
Weet ik veel wat bram wel of niet magquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
En Bram mag daar cameraman spelen?
nl dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon heel erg duidelijk.
Ik zeg hier gewoon dat ze nu al de meest kansloze fouten aan het maken zijn.
Maar goed als men niet wil luisteren....
Hahaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wij zijn nog veel erger, wij komen daar de boel verbouwen ook als het ons wel zint.
Nou ja, dat zou de band met NL verklaren.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet ik veel wat bram wel of niet mag
Hij mocht geloof ik wel die kelder gebruiken als tv studio voor zijn projectje, dus het zou hem sieren wat terug te doen
Ja, was best raar toen bleek dat Bram daar postte over dingen die partner Fok! niet wist.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja, dat zou de band met NL verklaren.
Ja, maar ik speel hier geen spelletjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah, jij hebt toch ook met alle goede bedoelingen hier verteld wat er gaande was?![]()
Daar doelde ik op, maargoed, ik spreek voor mezelf dus.
Ik wel dus?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, maar ik speel hier geen spelletjes.
Bram ligt daar in bed,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, was best raar toen bleek dat Bram daar postte over dingen die partner Fok! niet wist.
Oh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |