Nu spreek je jezelf tegenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
En Jaap is altijd nog wel goed voor een klein berichtje in De Telegraaf en misschien zelfs RTL Boulevard, als hij met iets nieuws begint, zeker als Joran daar ook bij betrokken is op de een of andere manier.
Dat weet Johan ook als geen ander. Want de media halen, daar heeft hij wel talent voor.
Dus het lijkt me absoluut uitgesloten dat Jaap binnengehaald is.
Je leest verkeerdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu spreek je jezelf tegen![]()
Johan weet dat Jaap kijkers zal trekken, dús is hij uitgesloten? Huh?
Nou, als Johan Jaap had binnengehaald, zou hij dat op zijn minst gewoon tegen Stefan hebben gezegd. Jaap is reclame en daar zien we niets van.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Johan weet precies wat hij doet om te bereiken wat hij wil.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, als Johan Jaap had binnengehaald, zou hij dat op zijn minst gewoon tegen Stefan hebben gezegd. Jaap is reclame en daar zien we niets van.
Dat doet ie regelmatig, heb je de FP niet in de gaten gehouden?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:02 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien kan Stefan Johan gewoon ff bellen, hoe het zit?
Dus hij wil nu bereiken dat niemand door heeft dat er 1 november een nieuwe internetzender start? Met publiekstrekker Jaap?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan weet precies wat hij doet om te bereiken wat hij wil.
Hoezo is dat mezelf tegenspreken dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als Johan denkt onze nieuwsgierigheid hiermee te prikkelen, dan zit hij er helemaal naast. Er komt absoluut niets naar buiten dat mijn interesse wekt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat doet ie regelmatig, heb je de FP niet in de gaten gehouden?![]()
Maar Stefan is een journalist, en Johan weet als geen ander hoe hij journalisten moet bespelen.
Nou, zonder Stefan op te hemelen, maar ik denk dat hij wel een concreet antwoord op de vraag of Jaap meedoet, en of het zondag nu wel of niet start, weet los te krijgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar Stefan is een journalist, en Johan weet als geen ander hoe hij journalisten moet bespelen.
Wat hij precies wil bereiken weet alleen hij. En misschien weet hij dat zelf zelfs nog niet eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus hij wil nu bereiken dat niemand door heeft dat er 1 november een nieuwe internetzender start? Met publiekstrekker Jaap?
Je kunt maar een strategie hebben natuurlijk, maar erg strategisch lijkt deze me niet.
Hoeveel singles zijn er al niet geflopt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Johan weet precies wat hij doet om te bereiken wat hij wil.
Double or nothing!quote:
Nee, want niemand heeft ooit gezegd dát Jaap zondag gepresenteerd gaat worden als host, of wel soms?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo is dat mezelf tegenspreken dan?![]()
Ik zal het uitleggen.
Johan weet dat Jaap goed is voor publiciteit.
Dus wat zal Johan doen als hij Jaap binnenhaalt: zorgen dat dit in de publiciteit komt, en zo aandacht vestigen op zijn nieuwe zender.
En dat is niet gebeurd. We horen niéts van Johan. En ook niets van Jaap. Dus ik durf er wel een flink bedrag op te zetten dat Jaap zondag niet gepresenteerd gaat worden als nieuwe talkshowhost. Durf je de weddenschap aan?
Mijn vraag was: gaat het zondag echt van startquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, zonder Stefan op te hemelen, maar ik denk dat hij wel een concreet antwoord op de vraag of Jaap meedoet, en of het zondag nu wel of niet start, weet los te krijgen.
Het is nog nooit zo druk geweest in dit topic.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Als Johan denkt onze nieuwsgierigheid hiermee te prikkelen, dan zit hij er helemaal naast. Er komt absoluut niets naar buiten dat mijn interesse wekt.
Gaat nooit lukken als Johan dat niet kwijt wil. Die loopt al een tijdje mee hoor, iets langer dan Stefan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nou, zonder Stefan op te hemelen, maar ik denk dat hij wel een concreet antwoord op de vraag of Jaap meedoet, en of het zondag nu wel of niet start, weet los te krijgen.
Zie je positieve, verwachtingsvolle posts?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is nog nooit zo druk geweest in dit topic.
Nee, en dat is OOK in de media NIET gezegd. Er is gezegd dat Jaap een eigen show krijgt in SV en dat hoeft niet zondag te zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, want niemand heeft ooit gezegd dát Jaap zondag gepresenteerd gaat worden als host, of wel soms?
Dat is duidelijk geen 'ja', maar een 'misschien'.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mijn vraag was: gaat het zondag echt van start
Antwoord: Dat is nog steeds de bedoeling, we zijn hard er mee bezig
Nogmaals, het boeit me niet eens dat Jaap meedoet, hij heeft ooit een RLS gewonnen en kreeg geen voet tussen de deur in omroepland. Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gaat nooit lukken als Johan dat niet kwijt wil. Die loopt al een tijdje mee hoor, iets langer dan Stefan.
Denk je echt dat hij persé wilde scoren dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoeveel singles zijn er al niet geflopt?
Niets is wat het lijkt.quote:Het is Johans geld verder en zijn project maar als ie helemaal niet van plan is 1 november live te gaan dan liegt ie dus tegen ons of 538. Wat bereik je daarmee dan precies?
En de geruchten en bevestigingen kwamen bij jou en Dementor vandaan. Was dat ook vooropgezet dan?
Moeten we dat verwachten dan op Fok?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je positieve, verwachtingsvolle posts?
Hij wil zoveel mogelijk exposure. En daarmee verdient hij geld aan boekingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk je echt dat hij persé wilde scoren dan?![]()
Waar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Moeten we dat verwachten dan op Fok?![]()
Op andere plekken lees ik die namelijk wel degelijk.
Linkjes aubquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch ook niet, dat iemand dat gezegd heeft? Ik vraag alleen of je daarover een weddenschap wil afsluiten. En nu heb ik de bevestiging: er is geen overeenkomst met Jaap.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, want niemand heeft ooit gezegd dát Jaap zondag gepresenteerd gaat worden als host, of wel soms?
Precies.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, en dat is OOK in de media NIET gezegd. Er is gezegd dat Jaap een eigen show krijgt in SV en dat hoeft niet zondag te zijn.
Dat was ook twee weken geleden. Dat is een lifetime in zijn wereldquote:Wel heeft Vlemmix 2 weken geleden gezegd dat er waarschijnlijk een erg leuke spectaculaire kickoff komt. Maar dat lijkt me nu nog sterk.
Nou, dan heb je je antwoord toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mijn vraag was: gaat het zondag echt van start
Antwoord: Dat is nog steeds de bedoeling, we zijn hard er mee bezig
Alles wat jij vertelde is bevestigd door Johan zelf aan mij. Dat eea is veranderd kan, maar echt handig is het niet dit niet te communiceren. 1 november was DE DATUM, als je dan niet uitzendt raak je al weer kijkers kwijt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maar dat wil niet zeggen dat alles nu nog steeds zo is natuurlijk.
Je had het over hier, niet over andere forums.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Aha, je snapt het dus wél.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij wil zoveel mogelijk exposure. En daarmee verdient hij geld aan boekingen.
Da's waar, stom van me. Dan hoef ik niets meer te zeggenquote:Ik weet dat je een Vlemmix-groupie bent maar er zijn wel meer mensen die weten hoe Johan in elkaar zit hoor
En juist daarom heb ik het idee dat Johan zijn zender niet overziet omdat voor een periode van minimaal 3 maand moet draaien, ook omdat er andere partners instappen die rekenen op een langdurig project.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat was ook twee weken geleden. Dat is een lifetime in zijn wereld![]()
Noem nog even de plekken waar men verwachtingsvol positief wachten op SVquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan hoef ik niets meer te zeggen![]()
Ik kan niets lezen daarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef Stefan het volgende:
Noem nog even de plekken waar men verwachtingsvol positief wachten op SV
Ik post alvast de reacties in Nowlife nav mn teaser
http://home.nowlive.eu/movies/5779
Antwoord #12 Gepost op: 23 Oktober 2009, 12:30:31 »quote:
Stefan heeft toch al gezegd wat het antwoord is? Lezen lieverdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
Nou, ik ga maar iets anders plannen voor zondag.![]()
![]()
Als het wel door zou zijn doorgegaan had Mera het wel bevestigd.
Op het forum van Nowlife zijn de reacties overwegend positief. Maar dat kun je volgens mij niet lezen als je geen lid bent, probeer het maar:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Noem nog even de plekken waar men verwachtingsvol positief wachten op SV
Ik post alvast de reacties in Nowlife nav mn teaser
http://home.nowlive.eu/movies/5779
Welke kijkers?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alles wat jij vertelde is bevestigd door Johan zelf aan mij. Dat eea is veranderd kan, maar echt handig is het niet dit niet te communiceren. 1 november was DE DATUM, als je dan niet uitzendt raak je al weer kijkers kwijt.
Er valt alleen nog niks over te zeggen omdat er niet eens een programmering bekend is, of een website.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Op het forum van Nowlife zijn de reacties overwegend positief.
Enige nieuws dat er is kwam van FOK! omdat wij het wilden weten en Johan hebben gebeld wat weer is overgenomen door andere media.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke kijkers?
Er is helemaal NIETS aan publiciteit rond de kick-off; er is geen website, geen persbericht, geen programma.
Er zijn slechts een paar naar RLS hunkerende debielen op een forum die met argus-ogen volgen hoe dit project de status van nachtkaars nog niet eens bereikt heeft.
Neehoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er valt alleen nog niks over te zeggen omdat er niet eens een programmering bekend is, of een website.
Jij vind het raar dat wij gereserveerd zijn?
Ik verwacht dat hij zondag in de rust van ajax - Feyenoord "Een treintje vol met Joden" zal zingen op de middenstip, met de url van de nieuwe website op z'n borst.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Enige nieuws dat er is kwam van FOK! omdat wij het wilden weten en Johan hebben gebeld wat weer is overgenomen door andere media.
Johan zal wel geniaal zijn in publiciteit zoals Mera zegt, maar ik snap het dan niet en ik zal zondag wel verrast worden met vele tv spots, docu's, radioreclame's, billboards en een zeppelin met Johans hoofd erop.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:30 schreef Gert het volgende:
Ik verwacht dat hij zondag in de rust van ajax - Feyenoord "Een treintje vol met Joden" zal zingen op de middenstip, met de url van de nieuwe website op z'n borst.
Uh oh... je weet wat er met de boodschapper gebeurt als het volk gaat morren hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Enige nieuws dat er is kwam van FOK! omdat wij het wilden weten en Johan hebben gebeld wat weer is overgenomen door andere media.
Ja, geef ze cake.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Uh oh... je weet wat er met de boodschapper gebeurt als het volk gaat morren he
Hoe WEET hij dat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan weet dat Jaap kijkers zal trekken
Reacties:quote:Sly Gepost op: 18 Oktober 2009, 19:07:52
Geen gouden kooi, geen big brother maar Johan Vlemmix.
Vlemmix start met 24 uurs internet-tv Johan Vlemmix start op 1 november een 24 uurs internet-tv kanaal. Dit zal gebeuren vanaf zijn woning en bedrijfspand Paleis Soestdijk 2 in Eindhoven waar eerder dit jaar The Bunker Online (TBO) vandaan kwam.
Wij van Nowlive gaan dit volgen door topics te maken en eventueel indien mogelijk streams op de site te zetten.
Komen jullie gezellig kijken op Nowlive?
quote:Sly Gepost op: 21 Oktober 2009, 13:19:03 »
Ik heb zojuist Johan Vlemmix gesproken en heb goed nieuws. De streams worden en blijven 100 % gratis. Er is geen tijd aan gebonden en dus is het misschien wel heel lang te volgen. De man zit vol met ideeën en leuke ideeën, geloof me.
Ik kom hier later nog op terug, ben ook persoonlijk door hem uitgenodigd om alles te komen bekijken en eventueel ideeen uit te wisselen om meerdere sites bij zijn programma te betrekken.
Dit gaat helemaal goed komen mensen, we kunnen snel weer 24 uur per dag live streamen.
Wordt vervolgd en nowlive heeft er zin in.
Ja Mera, maar dit is gebaseerd op Johans: we gaan wat nieuws beginnen vanaf 1 september.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Reacties:Nou ben geen vlemming fan.
Dus denk niet dat ik vaak aanwezig zal zijn.
Ik vind het een minkukelHet lijkt me niet dat hij 24 uur per dag in beeld is dus zal der nog genoeg tijd zijn om wel te kijken. Ben wel nieuwsgierig wat hij allemaal gaat brengen. ik kom iedere dag op nl ,al is het om te lezenen dat blijk ik doen ondanks vlemming ja hoor ik ga wel kijken,ben wel benieuwd wat johan er van bakt
Hoop wel dat we het hier op NL kunnen zien met de streamsJa de streams zullen te volgen zijn hier op NL en er zal net als bij de bunker een chat worden geopend. Zodat iedereen weer lekker mee kan kletsen. ik zal het zeker een kans geven ,wie weet worden we wel verrast en de streams zijn gratis dus iedereen kan lekker mee kijken. als het via nowlive loopt ga ik zeker kyken zet gewoon me zonnebril op als hij veel in beeld is als ik het woordje gratis hoor, ben ik paraat Ik denk dat ik ook ga kijken,ben erg benieuwd. Ja ik ga ook kijken, vooral omdat het via nowlive gaat ga zeker kijken alles moet een kans krijgen en ik ben ook erg nieuwsgierig..... gezellig ik ga zeker kijken ben wel nieuwsgierig. Ga zeker wel kijken.....fijn sly dat je weer de moeite neemt ikke kom zeker kijken nu ik een beetje ziekjes ben heb ik er ook tijd voor en via nowlive dan hoef je het zelfs niet te vragen want NL is mijn stekje ik ga zeker kijken ben wel is benieuwd wat die vlemmix in petto heeft voor ons weet niet wat ik me er bij voor moet stellen maar......
natuurlijk ga ik kijken of het wat is.......ohhhhhhhh cool 24 uur per dag is wel veel en ik kijk alleen via nowlive ohhhh my godnesssssssssss word weer erg verslavend denk ben wel benieuwd hoe die oranjegek het gaat doen oh en mogen we ons gal weer spugguh in topics ik zeg ik hou ervan hahahahaha natuurlijk ga ik kijken via nowlive...
gezellig...een fam..topo ja ik ga zeker kijken via Nowlive .Er zal altijd wel iets tussen zitten wat we leuk vinden toch. natuurlijk ga ik kijken heb niets met die man maar wie weet verrast hij me nog. Nou ik ga ook kijken, ben benieuwd wat hij uit zijn hoed toverd ik ben ook benieuwd,hoe hij dit gaat doen,met script?of puur natuur Ben totaal geen flemming fan.maar ga wel kijken via n.l. Ben er weer nieuwsgierig naar wie er wat er komt.Hebben we weer stof tot praten. ik weet wel zeker dat ik ga kijken en zeker nu hij het gratis aanbied te bekijken ... lijkt me wel een dolle boel te worden hoor. ben er zeker bij vooral op nowlive gezellig Ik hoop dat Roel Driesvink er ook bij komt! zeker weten dat ik ga kijken hij is niet mijn favo
maar kijken doe ikik hebniets met hem maar ik ga wel kijken #neejohwat dat aangaat ben ik heel nieuwsgierig hihi ik ga ook kijken. Ik ben benieuwd wat het zal gaan worden..
Johan, laat ons verrassenIk ben niet nieuwsgierig maar weet graag alles dus ik kijk ook misschien kunnen we lol beleven met de opmerkingen die gemaakt gaan worden,ik heb er zin an mijn nieuwschierigheid word nu toch wel aan aangewakkert hoor ik ga ook kijken ben wel nieuwsgierig hoor
als het niks is kan ik er altijd weer mee kappenBen reuze benieuwd maar ga zeker een kijkje nemen. Ben ook wel erg nieuwsgierig of het wat word..
Er valt in ieder geval 24 uur per dag wat te zien via internet
Hebben we weer wat om het over te hebben
[..]k ben benieuwd .
Toch dacht ik gelezen te hebben dat Jaap op de antillen logeert
voor onderzoek naar het verdwenen slachtoffer.ik ga ook zeker kijken
ben veeeels te nieuwsgierig leuk
ik zou zeggen...kom er maar in ..johan ok overNou dat wordt misschien een giller weer vind zelf johan een bijzonder manneke.Maar zijn programma wordt misschien wel erg leuk.We zulen het zien. erg leuk, ga zeker kijken als ik de steams kan krijgen Ik ga ook kijken ben erg nieuwsgierig. Ik ben benieuwd ...... het zal geen gouden kooi worden , maar wie weet ????????????? Ohw...geinig
Leuk voor je Sly, dat je bent uitgenodigt
Als de streams via de site aangeboden gaan worden, zal het hier wel weer een stuk drukker worden.
Nog even jongens...en het is weer gedaan met de rustojeetje... Nanc en de hele dag naar "flemmie" kunnen kijken...
als dat maar goed gaat......... die nanc gaat slaap te kort komen
maar erg leuk, ook ik ben benieuwd en wilt nanc ter zijnde tijd toch even de oogjes dicht doen om wat te slapen, (of verder te dromen) hou ik/wij de boel wel in de gaten.
zo hoeft nanc niks te missen.geweldig.....
ik zeg ikhoudervanHopelijk krijgt hij een tegenstander. Dan kunnen we weer supportersclubjes vormen... leuk Sly ik dacht al dat Jaap er bij betrokken is hij is een fan van hem Sly: Als ik zo hoor wat hij van plan is gaat het echt helemaal goed komen Toch wel tof dat het gratis is, nu kan echt iedereen kijken. Er staat een teaser op de home als dit het niveua gaat worden .kweenie Hmmm, teaser gezien. Denk niet dat ik hierop zit te wachten... Teaser gezien: woohoo! kweet het ook niet of ik zit te wachten op vlemix met een sok in zijn broek Het wil maar niet lukken met dat mannetje..wat hij ook probeerd
Ik weet ook niet of het mij lukt om langer dan vijf min naar dat fuguur te kijkenik ga wel kijken hoor! een beetje flauwekul hoort er toch ook bij...
ik vind het wel leuk hoor,,
het hoeft voor mij niet allemaal zo serieus te zijnhoorde ik nou jaap ratelband HU??????????????WHAAAAAAAAAAAA???Wat lees ik nu???
Mijn Johan....mijn maatje komt 24 uur live in beeld???
Ik ben er beduusd van. Dat wordt weer nachtbraken. Echie ik vind hem zo leuk!!!! #zuchtEn weet je waarom???
Omdat bij hem altijd alles mis gaat. En dat maakt hem zo kwetsbaar. En hoewel ik geen kinderen heb, heb ik toch moeder gevoelens voor Johan. Nou ja....moedergevoelens #zuchtIk vind hem gewoon zo eueuuee leuk..gewoon leuk... Hij brengd een #polonaisen mijn buik.Moedergevoelens?? Be my guest, maar eh... hij had je papa kunnen zijn.
Er 'mislukt' inderdaad van alles van wat hij opzet. nou is mislukken niet het goede woordt eigenlijk, het is meer van (mijn amateuranalyse hoor), graag bij de geslaagden willen horen, maar er niet de capaciteiten voor hebben. Is niet erg, alleen dat zelf niet inzien en het alsmaar blijven proberen met projectje nr zus en zoveel. Dat wordt dan traditioneel weer niks. Het lijkt soms wel of hij barst van de ideeën en daar vol voor gaat om het na een paar maanden als het nieuwe er weer af is , dat te laten schieten voor het volgende grote plan.
Hij was ooit een vriend van een vriend van mij en zodoende zag ik hem ook wel eens. Ik kan me de brommerhandel nog goed herinneren vanuit z'n ouderlijk huis, dat werden later 2de hands auto's motoren en diverse onderdelen (beetje de loop of sloop categorie). De achteruitrijraces en daarna het winkeltje aan het Gerardusplein. Ben hem toen een uit het oog verloren, maar hij heeft nog tussen de' rij of plons hem erin' tv optredens geprobeert te handelen in atoomschuilkelders, 'overlevingspakketten verkoop aan de deur' voor mensen die bang waren dat Irakeese Scudraketten hier zouden vallen, een hanenbar/kipkluifgedoe, paleis soestdijk 2 met handel in ornaje prullaris, auto's, singletjes en een hele lijst meer.
Oftewel, initiatieven genoeg en behalve ouder is hij naar het me lijkt geen spat veranderd.
Ik heb helemaal niks tegen hem, hij doet z'n ding en al vind ik zelf te geforceerd leuk willen doen helemaal niks, hij geeft eerlijk toe dat hij publiciteitsgeil is, prima toch.
Ik hoop, eerlijk gezegd tegen m'n voorgevoel in, dat het met z'n tv wel wat wordt. Onderhoudende tv maken is een vak, inhoudelijk en technisch, maar wil het best een kans geven, misgun hem het succes niet en het is leuk voor de streamers hier.hopelijk gaat dit hem lukken ..en word dat een groot succes ,ik gun het hem wel .....ga zeker kijken ..... @Moppensmurf,
Mijn glimlach over de autobiografie van Johan is helemaal voor jou. Weet je nog dat hij in de kooi tegen de glazen ruit liep?? oeps!!! Uiteraard hoop ik voor hem dat zijn programma een suc6 wordt. Maar ook al wordt het dat niet, ik respekteer zijn idee en inzet. Want doorzettinghsvermogen heeft hij wel!!
En laten we eerlijk zijn, we kicken toch ook wel een beetje met z'n allen op juist dat wat mis gaat???Dus eingelijk kan het niet mislukken.....Ik kan er allemaal wel de humor van inzien
En zo grappig ook, als je zo dat verhaal leest van veel van zijn intussen ondernomen pogingen tot succes.
Ik was er zelf alweer een aantal vergeten...maar nu ik ze zo zie staan zie ik gelijk johan ook weer voor me.
Enthousiat over zijn nieuwste plannen....om er vervolgens nooit meer wat over te horen.
hij kan bijna in het guinessboek voor zijn record pogingen tot bekendheid en publiciteit.
Wat je hem dan wel weer na moet geven
Hij weet wel altijd de publiciteit te halen en de man heeft ook doorzettingsvermogen wat betreft pogingen tot bekendheid.
Ik gun het hem wel dat hij daar nu eindelijk in gaat slagen
We wachten het wel weer af..
Nog 1 weekje en dan begint het
Moet zeggen dat ik me er wel een soort van op verheug...weer streams blij
En Dosja....dat van die ruit ja
Eerst bijna verzuipen en daarna je te pletter te lopen
helemaal goed toch...en zo typisch johanik ga ook zeker kijken,,hoop dat het de moeite is om te kijken.nou dan zien we gouw genoeg. ja ja maak ons maar nieuwsgierig.Ik ben al hard aan het schoonmaken hier zodat ik straks alle tijd heb. Maar ik hoef geen andere site ik blijf gewoon hier op Nowlive. Het wordt steeds schattiger, nu komt er een spookhuis bij!
Ik ga wel kijken hoor!ben benieuwd,ga zeker kijken nu er weer streams komen. ik word nu wel steeds nieuwsgieriger hoor
laat maar komen die streamsHoe die het voor elkaar krijgt, weet ik niet maar hij heeft altijd de schijnwerpers op zich.
Is dit een project met Jaap, want hij zou na de DGK met hem samen iets doen.
Verder daarover, nooit meer iets van gehoord.
Die gozer moet toch genoeg muntjes hebben, plaatjes opnemen enz. doet hij allemaal in eigen beheer.................
Ben benieuwd, wat het gaat worden bij hem weet je het maar nooit voor het zelfde geld hoor je niets meer.O jee als Jaap hier in Eindhoven komt blijf ik maar binnen denk ik zo.
Hahaha spookhuis ik moet er wel om lachen,
ze hebben volgens mij op de zondagavond teveel naar sbs6 gekeken, daar komt altijd het progr,
Helse Bovennatuurlijke Gebeurtenissen.
Zoals Moppersmurf Johan beschreef ken ik hem ook.
Ben er wel eens met mijn man geweest voor bromfietsonderdelen toen hij nog bij zijn ouders in Tongelre woonde. Toen was ie al zo gek als een deur.
Jaap en Johan passen goed bij elkaar.
En dat paleis soestdijk hahaha het lijkt erin de verste verte niet op. Het is een voormalig politieburootje geweest, wat hij een beetje verbouwd heeft.ik heb er zin in... heerlijk weer wat te streamen, maar verwacht er niks van.
een hokkes spokkes spookhuis... ooit gekocht van ratelband.... als daar maar geen homo spookjes zitten, anders komt die ratel ze nog zelf begeleiden/genezen... daar willen we toch niet aan denken.
mijn voornemen...
vind ik het leuk kijk ik...
vind ik het niks, ga ik me er niet aan storen...
ik ben zooooooooooooo genezen na die hele kooi zooi....
hopelijk hou ik dat gevoel vast en wint ik me nergens meer over op.
ik vind vlemmie maar een rare kwast... maar wie weet dat die me ooit nog verast... smiley superwinkSpannend hoor!! Ga zeker ff kijken
Zeker, maar zover is het nog nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja Mera, maar dit is gebaseerd op Johans: we gaan wat nieuws beginnen vanaf 1 september.
Niemand weet verder wat het wordt. De reacties zijn pas echt betekenisvol als we allemaal zn zender hebben bekeken. Dat snap jij toch ook wel?
Trouwens, hier toch ookquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:47 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja Mera, maar dit is gebaseerd op Johans: we gaan wat nieuws beginnen vanaf 1 september.
Wij praten hier vooral over de aanpak tot 1 november, plus dat we aan eigen nieuwsgaring hebben gedaan.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wij praten hier vooral over de aanpak tot 1 november, plus dat we aan eigen nieuwsgaring hebben gedaan.
Oh maar jij had het alleen over hier, je zei dat er hier veel werd gepost en toen vroeg ik of je positieve reacties zag. Is verder ook niet belangrijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeker, maar zover is het nog niet![]()
Dit was ook een beetje om mijn antwoord aan Disana te onderbouwen
Ja, over hier bedoel ik te zeggen dat ondanks dat mensen zeggen dat ze totaal niet nieuwsgierig worden, er toch extra veel wordt gepost, maw het houdt je toch bezig. En het is des Foks om dat op deze manier te doen, niks mis met een beetje kritiekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh maar jij had het alleen over hier, je zei dat er hier veel werd gepost en toen vroeg ik of je positieve reacties zag. Is verder ook niet belangrijk.
Ow is dat zo? Ruziemakers?quote:Dus Sly is daar ook geweest of gaat er nog naartoe. Ik mag lijden dat er daar vrijwilligers van Nowlive komen te zitten, die hebben een track record van ruzieën waar je U tegen zegt. Als we daar dan ook nog naar mogen kijken teken ik ervoor.
Mera, mag ik jou eens een paar serieuze vragen stellen?quote:
Het is meer dat we verlangen naar een RLS, zelf had ik eigenlijk gehoopt op een spoedige terugkeer van TBO bijvoorbeeld. Is gewoon leuk voor de donkere dagen. Dat heeft helemaal niets met de opstelling van Johan jegens Stefan of pers in het algemeen te maken; integendeel, daarin irriteert Johan juist heel erg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, over hier bedoel ik te zeggen dat ondanks dat mensen zeggen dat ze totaal niet nieuwsgierig worden, er toch extra veel wordt gepost, maw het houdt je toch bezig. En het is des Foks om dat op deze manier te doen, niks mis met een beetje kritiekMaar mijn punt was dat dat niet overal zo is.
![]()
[..]
Ow is dat zo? Ruziemakers?Heb je een leuke quote?
![]()
Ik weet niet waarom jij denkt dat ik dat allemaal kan of wil vertellen, maar misschien beter om hem dat zelf ff te vragen allemaalquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Mera, mag ik jou eens een paar serieuze vragen stellen?
Ik doe het alvast maar even, ik kijk wel of ik antwoord krijg.
Heeft Johan achteraf spijt dat hij zijn ''schuilkelder'' ter beschikking heeft
gesteld aan B&B voor TBO?
Aangezien hij zo ''Oranjegezind" is kan ik mij toch voorstellen dat hij achteraf
niet blij moet zijn geweest met het resultaat van ''oorlogje'' spelen, over het
nazi pak maar te zwijgen.
Terwijl zijn geliefde koninklijke familie de krans ging leggen stonder er hier streams op
''een bunker''.
En zijn B&B karig geweest met de comunicatie naar Flemmix toe als hier naar Fok?
Was het de beslissing van Flemmix zelf om niet meer mee te werken aan een TBO2?
dat waren mijn vragen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom jij denkt dat ik dat allemaal kan of wil vertellen, maar misschien beter om hem dat zelf ff te vragen allemaal
Omdat jij je wekenlang hebt voorgedaan als de vrouw naast Johan en zn officiele of officieuze woordvoerder.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom jij denkt dat ik dat allemaal kan of wil vertellen,
Dat zegt Sly zelf op Nowlife. En dat klopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:11 schreef Stefan het volgende:
Waar staat precies dat Sly is uitgenodigd?
In Mera's lange quote:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:11 schreef Stefan het volgende:
Waar staat precies dat Sly is uitgenodigd?
Mjaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Omdat jij je wekenlang hebt voorgedaan als de vrouw naast Johan en zn officiele of officieuze woordvoerder.
En het niveau is bedroevend, je zou hooguit iets aan streamverslagen kunnen hebben. Bovendien weet ik dat sommigen hier om onbekende reden van Nowlive zijn geband.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:12 schreef Stefan het volgende:
Overigens vette FAIL als NL het officiele platform wordt. Je kan er pas lezen na registratie, dat werkt voor geen meter.
Het stikt hier en op andere fora, maar vooral hier, van de users die potentieel zéér geïnteresseerd zijn in RLS. Kijk alleen al naar TBO: internet only, maar zéér druk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, over hier bedoel ik te zeggen dat ondanks dat mensen zeggen dat ze totaal niet nieuwsgierig worden, er toch extra veel wordt gepost, maw het houdt je toch bezig. En het is des Foks om dat op deze manier te doen, niks mis met een beetje kritiekMaar mijn punt was dat dat niet overal zo is.
![]()
[..]
nah... je hebt het toch wel lekker lang weten te rekken...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
MjaDat was niet echt de bedoeling. De bedóeling was om als enthousiaste Fokker en toevallige insider de andere eventueel enthousiaste fokkers enthousiast te maken. Foutje, bedankt.
![]()
Voortaan ben jij het officiële lijntje, afgesproken?![]()
Dus Johan zet zn kaarten op NL?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zegt Sly zelf op Nowlife. En dat klopt.
Zou wel tof zijn voor wat media aandacht als we dat echt opblazen tot een megarel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
In Mera's lange quote:
Sly Gepost op: 21 Oktober 2009, 13:19:03 »
Ik heb zojuist Johan Vlemmix gesproken en heb goed nieuws. De streams worden en blijven 100 % gratis. Er is geen tijd aan gebonden en dus is het misschien wel heel lang te volgen. De man zit vol met ideeën en leuke ideeën, geloof me.
Ik kom hier later nog op terug, ben ook persoonlijk door hem uitgenodigd om alles te komen bekijken en eventueel ideeen uit te wisselen om meerdere sites bij zijn programma te betrekken.
Dit gaat helemaal goed komen mensen, we kunnen snel weer 24 uur per dag live streamen.
Dus goodbye FOK! en hartelijk bedankt en welkom NowLive.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
In Mera's lange quote:
Sly Gepost op: 21 Oktober 2009, 13:19:03 »
Ik werk voor Danny, niet voor Johan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Voortaan ben jij het officiële lijntje, afgesproken?![]()
Ik denk dat het wel rel- en vermaakpotentie heeft jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn voor wat media aandacht als we dat echt opblazen tot een megarel.
Johan vlemmix gaat vreemd ... Met nowlive!
Danny helemaal sip enzo.. Mijn platform, wat doe je!?
Zeer zeker welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het stikt hier en op andere fora, maar vooral hier, van de users die potentieel zéér geïnteresseerd zijn in RLS. Kijk alleen al naar TBO: internet only, maar zéér druk.
Daarom willen we allemaal graag dat het wat wórdt, en daarom is er vrees voor een deceptie omdat het zo ontzettend stil blijft. Er is werkelijk niéts waar hoop uit te putten valt dat er binnenkort iets leuks op de streams zal zijn, laat staan dat dit a.s. zondag al het geval is.
Trek je dat vooral niet persoonlijk aan, want het is niet persoonlijk bedoeld. Maar een internetzender die op het punt van beginnen staat, en dan NIETS aan publiciteit. Geen website, niets. Alles wat er is, "zin in Johans hoofd". Dat is best.. neet niet best, datis totáál bizar!![]()
En dat er hier dus steeds grotere scepsis heerst naarmate D-day nadert en het zo angstvallig stil blijft, en dat er lacherig over wordt gedaan, dat begrijp jij ook wel. O jawel!
Hij nodigt iemand uit voor een gesprek, zoals ie dat met heul veul mensen doetquote:
Zover ik weet hebben Johan V en Danny R geen (zakelijke) relatie en valt er niks vreemd te gaan. Het staat Johan vrij met Sly in zee te gaan, maar om dat te doen met een platform dat je alleen kunt zien na registratie en dan ook snel geband wordt dan ben je wel naief.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:18 schreef Maanvis het volgende:
Johan vlemmix gaat vreemd ... Met nowlive!
Die weet dat ik hier zit en die weet ook hoe ik over Nowlive denk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben Johan V en Danny R geen (zakelijke) relatie en valt er niks vreemd te gaan. Het staat Johan vrij met Sly in zee te gaan, maar om dat te doen met een platform dat je alleen kunt zien na registratie en dan ook snel geband wordt dan ben je wel naief.
Vraag me af wat Sly vindt van Mera's lekken
Ja, maar dat zinnetje daarna van Sly, dat suggereert dat Johan met hem eventuele samenwerking gaat bespreken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij nodigt iemand uit voor een gesprek, zoals ie dat met heul veul mensen doet
Zegt geen reet, dat zou ie met Fok ook zo doen.![]()
Maar dat heeft ie niet gedaan. Ja, mij persoonlijk heeft ie uitgenodigd straks te komen kijken, maar SV wordt sowieso een zoete inval. Maar Sly is eigenaar van een platform en die zegt zelf dat ze gaan praten over eventueel samenwerken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij nodigt iemand uit voor een gesprek, zoals ie dat met heul veul mensen doet
Zegt geen reet, dat zou ie met Fok ook zo doen.![]()
Maar dat wil toch nog niet zeggen dat dat 1. al gebeurd is, 2. uiteindelijk ook zo zal uitpakken en 3. dat geen ruimte openlaat voor andere platforms?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dat zinnetje daarna van Sly, dat suggereert dat Johan met hem eventuele samenwerking gaat bespreken.
Hoe denk je over lowlife dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Die weet dat ik hier zit en die weet ook hoe ik over Nowlive denk.
Ik heb er geen behoefte aan om een ons te wegenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zeer zeker welIk snap best dat niemand buiten de box durft te denken.
![]()
Wacht nou maar gewoon ahaaaf
Dat het onoverzichtelijk en rommelig is. Voor de rest weet ik het niet want ik zit er net een paar dagen.quote:
Johan wil wat terug van platforms om samen te werken. Zoals bv het verzorgen van zijn streams.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar dat wil toch nog niet zeggen dat dat 1. al gebeurd is, 2. uiteindelijk ook zo zal uitpakken en 3. dat geen ruimte openlaat voor andere platforms?
Sly heeft zelf dat initiatief getoond, Danny niet. Dusja er is ook (nog) geen afspraak met Danny voor zover ik weet. Maar voor hetzelfde geld intussen alweer wél en is onze info alweer hopeloos verouderd, zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar dat heeft ie niet gedaan. Ja, mij persoonlijk heeft ie uitgenodigd straks te komen kijken, maar SV wordt sowieso een zoete inval. Maar Sly is eigenaar van een platform en die zegt zelf dat ze gaan praten over eventueel samenwerken.
Volgens mij zei jij eerder dat we niet in Johans hoofd kunnen kijken, dus ik laat alles open ook het ergste van het ergste, namelijk dat Nowlive zijn platform wordt. Maar wie weet verzint Sly het wel om zich belangrijk voor te doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar dat wil toch nog niet zeggen dat dat 1. al gebeurd is, 2. uiteindelijk ook zo zal uitpakken en 3. dat geen ruimte openlaat voor andere platforms?
Nah, niet huilen dan als ie besluit met NL te gaan werken hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Johan wil wat terug van platforms om samen te werken. Zoals bv het verzorgen van zijn streams.
Luister, FOK! heeft samenwerking niet nodig om een succesvol RLS te maken, andersom is het een ander verhaal. Zonder de talloze platforms was RLS nooit zo succesvol geweest.
Maar het is natuurlijk wel een schande! Echt een waardeloze schande die ook nog eens erg min en slecht en tevens infaam en abject is alsook een hoogverraad tegen deze internetsamenleving.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben Johan V en Danny R geen (zakelijke) relatie en valt er niks vreemd te gaan. Het staat Johan vrij met Sly in zee te gaan, maar om dat te doen met een platform dat je alleen kunt zien na registratie en dan ook snel geband wordt dan ben je wel naief.
Vraag me af wat Sly vindt van Mera's lekken
Flemmy wist van te voren dat ie hier afgebrand zou worden héquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah, niet huilen dan als ie besluit met NL te gaan werken he
Waarom zou ik er om huilen? Ik zal er hard om lachen. Waar bestaat een samenwerking uberhaubt uit? Dat je als eerste weet dat Andre Pronk een moppentapprogramma krijgt en Vincent een klompendansprogramma krijgt?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah, niet huilen dan als ie besluit met NL te gaan werken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |