Ik hou ervan als je dingen zo simpel steltquote:Op donderdag 5 november 2009 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt me dat mijnheer Ras wilde dat Palma de overeengekomen afspraken nakwam.
En ik denk, dat gezien de voorgeschiedenis van Palma, dgk, rugproblemen, wel/niet terug bij haar oude werkgever, er niet veel buffer was.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Gouden regel; als je een onderneming start, zorg dan dat je er het eerste jaar niet van hoeft te eten![]()
Dus heeft ze een hele domme beslissing gemaakt door te denken wel even voor zichzelf te kunnen beginnen.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef sunny16947 het volgende:
En ik denk, dat gezien de voorgeschiedenis van Palma, dgk, rugproblemen, wel/niet terug bij haar oude werkgever, er niet veel buffer was.
dus dat en dan ook nog in dr uppie, ze had van te voren op dr vingers na kunne tellen dat ze dat niet zou redden met die rug van drquote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus heeft ze een hele domme beslissing gemaakt door te denken wel even voor zichzelf te kunnen beginnen.
Ondernemen is risico's nemen en dat pakt helaas niet altijd goed uit.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En ik denk, dat gezien de voorgeschiedenis van Palma, dgk, rugproblemen, wel/niet terug bij haar oude werkgever, er niet veel buffer was.
Weet ik niet. Maar dan nog is het haar verantwoordelijkheid te zorgen dat ze haar horecabaasaspiraties waarmaakt.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:31 schreef sunny16947 het volgende:
Was er niet een bevriende horecaondernemer in Purmerend of zo die haar het mogelijk had gemaakt?
Dan is 't aan degene die tekent om daar wat aan te doen.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:43 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien was het contract op een slinkse wijze opgezet. En wist Meneer Ras van te voren al dat ze nooit aan haar verplichtingen zou kunnen voldoen.
Dan nog is het haar handtekening die zij eronder heeft gezet, onder het instemmende oog van haar neef.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:43 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien was het contract op een slinkse wijze opgezet. En wist Meneer Ras van te voren al dat ze nooit aan haar verplichtingen zou kunnen voldoen.
Dat dus. Voor je zelf beginnen, en helemaal in de horeca, is gewoon kei- en keihard werken.7 Dagen per week, en vele uren per dag.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus heeft ze een hele domme beslissing gemaakt door te denken wel even voor zichzelf te kunnen beginnen.
En wat voor belang zou meneer Ras daar bij hebben? Hij zit nu ook met een aantal onbetaalde rekeningenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:43 schreef sunny16947 het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Gouden regel; als je een onderneming start, zorg dan dat je er het eerste jaar niet van hoeft te eten![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar dan nog is het haar verantwoordelijkheid te zorgen dat ze haar horecabaasaspiraties waarmaakt.
Tja, maar het zou handig zijn als mensen dat bedachten voor ze gingen spelenquote:Op donderdag 5 november 2009 18:02 schreef -sabine- het volgende:
[..]
[..]
Bij winkeltje spelen komt meer kijken, net als bij Vadertje en Moedertje spelen.
Zo te lezen is het een vrij normaal contract, ze betaalt voor de goodwill en mag dat zelfs in termijnen doen...quote:Op donderdag 5 november 2009 16:43 schreef sunny16947 het volgende:
En wat doet Palma? Iedereen vertellen wat een rat diegene is die haar haar droom wil gevenquote:Op donderdag 5 november 2009 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo te lezen is het een vrij normaal contract, ze betaalt voor de goodwill en mag dat zelfs in termijnen doen...
Ze heeft dus niet eens een zak geld mee hoeven brengen om te kunnen beginnen.
Hahaha..Palma? Keihard werken???quote:Op donderdag 5 november 2009 16:54 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat dus. Voor je zelf beginnen, en helemaal in de horeca, is gewoon kei- en keihard werken.7 Dagen per week, en vele uren per dag.
nee, is niet lief, ze is echt leuk in het eggie en weet wat werken is, alleen verkeerd aangepakt denk ik en verkeerde adviesen, en waarschijnlijk liep die kroeg niet echt dus kon ze ook niet betalen.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hahaha..Palma? Keihard werken???een ShowBoot is het, die dacht met d'r gladdeKooibek ff snel binnen te lopen...
Dat ontken ik ook niet....maar het is en blijft een showboot!! En die zogenaamde "Kooibekendheid" heeft haar iets te lang op die Mediawolk laten zitten... en daar is ze nu ff keihard afgelazerd! maar het zal vast wel een moordwijf blijven...quote:Op donderdag 5 november 2009 19:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, is niet lief, ze is echt leuk in het eggie en weet wat werken is, alleen verkeerd aangepakt denk ik en verkeerde adviesen, en waarschijnlijk liep die kroeg niet echt dus kon ze ook niet betalen.
maar Palma is echt moordwijf neem dat van mij aan.
verhagenquote:Op zondag 1 november 2009 12:22 schreef versabommie het volgende:
Kabinet Grijs I is ook een rls...dus...
De man die getipt is als de nieuwe MP heeft nogal moeite met zijn d's en t's :
[ afbeelding ]
Hij was net op radio 1 ook walgelijk bezig, hij meet met meerdere maten en staat wel altijd voorop over mensenrechten te bleren!quote:
Dat is waarschijnlijk een staaltje undercoverjournalistiek van andriesquote:Op woensdag 11 november 2009 00:02 schreef Elske6 het volgende:
remywendyjayden (139)
gisteren, 22:29
hey huub je kent mij niet, maar ik jou wel maar volgens mij zag ik jou vorige week op station amersfoort, klopt dat??????????????????
toch nog steeds Esmee????????
Misschien is ze masochistisch ingesteld en houdt ze van slaag..quote:Op woensdag 11 november 2009 00:02 schreef Elske6 het volgende:
remywendyjayden (139)
gisteren, 22:29
hey huub je kent mij niet, maar ik jou wel maar volgens mij zag ik jou vorige week op station amersfoort, klopt dat??????????????????
toch nog steeds Esmee????????
Kijk even of hedda al vriendjes is met claire.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Lieke en Hedda is ook nog steeds dikke mik.
[ afbeelding ]
Misschien wordt Claire straks ook wel lid van het Huub Exen Clubje
ja..........quote:Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Kijk even of hedda al vriendjes is met claire.
Ja, snap jij dat nou Mooiiii, wie is er nou hyves vriendjes met Huubquote:Op donderdag 12 november 2009 17:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ach en ze zijn allebei hyves vriendinnetjes met Huub
Foekepottenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, snap jij dat nou Mooiiii, wie is er nou hyves vriendjes met Huub
Dus je snapt'm ookquote:Op donderdag 12 november 2009 17:41 schreef Laysa het volgende:
Wie heeft er nu eigenlijk Hyves![]()
Ohw...wacht ff
quote:
Eff teruglezen ,kom je vanzelf bij de bronquote:Op donderdag 12 november 2009 17:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, dat zei Cc ook al, maar wat betekent het eigenlijk, by the way ben gen pot
kan het niet vinden hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 17:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Eff teruglezen ,kom je vanzelf bij de bron
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rommelpot_%28muziekinstrument%29quote:Op donderdag 12 november 2009 17:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, dat zei Cc ook al, maar wat betekent het eigenlijk, by the way ben gen pot
zeker 'n package-deal met die soa's van jullie..quote:Op donderdag 12 november 2009 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rommelpot_%28muziekinstrument%29
Dat, Cc en ik verspreiden het als scheldwoord.
Is dat een toverspreuk? Ik voel me bedreigd!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:35 schreef Toverheks het volgende:
Foekepotterij, foekepotterij,
geef mien un cent, dan goa ik weer veurbij.
ik heb geen geld um brood te kopen,
deurum mot ik met de foekepotte lopen.
Foekepotterij, foekepotterij,
geef mien un cent dan goa ik weer veurbij.
Precies mijn idee. Ik heb haar al die in de kooi tijd niet veel meer zien doen dan ouwehoeren, kopjes koffie drinken, sigaretjes roken en anderen commanderen.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hahaha..Palma? Keihard werken???een ShowBoot is het, die dacht met d'r gladdeKooibek ff snel binnen te lopen...
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
van mij mag je iedereen op hyves hebben hoor....Zelfs Foekepotten
Grote bek, niks presteren en de schuld op een ander schuiven. Zo kennen we haar weer..quote:
Nou geloof me, die staat allang bij `Ome Jan`quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Palma die flatscreen-tv die ze meegejat heeft al teruggegeven hebben?
Is dat een zwembad achter Liekequote:Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanuit zonnig Dubai een vakantiekiekje van onze superkanjer
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Is dat een zembad achter LiekeIk had eff de neiging om een duwtje te geven
![]()
![]()
Ja, ze wil er nog mee in bad. Dan moet je ze te vriend houden he?quote:
Yep, ze is geen mietje.quote:
Jammer voor je, want het is een exquise 3-sterren menu!!quote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef Wijnneus het volgende:
Ik lees ook mee, maar heb geen honger
Als dat zo was zou ik de hele dag met mezelf spelen..quote:
Die uitdrukking heeft Winston Gervanowitsch ok een benoemd..Als ie tieten had dan zou ie..quote:Op zondag 22 november 2009 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als dat zo was zou ik de hele dag met mezelf spelen..![]()
Waarschijnlijk iets nepsquote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef Elisa1958 het volgende:
Knap hoe snel die borsten van lieke groeien. Het verschil tussen haar bikini en haar blauwe jurk inhoud is zeker 3 cupmaten.
Ik wil dat ook hebben wat zij daar voor heeft gebruikt.
Tja, maar op de een of andere manier klinkt het uit de mond van een man toch net wat ordinairder dan als een vrouw het zegt.quote:Op zondag 22 november 2009 22:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Die uitdrukking heeft Winston Gervanowitsch ok een benoemd..Als ie tieten had dan zou ie..
ik ookquote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef Elisa1958 het volgende:
Knap hoe snel die borsten van lieke groeien. Het verschil tussen haar bikini en haar blauwe jurk inhoud is zeker 3 cupmaten.
Ze noemen het ook wel humorquote:Op zondag 22 november 2009 22:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, maar op de een of andere manier klinkt het uit de mond van een man toch net wat ordinairder dan als een vrouw het zegt.
Klopt. Waar zouden we zijn zonder de kipfiletjesquote:Op zondag 22 november 2009 22:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets nepsNiks mis mee heurr
Wequote:Op zondag 22 november 2009 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Waar zouden we zijn zonder de kipfiletjes
Maar wel niveautje Geer & Goor.quote:
dat zijn de welbekende kipfilet'squote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef Elisa1958 het volgende:
Ach, voor vrouwen met een b-tje is het wel handig.quote:
Kipfiletjes zijn een uitkomst voor sommige vrouwen.Dat is zo.quote:Op zondag 22 november 2009 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, voor vrouwen met een b-tje is het wel handig.
Spreekt hier een d of een f ?quote:Op zondag 22 november 2009 22:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kipfiletjes zijn een uitkomst voor sommige vrouwen.Dat is zo.
Gquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |