Kijk even of hedda al vriendjes is met claire.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Lieke en Hedda is ook nog steeds dikke mik.
[ afbeelding ]
Misschien wordt Claire straks ook wel lid van het Huub Exen Clubje
ja..........quote:Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Kijk even of hedda al vriendjes is met claire.
Ja, snap jij dat nou Mooiiii, wie is er nou hyves vriendjes met Huubquote:Op donderdag 12 november 2009 17:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ach en ze zijn allebei hyves vriendinnetjes met Huub
Foekepottenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, snap jij dat nou Mooiiii, wie is er nou hyves vriendjes met Huub
Dus je snapt'm ookquote:Op donderdag 12 november 2009 17:41 schreef Laysa het volgende:
Wie heeft er nu eigenlijk Hyves![]()
Ohw...wacht ff
quote:
Eff teruglezen ,kom je vanzelf bij de bronquote:Op donderdag 12 november 2009 17:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, dat zei Cc ook al, maar wat betekent het eigenlijk, by the way ben gen pot
kan het niet vinden hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 17:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Eff teruglezen ,kom je vanzelf bij de bron
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rommelpot_%28muziekinstrument%29quote:Op donderdag 12 november 2009 17:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, dat zei Cc ook al, maar wat betekent het eigenlijk, by the way ben gen pot
zeker 'n package-deal met die soa's van jullie..quote:Op donderdag 12 november 2009 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rommelpot_%28muziekinstrument%29
Dat, Cc en ik verspreiden het als scheldwoord.
Is dat een toverspreuk? Ik voel me bedreigd!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:35 schreef Toverheks het volgende:
Foekepotterij, foekepotterij,
geef mien un cent, dan goa ik weer veurbij.
ik heb geen geld um brood te kopen,
deurum mot ik met de foekepotte lopen.
Foekepotterij, foekepotterij,
geef mien un cent dan goa ik weer veurbij.
Precies mijn idee. Ik heb haar al die in de kooi tijd niet veel meer zien doen dan ouwehoeren, kopjes koffie drinken, sigaretjes roken en anderen commanderen.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hahaha..Palma? Keihard werken???een ShowBoot is het, die dacht met d'r gladdeKooibek ff snel binnen te lopen...
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
van mij mag je iedereen op hyves hebben hoor....Zelfs Foekepotten
Grote bek, niks presteren en de schuld op een ander schuiven. Zo kennen we haar weer..quote:
Nou geloof me, die staat allang bij `Ome Jan`quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Palma die flatscreen-tv die ze meegejat heeft al teruggegeven hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |