Het stikt hier en op andere fora, maar vooral hier, van de users die potentieel zéér geïnteresseerd zijn in RLS. Kijk alleen al naar TBO: internet only, maar zéér druk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, over hier bedoel ik te zeggen dat ondanks dat mensen zeggen dat ze totaal niet nieuwsgierig worden, er toch extra veel wordt gepost, maw het houdt je toch bezig. En het is des Foks om dat op deze manier te doen, niks mis met een beetje kritiekMaar mijn punt was dat dat niet overal zo is.
![]()
[..]
nah... je hebt het toch wel lekker lang weten te rekken...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
MjaDat was niet echt de bedoeling. De bedóeling was om als enthousiaste Fokker en toevallige insider de andere eventueel enthousiaste fokkers enthousiast te maken. Foutje, bedankt.
![]()
Voortaan ben jij het officiële lijntje, afgesproken?![]()
Dus Johan zet zn kaarten op NL?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zegt Sly zelf op Nowlife. En dat klopt.
Zou wel tof zijn voor wat media aandacht als we dat echt opblazen tot een megarel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
In Mera's lange quote:
Sly Gepost op: 21 Oktober 2009, 13:19:03 »
Ik heb zojuist Johan Vlemmix gesproken en heb goed nieuws. De streams worden en blijven 100 % gratis. Er is geen tijd aan gebonden en dus is het misschien wel heel lang te volgen. De man zit vol met ideeën en leuke ideeën, geloof me.
Ik kom hier later nog op terug, ben ook persoonlijk door hem uitgenodigd om alles te komen bekijken en eventueel ideeen uit te wisselen om meerdere sites bij zijn programma te betrekken.
Dit gaat helemaal goed komen mensen, we kunnen snel weer 24 uur per dag live streamen.
Wordt vervolgd en nowlive heeft er zin in.
Dus goodbye FOK! en hartelijk bedankt en welkom NowLive.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
In Mera's lange quote:
Sly Gepost op: 21 Oktober 2009, 13:19:03 »
Ik heb zojuist Johan Vlemmix gesproken en heb goed nieuws. De streams worden en blijven 100 % gratis. Er is geen tijd aan gebonden en dus is het misschien wel heel lang te volgen. De man zit vol met ideeën en leuke ideeën, geloof me.
Ik kom hier later nog op terug, ben ook persoonlijk door hem uitgenodigd om alles te komen bekijken en eventueel ideeen uit te wisselen om meerdere sites bij zijn programma te betrekken.
Dit gaat helemaal goed komen mensen, we kunnen snel weer 24 uur per dag live streamen.
Wordt vervolgd en nowlive heeft er zin in.
Ik werk voor Danny, niet voor Johan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Voortaan ben jij het officiële lijntje, afgesproken?![]()
Ik denk dat het wel rel- en vermaakpotentie heeft jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn voor wat media aandacht als we dat echt opblazen tot een megarel.
Johan vlemmix gaat vreemd ... Met nowlive!
Danny helemaal sip enzo.. Mijn platform, wat doe je!?
Zeer zeker welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het stikt hier en op andere fora, maar vooral hier, van de users die potentieel zéér geïnteresseerd zijn in RLS. Kijk alleen al naar TBO: internet only, maar zéér druk.
Daarom willen we allemaal graag dat het wat wórdt, en daarom is er vrees voor een deceptie omdat het zo ontzettend stil blijft. Er is werkelijk niéts waar hoop uit te putten valt dat er binnenkort iets leuks op de streams zal zijn, laat staan dat dit a.s. zondag al het geval is.
Trek je dat vooral niet persoonlijk aan, want het is niet persoonlijk bedoeld. Maar een internetzender die op het punt van beginnen staat, en dan NIETS aan publiciteit. Geen website, niets. Alles wat er is, "zin in Johans hoofd". Dat is best.. neet niet best, datis totáál bizar!![]()
En dat er hier dus steeds grotere scepsis heerst naarmate D-day nadert en het zo angstvallig stil blijft, en dat er lacherig over wordt gedaan, dat begrijp jij ook wel. O jawel!
Hij nodigt iemand uit voor een gesprek, zoals ie dat met heul veul mensen doetquote:
Zover ik weet hebben Johan V en Danny R geen (zakelijke) relatie en valt er niks vreemd te gaan. Het staat Johan vrij met Sly in zee te gaan, maar om dat te doen met een platform dat je alleen kunt zien na registratie en dan ook snel geband wordt dan ben je wel naief.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:18 schreef Maanvis het volgende:
Johan vlemmix gaat vreemd ... Met nowlive!
Die weet dat ik hier zit en die weet ook hoe ik over Nowlive denk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben Johan V en Danny R geen (zakelijke) relatie en valt er niks vreemd te gaan. Het staat Johan vrij met Sly in zee te gaan, maar om dat te doen met een platform dat je alleen kunt zien na registratie en dan ook snel geband wordt dan ben je wel naief.
Vraag me af wat Sly vindt van Mera's lekken
Ja, maar dat zinnetje daarna van Sly, dat suggereert dat Johan met hem eventuele samenwerking gaat bespreken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij nodigt iemand uit voor een gesprek, zoals ie dat met heul veul mensen doet
Zegt geen reet, dat zou ie met Fok ook zo doen.![]()
Maar dat heeft ie niet gedaan. Ja, mij persoonlijk heeft ie uitgenodigd straks te komen kijken, maar SV wordt sowieso een zoete inval. Maar Sly is eigenaar van een platform en die zegt zelf dat ze gaan praten over eventueel samenwerken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij nodigt iemand uit voor een gesprek, zoals ie dat met heul veul mensen doet
Zegt geen reet, dat zou ie met Fok ook zo doen.![]()
Maar dat wil toch nog niet zeggen dat dat 1. al gebeurd is, 2. uiteindelijk ook zo zal uitpakken en 3. dat geen ruimte openlaat voor andere platforms?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dat zinnetje daarna van Sly, dat suggereert dat Johan met hem eventuele samenwerking gaat bespreken.
Hoe denk je over lowlife dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die weet dat ik hier zit en die weet ook hoe ik over Nowlive denk.
Ik heb er geen behoefte aan om een ons te wegenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeer zeker welIk snap best dat niemand buiten de box durft te denken.
![]()
Wacht nou maar gewoon ahaaaf
Dat het onoverzichtelijk en rommelig is. Voor de rest weet ik het niet want ik zit er net een paar dagen.quote:
Johan wil wat terug van platforms om samen te werken. Zoals bv het verzorgen van zijn streams.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar dat wil toch nog niet zeggen dat dat 1. al gebeurd is, 2. uiteindelijk ook zo zal uitpakken en 3. dat geen ruimte openlaat voor andere platforms?
Sly heeft zelf dat initiatief getoond, Danny niet. Dusja er is ook (nog) geen afspraak met Danny voor zover ik weet. Maar voor hetzelfde geld intussen alweer wél en is onze info alweer hopeloos verouderd, zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar dat heeft ie niet gedaan. Ja, mij persoonlijk heeft ie uitgenodigd straks te komen kijken, maar SV wordt sowieso een zoete inval. Maar Sly is eigenaar van een platform en die zegt zelf dat ze gaan praten over eventueel samenwerken.
Volgens mij zei jij eerder dat we niet in Johans hoofd kunnen kijken, dus ik laat alles open ook het ergste van het ergste, namelijk dat Nowlive zijn platform wordt. Maar wie weet verzint Sly het wel om zich belangrijk voor te doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar dat wil toch nog niet zeggen dat dat 1. al gebeurd is, 2. uiteindelijk ook zo zal uitpakken en 3. dat geen ruimte openlaat voor andere platforms?
Nah, niet huilen dan als ie besluit met NL te gaan werken hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Johan wil wat terug van platforms om samen te werken. Zoals bv het verzorgen van zijn streams.
Luister, FOK! heeft samenwerking niet nodig om een succesvol RLS te maken, andersom is het een ander verhaal. Zonder de talloze platforms was RLS nooit zo succesvol geweest.
Maar het is natuurlijk wel een schande! Echt een waardeloze schande die ook nog eens erg min en slecht en tevens infaam en abject is alsook een hoogverraad tegen deze internetsamenleving.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben Johan V en Danny R geen (zakelijke) relatie en valt er niks vreemd te gaan. Het staat Johan vrij met Sly in zee te gaan, maar om dat te doen met een platform dat je alleen kunt zien na registratie en dan ook snel geband wordt dan ben je wel naief.
Vraag me af wat Sly vindt van Mera's lekken
Flemmy wist van te voren dat ie hier afgebrand zou worden héquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah, niet huilen dan als ie besluit met NL te gaan werken he
Waarom zou ik er om huilen? Ik zal er hard om lachen. Waar bestaat een samenwerking uberhaubt uit? Dat je als eerste weet dat Andre Pronk een moppentapprogramma krijgt en Vincent een klompendansprogramma krijgt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah, niet huilen dan als ie besluit met NL te gaan werken he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |